Jump to content

Clapeta Acceleratie Golf 3 Benzina


ALY
 Share

Postare recomandată

Cine ma poate ajuta cu o clapeta de accileratie la golf 3 benzina.

Are cineva idee cat costa asa ceva si unde pot gasi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    23

  • brunovomonul

    19

  • robert72

    10

  • v@sy

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu stiu din ce oras esti ... in brasov intre 100ron si 150 euro... 100 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbeste cu baietii care fac dezmembrari , macar iti faci idee de pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan_bus. sunt din suceava.

la pretul de 100-150 ron vin pina in brasov

Are cineva idee de la ce tipuri de motoare se potriveste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan_bus. sunt din suceava.la pretul de 100-150 ron vin pina in brasovAre cineva idee de la ce tipuri de motoare se potriveste?
deci daca vii din suceava pe oituz .. la intrarea in brasov este o stradutza numita fundatura harmanului .. nu mai este fundatura ci face parte din centura de ocolire a orasului .. cmioanele sint dirijate pe acolo.. deci cum intri pe centura (dinspre tg secuiesc ) este un centru de piese la second hand .. care are corpul de clapeta la 100ron motor abd 1400 si abu 1600 diametru 34mm 100ron .. au dar doar pe masina corp clapeta de aam 1800 dar nu vor sa dea...pretul de 100ron este pentru corp clapeta+partea superioara cu injector dar fara garantie.. deci tre sa vii cu un aparat de masura ....eu am luat corp de clapeta de la tirgul auto cu 10lei cei drept de opel c18nz.... am spus ca preturi intre 100 lei noi si 150 euro depinde unde gasesti ... aici unde spun eu eeste 100ron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vrut sa o cumpar originala

raspuns de la volkswagen.. pentru masina mea golf3 an 1992 GTI 2.0 motor 2e - Nu se mai Fabrica!!!!

pret pe bune.. 800ron.. fara adaos prea mare

pret de magazin.. 1350ron

(incearca sa-ti iei doar senzorul de la ea.. asta daca nu se miska din toate incheieturile.. clapeta)

Modificat de golf3gti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta aia se poate curata. Motor 2.0E am si eu pe masina mea si am reusit sa o curat cu succes.

Pentru ALY: si eu sunt din Suceava, daca vrei ne intalnim si-ti spun cum am procedat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se curata? Daca nu cer prea mult nu ne explici si noua. Vine primavara si m-asi apuca de bibilt la masina ca fostul propietar se pare ca nici nu a deschis capota. Golf 3 din 92 benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am curatat cu un sprei de carburator corpul clapetei de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am eu senzorul de la clapeta de acceleratie, este de la un motor de 1.8 benzina si cred ca se potriveste la pretul de 200 ron + transportul din partea ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti folosi un spray de curatat clapeta de acceleratie, in timp se aduna mizerie, calamina si cu motorul pormit ii dai spray pe clapeta si accelerezi, indicat dupa operatia asta sa ii faci o resetare de clapeta.

- (optional, cred) opresti toti consumatorii

- opresti motorul

- deconectezi bateria (atentie la codul cass)

- astepti cateva sec

- reconectezi bateria

- pui contact fara sa atingi pedala de acceleratie; consumatorii erau opriti de la primul pas

- astepti un minut (timp in care clapeta va bazai)

- (optional, cred) dai drumul la motor fara sa atingi pedala de acc.

- (optional, cred) mai astepti un minut cu motorul la relanti

- gata!

Se face la 90C

(copy-paste from S_C)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci eu am scos borna "-" de la baterie. Am scos furtunul gros intre debitmetru si corpul clapetei.

Pe urma am scos mufa cu 3 fire de la potentiometrul clapetei.

Apoi am incercat sa scot suruburile alea 4 inbus care tin corpul clapetei de galeria de admisie dar am rupt cheile imbus pentru ca erau de proasta calitate. Asa ca m-am hotarat sa curat corpul clapetei fara sa-l scot. Am luat spray de curatat contacte (daca aveam foloseam ala de curatat carburator desi cred ca sunt cam la fel) si am sprayat acolo din abundenta. Am lasat 15 minute sa se dizolve mizeria ca era multa (puteam sa cultiv orez acolo :rolleyes: ) dupa care am sters cu multe carpe si servetele zona aia din interiorul clapetei. Nu cumva sa scapati ceva resturi de material textil, hartie inauntru ca e nasol ca ajunge in admisie. Am deschis valvele ovale din clapeta tragand de mecanismul ala de care e fixat cablul de acceleratie si am insistat cu curatirea zonei.

Mare atentie: multa mizerie se aduna in jurul celor 2 axe din corpul clapetei!!! Degeaba faceti luna in interiorul clapetei daca ramane mizerie pe cele 2 axe.

Dupa aia am pus totul la loc. Si am pornit masina. Potentiometrul clapetei s-a adaptat cu calculatorul fara sa fac nimic altceva. Toata operatiunea am facut-o cu motorul rece.

