Jump to content

Clapeta Acceleratie Golf 3 Benzina


ALY
 Share

Postare recomandată

Atunci ce naiba sa fie??? Aer prea mult, sau prea putin? sau pur si simplu cere segmentare pistonul respectiv (implicit si ceilalti)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    23

  • brunovomonul

    19

  • robert72

    10

  • v@sy

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dar ai verificat ce semnal electric primeste injectorul pt. ca eu am impresia ca este o problema electrica din moment ce injectorul pus in alta parte merge.

Spune mai intai ce rezultat a dat verificarea aia din Autodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...nu am verificat semnalul electric, dar: injectorul respectiv, cu tot cu fir l-am pus pe pistonul alaturat, si a functionat fara probleme.( psitonul cu problema este primul din stanga si are cablul cel mai lung, deci permutarea a fost simpla)...pana acum concluzia cea mai credibila ar fi ca trage aer fals pe undeva prin galeria de admisie. Insa ca sa fiu 100% sigur as avea nevoie de o alta galerie de proba, iar momentan nu am gasit la mine in oras, mai caut, sper sa nu fiu nevoit sa cumpar una si sa nu fie de la ea problema :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DECI MINUNE !! Am rezolvat misterul si problema implicit: totul era de la fisa bujiei, pistonului respectiv(primul din stanga). Am pus alta fisa si a mers fara probleme.

Partea cea mai curioasa insa: bujia scotea scanteie corect, si pusa in pistonul alaturat (bujia cu fisa respectiva) functiona perfect. de asemenea fisa masurata dadea valoarea corecta ( aprox 6.8 kOhmi), adica identica cu celelalte.Plus ca pistonul cu bujia si fisa cu problema se simtea cum functioneaza de la 2000rpm in sus....Partea cea mai ciudata si amuzanta este ca fisa de proba este una de la o Nubira, abandonata ca fiind nefunctionala :). Maine o sa fac rost de una corespunzatoare.

Noua problema: readaptarea la clapeta de acceleratie, si revin astfel la subiectul de baza al acestui topic, nu stiu cum s-o fac: am incercat metoda aceea cu scoaterea bateriei, lasarea cateva minute, punerea contact, lasare cateva minute...apoi pornirea fara apasarea acceleratiei. Nu a dat rezultat. Cu VAGCOM-ul...[01-Engine]>[Mens. Bl.]> [Grup 060]>[basic settings]....aplicatia nu are, sau nu apare, basic settings...Deci si asta fara succes. Relatinul sta pe la 950rpm...iar cand se pune doar contactul in motorasul clapetei se aude un bazait continuu, nu tace cum ar fi normal...DECI ce este de facut in privinta aceasta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bazaitul se aude tot timpul pana pornesti motorul . Readaptarea manuala pentru clapeta nu merge nici la mine doar cu vag com. Acolo intri in Engine, dai sa vezi valorile in grupul 001 si apoi apesi pe basic setings, asta faci doar cu contactul pus fara sa pornesti motorul. Atunci se face readaptare la clapeta, si o sa vezi ca se intrerupe din cand in cand tiuitul pentru ca se face o cursa completa a clapetei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat asa, insa unghiul clapetei a ramas la 17grade, si normal ar fin in jur de 7grade..ce influenta are acel unghi ramas deschis prea mult? sau de ce s-a adaptat la asa unghi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu ai cumva cablul de acceleratie prea strans. Are o siguranta langa clapeta si de acolo se regleaza. El trebuie sa aiba un mic joc sa dea voie clapetei sa tina relantiul cum trebuie din motoras, iar daca este cablul prea intins nu ii da voie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de acceleratie ai schimbat cu una SH ? Daca da, incearca sa o cureti sub capacul ala negru cu un spray pentru curatat discuri de frana. Dar sa nu te atingi de nimic pe acolo. In timp ce dai cu spray misca de parghii pe acolo sa poata intra spray -ul pe toata portiunea de grafit pe care calca pastilele alea. Dupa aceasta operatiune fa din nou readaptarea cu vag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, clapeta de acceleratie este noua, si este una Siemens Vdo, exact ca cea originala

aaa.....a costat 800 lei :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Din ce cauze se poate deregla pedala de acceleratie? Tind sa cred ca si a mea e dereglata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana de curand aveam si eu probleme cu aceste oscilati deranjante ale relantiului,am verificat tot ce tine de vacum am facut si o scanare cu VAG-com si totul parea sa fie ok ,dar turatila erau mult prea mari ajungea si pe la 2000-24000 tpm. am cumparat de la dezmembrari clapeta de acceleratie cu tot cu motoras si ce mai are pe acolo si a venit si rezolvarea acum turatia sta undeva intre 850 si 900. dar am o alta problema de data aceasta cu distributia care i-mi sare de la punctam stat de vorba cu un mecanic care i-mi spune ca e din cauza clapetei pe care am schimbato, am uitat sa precizez ca clapeta pe care am achizitionat-o e de pe un motor de 1.6 iar al meu este motor 1.4 AEX, sincer eu nu ma prea pricep dar nu vad ce legatura sa aiba clapeta de acceleratie cu distributia, voi ce parere aveti si mai ales ce i-mi recomandati sa fac? eu intentionez sa schimb tot kitul de distributie. astept recomandarile voastre,pe curand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ceva la masina mea. Cand plec de pe loc cu a I-a si ii dau a II-a pe la 4-5000 de ture se ingatuie un pic. Ca si cum i-as da drumul la ambreiaj mai repede. Eu atunci cand am tinut-o pe butuci nu i-am lasat bateria pe ea pentru ca e pe duca si am mai formatat-o cat de cat in perioada asta. Daca ii fac un reset al clapetei imi va mai face problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt robert 72 :Parerea mea: schimba chitul de distributie ca nu e de joaca cu el, unui prieten i s-a rupt cureaua si a trebuit sa schimbe tot blocul motor din cauza asta. Iar despre clapeta: au un cod de produs pe ele, este de preferat sa schimbi cu ceva identic, pt. ca la golfuri sunt multe motorizari, componente diferite, si-n consecinta "variabile" diferite pe care clapeta este facuta sa functioneze, daca pot spune asa.

