Jump to content

Accelerare Cu ...intreruperi!?


nutzucu
 Share

Postare recomandată

@sonnic53

Pe ce fel de tester ar trebui s-o pun?daca nu te superi... :)

Modificat de DeyuDRE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred că dimpotrivă amestecul este prea sărac - în combustibil - (dacă ar fi prea bogat cred că ar trebui să scoată şi ceva mai mult fum), de asta se observă mai mult cu motorul rece când trebuie mai mult combustibil dar nu prea are de unde.

Părerea mea este că lucrurile se petrec cam aşa: accelerezi, se deschide clapeta să intre mai mult aer, senzorul de clapetă vede asta şi transmite informaţia la calculator, ăsta în consecinţă comandă mai mult combustibil.  Dar se pare că nu suficient combustibil şi asta se observă la rece şi în situaţiile extreme (cum ai spus tu că ai apăsat brusc acceleraţia ).

Dacă ăsta este scenariul (unul dintr-o multitudine :scratch: ) atunci cauze pot fi :

  • regulatorul de presiune combustibil (defect sau ai scăpări de vacuum şi nu mai funcţionează în parametri)
  • unul din senzorii de temperatură (aer sau lichid răcire) defecţi. Din cauza asta ECU are informaţii false despre temperatura  şi dozează greşit cantitatea injectată
  • filtrul de benzină înfundat
  • pompa de benzină

Mai sunt şi alte cauze pentru acest scenariu (injectoare, sonda lambda, clapeta neadaptată, ) dar ce ţi-am zis mai sus trebuie verificat în primul rând.

 

Poate fi ce a zis Sonnic mai sus, amestec prea bogat, dar ar trebui să scoată şi ceva fum şi să consume mai mult decât de obicei

 

Anumite chestii pot fi verificate cu instrumentul de măsură şi dacă parcurgi topicul acesta şi altele din această arie vei găsi cum, altele cu ajutorul unei interfeţe de diagnoză şi în Timişoara sunt câţiva useri care au. Uite aici o listă

http://vwforum.ro/topic/38318-ofertecereri-pentru-diagnoza-vagcomvcds/

 

LE Acest motor are o particularitate interesantă faţă de majoritatea motoarelor de pe golf 3: partea de regularizare  a ralanti-ului este separată de corpul clapetă

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de reply lupo_bv.

Nu scoate fum...am schimbat filtrul de benzina,nu din aceasta cauza,doar pt ca asa am crezut eu de cuviinta...am sa ma pun sa verific furtunele,sa curat senzorii,eventual si clapeta aia,ca am citit ca toata lumea care a avut probleme de genu au fost cauzate de clapeta...minune...

Multumesc pentru raspuns asa de detaliat...daca nu rezolv nimic din curatat si verificat,am sa incerc sa ii fac o diagnoza...

Modificat de DeyuDRE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După curaţare clapetă trebuie făcută o calibrare a acesteia. Din păcate majoritatea problemelor se verifică cu vagcom-ul. Dacă găseşti pe cineva care are  aşa ceva (îţi poţi cumpăra şi tu, dă o căutare pe net după "interfaţă vcds") şi are timpul necesar, dar nu are documentaţie, dă-mi un pm şi-ţi trimit toată documentaţia pentru diagnoză.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles,am sa caut sa vad daca gasesc pe cineva care are programul si revin cu problemele gasite.

In cazul in care gasesc pe cineva cu program si nu are documentatie,cu siguranta am sa-ti dau un pm lupo_bv :)

Mutumesc mult pentru ajutor,chiar mi-a fost de folos.Sper ca voi rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca moare cand calci frana atunci vezi furtunul de vacuum de la clapeta la servofrana sa nu fie crapat, sau tulumba de la servo defecta. Pe undeva pe acolo ai aer fals de aceea nici ECU nu mai intelege nimic cand accelerezi pentru ca el vede o anumita pozitie a clapetei si de la senzorul de aer de pe admisie primeste cu totul; alte informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu eu am gasit un furtun de vacuum scos, problema e ca nu-i gasesc locatia, unde ar trebui sa-l bag.

