Jump to content

Octavia II RS TFSI


B.o.g.d.a.n

Postare recomandată

se poate ca cei de la MTM sa fi updatat softul de la BC sa arate corect?

ce suspensie ai pus si cat a costat?

Link către comentariu

felicitari pentru upgrade :D ...se poate spune (eventual pe privat) in ce a constat operatiunea si cam ce costuri au fost implicate? ..ms anticipat.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

OK, am facut un plin in oras. Consum 16% masurat pe rezervor. Super bine, mai ales ca nu prea am menajat-o deloc. Consumu chiar a scazut, computerul nu arata aiurea deloc. Am mai facut un mic test: traseu bd Decebal - Casa Poporului, Marriott, Panduri, Cotroceni, sediu Vodafone - coborat spre OMV si apoi inspre IDM -> cox la maxim, cat se poate.

- inainte de ultimul upgrade consum pe BC 21%

- dupa upgrade consum pe BC 24%

Deci daca o tin in cox consuma mai mult, si e si normal sa fie asa. (apropo testul a fost facut pe rezervorul despre care am vb mai sus). Dar daca e sa ma iau dupa BC, daca nu dau f rau, adica schimbat pana in 5500 CLAR imi consuma mai putin decat inainte.

Maine revin cu niste poze,nici n-am avut timp sa le fac..

Tot stau si ma gandesc la frane, am doua optiuni:

- frane de R32 - diam 345mm si un piston (disc plin)

- frane Brembo - diam 328mm si 4 pistoane (disc gaurit)

Ce naiba sa pun? Alea de R32 sunt mai ieftine si mai mari, dar Brembo-ul are 4 pistoane si, normal, e mai scump (ei, si arata si nitel mai bine, cu discurile gaurite :) ). Pe primul loc e totusi performanta si cel putin asa ,la prima vedere, ar fi egala situatia...Ceva sugestii?

Brabus, toata operatiunea a fost descrisa in amanunt in posturile mele.

Bogdan, suspensia este KW variant I (reglbila) si a fost 1100 euro (fara tva) cu montaj inclus si "axle calibration" cum zic ei.

Link către comentariu

eu m-as gandi f bine la capitolul frane, pt ca e ceva foarte complicat. Adica, clar Brembo vor frana mai bine si vor rezista mai bine la fading, dar....nu stiu sigur la octavia, dar daca ai acelasi ET ca GTI -ul, nu o sa-ti incapa roata standard fara distantieri pe etrieri cu 4 pistonase. Si aici intervine optiunea ta: alte jante, mai iesite, care risca sa atinga aripa (mai ales cu suspensie) sau frane de R32 care merg pe jante stoc. Oricum, sfatul este sa le schimbi si pe cele de pe spate, daca poti. Conteaza enorm bias-ul, mult mai mult decat diametrul si numarul de pistonase numai pe fata!!!

Link către comentariu

Brembo-urile respective se potrivesc la RS cu jantele de 18". Sunt recomandate de mtm. de asemenea tot ei mi-au spus clar ca nu e nevoie deloc sa umblu la fran de pe spate, ce e acum ar fi de ajuns. Am insistat si eu cu spatele, da omu o tinea pe a lui , ca nu e nevoie.

Daca as trece pe jante de 19" atunci as putea face haos la frane, dar imi este foarte frica in Bucuresti, de fapt in .ro cu 19"...

Tu vad ca ai R32, cum iti tin franele fata de un GTI (daca ai avut ocazia sa testezi)?

Link către comentariu

Avand in vedere ca S3-ul si R 32 impart sistemul de franare, iti pot raspunde eu, sunt mult mai fortoase franele de 345 decat cele de pe GTI.

Link către comentariu

si dani stie cel mai bine, ca el le are pe amandoua (S3 si GTI).Sa-ti spun eu experienta cu franele MTM: ei recomanda pt R32 franele de 365 mm cu etrierii de RS4 cu 8 pistonase. Normal, fiind increzator in experienta lor, le-am luat. Surpriza, imi trebuiau distantieri de 20 mm pe fiecare roata sa incapa janta stoc. Adica un fel de tractor. Le-am vandut, si am ramas cu etrierii stoc dar cu discuri mult mai mari, fata si spate. Si surpriza mea a fost ca masina frana mai bine cu etrierii stoc dar cu diametru mai mare la discuri fata/spate decat cu diametru mare doar fata si etrier cu 8 pistonase.

Acum poate la tine chiar o sa mearga discurile de 328 cu 4 pistonase. Daca tot te mai duci pe acolo, incearca-le, nu le cumpara pe vorbe sa ajungi sa le vinzi la jumatate de pret.

Nu e neaparat sa pui jante pe 19 s incapa frane cu etrierii mari, e vorba doar de ET si designul jantei si poti fol 18'' pana la 365 mm discuri.

Si probabil ca la tine, neavand 4x4 conteaza mai putin spatele, de asta sustine MTM ca iti e deajuns pe fata.

