Jump to content

Octavia II RS TFSI


B.o.g.d.a.n

Postare recomandată

ok, ok si la cati CP ai ajuns? Si ce cuplu?

In alta ordine de idei sper ca in martie sa-i pun si eu frane de S4 :D. Scumpe ale dreaq!

Link către comentariu

Felicitari pentru masina ! Pot spune ca ai planuri foarte mari cu masina! Am inceput si eu un proiect cu un audi a4 1.8 turbo este costisitor si iti ia mult timp !Multi caipe tractiune fata da iti tin pumni ! Din cate stiu ce-a mai puternica skoda rs a fost a lu' doctoru 270 cp... :icon_thumright:

Link către comentariu

mda, momentan nu mai umblu la motor pana cand nu-i pun si LSD-ul. Acum franele, urmeaza LSD (cand..nu stiu din pacate), iar apoi mai vreau sa lucrez nitel la motor.

Am ajuns la 30k si pana acum totul OK. Am doar un mic zgomot suspect pe spate parca, dar inca nu-mi dau seama daca e ceva zgomot de rulment sau e de la cauciucuri. O programez la revizie si sper sa vad acolo ce ar fi.

Link către comentariu
  • 1 month later...

N-am mai scris de ceva timp...sunt in Germania acum si am deja montate franele noi, de S3 (fata/spate), de vreo 1500 km (cat m-am fatait pe ici pe colo) si sunt extrem de multumit. Franeaza absolut BETON, mare diferenta, mai ales cand am masina incarcata si franez de la viteza foarte mare. Arata si belea, full black.

Poze cand ajung in tara :rolleyes:.

Link către comentariu

Salut,

Hai cu pozele ca vreau sa vad cum dau etrierii negrii in contrast cu caroseria !

In alta ordine de idei , bafta cu masina ^_^

Link către comentariu

Dau bine ;). N-am apucat sa spal masina de cand am venit si acu ploua, cum se face frumos o spal si bag poze.

Link către comentariu

Gata, am facut si pozele.

Urmatorul pe lista este un FMIC de S3, care sper sa apara prin iunie...si o sa mai aman LSD-ul, aia e.

post-7362-1237463435_thumb.jpg

post-7362-1237463452_thumb.jpg

post-7362-1237464528_thumb.jpg

post-7362-1237464538_thumb.jpg

Modificat de qdonline
Link către comentariu

Faorte tare arata .....

Cat te-au dus franale pana la urma cu tot cu montaj si ce a mai trebuit .... ?

Bafta cu proiectul .

Link către comentariu

Scump: franele vechi + 2000 si ceva. Mana de lucru e f scumpa la ei..

La proiect mai e de lucru destul: S3 IC (+eventual si un twintercooler Forge ulterior), LSD (neaparat), schimbat ambreajul cu unul sport...o gramada de bani mai am de bagat. Rezultatul final sper sa merite :).

Link către comentariu

Salut,

Cum adica franele vechi + 2000 si ceva ? Adica ai dat franele vechi de pe O2 RS + 2000 si ceva pe franele de R32 brand-uite "MTM" ?

Astep un PM daca se poate ......

Modificat de puff
Link către comentariu

Eu am avut pe masina mea frane ATE. Placute si discuri ATE Power ventilate, si cu striatii ... nu erau asa de scumpe (maxim 1000 RON discuri + placute), si frana EXTRAORDINAR.

post-7963-1237820780_thumb.jpg

Link către comentariu

Da, ce ti se pare asa ciudat? E Germania, manopera costa, nu ca la noi. Piesele in schimb au fost sigur mai ieftine decat daca le-as fi luat la noi, asta e compromisul.

Franele sunt de S3, nu R32, deci ceva mai scumpe (platim brand-ul aici, dar in niciun caz nu vroiam sa vad etrieri albastri).

Branduit-ul - i-am rugat eu sa-l faca, ca nu-mi placea sa imi scrie S3 pe etrieri: au vopsit placuta aia si au pus un abtibild. Parerea mea e ca se vede frumos.