Vine exact in spatele vasului de apa, unul e legat in alt vacuum care din cate cred (trece pe sub stergatoare) se duce la un corp care manevreaza clapeta de vacuum pentru admisia variabila (Intake manifold air control solenoid - am cautat in autodata) iar celalalt venea pe langa baterie.. in gol.. el trage aer saracul, dar nu stiu unde sa-l pun la loc.

 

Momentan nu am reusit sa readaptez clapeta (soft-ul free de la VAG nu da posibilitatea asta).

Totodata, eu as mai suspecta si senzorul de temperatura la aer pe admisie (daca il scot nu mai porneste socul).

 

In fine, acum, va rog, care aveti AFT si puteti sa ajutati, spuneti-mi si mie cam unde ar duce vacuumul respectiv. O sa incerc maine sa fac o poze mai buna...

post-33553-0-53717900-1374350220_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am si eu o problema cand acelerez sta acelerta cateva secunde constant acelera fara sa am picioru pe acelerati de la ce o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică întâi să nu ai probleme cu cablul. Dacă accelerezi cu mâna de la corpul clapetă tot aşa face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da nu e de la cablu am acelerat cu mana 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai accelerato cu mana ai scos sufa dupa corpu clapeta? daca nu , scoateo apoi trage de tija aia din spate de la corpul clapeta sa se accelereze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna,am si eu cateva probleme cu golful meu.Precizez:Golf 3 din 1996 motor 1.6 AEK 101 cp.

Problema 1:Cand e cald afara,pornesc motorul 2 min,sta turat la 1000 rpm(banuiesc ca e shoc automat),dau sa plec,cand o turez,nu se tureaza,da sa moara,las umpic din acceleratie pana pleaca de pe loc,o ia incet,incet...calc acceleratia,da in bot(asta-i expresia din cate am auzit)dupa care in 2-3 sec o ia ca din pusca!...aceeasi treaba timp de aprox 10 min(cat e shocul activ)dupa care sta la 800 rpm,nu mai am treaba cu ea.Specific,ca asta iarna n-am simtit aceasta problema.

Problema 2:Cand o turez talpa,plafoneaza la 5000 rpm,in sarcina sau in gol,indiferent...

Problema 3:Merge in "hopuri",nu trage,moare daca plec brusc cu ea...

Spuneti va rog ce ar putea avea?

 

Dupa ceva mai multe verificari, schimbari s.a.m.d. la mine cred ca s-a gasit "buba".

Am schimbat senzorul de temperatura la apa, aer si am si incercat de proba o alta clapeta, aceleasi simptome.

Asa ca am luat-o de la 0 si am inceput cu pompa de benzina (care are ~2 ani vechime). E bine, umbland la ea am gasit ca o garnitura nu a fost prinsa bine, astfel corpul pompei nu reusea sa stina benzina in acesta asa ca de-a lungul perioadei pompa nu a avut racirea de care a avut nevoie si de aici s-a ajuns la concluzia ca ea ar fi cauza.

 

Un alt test care l-a mai facut cineva pe masina mea e un test cam clasic: mi-a scos returul...masina pornita... nu curgea gram de benzina pe acesta.... mi-a scos turul iar acesta abia scotea benzina in conditiile in care la presiunea de 2-3 bari ar trebui sa fie jet.

 

Acum astept sa vad cand imi gasesc timp sa schimb pompa si revin cu date daca exact asta e problema.

 

Singurul lucru care nu s-ar explica ar fi socul pornit la prima cheie.... (in conditiile climatice actuale)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ! Am si eu o problema cu un furtun are o gaura, dar nu stiu exact cum se numeste , e furtunul bifurcat deasupra motorului unde e un capac patrat de culoare neagra . Este in poza furtunul cu pricina , imi puteti spune ce fel de furtun e ca sa stiu sa ma duc sa imi cumpar.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/818/42y6.jpg/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un seat toledo 18i din 1995 si am urmatoarea problema la motor. cand pornesc si e motorul rece cupleaza socul electronic merge normal, dupa ce decupleaza socul nu imi sta la relanti tot oscileaza de la 1000 de turati pana la 750 si dupaia se opreste. motorul este adz nu stiu ce sa ii fac am dat avansul mai mare si nu a mai facut figuri cateva ore.dupaia iar a facut si motorul nu merge rotund da rateuri  inca o problema apa mi se incalzeste de porneste termocupla si ceasul in bord nu imi indica nimic.

