Jump to content

Accelerare Cu ...intreruperi!?


nutzucu
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor.

 

Am o problema de ceva timp care se manifesta asa:

     la urcarea in viteza a II-a ( cu demaraj mai puternic), a unei rampe cu inclinatie mai mare(30o), desi apas acceleratia de tot , motorul isi pierde puterea (turometrul scade), ajungand sa moara daca nu apas ambreiajul si schimb a I-a.

Aceasta rampa o urc saptamanal macar odata, si pana sa apara situatia aceasta , o urcam cu a II-a de la baza pana la final.(1,5 km).

Daca urc de la inceput cu a I-a nu sunt probleme, doar ca se tureaza  la 2800-3000.

Pe drum drept nu am problema asta, doar  o intarziere in accelerare.

Masina este un vw vento, 1,8 ABS, 90Cp, 66Kw.

Modificat de paulvento
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am observat ceva adineauri cind mam dus sa pornesc golf 3 1,6 abu pina urca apa la 90 de grade merge cu intreruperi ma zgiltie.Iar daca accelerez pina la 2000-2500 de ture zgiltie si mai tare.Iar daca accelerez dintr-o data si iau piciorul rapid de pe acceleratie pentru citeva secunde am impresia ca vrea sa se opreasca.Stie cineva cam ce poate fi.

Modificat de ghioagi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata-i clapeta de acceleratie sau eventual adapteaz-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !! sunt nou pe aici nu prea stiu cum se procedeza  .. :hainoroc:

Am ceva probleme la autovehicul ... :(

Va rog ajutatima !

tin sa mentionez ca sunt detinator a unui golf 3 1.6 benzina tip AFT 101 cp

Povestea a inceput cu un an in urma ..pff...deci: mi sa oferit gratis o spalare a masinii inclusiv motor .. greseala mea ca am acceptato..

dupa ce sa finalizat operatiunea , masina nu a mai pornit..

dupa jumatate de zi de chin in sfarsit pornise...si au aparut problemele

nu se mai accelera deloc , statea la relanti dar daca incercam sa o accelerez murea motorul

dupa saptamani de chin pe la mecanici au reusit catusi de cat sa o aduca pe picioarele ei !

au luato pas cu pas... curatat toate mufele de la senzori etc, i sa montat o pompa de benzina noua , mergea mai rau cu pompa noua decat cu cea veche ,

am returnato pe cea noua si a ramas montata pe masina cea veche , i sa schimbat filtru de benzina , au bagat presiune pe ambele conducte de benzina , tur si retur , ideea mecanicului era sa nu fie vreo conducta infundata !

dupa care a fost bagata pe tester ..

au aparut urmatoarele erori , clapeta acceleratie , si senzor hall

mi sa spus ca nu este necesar sa schimb clapeta de acceleratie deoarece relantiul sta fix nu se mijca deloc acul de la turatie ...

ia fost inlocuit senzorul hal din delcou .. tot la fel mergea, iam cumparat alt delcou la mana a2a a fost dat de pe un golf 3 care era pe mers .. dupa montarea delcoului parca parca mergea altfel..apoi am schimbat fisele, bujiile noi...

a stat masina jumatate de an in garaj , apoi am inceput iarasi sa o duc la mecanic ..nu se tureaza bine in sarcina ..cand vreau sa intru intro depasire ma rog la ea :Driver: , acum mai nou cand ia fost scoasa mufa de la debitmetru nu are nici un simtom, merge la fel , din cate am, inteles daca i se scotea mufa trebuia sa se opreasca motorul , turatia pe liber nu creste mai mult de 5000 r

viteza maxima care o prinde este de 110 km si daca baga pedala in ea merge motorul in suturi , daca o accelerez usor e ok

motorul la rlanti e ok acul de la turometru sta fix la 900r :icon_bounce:

va rog ajutatima cu niste sfaturi .. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un pic mai complicat motorul tău. Mă mai documentez, dar până una alta cauze posibile pentru lipsa de putere pot fi (am exclus ce zici că ai schimbat):

  • regulatorul de presiune combustibil
  • sonda lambda
  • solenoidul de control al aerului de pe admisie (este o valvă acţionată de vacuum, ca o ciupercă, cum este egr-ul, se deschide peste 4000rpm)
  • senzor temperatură lichid răcire
  • injectoare
  • corp clapetă
  • debitmetru

Dacă ceva din listă este verificat zi ca să bifăm şi trecem mai departe. Ar fi bine dacă ai avea un vagcom lângă tine, dacă nu măcar un instrument de măsură şi ceva fire.

