Jump to content

Accelerare Cu ...intreruperi!?


nutzucu
 Share

Postare recomandată

Buna am VW golf3 an 1996 benzina 90CP 66KW,injectie multipunct,motor 1,8

 

Am o mare problema:masina afuma bujiile

Am schimbat:senzor clapeta acceleratie,senzor temperatura lichid racire,capac delcou, fise bujii,bujii,senzor temperatura aer admisie,motorul nu merge rotund si oscileaza turometrul de la 900 pana la 2000 in relantii

CINE MA POATE AJUTA!!!

 

PS:Masina este fabricatie Mexic.

 

Fără să vrea colegul best_x_treme mi-a dat o pistă pentru identificarea elementelor motorului tău.

Piesa încercuită se numeşte "Idle Stabilization Valve (ISV)" şi s-ar putea să aibă o contribuţie la problemele tale. Să văd dacă găsesc cum se verifică-

post-40889-0-50502700-1368382199_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu ce am mai facut pe aici...

intrun final am dat jos catalizatorul la masina , lam golit tot , montat la loc. in tot acest timp am avut borna "-" scoasa . dupa ce lam pus la loc si am plecat la drum...surpriza masina tragea super bine ... am zis "gata de la catalizator a fost " ...a mers bine 2 zile apoi...am plecat cu prietena intro plimbare de la Focsani spre Bacau .  pana acolo bineinteles ca masina nu a vrut sa traga deloc...praf a mers...abia urca viteza...de la 100 km/h nu mai zis... in fine . ajung aproade de intrare in Bacau , si este ultima panta in lung asa dupa care intri in Bacau.. ( cine e din zona sper sa stie despre ce vorbesc ) ... si am zis hai sai dau tare in panta aia sa vad ce se intampla... am tras cu a 5a de ia de mam plictisit a ajuns acul la fix 140 km'h ... mai sus nu trecea ( ERA PANTA ) , ziceai ca e limitata....in fine mam intors de la bacau dupa plimbarea de pe acolo la fel masina praf....ieri am plecat tot cu prietena si inca un cuplu ( 4 persoane ) la Lepsa...masina plina (gretar  , bidoane de apa , mai multe ) pana acolo bine inteles ca nu a mers masina cum trebue...la intoarcere a mancat pamantul prin pentile alea ::| //// nustiu ce sai mai fac ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal sonic53 ...daca citesti de la inceputul topicului tot sa vorbit de aceste probleme cu pierderi de putere...

eu ma chinui de 1 an sau chiar mai bine ... si sincer ma fost pe la 100 de mecanici ...

pot spune din propria experienta ca tot am incercat aproape toate modalitatile ..am schimbat pana si calculatorul ..si nimik ... aveam o problema cu senzor hall g40... si am rezolvat problema ..am schimbat alt delcou si cu senzorul de pe volant .. nu mai apare eroarea ..merge mai binicel ...dar in loc de 101 cp parca am 40 ...

...ultima varianta pe care miau spuso mecanici cica ar fi supapele la mine ...

eu am schis pe aici mai tot ce am facut si ce am schimbat ...te poti orienta...

mai este o varianta incearca sa schimbi fisele ...pt ca asta o voi face si eu cat de curnat ...sii stii dc ?

un amic de al meu a venit din italia recent ..avea o honda civic 2000 benzina in jur de 160 d cp ... si mergea exact ca a mea

daca vroia sa bage pedala in ea ... o lua greu rau ... parca avea 6 cai frumosi :))

si tot asa i sa spus supapele etc etc ....

si pana la urma ia dat de cap ...

ia schimbat fisele si merge ceas ...rupe pamantul ...

si pot spune ca pornea la sfert ..consumul era acelasi ... se ridica in ture mari dar greu ... nu o lua deodata ...

si tot asa sa chinuit vreo 3 saptamani pe la mecanici pana ia dat de cap ... nu prea inteleg cum de a fost de la fise ...daca ea pornea si mergea rotund....

nustiu dar ma facut tare curios si o sa incerc si eu sa le schimb ...stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca schimbatul fiselor este benefic. Eu le-am schimbat dintr-o prostie si anume, mi se parea ca intrerupe. Am observat ca trage mai bine. Am povestit si mai departe si multi mi-au spus ca nu au treaba fisele cu "trasul".  Cand am auzit parerile astea m-am lasat pagubas si la fel traiam cu impresia ca wow am schimbat fisele si s-au mai trezit caii :)). Daca si tu zici asa inseamna ca asa e.

