Jump to content

Clapeta Acceleratie Golf 3 Benzina


ALY
 Share

Postare recomandată

O intrebare. Cine a demontat corpul injectorului, intre cele 2 parti componente ati gasit vreo garnitura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    23

  • brunovomonul

    19

  • robert72

    10

  • v@sy

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

cod 051133026 gasket / AAM,ABD,ABS

cod 032133026 gasket / ABU

Multumesc, am constatat ca eu nu am acea garnitura. Posibil ca lipsa acesteia sa fie cauza pentru care sta relantiul la 1000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

foarte interesanta descrierea de mai sus da` nu seamana cu clapeta de acceleratie de la golful meu :)

eu am gasit cam mult ulei depus prin zona astapost-21422-1203605173_thumb.jpg...o fi normal?post-21422-1203605198_thumb.jpg

ce anume se curata aici.si la mine este uleios.intrebare stupida....unde este clapeta de la acceleratie la motorul din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

paul_ral,deci sa inteleg bine?intre cele 2 piese postate de tine mai sus in poza ar trebui sa fie o garnitura?ceea de carton?si o intrebare off topic cu scuzele de rigoare,eu am motor de 1.6 monopunct dar in cartea de identitate scrie "seriea motor nu pote fi citita" cum aflu ce tip de motor am?mmultam si inca odata scuze pentru off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de seria motorului si anume ceva de genul 1XXXX6 (X fiind cifre), cred ca pe tine te intereseaza mai mult codul motorului de ex. ABU,ABD...Incearca sa te uiti pe capacul de la distributie,ar trebui sa fie o eticheta cu codul motorului sau pe trager.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum apare in vagcat exista o garnitura intre cele 2 componente ale injectorului. Este piesa cu nr.11 din imagine

post-6155-1261929103_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul pot sa iti confirm ca la fostul golf aveam acea garnitura la corpul injector si era de culoare verde.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar,am desfacut si eu acum,iara,si m-am uitat mai atent,am schimbat garnitura aia,fiind duminca,de sarbatori,nu am avut curaj sa caut pe la magazine.am decupat eu una cu ajutorul unui prieten din carton dinacela verde special pt garnituri de genu.si cu ocazia asta am curatat tot ce era murdar pe acolo,rezultatul fiind bun,nu mai am oscilari la relanti,ms paul_ral si robert28,in caz de ajutor cu ceva prin tm,cu mare placere va ajut,salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu am curatat de multe ori clapeta de acceleratie preventiv. Pana acum nici o problema in sensul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de curtat clapeta. In vara, m-am gandit sa curat clapeta,caci tot era data jos admisia, ceva probleme pe acolo. Zis si facut, imi cumpar un spray d-ala special, si ma apuc de treaba. O curat, deci, era ca noua. Rezolv problema care o aveam, pun admisia la loc, si o pornesc, dupa ce in prealabil i-am resetat si clapeta. Porneste la sfert de cheie, se accelereaza cum trebuie, relantiul sta la 850, nici o problema initial. Ce am descoperit, in spatele masinii, mare nor de fum, miros de benzina..... Incep sa merg cu ea, eu gandindu-ma ca poate asa face dupa ce o curat. Nimic de semnalat, numai consumul foarte mare 20-25 la suta !!! Am fost cu ea la diagnoza, nimic. Am schimbat bijiile cu altele de la alte doua golf 3, care mergeau foarte bine.... la fel. Am incercat si cu o alta sonda lambda, nici o diferenta, si multe altele timp de 2 saptamani. Intr-o zi, ma duc sa cumpar bujii, si iau cele mai praf, 20 ron setul. Cum le-am pus, cum si-a revenit consumul.

Acum intreb si eu, stie cineva de ce a facut asa?

Asta mi s-a intamplat mie, si de atunci am zis ca nu mai cutar nici o clapeta. Ma scuzati de romanul scris

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa vorbesc prostii, dar judecand logic bujiile difera prin nr de electrozi si rezistenta interna.Acum zici ca ai luat bujii cu 20 de lei setul, deci nu cred ca e vreunul din tipurile recomandate ptr golf 3 (ngk e 20 lei bucata!). Poate tensiunea furnizata de modulul de aprindere bujiilor este mai mica, la bujiile originale scanteia fiind redusa nu facea aprinderea corespunzator, iar acum bujiile tale avand o rezistenta interna mai mica (deci curentul nu intampina dificultati in a strapunge bujia) scanteia este mai puternica si evident se face aprinderea combustibilului mai usor. Zic si eu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie o pura coincidenta (sau aveai bujiile praf si trebuiau schimbate). Eu am curatat de multe ori clapeta si nu a fost nici o problema dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma poate ajuta cineva cu o informatie despre motorasul de la clapeta de acceleratie de la sistemul de injectie MPI MARELLI 1AV si anume : pe VAG arata un unghi de 11 grade si de la meserias am inteles ca ar trebui sa fie 18 grd - cum se poate rezolva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am un 1.6gt aks din 98 ,aveti cumva o schita cum pot ajunge la clapeta sa o curat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut ma poate ajuta si pe mine cineva cu curatarea clapetei de acceleratie de la un golf 3 gti ABF..? are cineva poze..?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu inca am problema cu oscilatia la relantii..

am dat jos clapeta , am bagat spray p acolo ...si pe la motoras... intr-un timp oscila 900 - 1000..era perfect.. insesizabil...de ceva timp ...mai si moare...ce sa ii mai fac ?nici nu pot sa demontez tot corp clapeta... rotile alea nici nu ies ..

motor AEE golf 3 1.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as fi intresat de o curatare de calapeta aceleratie dar nu ma pricep sa o demontez . Am verificat-o putin si pare curata dar nu stiu cum arata pe interior. Si eu am unele mici oscilatii la relanti dar nu m-am gandit ca ar putea sa fi de la clapeta . Ar fi ok daca ar face cineva un diy sa posteze pt ca eu nu am curatat-o deloc de cand am luat masina plus ca am inteles ca dup ce o cureti trebuie sa ai faci si o adaptare si nu vreau sa o stric . Cam la ce perioada se curata aceasta clapeta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Angel Boy, si eu am 1.6 AEE, sa inteleg ca la tine relanti-ul este la 900-1000 ? (pt. ca la mine este la 600 si aveam oscilatii la relanti iar cand dadeam de volan murea- am rezolvat problema prin schimbare sonda lambda)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 aam are clapeta de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina mea cand ploua afara si iarna imi oscileaza relantiul pana la 400 de ture cand motorul e rece. cand ajunge motorul la 70 de grade nu mai face. am observat ca , cand ploua si merg cu stergatoarele pornite , cu cel din spate pornit , farurile si caldura pornita imi oscileaza destul de rau. mecanicul meu mi-a zis ca e motorasul pas cu pas si daca sunt dispus sa il schim e 320 de ron nou. asta e boala lor ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!