 

OT Este dată naibii maşina asta a ta, acum am văzut că are sistem de postcombustie (nu ştiu exact cum se numeşte în engleză este afterburning, este un sistem care bagă aer pe evacuare şi acolo oxigenul arde crescând temperatura pentru a aduce catalizatorul mai repede la eficienţa maximă). Aşa ceva am mai văzut pe Golful 6 al lui frate-meu, o mai fi şi pe altele, dar n-am văzut eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MS MULT LUPO_BV ca tiai dat interesul sa ma ajuti. poate ca esti primul care imi dai un raspuns mai pe intelesul meu ! cel putin mecanicul nu mia explicat mai nimik ..decat ca vino peste o saptamana ..si vedem atunci ..mergi asa cu ea ca nu are nimik...

dar mia crescut cosnumul..

ciuperca aia de pe admisie cu o tija ..am schimbato ..era sparta si nu deschidea cand tragea vacumul ...dar degeaba tot nu merge ..

sonda lambda a fost masurata din cate imi aduc au aminte sau nu mai stiu exact ..si cica merge ...mentionez ca am 200 de mii de km cu masina ..e din 97 si pot spune ca nu prea am tras de ea sa o obosesc ...

injectoatele au fost scoase afara alimentate la curent si suflate curatate cu nushh ce solutie

senzorul de la lichid racire nu stiu nimik de el nici nu stiu care este ...

la debitmetru din cate am inteles daca scoti mufa si nui stergi eroarea nu mai recunoaste debitmetrul ... dar totusi la mine si cu mufa pusa si cu ea scoasa merge la fel ..

regulatorul de presiune nu a fost umblat la el ..probabil te referi la cel e pe rampa de injectoare? stiu doar ca a masurat presiunea care baga benzina ...cva de genul ...

clapeta a foost scoasa si curatata ..doar atata ..dar mecanicul a spus ca nu e din cauza asta , pt ca apare eroare dar nu distorsioneaza relantiul ...

astia mau pus sa schimb exact ceea ce nu trebuie ...pot spune ca am cheltuit aiurea bani 

am schimbat mecanici peste mecanici ..

testere peste testere ... am obosit ..:(

concluzia la care au ajuns majoritatea cica o fi din calculator , desi nu cred

cu postcombustie- daca te referi la masina mea ...habar nu am sincer ..prima oara cand aud asta ...

ms de raspunsuri ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 ... din nou paici.iar am probleme cu al meu golf golf  3   1.4   44 kw. treaba sta in felul urmator. a avut o perioada cand masina nu tragea deloc , nu avea vlaga. adica daca voiam sa depasesc un tir cu a 40 la 80 , ma chinuiam mult si bine sa trec de el...cu a 5a nu am curaj sa incerc.

apoi deodata hop masina a inceput sa mearga foarte bine . sia dat drumul. accelereaza cum trebue. am fost de am pus masina pe tester atunci si mia dat eroare sonda lambda.( respectivul mia zis ca nu e neaparat problema de la sonda ci pot fi si alti factori care sa faca sa-mi dea eroarea asta.)  mai departe...a mers masina bine ceva timp si acum hop iar aceasi problema. ma duceam cu tata la peste si mergeam constant cu 100 cand am ajuns in spatele tirului am incetinit...cand sal depasesc mai pleaca... de unde. iam dat a 4a   la fel, nu are vlaga...in fine . mam dus la peste mam intors... la fel aceasi problema. nu trage masina .cum am ajuns acasa am pus iar masina pe tester . surpriza aceasi eroare . sonda lambda. a sters omu eroarea am pornit masina nu a mai aparut. am plecat cu el intro proba sa vada ca chiar nu trage masina ( iesit pe centura tras o leaca de ia.... neah nu vroia.) neam intors inapoi pus testerul pe ia nici o eroare , deci nu a mai aparut sonda lambda iar ... de ce ??? daca am mers cu ia...  nustiu ce sa zic.    ceam observat eu :

