Jump to content

Clapeta Acceleratie Golf 3 Benzina


ALY
 Share

Postare recomandată

Aici nu mai pot recomanda mai nimic, mi-e ca o sa vina altii si o sa spuna ca nu e bun ce recomand eu, sau altul, dar este un topic specific pe care il poti studia si sa iei deciziile de rigoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    23

  • brunovomonul

    19

  • robert72

    10

  • v@sy

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am pus o clapeta de acceleratie de pe 1,6abu pe 1.4abd,am schimbat doar motorasul de relanti ca la abu are 6 pini si la abd are doar 4,masina merge bine,consumul este acelasi si am cativa zeci de mii de cand am schimbat-o si nu am avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu mihai_mihai nu a fost nevoie sa schimb motorasul ptr.ca erau identice, asa cum spune si denismoc Clapetele de 1.4 AEX si 1.6 AEE sunt identice. Iar din cele spuse de tine mihai_mihai reiese inca o data in plus faptul ca problema mea cu distributia nu are nici un fel de legatura cu clapeta de acceleratie. Va multumesc tuturor si am sa va spun cum am rezolvat problema in final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert72....ca idee de kit distributie, eu am de la CONTITECH (Continental) ....ei asta fac: cauciucuri....curele.... :)) , pretul la mine a fost cam 180 lei, dar stau fara griji

Modificat de brunovomonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

poate ma poate ajuta cineva cu o informatie:am dat jos clapeta de acceleratie,am spalat o,si am observat ca clapeta e inchisa complet,chiar parca se blocheaza un pic.am reglat o cat sa se vada o fanta de lumina f f subtire.intrebarea este :trebuie lasat un pic de spatiu intre clapeta si corpul clapetetei sau trebuie sa fie inchisa complet?daca trebuie lasata fanta cat trebuie sa fie?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! trebuia doar sa o cureti fara sa-i modifici pozitia.nu se regleaza la ochiometru!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu o problema cu golful...anul trecut pe vremea asta se subtura foarte tare imi statea la relanti in cateva ture 300-400 si se oprea...Am dus-o la service baietii nu i-au dat de cap nici pe tester si ca niste baieti destepti mi-au intins cablu de acceleratie, au dat avansu mai tare si au rezolvat problema (nu va mai spun cat consuma masina) si de curand am intampinat alta problema....acuma se tureaza singura. Se porneste in 3000 de ture, scade turatia foarte greu si cand ajunge pe la 1800 incepe si fluctueaza intre 1800 si 2200 cam asa, apoi mai scade si tot asa fluctueaza pana in 2000 de ture constant la relanti indiferent daca e cald sau nu motorul. Am pus-o pe tester, pe altul de data asta, si mi-a dat eroare pe clapeta de acceleratie, nu se poate initializa. i-am rugat pe baieti sa reduca avansu, sa mai dea drumu de acolo si sa incerce sa o initalizeze pe urma, dar clapeta nu se poiate initializa in continuare.

Acuma baiatu mi-a oferit doua variante, una sa desfaca acolo la roata dintata sa capseze nu stiu ce, ca nu am inteles mi-a explicat la telefon sa curete clapeta si poate merge, poate nu mai merge, si daca o desface pe urma s-ar putea sa nu mai mearga deloc, sau sa schimb clapeta....Clapeta nu am gasit, astia in Cluj nu au golfuri in dezmembrare....

Ma puteti ajuta careva cu un sfat, sau o clapeta? :exclaim: Nu de alta dar nu prea imi arde de improvizatii si sa umblu cu masina in service tot din 2 in 2 luni...Golf 3 din 1996, 1.6 benzina, injectie multipunct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate e problema des intalnita.Echiparea originala a masinii e VDO SIEMENS,cod clapeta 408-237-130-002Z.O clapeta noua ajunge pe la 750 lei.Toata lumea are pe stok pt ca e piesa care se cauta.In mod normal de dezmembrari merg cu 300-350lei dar ai toate sansele sa te tina 1 luna...10 ani.Defectul consta in faptul ca se dezaxeaza axul care tine clapeta,sau partea electrica (motorasul pas cu pas)o ia razna de la vechime.E cam greu de reparat dar nu imposibil.

post-64586-0-47675300-1323255932_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci ce sa fac? o schimb sau incercam sa o reparam? Ma gandeam sa o schimb dar tot asa, oare cat o sa ma tina daca o iau second....nu vreau peste doua luni sa o iau de la capat.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tocmai asta e treaba,cu sh e loterie...mai ales ca masini de genul tau ai destui km la bord.Alternativa noua e destul de scumpa.Eu zik daca nu vrei sa iti iei noua sa vorbesti de dezmembrari si sa idi dea garantie la ea macar..3-4 luni.Poate gasesti aici pe forum la un coleg cu un pret rezonabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de asta sa mai faci si urmatoarele :

  • scoti clapeta de pe motor si o desfaci de la capacul ala negru din spate;
  • cumperi un spray de curatat discuri de frana si ferodouri;
  • dai cu incredere peste toate mecanismele din clapeta, sa nu umbli la nimic acolo inauntru, dar sa misti axul clapetei in tot acest timp sa se curete bine cele doua benzi de grafit ;
  • o lasi sa se usuce, si dupa aia pui capacul la loc;
  • curata bine clapeta;
  • pune inapoi clapeta pe masina, slabeste cablul de acceleratie si lasa clapetei un joc mic sa poata sa isi faca reglajul la relanti singura;
  • mergi la un vag com si readapteaza clapeta de acceleratie;

Am avut si eu probleme cu clapeta de acceleratie acelasi model, ca urmare acum am si una de rezerva prin balcon, a ta a pierdut pozitia de relanti pentru ca desteptii aia de mecanici au strans cablul de acceleratie si dupa aia motorasul clapetei tot incerca sa tina relantiul dar nu putea ca era blocata de cablul de acceleratie.

