Jump to content

Clapeta Acceleratie Golf 3 Benzina


ALY
 Share

Postare recomandată

salutare o mica intrebare.......pedala de acceleratie este fff moale si cablul de acceleratie la fel slabut tare.....ce as putea face sa intaresc pedala si sa intaresc si cablul (sa il strang)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    23

  • brunovomonul

    19

  • robert72

    10

  • paul_ral

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi ca deasupra motorasului pas cu pas ai cablul de acceleratie.Ai un "manson" negru prevazut cu o lamela...scoti lamela aia si tragi de "mansonu" ala pana crezi tu ca e tare pedala.....nu cred ca e indicat pana la capat,pentru a nu cumva influenta negativ deschiderea clapetei.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge solutia asta.........la fel este......in pozitia de acuma o am de 2 ani si nu a fost asa moale niciodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La clapeta mea este un arc pe axul ei. Vezi daca si la tine exista si poate a sarit de la locul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Respecte tuturor.Nu stiu daca pot sa-i spun problema dar oricum o sa postez aici sa fiu sigur.Am incercat la un moment dat sa ma "infiltrez" in trafic si a fost necesar sa apas brusc acceleratia;motorul s-a turat rapid dar masina a fost prea lenta .Fac urmatoarele precizari:eram in a 1-a,rotile virate(cu rotile drepte nu am avut aceasta problema sau cel putin a avut o amploare mai mica si nu mi-am dat eu seama),ambreiajul lasat de tot.Daca cineva stie despre ce vorbesc i-l rog sa ma lumineze si pe mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pe duca discul de ambreiaj.Tot mai des se va intampla fenomenul.In vit 4-5 la 50-60kmh apasa acceleratie brusc pana in capat.Daca se tureaza in gol motorul si viteza creste incet, nu cum ar trebui, sigur discul s-a cam terminat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic.Kit-ul de ambreiaj l-am schimbat in 2010 si nu mi sa parut sa faca figuri in celelalte viteze.E drept ca nici nu am urmarit expres lucrul asta.O sa incerc faza cu vit.4-5.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat.Se tureaza normal.Nu stiu,poate exagerez eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei alea sunt simptome de ambreiaj dus/ulei ajuns pe discul de ambreiaj.In caz ca ajunge ulei pe disc, ambreiajul va patina doar dupa ce se incalzeste, plimbari multe prin trafic, mers mai mult timp cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dupa ce ati curatat clapeta de acceleratie sa simtit vreo diferenta la ceva??? sau care ii rostul curatarii? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatarea clapetei de acceleratie ajuta la marirea debitului de aer aspirat de motor.

Acum din experientta iti spun ca aceasta curatare este necesara la motoarele echipate cu EGR cel putin odata pe an ptr masini care ruleaza mai mult in oras (in acest caz chiar se simte efectul, masina trage mai bine,scade consumul).Ex. Golf 3 motor 2000,Golf 4,etc.

Acum ptr. Golf 3 in special motoarele multipunct au nevoie de aceasta curatare, la ABU/ABD/ABS adica la multipunct in 4 ani de zile nu am gasit decat o singura masina cu clapeta infundata rau de tot (era a unui padurar), in rest masinile de oras nu au avut probleme legate de depuneri pe clapeta propriuzisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea dupa pasti. vreu sa va impartasesc cateva din nebuniile mele cu golful meu 3 1.6 aee. Astazi nu aveam ce face si am zis sa imi maresc relatiul 640rpm cu apa la 90 si am incercat cu vag si am reusit sa i'l salt la 800 rpm, tragea de mama focului si benzina mai putina in rezervor, dupa ca am facut readaptare la clapeta de acceleratie cu apa la 90, luat borna pus contactul luat contactul, am inceput sa am si eu fluctuatii la relanti scadea 100rpm crestea, am readaptat clapeta cu metoda clasica apa la 90, luat borna pus borna, contact etc, prima data uitasem farurile aprinse si cassul, am gasit in autodata 3.38 la cat trebuie sa stea relatiul am pus si o poza, nu incercati sa reglati relatiul din delcou. sper sa va ajute

post-95337-0-83839400-1334648907_thumb.p

Modificat de dedu mihail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cristiancmarin

Salut...