Un set de fise bunicel ajunte la 150 de lei. Eu atat am dat pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai facut niste verificari la masina ...si bine inteles ca (  AM SCOS BRONA MINUS ) si mam apucat de treaba...am dat corpul clapeta jos , lam desfacut si din spate la rotite acolo siii mia fost mila sa umblu acolo ...pentru ca era luna si totul mergea cum trebue acolo...lam montat la loc.am luat  de la colegul dupa forum LUPO_BV niste fisiere pdf.  pentru fiecare senzor dupa masina mea. si mam apucat de treaba cu aparatul de masurat si cu testerul langa mine plus un coleg care lucreaza si la servis...am verificat distributia daca este la punct. totul ok. am verificat senzor dupa admisie, tot bun. am verificat senzor temperatura cel de sub delcou.bun si ala. am verificat sonda lambda , bun si aia. am verificat canistra de carbon ( e un test in tester cand dai drumu la el daca functioneaza trebue sa caraie de vreo 4 ori ca sa fie in regula ) totul ok si aici. am verificat ceam mai putut la ochi pe acolo sa nu scape aer ceva ...totul in regula. toti senzorii iam verificat cu aparul de masura cat si cu testerul testele in sine care se fac la ele ... totul ok. dupa ce am pus tot la locul lior am asezat si BORNA MINUS CARE A FOST SCOASA pana in momentul in care am inceput sa umblu cu testerul.....am facut adaptare a clapetei manual si am plecat la drum...masina merge super bine  ( ieri si azi ) sa aibe treaba cu scosul bornei ??? ce sa fie , ca numi dau seama,,,, ma astept zilele astea sa faca iar probleme...aasa a fost mereu dupa ce am scos borna...merge cateva zile apoi gata minunea.zicea baiatul care ma ajutat cu testerul ca ar mai fi de verificat presiunea la pompa de benzina si daca delcoul e aseza cum trebue...ceva legat tot de pus la punct din delcou...are rost sa probez astea ? ce ziceti...ce sai mai fac ?nu scoate fum deloc....numi consuma mult masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar voiam să-ţi zic de faza cu aşezarea delcoului, mi-a zis un amic ce a avut probleme asemănătoare (altă maşină dar nu contează) de mers aleator când bine când rău după cum voia ea, că problema a fost la delcou care avea joc, nu mai stătea fix şi de aici problemele. Verifică şi asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e fix delcoul...partea de afara ce se uneste cu motorul.... pentru ca are o tunga pe el si o dunga unde atinge motoru...mereu se unesc amandoua...nustiu...ramane de vazut . am iesit si azi la plimbare si masina merge bine ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci daca iar ma plang treaba nu e buna...din nou si din nou nu mai merge masina...mergea totul bine si frumos....si cand sa ies pe centura sa plec o leaca cu a 2a in lung asa...tragea bine si cand a ajuns la 4000 rpm ( nu incepeti cu de alea ca ce o turezi asa ca nustiu ce , ca o omor . de cand e la mine ...4 ani... cand ies la drum lung cu ia cam asa schimb la inceput apoi constant 120 SIATAT ) bun trecem la ale noastre...cand am ajuns la 4000 rpm a intrerupt deodata...senzatia aia cand tu accelerezi constant si iei deodata piciorul dupa accelleratie...da putin in nas...si gata....motorul suna la fel cand a dat in nas...adica cand a intrerup motorul gafaia la fel , nu sa subturat sau stiu eu ce....si bineinteles ca nu sia mai revenit...e jale

la 3000 rpm cu a 2a daca bag talpa tare in ia...oracaie apoi pleaca dar mai greu fata de obicei

la 100 km/h cu a 5a   daca bag talpa in ia nu face nimic....adica nu face deloc zvacu ala , pur si simplu pleaca incet incet...ca si cum as accelerao eu constanta cate o leaca.

am incercat si cu a 4a sa ma duc incet pana la 100 , si apoi sa fortez acceleratia , degeaba....oracaie motorul dar nu pleaca...exact ca si cu a 5a.... nasoala treaba...ce ziceti ?  ce sfaturi imi mai dati ?