 

mam uitat la sonda pacolo firele sunt in regula mufa e in regula

jantele pe fata sunt foarte calde( dar poti tine mana pe ele)

motorul cand merge bine suna "bine" iar cand face probleme suna ca un aspirator care e infundat

jantele pe spate sunt reci.

sa fie infundat catalizatorul?

am verificat filtru de aer , e in regula.

e posibil din cauza distributiei?sa faca asa cand si cand ? are cam 60.000  trebue schimbata.

in rest e totul in regula. nu consuma pic de apa , nu consuma ulei.

am observat ca daca ating fisele ( nu toate ) ma cam trosneste...dar cred ca tineam cealalta mana pe masina .noaptea nu dau scanteie.

nu conteaza daca e cald sau rece motorul la fel face...

nustiu ce sa zic....scuzati postul cam lung dar nevoia cere sa fac asta.... ma dispera din nou...

timpul in care a mers bine masina intre aceste 2 face e cam de 1-2 luni. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti inteleg durerea ..am ajuns la concluzie ca mecanicii nu sunt capabili decat sa ceara bani ...

eu ma chinui cu al meu golf de mult timp...nui da nimeni de cap...

cu sonda lambda ia fost scoasa mufa ..tot asea mergea cu mufa pusa tot asa ...deci nu se simtea nici o diferenta ... am avut de 2 ori scimbata evacuarea ... acum e full inox..nu mai am catalizator...pot spune ca e un pik de diferenta in turatie .. dar daca bag pedala in ea ...e ca si cum nu asi accelera... tot cand si cum vrea ea merge...poate ca daca era o masina din 2010 mai ziceam ca e complicata ..dar la asta a mea chiar ca nimeni nui da de cap ... 

nu vreau sa te impancientez ..dar credema va urma mult chin si nervi de acum in colo...si bani aruncati aiurea ..si pana la urma realizezi ca e din nimica toata ..

asta imi este si mie frica ...

si totusi mia spus un mecanic ce lucreaza la reprezentanta la opel ..ca cica daca masina a fost vreodata impinsa, chiar daca e benzina .. posibil sa sara de pe punct .. si nu mai merge cu trebuie ..dar nu stiu ce sa mai cred ...

astept si eu pareri , idei, si sugestii

stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Georgian, incearca sa schimbi fisele, nu e normal sa curenteze. Automat daca fura curent nici masina nu se va comporta normal.

 

CoxTuning, daca ai posibilitatea pune o alta bobina pe masina si vezi cum se manifesta. Daca e ok dupa aia poti achizitiona una noua, nu sh ca sunt scoapte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da probabil că sunt şi fişele, dar (scriu acum în locul lui că am vorbit la tel. sper să nu se supere :10[1]: ) cred că la el problema este de vacuum.

Treaba stă aşa: când pune frână (pe loc) oscilează mult ralanti-ul, primele 3 pedale tari după care se înmoaie. Frână nu prea are să se blocheze roţile. Dacă porneşte şi consumatori la fel oscilează ralanti-ul.

L-am pus să scoată furtunul de vacuum din servofrână (zice că nu stă fix, se cam bălăngăne) şi să-l înfunde să nu mai piardă vacuum. Acum când pune frână nu mai oscilează ralanti-ul (logic, nici nu ar mai avea cum), dar şi când pune consumatorii fluctuează mult mai puţin.