Dupa ce faci toate astea sa vedem ce se mai intampla, si verifica etanseitatea tuturor furtunelor care intra in clapeta, si garnitura de sub ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nici o treaba clapeta cu distributia ca sare de la punct

verifica cureaua ,rola de intindere si fuliile ,ori nu e tensionata ori una dintre fulii sau cureaua defecta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Mi s-a intamplat ceva neobisnuit in legatura cu turatia. Mai exact mi.a fluctuat intre 700 si 1100 stand la relanti dupa care am dat sa plec de pe loc si s.a oprit. Cand am pornit motorul din nou totul a revenit la normal. Sa fie oare clapeta dereglata? Sau mai ma gandesc si la motorasul pas cu pas. Va rog...save me!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In general golf3 este echipat cu un altfel de sentor TPS cel de fata a fost cam greu de gasit trebuie sa vad cit costa la noi ,la noi.

E o defectie des intilnita la masinile mai vechi se erodeaza potentiometrul(pelicula de grafit)

OEM number: 3437022, 3.436.020.406

Suiting for VW GOLF, RENAULT;

http://www.ebay.co.uk/itm/THROTTLE-POSITION-SENSOR-CITROEN-PEUGEOT-3437022-/180705619759

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani la toata lumea. Vad ca sunt persoane care au prob cu clapeta aceea nenorocita, eu am incercat sa o curat cu spray de carburator dar ca fraierul cand o curatam am apasat putin pe ea. mentionez ca am incercat sa o desfac dar axul de la la clapeta este sudat si nu pot sa schimb acel potentiometru sau sa ii mai dau un dinte la acel motoras din interior, de aici a inceput problema (sa zicem), dupa multe adaptari cu vag nu am reusit mai nimik, am incercat varianta cu apa la 90 si sa rezlvat, acum am cu apa la 90 de grate 640 rpm la relantiu, cand este motorul rece imi pleaca la 2000 rpm si scade in 1-2 sec la 1200rpm daca vreu sa plec dupa loc nu atinge mai mult de 3000 rpm dupa ce se incalzeste imi merge ok. Problema mea este alta daca am motorul pornit se aude o tiuiala la clapeta, si cu contactul pus tot lafel se aude tiuie nenorocita de clapeta. Daca am apa la 90 si vreu sa plec dupa loc (640rpm) imi da senzatia ca vrea sa moara motorul becuriele din bord si farurile dau sa se stinga. ce naiba are? o parere Motorul meu este 1.6 Aee 55kw. 75 cp.

Modificat de dedu mihail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se aude tiuitul, asa se aude si la mine si mi-au confirmat 2 mecanici si un electrician ca asa trebuie sa se auda la aee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine la cat sta relantiul cu apa la 90?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La AEE turatia de relanti la cald este 640 rpm. La rece pleaca de la 1200 rpm si scade pe masura ce se incalzeste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut , am dat bateria jos sa o pun la incarcat , e necesar cand o pun inapoi sa fac readaptare la clapeta de acceleratie sau pun bateria si gata...?

Precizez ca masina cu motorul rece are relantiul intre 1100~1200 iar apoi scade la 900 ceea ce e ok din cele citite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu recomand readaptare. Banuiesc ca nu ai dat jos bateria degeaba... (pus la incarcat)... ai ceva probleme, nu incarca alternatorul suficient, nu tine bateria, nu ai circulat cu masina etc etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,multumesc de sfat , pai am avut probleme cu bobina de inductie ... si i-am dat la automat si am cam descarcat-o ,ca sa nu am surprize am zis sa o pun la incarcat.

Am incercat procedura de readaptare a clapetei exact cum s-a scris , mai putin partea in care motorul trebuie sa fie la 90 de grade , partea asta imi da cu virgula . Nu stiu insa in ce masura mi-a si reusit pentru ca nu am auzit nici un bazait ,recunosc nu m-am dus la motor sa ascult ce se intampla .

Am vorbit un pic aiurea mai sus ,relantiul imi sta la 750 de ture .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor. Din pacate trebuie sa postez si eu aici...problema mea e urmatoarea : am fluctuatii la relanti de + - 100rpm si azi am observat ca fluctuatiile sunt la fel si daca de exemplu tin masina la relanti turata la 2000 din pedala; adica tinuta pedala constant apasa are aceleasi fluctuatii are turatiei. Tin minte ca ultima data cand am facut diagnoza mi-a dat eroare la potentiometrul clapetei de acceleratie. Am tot cautat pe net si nu am reusit sa inteleg daca se poate schimba, unde e pozitionat si cum as putea verifica daca e bun sau nu.

De asemenea turatia la relanti scade o data cu pornirea unor consumatori iar incarcarea alternatorului e buna( cred ca tot din cauza potentiometrului).

Ar mai fi de mentionat ca motorul imi afuma bujiile destul de tare si practic merge cu ele afumate; de exemplu daca scot o fisa(fisa 3) motorul merge la fel, daca scot si fisa 2 merge putin mai intrerupt. Am scos si am curatat bujiile si a mers mai bine un timp(cateva minute) pana cand s-au afumat la loc...

Masina are si instalatie de GPL si mersul e identic ba chiar intreruperile la relanti sunt mai accentuate si uneori duc la oprirea motorului daca e pe GPL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am si eu o problema cu relantiu are fluctuati si trepidati matei schimbatorului de viteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!