Pt. phun: Mie problema nu-mi pare a fi din clapeta...clapeta in principal regleaza relantiul in functie de ceilalti consumatori care "fura" din turatia motorului.Odata acceleratia calcata, clapeta este deschisa de acel cablu de acceleratie, aerul intra iar calculatorul masinii calculeaza amestecul de combustibil pe care-l va da. Deci aer vine...mai trebuie sa vina si benzina...apoi trb sa faca si aprindere. Posibil o bujie sa nu faca aprinderea de moment, daca este motor multipunct posibil un injector sa fie infundat si nu da combustibil suficinet si atunci, practic, de moment merge in 3 pistoane si scazand puterea se simte ca se ingatuie...Posibil ceva la cutia de viteze: pana se potrivesc pinioanele si incepe sa traga ,asta ar presupune si un zgomot in cutie.

Modificat de brunovomonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana de curand aveam si eu probleme cu aceste oscilati deranjante ale relantiului,am verificat tot ce tine de vacum am facut si o scanare cu VAG-com si totul parea sa fie ok ,dar turatila erau mult prea mari ajungea si pe la 2000-24000 tpm. am cumparat de la dezmembrari clapeta de acceleratie cu tot cu motoras si ce mai are pe acolo si a venit si rezolvarea acum turatia sta undeva intre 850 si 900. dar am o alta problema de data aceasta cu distributia care i-mi sare de la punctam stat de vorba cu un mecanic care i-mi spune ca e din cauza clapetei pe care am schimbato, am uitat sa precizez ca clapeta pe care am achizitionat-o e de pe un motor de 1.6 iar al meu este motor 1.4 AEX, sincer eu nu ma prea pricep dar nu vad ce legatura sa aiba clapeta de acceleratie cu distributia, voi ce parere aveti si mai ales ce i-mi recomandati sa fac? eu intentionez sa schimb tot kitul de distributie. astept recomandarile voastre,pe curand

Nu stiu daca ai observat dar clapeta de acceleratie este diferita la 1.6 fata de 1.4 nicidecum indentica. Pana si motorasul de ralanti difera. Mai bine cauta o clapeta de 1.4 AEX.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in mare masura de acord cu voi,dar totusi am o mare nedumerire,cum poate sa sara distributia de la punct din cauza clapetei de acceleratie? Tracto clapeta pe care am puso a venit mecanicul cu ia de la dezmembrari si credema e la fel cu aia care o aveam pe masina. Nu stiu sa pun o poza aici cu clapeta pt. a va da mai bine seama ,dar daca nu cer prea mult bagati Id-ul :bizmai.robert pt. a ma putea ajuta. Eu zic ca clapeta schimbata e de 1.6 dupa cele spuse de mecanicul care m-ia aduso. astept sa vorbim mai multe pe mess. Va salut pe toti. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Tracto clapeta cu tot ce tine de ea, i-mi pare rau ca nu pot sa pun poza cu ea dar te rog baga Id-ul meu si acolo pot sa pun poza cu ce a schimbat mecanicul. Id. bizmai.robert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu vad legatura intre clapeta si saritul distributiei...dar daca a inceput sa sara, trb sa faci ceva, de preferat s-o schimbi cu un kit nou. Ai zis ca acele clapete semanau, dar e posibil sa fie diferite...de exemplu arcul acela sa fie mai tensionat, sau ceva de gen :)....si cu motorasul la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapetele de 1.4 AEX si 1.6 AEE sunt identice.

post-53719-0-28005700-1318920042_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok denismoc dar in cazul in care eu acum sa presupunem ca am clapeta de 1.6 AEE PE MOTOR DE1.4 AEX si asta datorita faptului ca sunt identice,poate fi cauza pentru care a sarit distributia de la punct? Eu inclin sa cred ca Brunovomonul are dreptate si va trebui sa schimb kitul de distributie. cu clapeta de 1.6 poate sa fie influentat consumul de benzina,zic eu probabil dar de aici si pana la distributie chiar nu vad nici o legatura, daca stiti voi ceva va rog sa-mi spuneti :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de acceleratie nu are nici cea mai mica legatura cu distributia.

De regula distributia poate sari de la punct in cazul in care masina este pornita prin impingerea traditionala cand nu porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci dupa ce voi schimba distributia voi putea merge fara probleme cu clapeta de 1.6?Nu vor exista probleme? NU am impinso nici odata cu intentia de pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa ai probleme, doar daca nu mai ai si alte defectiuni pe sub capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu mai am si alte defectiuni ascunse pe sub capota, am sa va anunt dupa ce reusesc sa schimb distributia, banuiesc ca si aici trebuie sa caut una de calitate si acceptabila ca pret. Puteti sa-mi recomandati ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!