Inca un aspect: dupa operatiune am pus contactul prima oara si am lasat contactul pus 4 minute. Pe urma am luat contactul si l-am pus la loc. Si abia pe urma am dat la automat. Motorul a pornit ciudat tare, a tremurat ca un diesel si s-a oprit. Pe urma cand am dat a doua cheie a luat-o usor si in 5 secunde aveam un relantiu grozav, fara fluctuatiile care le aveam inainte.

Nu am facut adaptarea clapetei prin VAG-COM asa cum citisem in manualul de service al acestui tip de motor 2.0E cu 115 cai. La mine s-a adaptat singura.

Sper sa aveti succes! Daca sunteti prin Suceava sunt dispus sa va ajut cu idei si sfaturi la fata locului.

post-15350-1203497233_thumb.jpg

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos explicat.

Totusi recomand sa fie motorul cald deoarece toata mizeria se incalzeste si se curata mai usor. dupa efectuarea acestei operatii recomand un drum lung sa se incalzeasca bine motorul si sa evacueze mare parte din mizeria, care inevitabil , ajunge in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

foarte interesanta descrierea de mai sus da` nu seamana cu clapeta de acceleratie de la golful meu :lol:

eu am gasit cam mult ulei depus prin zona astapost-21422-1203605173_thumb.jpg...o fi normal?post-21422-1203605198_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am si eu o intrebare si o rugaminte in acelasi timp...stie cineva unde pot sa gasesc potentiometru ala de la clapeta de acceleratie.(senzoru care ii dicteaza cat sa se tureze?) si cam cat costa?pentru un golf 3 benzina 1.6 an 93.sa imi spuneti daca sunt pe la dezmembrari in orasele voastre,va rog.mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

foarte interesanta descrierea de mai sus da` nu seamana cu clapeta de acceleratie de la golful meu :blink:

eu am gasit cam mult ulei depus prin zona astapost-21422-1203605173_thumb.jpg...o fi normal?post-21422-1203605198_thumb.jpg

Ce anume se curata aici, pentru ca am desfacut si eu zilele astea dar nu prea am avut ce curata, sau se mai demonteaza ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate acel potentiometru (desi este o firma care il fabrica in china) nu cred ca o sa-l gasesti separat la magazinele de specialitate.La dezmembrari daca ai noroc sa ti-l dea doar ala trebuie sa fii atent pe ce dai banii.Trebuie sa fii atent ca cele 4 piste de carbon (circuitele potentiometrului) sa nu fie zgariate si indicat ar fi sa ai aparatul de masura la tine si sa verifici continuitatea circuitelor pentru a fi sigur ca nu dai banii degeaba.

Am mai postat si in alt topic si revin si aici cu ideea ca daca am gasi undeva valorile rezistentelor contactelor din fabrica (a potentiometrelor noi) ne-am putea face o idee in legatura cu potentiometrele pe care le luam de la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Potentiometrul se verifica cel mai bine cu VAG-COM-ul.

Apesi progresiv pe pedala de acceleratie cu motorul oprit dar contactul pus si te uiti ce valori iti indica. Valoarea trebuie sa creasca liniar si constant pe masura ce apasam mai tare pedala de acceleratie.

Eu asa am facut intotdeauna si la audi si la vw cu foarte bune rezultate. Asa recomanda si manualul tehnic de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Deci eu am scos borna "-" de la baterie. Am scos furtunul gros intre debitmetru si corpul clapetei.

Pe urma am scos mufa cu 3 fire de la potentiometrul clapetei.

Apoi am incercat sa scot suruburile alea 4 inbus care tin corpul clapetei de galeria de admisie dar am rupt cheile imbus pentru ca erau de proasta calitate. Asa ca m-am hotarat sa curat corpul clapetei fara sa-l scot. Am luat spray de curatat contacte

ai folosit spary de curatat contacte electrice?la mine clapeta la cald ii murdara cu ceva uleios galben si pe langa mai are ceva urma de praf....masina din semnatura,cine a curata la motor de 1.6 75 cp rog un P.M sau aici sa stiu cum sa curat fara sa fac vreo prostie,ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as fii si eu interesat la motorul din semnatura cum se curata clapeta!!!!1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok:) sincer habar nu aveam,intrebarea mea mai interesanta ii,cum curat clapeta aceea?am desfacut acele 3 suruburi cu cheie de 10,si m-am uitat.clapeta este uleioasa,fac si eu ca si colegul de mai sus,desfac si cele 4 suruburi cu imbus si curat cu spray de contacte electrice sau alt tip de spray?sincer daca asi sti,nu asi cere sfaturi ci asi oferi,dar cum sunt la inceput de drum cu asa ceva....aduc experienta pt a o duce mai departe,ms

Modificat de taz21
Numai da quote le mesajul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata,am curatat batraneste,am dat carburatorul jos si asa frumos cu spray si carpa,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!