Să vedem mâine după ce etanşează cu nişte mastic pe acolo cum se comportă , sper să nu aibă membrana crăpată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Denismoc -  am un prieten care este angajat la un depozit de piese auto ..

si asta il rugasem cu ceva timp in urma sa-mi aduca o bobina .. 

ca imi poate aduce piese noi si sa le dea retur dupa ....

si mia adus bobina noua ..si tot la fel merge ..

inca ceva ..in timp ce merg cu masina si schimb treptele baga pedala in ea ...ramane la aceiasi turatie apoi dupa ceva timp se tureaza , sau daca pe liber fiind bag deodata pedala in ea ...se ridica greu turatiile ...

daca mai am ghinionul sa ma prinda o ploaie si sa iau o balta ...adio ...

se opresete masina din mers ... si nu mai porneste vreo ora :(

zici ca nu are segmenti masina asa merge :(.  in loc de 101 cp ... daca are 20 ..

daca o persoana se pune sa faca [cenzurat] cu mine eu cu a1a iar el in  marsarier ...ma ia :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că la tine problema este de natură electrică dacă zici că după ce iei o baltă se opreşte. Dacă eşti sigur că ce ţine de aprindere este ok (fişe, delcou, bobină) verifică prinderile la caroserie, vezi că sunt nişte şurubui cu piuliţă unde sunt legate de motor sau caroserie firele de masă. Desfă-le, curăţă bine de rugină şi oxid (spray de contacte, smirghel) strânge-le bine la loc. În mod special verifică punctele 2,3,4 din pdf.

 

Dacă vrei să te apuci să verifici tu şi celelalte elemente să-mi zici ca să stabilim o strategie :D (n-ai zis dacă ai vagcom şi instrument de măsură)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am ma tata vagcom..sau alte chestii... tot la mecanic treb sa apelez ...

poate punem puzzle cap la cap sii rezolvam cazul ....inebunesc cu masina asta o iau razna ...

ms mult baietzii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic la fel ca e ceva electric,mai ales ca problemele au aparut dupa o spalare la motor motor.Poti incepe prin a curata (spay de contacte) si verifica mufa aia mare rotunda din compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- MojoGaby - 

Credema ca asi curata si cel mai mic contact daca ar fi asa...

dar nu e atat de simplu credema ... mai aveau un pik si ii dadea motorul jos ...

deci toate mufele au fost desfacute si curatate cu pistol cu aer ... apoi date cu spray contact ..nimik ...

mufa aia rotunda cu multi pini care se desfileteaza ... vine undeva prinsa langa delcou ..si aia a fost curatat si dat cu un spray pentru a da oxidul de pe lamele jos......pfff.. nu stiu ce sa mai zic ...

schimb senzor hall.. apare eroare ..iau alt delocul cu totul de pe o masina pe mers perfect ...tot apare senzor hall ...

sterge eroare ...nu mai apare dar merge la fel ...dupa 3 4 porniri senzor hall ..

jur , de nu sau adunat 5 mecanici langa ea si nu ia dat de cap ...parca ar fi avion ...pana acum am cheltuit in jur de 10 mil ... cu tot cu piese , monopere , pretul pe tester etc ...acum realizez ca imi luam alt motor ...

toti spun ca e din calculator ...ce sa fac ?  :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea sa fie si calculatorul...nu stiu ce sa zic.Vezi daca gasesti unul prin dezmembrari,si sa te lase sa il pui pe masina ta sa il probezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa de la calculator ai verificat-o? Să nu fi intrat apă în ea şi să ai ceva oxizi acolo.

Dar nu prea cred având în vedere că face figurile care le face când iei bălţi, deci este ceva situat mai jos.

Nu ştii ce cod avea eroarea de la senzorul Hall?