Iar din franele mele nu prea mai vor refolosi decat etrierii intrucat aveau 30.000+ km. Si...le-am folosit destul de intens :blah_:.

Si sa nu uitam ca am schimbat si fata si spatele.

Cat despre cum franeaza...sa va zica baietii cu S3-urile. De cand le-am pus n-am franat mai mult de 3/4 din pedala nici cu masina plina ochi la viteze f mari. Diferenta intre stock si astea este uriasa. Este si o problema acu din cauza asta ca inainte eram mai cuminte, ma gandeam ca totusi prea multa putere ptr franele alea, acu ii dau ca stiu ca tin..:D.

Razvan, la mine s-a schimbat tot sistemul de franre d'aia a fost asa scump. Placutele is ok la bani, chiar si discurile. Un disc de S3 la 132 euro n-as putea spune ca e exagerat..

Link către comentariu

Parcasem o data in spatele bestiutzei asta in blana de pisica fara sa am cea mai mica idee ce ascunde. Dar e clar ca se mizeaza de incognito, odata ce proprietarul nu doreste sa vada boaba de nunanta de albastru la etrieri, atat de dorita de generatia PlayStation :).

Este de speriat ce poate dezvolta TFSI-ul, jos palaria in fata mtm. In definitiv, un bodykit si accesorii inutile i-ar fi rapit din caracterul asta de sleeper, asa ca buna decizia de a lasa exteriorul in limitele bunului simt.

Link către comentariu

:blah_:

De fapt mai am cateva piese din bodykitul Milotec si stau sa ma gandesc daca sa le pun sau nu: spoiler edges si rear side sills + un eleron mic de luneta (care cred ca-l pun).

Link către comentariu

super tari franele.dar sincer la banii astia doar ca nu scria mtm pe ele puneai frane de s3 sau r32 si luai si diferential.si posibil sa iti fi ramas bani si de montat.ciudat ca cei de la mtm odata cu conversia ko4 nu au pus si ic de s3.oricum felicitari pt masina si la cat mai multe modificari

Link către comentariu

Adica tu vrei sa-mi spui mie ca-ti instalezi set complet de S3 fata spate cu 1200-1300 euro? Piese originale? Taaare ma indoiesc.

Am pornit saptamana asta un experiment: vreau sa vad cat pot scoate cel mai mi c consum in oras :angry:. Am alimentat un full cu Alto101 si am inceput, deja am vreo 80km facuti. Nu schimb mai sus de 2500 rpm, incerc chiar la 2000. A5a la 60 si a6a la 70km. Este un experiment fooarte solicitant, recunosc, d'aia din cand in cand ii mai scap si cate o "talpa aproximativa" (asa zic eu la o acceleratie puternica , dara fara sa ajung la podea cu pedala).

Pot zice ca pana acum am vazut si consum mediu pe computer de 10.3 in oras la stilu asta de mers. Dar, ca sa nu ne luam dupa computer, vedem cand se termina rezervorul cat scot.

Clima va fi setata pe auto in tot acest timp.

Ca aglomeratie pot spune ca nu prea merg in timpul zile sa prind super blocaje, ma misc mai mult seara. Prind si cozi, dar si portiuni ceva mai libere, deci e mixt.

Link către comentariu

Dar normal cat consuma (normal, adica mers normal cu o masina ca asta, 80 in oras, 180 in afara :angry:) ?

Modificat de razvand
Link către comentariu

de ce vrei sa evzi consumul ce l mai mic? :huh: conteaza?

Link către comentariu

razvan ce-ti pot spune e ca am scos si sub 8% cand a trebuit sa ma tin dupa cineva care merge cu max 120km/h.

