Jump to content

Intrebare Golf3


oana_1600tl
 Share

Postare recomandată

vreau sa cumpar un golf 3 din 92.. proprietarul zice ca are o singura problema, nu ii porneste mereu ventilatorul... de la ce poate fi si la ce preturi de reparatie sa ma astept? scuzati intrebarea cam vaga dar mai multe nu stiu si pana la sf saptamanii tre sa ma hotarasc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pb ca nu mai functioneaza cum tb senzorul/valva care ar tb sa deschida circuitul si sa porneasca electroventilatorul cand se incalzeste apa.

Da un telefon si afli si pretul:

Magazin VOLKSPARTS

Str.Dezrobirii nr.43, parter, Sector 6

060982, BUCURESTI

Tel.: 021-434.85.15

Fax: 021-769.21.99

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatorul porneste doar daca depaseste o anumita temperatura si poate avea una sau 2 trepte de viteza. a observat o crestere a temperaturii peste 100 grade si ventilatorul nu a pornit? Situatia poate avea 2 cauze

1. sonda de temperatura din bord indica eronat valoarea temperaturii apei (si din experienta indica in plus)

2. problema poate fi pe partea electrica a ventilatorului, respectiv sonda pt comanda ventilatorului, contact imperfect pe traseu, verifica siguranta nr. 19 de 30A.

Te pot ajuta cu o schema electrica daca e nevoie, da-mi mailul tau

Nu ai spus daca are AC, daca da, atunci intervine in discutie un dispozitiv de coamda al ventilatorului

BTW reusita trecere si te asteptam in randul nostru!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are AC, e cel mai simplu posibil echipat... SI nu e nici o trecere, old ladies raman in familie :rolleyes:

Dupa ce iau masina cum descopar care dintre cele enumerate de voi e problema?.. o sa incep cu siguranta ca aia e simplu :rolleyes:

mail oana_teodosiu@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo, good choise. Oldies but goldies. Sincer, imi place atat TL cat si KG-ul si mi-as dori unul pentru surubarit!

Inainte de a schimba piese, verifica sa nu fie oxidat vreun contact in mufa senzorului de temp depe radiator. Senzorul nu poate fi prea scump cel mult 30-40 lei. Din cate am vazut pe air-cooled te mai pricepe pe la fiare.

Verifica pe direct functionarea ventilatorului. Daca e ok, mergi pe schema prin eliminare.

Schemele sunt pt motorul de 2.0 si VR6 dar sunt identice in ceea ce priveste culoarea firelor cu cele pt oricare alt motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut eu ventilator stricat!! hornoia de se sguduia masina

nu mai stiu cat am dat pe el.. 100-200ron undeva intre

e balamuc sa-l schimbi.

(ajungem in aceeasi problema legata de temperatura... vezi in cat ii sta apa ca cine stie ce vulcan o fi acolo)

Modificat de golf3gti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am luat masina... acum sper la cat mai putine surprize... ultima discutie legata de nepornitul ventilatorului cu proprietarul a fost tot azi si a zis ca sigur nu e din sist electric ca totul se trage de la o bucsa de la ventilator.. acu privind cu indulgenta modul lui de a explica avand in vedere ca e neamt si vb romana binisor dar nu stie chiar toate cuvintele ma intreb ce piesa e de fapt aia la care se refera el... unde imi recomandati sa duc masina pt stabilirea exacta a problemei? si a mai zis ca se intampla asta doar cateodata vara cand stai cu ea mult in trafic, pe la semafoare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Citez din Regulament:

5. [...] Sunt interzise, de asemenea, posturile gen "bump" ("nu mai stie nimeni nimic?", "Anybody?", "Hai baieti, ajutati-ma si pe mine") pe alte arii in afara de aria de vanzari/cumparari. Acestea vor fi sanctionate cu warning.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat masina... acum sper la cat mai putine surprize... ultima discutie legata de nepornitul ventilatorului cu proprietarul a fost tot azi si a zis ca sigur nu e din sist electric ca totul se trage de la o bucsa de la ventilator.. acu privind cu indulgenta modul lui de a explica avand in vedere ca e neamt si vb romana binisor dar nu stie chiar toate cuvintele ma intreb ce piesa e de fapt aia la care se refera el... unde imi recomandati sa duc masina pt stabilirea exacta a problemei? si a mai zis ca se intampla asta doar cateodata vara cand stai cu ea mult in trafic, pe la semafoare :vaidecapulmeu:

O problema asemanatoare am avut tot cu Golf 3 1,9l (benzina) din 93.Nu pornea ventilatorul pentru radiator si furtunele ce intra si ies din pompa de apa aveau temperatura diferita(rece la iesire si cald la intrare).In acest caz recomandarea este ca sa se verifica mai intai termostatul(aflat la intrarea in pompa de apa) care este usor de demontat si schimbarea lui, sau in cazul meu schimbarea pompei de apa defecta,si nici aici nu se pune problema interventiei unui mecanic auto.Atentie la intinderea curelei de la pompa de apa care trebuie sa fie bine tensionata.Dupa schimbarea pompei de apa totul a revenit la normal si ventilatorul functioneaza in cele doua regimuri de turatie.Verificarea termocuplei de pe radiator se face simplu cu un ohmetru sau cu un bec inseriat prin contactele termocuplului.Motorul ventilatorului se poate verifica prin alimentarea directa din bateria de acumulatori.Mult succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!