Ia citeşte ceva interesant aici

http://vwforum.ro/topic/52802-golf-3-se-opreste-in-mers/?p=1561501

Mai la vale băiatul ăla zice că dacă a scos mufa de la sonda lambda motorul mergea normal. Încearcă şi asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mojo gaby - aici in zona nu am gasit nici un calculator ..decat pe net ...

de fapt la dezmembrari in zona are calculator .. dar nu ii gaseste cheia la masina si imobilizatorul ..si nu am ce face cu el 

 

Lupo_bv - a fost verificata mufa la calculator , a fost desfacut calculatorul si sa uitat la fiecare traseu in parte ... credea ca este vreunul intrerupt , a dat din nou cu pistolul de lipit pe fiecare contact in parte ...nici o diferenta ..

iar cu sonda lambda ..daca ii scot mufa sau o pun la loc ... tot la fel merge ..nici o difenrenta ... 

o sa pun zilele astea din nou testerul pe ea ..si va spun exact ce apare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea am mai facut mare lucru asa ca scriu aici ce si cum .  am dat jos bujiile , si toate 4 erau albe... adica amestec sarac. de ce ??? dupa ce sa ma uit in cazul asta ?  am incercat sa vad daca trage pe undeva aer fals ("am dat fum de tigara pe la furtunele alea de vacuum si nu tragea pe nicaieri deloc) ...nustiu de ce sa ma leg...nare nicio vlaga... daca stau cu ia pe asfalt perfect drept si o turez in 4500 cu treapta 1 , si iau piciorul dupa ambreiaj ( ca sa o fac sa scartaie ) nu are nici o treaba.... cand iau picioru la 4500  pleaca normal :D ...ca si cum as pleca cu treapta 1 in lung asa....doar ca motorul pare ca suna a infundat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ma framanta ceva. si nustiu 100% daca au legatura una cu alta. DECI

din servofrana iese un furtun gros care are pe el o supapa de sens cu sageata spre admisie("furtunul intra in admisie undeva pe dedesupt)

cat e furtunul bagat  in servofrana si apas de multe ori pe frana ori scade ori creste turometrul cu200-300 rmp.. dupa ce iau piciorul se stabilizeaza unde sta normal.

daca scot furtunul sil opturec cu ceva pot sa apas pe frana cat vreau ca nu mai scade-creste deloc. ( E NORMAL ) ?

am bagat furtunul la loc in tulumba neagra si am dat cu mastic pe afara sa nu mai traga aer fals de afara in caz de trage ( sa zicem ) . DEGEABA , tot la fel se comporta. pe acel furtun e supapa de sens  care mai are pe ia 2 stutzuri cu niste capacele verzi in cap.  acele capacele  le pot trage putin in afara sau le pot baga putin in interior se simte la manca cum pocneste cand apas pe ele sau trag de ele .  mersi invartite dar nu se intampla nimic cand le invart.  cum e normal sa stea alea . apasate sau trase spre afara ??? ca numi dau seama daca e vreo diferenta. e posibil sa se fii stricat  aceasta supapa de sens si din cauza ei sa se comporte asa  cand apas frana.??? sau sa stricat ceva in servofrana???

 

ar avea vreo legatura acea tulumba , cu scazutul turatiei cand apas frana ,si cu faptul ca masina nu mai trage ? adica sa traga cumva aer fals??? nustiu ce sa mai cred... mersi...si sper ca nu mai stresat   prea mult :">

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca la tine se aude motorul ca atunci cand incerci sa pornesti masina cu spray-ul. Nu stiu daca ai auzit o pornire de genul asta dar asa banuiesc eu. In aceste conditii trebuie sa verifici alimentarea cu benzina - pompa, filtru, regulator de presiune, injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil...nu e cineva mai documentat in cea ce priveste acea pompa de servofrana cu vacuumul ei ?  poate inifluenta cu ceva mersul motorului ? influenteaza cu ceva amestecul de aer-carburant?  sa incerc sa cumpar acel furtun care are supapa de sens pe el  ?o fi stricata aia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie sparta membrana din servofrana si atunci poti avea simptomele descrise de tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonnic53

daca apesi de mai multe ori pe frana fara pauze intre apasari , e cam normal sa-ti fluctueze un pic relantiul . dar daca apesi si tii apasat ce se intampla ?

dopurile alea verzi trebuie sa fie bine apasate , dar daca la tine se pot misca (sus-jos ,roti ) usor ,atunci trebuie schimbate pt ca pe acolo poate trage "aer fals"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!