Modificat de sonnic53
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frate... e 1.4 :icon_confused:  ....cat sa traga saraca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau mai mult decat sa traga cum trage cand e in toane bune :D ... nus pretentios...dar cand vrei sa depasesti un camion , drum cu o singura banda pe sens si imi ia 20 de secunde sa trec de el..cred ca nu e in regula :D .... sunt curios daca mai da vreo eroare in seara asta cand o pun pe tester ... nu am mai scos nici un senzor nimica,,daca nu da nici o eroare o sa scot borna si o las asa pana dimineata ...sa vad daca maine merge iar bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna am un golf 3 1,6 abu si de ceva vreme am probleme cu el.Pornesc astazi merg cam un km si opresc la un prieten cind sa plec am pornit si cind sa plec de pe loc tot dadea sa se opreasca am plecat putin mai turat si pe drum tot dadea sa moara acceleram si isi revenea am ajuns acasa si la relanti a inceput sa oscileze motorul merge intrerupt.Am verificat la bujii ca am zis ca poate nu lucreaza toate dar nu e de la ele,am schimbat capacul de la delcou si tot asa merge,am scos mufa de la senzorul de temperatura ca am zis ca nu lucreaza senzorul bine dar tot asa.Nu stiu ce sa ii mai fac sa ma ajute cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate si mufa de la sonda lambda sa vezi daca tot asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am si o problema cu masina(Golf3 1.6) imi tot inneaca motorul , miam cumparat un alt injector la mana a 2-a k am crezut k de acolo era problema dar tot aceasi chestie...cand dau la automat imi baga foarte multa benzina prin injector..are cineva vreo idee de la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema. Am un 1.9 tdi motor 1z. In treapta 4 si 5 cand trec de 2500 incepe sa dea niste suturi ca si cum ar scapa ambreiajul.. sau ceva de genul. Nu stuu exact sa va explic dar este dedtul de neplacut. Consumul este decent iarna extern la un drum de 800km mers linistit am scos un 5.1% iar prin bucuresti 6.3-6.7 mers linistit tot iarna. Ce sa verfic inainte sa o dau mecanicului pe mana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cavaleru

 In treapta 4 si 5 cand trec de 2500 incepe sa dea niste suturi ca si cum ar scapa ambreiajul..

vrei sa spui ca se tureaza motorul fara a creste viteza sau "da in nas" ?

daca "da in nas" ,sunt niste intreruperi sau pierderi de putere pe termen scurt (cateva secunde) ? 

 radu

controleaza sa nu traga aer fals si fa-i o diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, da in nas. cum verfic pe unde trage aer fals?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu "aerul fals " era pentru radu138

Cavaleru

la tine, daca da suturi scurte, incepe  a controla mufe ,cabluri ,cauta contacte imperfecte ,oxidate ,cabluri rupte (este o mufa ,neagra, rotunda in dreapta motorului controleaz-o prima). nu strica o diagnoza nici la tine 

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cam acelasi lucru il patesc si eu si anume:

totul s-a intamplat pe loc: pornesc motorul, il las sa mearga cat merge,
si apoi incep sa accelerez de sub capota. cand las acceleratia, scad
turatiile ca si cum ar da sa moara, merge dar mai slabutz, apoi am scos
mufa de la senzorul de temperatura a apei si am bagat-o la loc si au
crescut turatiile la loc, mergea rotund, apoi iar am accelerat, iar au
scazut, iar am scos mufa/bagat la loc iar a revenit... 1.6 ABU MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si revin pe la voi... joia trecuta am montat sonda lambda pe masina ... a mea a ajuns la tomberon :) . am mers joi toata ziua cu ia , mers foarte bine...vineri plecat la munte cu masina sa vedem cum se comporta in panta , incarcat , totul ok... inainte urcam cu a 2a turata in 3500-4000/ acum urcam cu a 3a lejer. intors duminica seara acasa. tot acest timp sa comportat bine. de de luni pana azi am plecat in fiecare zi cu ia de acasa , ba prin oras , ba pe la peste , ba de nebun asa doar sa vad cum merge masina . MERGE FOARTE BINE,.azi lam luat o leaca pe tata la o plimbarica sa vada cum merge masina  in mintile ei , trasa asa in blana .... ( el inainte sa pun sonda "nai ce sai faci domnule . asta e masina are si ia o leaca de vechime, asa merge ia , nai cei face ") muream cand auzeam vorba asta ,,,cand eu stiam ca ia nui chiar asa puturoasa....dupa ce lam dat o tura de bulevard ( vai da tu crezi ca eu merg ca tine ca nebunu asa so scartai si sa schimb in 5000 ?:)))   deci sa vazut schimbarea...CLAR. acum ce sa zic den patzania mea...degeaba arata testerul si alte programe ca treaba e buna la masina,,,ca tot degeaba.am verificat sonda aia de cateva ori in parte si mereu dadea ca ea buna.....sper sa ramana treaba buna de acuma....pentru ca sia revenit iam facut jantele inapoi albe :)) , merita nah !   (erau albastre) :D  .... trebue sai schimb distributia zilele astea....au ajunso kilometri :D cam atat, am vorbit cam mult. :)) toate cele bune , poate nu so mai strica nimica.... thx la toti ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu crapa de tot sonda lambda nu o sa dea erori pe vag-com. Problema ei era vechimea si din cauza asta era obosita. Nu mai reactiona la aceeasi viteza ca una in toate mintile ei. De regula aceasta se verifica cu un osciloscop, dar se poate si pe vag-com dar studiind frecventa schimbarii valorilor - ar trebui sa isi schimbe valorile cam de 60-80 ori pe minut.



Am mai uitat ceva, si media valorilor intre care oscileaza trebuie sa se apropie de 0.45, adica sa oscileze intre 0.7 (0.09) si 0.2(0.1 in cel mai fericit caz)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,am si eu cateva probleme cu golful meu.Precizez:Golf 3 din 1996 motor 1.6 AEK 101 cp.
Problema 1:Cand e cald afara,pornesc motorul 2 min,sta turat la 1000 rpm(banuiesc ca e shoc automat),dau sa plec,cand o turez,nu se tureaza,da sa moara,las umpic din acceleratie pana pleaca de pe loc,o ia incet,incet...calc acceleratia,da in bot(asta-i expresia din cate am auzit)dupa care in 2-3 sec o ia ca din pusca!...aceeasi treaba timp de aprox 10 min(cat e shocul activ)dupa care sta la 800 rpm,nu mai am treaba cu ea.Specific,ca asta iarna n-am simtit aceasta problema.
Problema 2:Cand o turez talpa,plafoneaza la 5000 rpm,in sarcina sau in gol,indiferent...
Problema 3:Merge in "hopuri",nu trage,moare daca plec brusc cu ea...
Spuneti va rog ce ar putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ DeyuDRE

De mai bine de o luna am si eu problema similara cu a ta (1.6 AFT 101cp).

Mai exact punctele 1 si 3 exact, 2 nu am bagat de seama.

 

Eu suspectez clapeta de acceleratie (esti singura care variaza la parametrii in VAG-COM).

Ca si idee, eu am schimbat lambda si debitmetrul asa ca ai cam putea sa le excluzi. Totodata, am testat senzorul de temp la apa si aer admisie.

 

Te anunt ce se intampla cand voi reusi sa fac o readaptare la clapeta sau sa o schimb cu totul. (e singura care in VAG COM are o abatere de cateva grade fata de recomandat)

Daca intre timp gasesti tu solutia, e binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adyre

Multumesc pentru reply...am mai observat ceva astazi...am pornit masina,am lasat-o sa se incalzeasca pana a ajuns apa la 90 de grade si cum statea ea la 800 rpm...am calcat acceleratia la maxim...a murit,am mai incercat de cateva ori si acelasi rezultat...ceva nui bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori amestec prea bogat,se inneaca si moare,ori clapeta dusa,nu mai reactioneaza la comanda care io dai tu ... ai puso pe tester pana acum ? daca nu fai o proba , vezi ce da.... eu am avut mult de furca cu a mea pana iam dat de cap ( alte probleme nu ca ale tale ,,, )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!