Ma chinuie si pe mine un vento 1.8 benzina 75CP, din 94. Cand am pornit-o, a inceput sa mearga in suturi..la un moment am pus-o pe liber, si turometrul sarea pe la 2000 singur. Facea de cateva ori asa, dupa care murea. In mers, dupa ce treceam de 2000 ture, si acceleram, scadea turometrul si acceleram degeaba. Mi s-a spus ca e clapeta de acceleratie? Stie careva de unde as putea sa iau ? Am sunat pe la dezmembrari, dar fara succes...Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca trebuie sa te arunci asa direct la clapeta, te vor costa ceva bani si daca problema nu e de acolo o sa iesi in pierdere. Vezi intai o scanare cu vag com, si dupa aia cumperi ce trebuie. Pune si aici codurile de eroare sa te mai indrumam si noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
adrianviperdodge2012

Am umblat acum cateva zile la cablul de acceleratie(am monopunct) cum se duce la carburator,si cand l-am pus la loc am constatat ca era ceva diferit:cursa la pedala de acceleratie este mai mica,adica trebuie sa apas pana la jumatate ca sa creasca turatia,m-am uitat si la cablu si e slab acolo unde se prinde(deasupra capacului de la culbutori)Cum pot sa reglez cablul sa am din nou cursa la acceleratie mare?(sa apas doar putin pe pedala si sa creasca turele)Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o mica dilema cu un cod la clapeta de acceleratie de golf3 de 1,6 aee,eu pe corpul de la golf am codul030133064d,ceam gasit eu are030133064f,este vreo diferenta ca litera este f si nu d,va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ati folosit ca sa curatati clapeta? ce spray? am unul de curatat injectoare diesel prin garaj. stiti ceva care face treaba buna?

ms.

Modificat de Parias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

mai fratilor la un golf 3 motor 1.6 tip ABU de cateva zile masina da sa se puna in cap dupa care imediat se tureaza mai tare si iar se pune in cap dupa care se opreste. Ca sa o pornesc dupa aceea tre sa apas de mai multe ori pe pedala de acceleratie ca sa o fac sa porneasca si sa stea dupa aceea la ralanti.

Poate sa fie de vina pentru aceasta problema motorasul pasa cu pas sau clapeta de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut mie mi s-a defectat senzorul de admisie aer(imi arata -13 grade) din corpul clapeta (corpul clapeta l-am schimbat de 2 ori second)ca urmare am un consum exagerat.

Intrebarea este pot schimba numai senzorul acela?

Senzorul este in interior seamana cu un bulb si are o mufa cu 3 pini .

(motor 1.8 benzina AAM)

Modificat de MariusiKC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate schimba separat.

Am avut si eu belele cu el asta iarna. Imi "vedea" o temperatura de -54 de grade si mergea motorul foarte naspa. Am intrebat cat costa unul nou si m-a cam dat pe spate. Aproximativ 500 de lei. Am rezolvat pe moment cu o curatare a flansei de sub corpul clapetei si vad ca merge. Sa o vad la iarna cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta cauza a problemelor cu acest senzor o constituie murdaria. Mai exact gazele recuperate intra direct in zona senzorului. Aceste gaze, vapori imbibati de ulei ars, se depun exact pe acest senzor. Ati vazut atunci cand scoateti capacul de pe blocul injector ce magiun este acolo? Ei aceste probleme se pot rezolva instaland un filtru/decantor pe traseul gazelor recuperate. Catch can.

http://elantragtclub.tripod.com/elantra/id405.html

http://www.autospeed.com/A_110826/cms/article.html

http://www.mirage-performance.com/sonata/CatchCan/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit o mare buba.

Am o garnitura rupta.

E vorba (cred) de garnitura care face legatura intre clapeta de acceleratie si galeria de admisie.

Cum se cheama garnitura? ca sa stiu cum intreb la magazin.

Cam cat costa|?

O pot schimba eu? Vad ca is vreo 3 stechere care intra pe acolo, si vreo 3 furtune.

Le dau pe toate jos? Este vreo ordine? sau scot toate matzele cum le prind?

Orice sfat e binevenit

Dupa montare trebuie sa fac readaptarea clapetei e acceleratie (smecheria cu cheia dat contact, lasat cateva minute, apoi oprit....) ?

Mul;tumesc frumos! motorul e 1.8 aam.

imgp6225.jpg

imgp6223.jpg

By nrvant at 2012-08-22

imgp6222.jpg

By nrvant at 2012-08-22

By nrvant at 2012-08-22

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!