Bogdane, vreau sa stiu consumul cel mai mic in oras din 2 motive: sunt curios :D si 2 - vreau sa le dau peste nas unora care ma tot freaca cat imi consuma mie masina. Oricum , asa cum am zis, mie imi este aproape imposibil sa merg in stilu ala, dar curiozitatea e mare totusi, o sa ma sacrific un rezervor :D. (ii mai dau din cand in cand, sa nu uit cum e )

Link către comentariu

2000 si franele tale e totusi un pret muuuuult prea mare pentru schimbarea sistemului de franare... daca tin bine minte, colegul fuscobal spunea ca l-a costat conversia aprox 1000-1200 euro.. si nu cred ca a fost vreo piulita neoriginala..

Link către comentariu

da, daca le iei de la un magazin de aici, cam 1000-1500 te duc maxim...dar acolo, daca mai pui manopera...daca mai pui "firma" asta e pretul. e de inteles.

Link către comentariu

Mai poate voi vorbiti de preturi pe sub mana, la negru sau cum vreti voi sa le ziceti. Nu stiu pe ce lume traiti voi...

Un singur exemplu dau: http://www.tuningmall.ro/prod_110467_.html - ok au 4 pistonase , dar e kit doar pt fata! Iar maine dau tel la Augsburg sa intreb cat costa la noi kitul complet fata spate: etrieri, discuri, furtunase, tot tacamul..

Fusco a dat 1000 de euro NUMAI ptr kitul pe fata (fara montaj): http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=64475 - eu am pus FATA/SPATE. Mai puneti spatele + manopera din Germania care , normal, ca e mai scumpa decat in .ro si aia e.

Avand in vedere ca vorbim de frane aici, eu nu ma joc cu asa ceva (mai ales ca e vorba de o conversie!). NU ma duc la gigelu din colt de strada sa-mi monteze franele ca ies cu 300 euro mai ieftin. M-am dus undeva unde au experienta,stiu ce fac - asta fac "for a living", au toate certificarile necesare, garantie, etc. Mie mi s-a parut decent si corect pretul pentru operatiunea asta.

Sunt mai mult decat multumit de rezultat, franeaza ca la balamuc, deci aia e.

Link către comentariu

singura chestie, la nemti totul e scump, mai scump decat in alte parti, unde stiu si aia ceva meserie. e doar un aspect. oricum prea putin important acum, si pt ca deja s-a facut achizitia, si pt ca e un principiu cu lucrul german, bine facut.

adevarul e undeva la mijloc. sunt si bune, da si mai scumpe decat normal.

plus ca la nemti se uita un aspect. sunt obligati sa dea garantie. ce am gasit la un tuner german, la 4k

Link către comentariu

Si sa va mai zic ceva, apropo de nemti: la absolut fiecare upgrade facut la ei indiferent de cat a tinut 1 zi sau 1 saptamana mi-au pus la dispozitie o masina (gratuit) sa ma plimb unde vreau eu, doar benzina sa-i pun. Masina a fost un Audi A3 2.0TFSI dsg full options (navigatie, piele, scaune electrice, etc). Si nu am comandat un supercharger de 25k euro....

Eu unu sunt megamultumit de masinutza, de cum merge si ce senzatii iti da. Singura problema este ca mai am destule modificari de facut. Intr-un fel e ok ptr ca dupa fiecare upgrade se simte altfel si exista intotdeauna senzatia de noutate, de schimbare, dar nu e ok din punctul de vedere al duratei de timp care imi ia sa termin tot proiectul...

De exemplu acum am hotarat ca atunci cand pun diferentialul sa schiimb si ambreiajul ca tot se umbla la cutie. Asta inseamna vreo 2k ca popa luate impreuna.

Apropo, daca mai are cineva vreo sugestie ce as mai putea schimba la ea...cu cea mai mare placere o ascult.

Pe langa LSD + ambreiaj mai tre schimbat intercoolerul si, eventual, adaugat si un twintercooler Forge, un Strut Bar.... Apoi niste jante mai usoare, gen OZ Ultraleggera sau Alleggerita.

In momentul in care schimb IC-ul o sa mai fie si un update la softul masinii.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!