Jump to content

Aditivi ulei, benzina si motorina


leos
 Share

Postare recomandată

Este vorba de consumul maxim de ulei pe care-l da constructorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul de ulei

In cazul unui motor cu ardere interna, prin consumul

de ulei se intelege acea cantitate de ulei care se consuma

ca urmare a procesului de ardere. In nici un caz

consumul de ulei nu inseamna pierderea de ulei care

apare din cauza neetanseitatilor din baia de ulei, din

capacul de chiulasa, etc.

Un consum normal de ulei apare prin arderea de cantitati

mici in cilindri, prin eliminarea resturilor arderii si

particulelor formate datorita frecarii. In plus, uleiul de motor

este ars datorita temperaturilor ridicate si a presiunii mari

la care este supus, in continuu, in motor.

In afara de aceasta si alti factori externi, precum stilul

de conducere si tolerantele de fabricatie, au o influenta

asupra consumului de ulei. Consumul de ulei trebuie sa fie

de maxim 1,0 l/1000 km.

Trebuie neaparat schimbat uleiul cand se ajunge la

marcajul "Nachfull" (umplere) (cantitatea de umplere va fi

atunci de max. 1 I).

Atentie: in special la motoarele cu catalizator trebuie sa tineti cont

sa nu depasiti marcajul maxim de pe joja.Acest ulei turnat in exces

poate ajunge din cauza unei arderi incomplete in catalizator si poate

provoca deteriorarea peretilor din metalele nobile sau poate distruge

in totalitate catalizatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Probabil este o greseala undeva, motorul cred ca trebuie sa consume sub 1 L la 10 000 de km, personal folosesc Metabond de 3 ani (ulei, tratament motor, cutie, benzina) si.....nu vreau sa ii fac reclama dar isi merita fiecare banut.

Mai era ceva ......masina mea are deja in jur de 700 k. + - ceva km

Modificat de GBI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie careva in ce magazin gasesc ulei si tratament de motor marca metabond....in austria sau germania !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomandare castrol: in uleiurile produse de noi nu adaugati alte produse! simplu nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara....

@bogmotorsport.....Ma poti "lumina"in privinta folosirii tratamentului pentru motor "Metabond"...???? De care si cum sa-l pun? Am vazut acele cote de amestec...5% prima data, 2,5% a doua...etc...Care este intervalul intre "prima" si a "doua".??...Motorul meu are cam 178K...Ce aditiv este recomandat? "Gold" sau cel pentru uzuri avansate? Aaa...Inca o intrebare...Magazinul on-line "Metabond" crezi ca este de incredere, pot cumpara de acolo?

Astept sfaturi .... ^_^ ....Multumesc anticipat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la pasta mea de dinti scrie o parte din ceea ce a insirat bogmotorsport anterior. Oare pot sa-i pun? :angry:

Bogmotorsport, testul ala de frecare este frectie la picior de lemn. Nu contest calitatile Metabond, insa daca freci doua fiare si ai o uzura mai redusa cu Metabond nu inseamna ca intr-un motor acesta se va comporta mai bine decat un ulei recomandat

Aveti topic destinat Metabond

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=18596

Daca respecta normele VW puteti pune linistiti, daca nu... nu.

Apropo de Duralube, slick & Co

http://www.carbibles.com/additives.html

:D

aditivii sunt intr-adevar buni deoarece cresc cifra octanica si ajuta la multe alte lucruri

Eu stiam ca cifra octanica este un fel de rata la banca. Cu cat creste cu atat e mai rau. De ce este de dorit o cifra octanica mare? Ai sa fi surprins sa afli ca benzina de 91 este cea mai buna pt GIII

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiam eu singurul compus chimic care creste cifra octanica (care reprezinta stabilitatea benzinei la autoaprindere) este tetraetilul de plumb.

Aditivii pentru combustilbil curata traseele, injectoarele, lubrefiere pompa si injectoare, "dizolva" apa din carburant si altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru benzina cu plumb e adevarat. La fara plumb se folosesc hidrocarburile aromatice si izoalcan. Desi suntem off topic, voiam sa spun ca benzina cu cifra octanica mare nu aduce decat o gaura in buzunar, nicidecum performanta in plus, din contra. Aceasta benzina se foloseste la motoarele moderne nu pentru ca este mai performanta, ci pentru ca aceste motoare au compresie mai mare si trebuie evitata autoaprinderea. Orice aditiv care mareste cifra octanica este de fapt un inhibitor al arderii. Concluzionand, pentru noi benzina de 91 e cea mai buna, urmata de cea de 95... restul e marketing

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

apropo de metabond .......

un opel astra 1995 a schimbat uleiul ,a pus castrol 10w ... plus metabond

rezultatul .... dupa vreo mie si ceva de km doi tacheti sparti, toata chiulasa plina de un fel de ,,margarina '' neagra , nu mai zic uleiul aruncat ,filtrul etc

prea multe detalii nu am ca nu am discutat cu el de la eveniment

va tin la curent cu alte pagube .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc Mobil super S 10w40, am facut 8400km de la schimb si nu mi-a consumat deloc sau a consumat insesizabil. Nu folosesc aditivi pentru ulei, folosesc doar aditiv pentru benzina (metabond).

Intrebarea este: e normal sa nu-mi consume deloc ulei? Culmea ca am observat ceva ulei la un capac insa nivelul nu a scazut sesizabil. Motorul are 209.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este ideal sa nu iti consume ,nici a mea nu mi-a luat pana acu ,de la schimb nimic ,iar l-a celalt am completat din cauza unei mici fisuri in baia de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Pentru benzina cu plumb e adevarat. La fara plumb se folosesc hidrocarburile aromatice si izoalcan. Desi suntem off topic, voiam sa spun ca benzina cu cifra octanica mare nu aduce decat o gaura in buzunar, nicidecum performanta in plus, din contra. Aceasta benzina se foloseste la motoarele moderne nu pentru ca este mai performanta, ci pentru ca aceste motoare au compresie mai mare si trebuie evitata autoaprinderea. Orice aditiv care mareste cifra octanica este de fapt un inhibitor al arderii. Concluzionand, pentru noi benzina de 91 e cea mai buna, urmata de cea de 95... restul e marketing

atunci de ce la vento meu 1.8i motor abs an 1994la busonul de la rezervor scrie min 95? daca cea de 91 zici tu ca e cea mai buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

A folosit cineva Aditiv de la Erc pentru diesel?

Modificat de golf3ale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!