Jump to content

Probleme Turometru


valiauto
 Share

Postare recomandată

dupa ce ca am probleme cu afisajul electronic ( km-traj si vma ) azi a mai aparut o problema:

nu am mai pornit masina de o saptamana si azi m-am gandit sa vad ce mai face?

toate bune , am dat la automat ,scurt ,de 2-3 ori sa se amorseze pompa de ulei si am pornit motorul.

motorul a pornit si s-a oprit . ok ! e de inteles , au fost -20 grd afara.

la a doua incercate totul e in regula mai putin turometrul care arata 2500-3000rpm cu tendinte de crestere, dar parca motorul nu suna chiar asa de rau.

dupa ce s-a mai incalzit putin turatia a ajuns pe la 2000rpm dar motorul sa auzea chiar f bine ?!

m-am gandit ca e ceva neinregula deci am oprit motorul si stupoare : turometrul arata frumos cam 900rpm

:o ce s-a intamplat si de ce??

oare trebuie sa dau bordul jos si sa aranjez acul la poz initiala sau e ceva mai grav?

cred ca ma voi interesa de bord nou .

off topic ( s_c-ule m-ai blestemat ca am facut misto de bordul tau ? ) :D :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce spui tu vali mi s-a intamplat la un passat B4 ( pe care l-am avut acum 5 ani ) faza e ca si-a revenit cand s-a facut mai cald afara, insa ulterior s-au stricat de tot ceasurile... mi s-a explicat ca din pacate este un defect comun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema similara am si eu, din cand in cand: imi mor ceasurile, cu exceptia vitezometrului :) ! Cum este un defect aleator, bineinteles ca de cate ori m-am dus cu el la service ceasurile mergeau "ceas" si nu am putut rezolva problema. rezolvarea am gasit-o singur, intr-un moment de tensiune emotionala (eram pe autostrada in Croatia si eram foarte interesat de cata benzina aveam in rezervor, si ceasurile erau moarte :) ): un bobarnac mai puternic deasupra vitezometrului, putin in stanga. Merge de fiecare data!

Dar nu as vinde masina din cauza aceasta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu care ar putea fi problema cu bordurile (cluster) dar multe au probleme.... ideea este ca eu mi-as face NEAPARAT un dump la eprom cand mi-as lua masina... in cazul asta macar ai de unde sa incepi . :pirat:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

lipitura rece as zice eu stiti voi treaba cu metalele (la rece scade la cald creste) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi interesant daca as daca stie cineva ce ar putea avea si care este solutia pentru indicatorul de temperatura lichidului de racire din motor care indica temperatura pana cand se incalzeste motorul, dupa care cade la zero. Citit cu VAG-COM temperatura este corecta.

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt peet.Temp indicata de bord nu are aceeasi "sursa" cu cea vazuta de vag-com.Desi sonda de temp e una singura totusi circuitele in ea sunt separate.Probabil s-a defectat numai "jumatate" din sonda de temp.Daca masori sonda poti sa sfli sigur.Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi interesant daca as daca stie cineva ce ar putea avea si care este solutia pentru indicatorul de temperatura lichidului de racire din motor care indica temperatura pana cand se incalzeste motorul, dupa care cade la zero. Citit cu VAG-COM temperatura este corecta.

:salut:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu shtiu daca la tine indicatoarele sunt cu bimetal, dar in cazul ca sunt, problema poate fi la bobinajul de pe acest bimetal.

Oricum, se lasa cu desfacut IC-ul. ;)

O problema la acea bobina se rezolva relativ ushor (relipirea firului, etc).

Hope this helps.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te-am blestemat deloc (de ce as face-o) si imi pare rau de problema ta :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand nu ai ce face iti faci de lucru singur!

am desfacut bordul pana la cea mai mica piesa si am tras urmatoarele concluzii :

se poate inlocui total pt ca imobilizatorul nu este in bord ( vezi B5 )

am incercat sa tensionez placa cu cablajele in zona display-urilor dar nu se intampla absolut nimic , deci se pare ca nu sant lipituri reci , cel putin nu in acea zona ...

cum nici un necaz nu vine singur am constatat ca tocmai am rupt un ax ( cel de la temp apa ) , are forma de titirez si um rupt partea de ghidare de jos cand am scos acul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asta este in spatele ceasului de temp apa passat b4

Modificat de valiauto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut eu scot acele ace prin invartire(are un loc ynde se opreste si patineaza'astfel si in acel timp se ridica usor pana iasa) :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

tocmai ce am montat bordul si dupa o saptamana de mers ... hop turometrul a ramas la 500r/m

reparatie simpla si provizorie : se scoate siguranta 21 care alimenteaza bordul si se monteaza la loc. Acele se duc la "zero " automat si .... cat o tine dumnezeu stie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lipituri reci !!

asta am facut si io si merge perfect de atunci

nu am mai avut dici un fel de indiator pe bord ..... nici motorina sau arata per putin...

placa electonica din spatele ceasuriolr e devina

dupa ce ca am probleme cu afisajul electronic ( km-traj si vma ) azi a mai aparut o problema:

nu am mai pornit masina de o saptamana si azi m-am gandit sa vad ce mai face?

toate bune , am dat la automat ,scurt ,de 2-3 ori sa se amorseze pompa de ulei si am pornit motorul.

motorul a pornit si s-a oprit . ok ! e de inteles , au fost -20 grd afara.

la a doua incercate totul e in regula mai putin turometrul care arata 2500-3000rpm cu tendinte de crestere, dar parca motorul nu suna chiar asa de rau.

dupa ce s-a mai incalzit putin turatia a ajuns pe la 2000rpm dar motorul sa auzea chiar f bine ?!

m-am gandit ca e ceva neinregula deci am oprit motorul si stupoare : turometrul arata frumos cam 900rpm

:rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!