 

    ma puteti ajuta cu niste sfaturi si poate o schita cu instalatie de vacum de la filtrul de aer pana la carburator si pe unde mai merge.

 

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut baieti va rog ajutati-ma cu sfaturi ! mentinez ca am un golf 3 1.8 abs adz de 90 cp problema e foarte mare ca am unele intreruperi cand accelerez si cam smuceste dar daca o accelerez de la 800 turatii la 3500 are intreruperi sa zic pe la 4000 aceste intreruperi dispar am schimbat bujiile si tot aceasi problema doar ca acum imi porneste la sfert de cheie inainte nu pornea deloc spunetimi si mie oare de ce sau de unde e aceasta problema ... sa fie oare de la fisele de bujii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@olteandorin

Schimba intai senzotul de temperatura lichid racire si vezi dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil vreo fisa sa dea rateuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colantari.PRO

Buna am un golf 3 1,6 abu si de ceva vreme am probleme cu el.Pornesc astazi merg cam un km si opresc la un prieten cind sa plec am pornit si cind sa plec de pe loc tot dadea sa se opreasca am plecat putin mai turat si pe drum tot dadea sa moara acceleram si isi revenea am ajuns acasa si la relanti a inceput sa oscileze motorul merge intrerupt.Am verificat la bujii ca am zis ca poate nu lucreaza toate dar nu e de la ele,am schimbat capacul de la delcou si tot asa merge,am scos mufa de la senzorul de temperatura ca am zis ca nu lucreaza senzorul bine dar tot asa.Nu stiu ce sa ii mai fac sa ma ajute cineva.

Verifica flansa de sub carburator. Posibil sa fie rupta si sa traga aer fals pe acolo. E din cauciuc și se mai rupe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Nu am vrut sa deschid alt topic asa ca imi spun problema aici...

Patesc ceva ce nu am mai auzit pana acum,si anume smuceste in frana de motor de exemplu daca o las la 3000 in frana de motor incepe si smuceste,poate sa fie de la vreun vacuum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit inainte sa-mi schimb bobina de inductie.Iti face figuri pe ploaie/umiditate?

In caz ca iti face, in maxim o luna iti va ceva bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Angelofdarkness

aceeasi problema am si eu,numai ca am schimbat 2 bobine nou-noute,si imi intrerupe in mers cand accelerez la turatii mici,inloc sa demareze. Tin sa precizez ca nu am problema asta cu cea veche, pe care am schimbat-o pentru ca era fisurata. Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobina este noua(ieftina),dar am si una de rezerva (am schimbat-o ca o banuiam mai demult). O sa o pun la loc si revin cu rezultatul..Totusi la accelerare nu zice nimic...merge bine..doar in frana de motor e problema si simt cum fuge pedala de acceleratie in momentul cand smuceste...e ca si cum s-ar intrerupe frana de motor si masina ar accelera singura pentru o secunda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ma scuzati ca intervin dar am si eu o mare problema , detin un vw vento 1.9 tdi tip motor afn si ma confrunt cu urmatoarea problema pe liber o accelerez ajunge usor la 3000 r/min dupa care are o intarziere si se accelereaza pana la 4200 r/min maxim problema este urmatoarea o tin constant la 4200 si motoru merge in suturi + fum alb/albastrui la esapament dupa care tot constant la 4200 turatia scade la 3000 r/min si incepe sa aibe o fluctuatie intre 3000 si 3200 maxim va rog frumos sa imi oferiti un sfat 


Ma scuzati ca intervin dar am si eu o mare problema , detin un vw vento 1.9 tdi tip motor afn si ma confrunt cu urmatoarea problema pe liber o accelerez ajunge usor la 3000 r/min dupa care are o intarziere si se accelereaza pana la 4200 r/min maxim problema este urmatoarea o tin constant la 4200 si motoru merge in suturi + fum alb/albastrui la esapament dupa care tot constant la 4200 turatia scade la 3000 r/min si incepe sa aibe o fluctuatie intre 3000 si 3200 maxim va rog frumos sa imi oferiti un sfat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un golf III motor 1.6 55kw si am intampinat o problema... Masina la ralanti se prezinta ok, dar cand o accelerez da sa moara. Pe urma dupa ce plec cu ea , merge in socuri.. Ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!