Link către comentariu

Ei mi-au recomandat din start franele de S3/R32 spunand ca totusi diametrul conteaza mai mult decat 4 pistonase (vs 1 singur). Franele OEM (S3/R32) sunt si la jumatate de pret fata de Brembo, deci dpdv comercial avantajul e clar de partea OEM-urilor. Ce mi-au mai spus e ca placutele vor tine mult mai mult la OEM-uri decat la Brembo.

Brembo-urile despre care vorbesc acum sunt unele aftermarket nu cele personalizate mtm. Eu pe alea le-am vrut initial si mi-a zis ca nu vor intra pe jante de 18" din cauza marimii.

Oricum un lucru este clar, orice varianta as pune este mai buna decat cea stoc (care sincer sa spun pana acum nu pot sa zic ca nu face fata).

La S3/R32 franele spate au diametrul mai mare decat la GTI/RS? Daca da , hmmm, m-ar tenta sa merg pe varianta OEM. Orice ar zice ei, si eu as prefera sa am si pe spate un diametru putin mai mare.

Daca e sa pun Brembo-urile pe fata va trebui oricum sa schimb si , macar, discurile pe spate ca sa fie si alea gaurite. Gaurile alea chiar or ajuta la ceva sau sunt doar o bataie de cap in plus, pt ca mi-a zis ca in timp se vor umple cu moloz si trebuie sa le cureti. Bine , stiu ce functie au gaurile din discuri, dar sunt curios cu cat contribuie la forta de franre sau la fading...

La naiba, e o decizie grea. Voi ce ati pune? :)

BGD de ce zici ca distantierii de 20mm iti fac masina tractoras? Eu am pe fata 20 si spate 30 si, lasata, arata super. Mie imi placea cum arata si cand nu era lasata (sunt poze puse mai sus). Nu mai spun ca tinuta de drum este mai buna, mai ales in curbe. Totusi va trebui sa le schimb pe alea de pe spate tot cu 20mm ptr ca acum fiind mai lasata imi atinge interiorul aripii de caciuc daca am bagaje si chair si cand e goala si accelereaza f puternic. Sincer nu prea am chef ptr ca iimi place mult cum se vede, dar asta e...Cred ca atunci cand plec pe undeva le pun pe alea de 20 si in rest stau cu alea de 30 ;).

Link către comentariu

Eu te sfatuiesc sa pui franele fata de S3/R32, care au 345 mm fata de 312 mm cat ai tu acum.

Din punct de vedere al comportamentului pe franare nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme, vei avea sistem de franare ca Leon CUPRA.

Orice hotarare iei, va fi buna (ai nevoie de frane asta e sigur)

Modificat de dan i
Link către comentariu

Ai distantieri de 30 mm pe roata sau pe axa ?

Si mie 30 de mm pe roata mi se pare putin cam multicel :D....iar pentru suspensie ai ales cea mai buna varianta,KW sunt cei mai buni in varianta de top....:D felicitari pentru cele realizate si spor in continuare.

Link către comentariu

discurile pe spate la S3/R32 sunt de 310 mm , mult mai mari decat GTI. Trebuie sa cumperi tot sistemul, inclusiv etrierii, daca vrei sa mergi pe R32 stoc.

Cred ca n-am inteles bine: ai spus cumva ca in timp discurile gaurite se umplu de mizerie?? sper sa fi inteles eu gresit, sincer!!

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

te felicit pt ca esti constant si pt ca faci ce iti place!

mai rar oameni care si fac ce zic

felicitari si sa o stapanaesti sanatos

Link către comentariu

Mersi. :) Nu prea pot sa tin eu pasul, financiar vorbind, cu tot ce vreau sa fac. Asta e, le luam pe rand. Abia astept sa pun diferentialul pentru ca patineaza ca nebuna (torque steer cred ca e termenul de specialitate). Si nu ma pot abtine, cand ajung aproape la 3000 rpm si intra turbina, gata ii dau aproape talpa - senzatia este super.

Ce este foarte interesant e faptul ca pana acum era maniac cu muzica si investeam gramezi de bani in sistemul audio al masinii. Acum merg mai mult fara sunet (si cu sistemul stock - Skoda sound system) ca sa pot auzi sound-ul motorului si al evacuarii...Si cand ma gandesc ca am un sub JBL din gama pro de 45 cm care abia asteapta sa fie instalat...oricum asta va fi ultima investitie, momentan "muzica" masinii e mult mai cool.

BGD, normal ca voi lua tot sistemul. Deja ma gandesc foarte serios la optiunea asta, sa pun tot sistemul de R32 fata/spate. Pana la anu' cand voi ajunge din nou in germania mai e timp de gandit, analizat si sugestii. Cat despre discurile gaurite eu asa am inteles din discutiile de la mtm: din cauza murdariei e posibil ca unele gauri sa se astupe, fiind nevoie sa le cureti. POate am inteles eu gresit...n-am avut asa ceva pana acum si nu pot sa spun ca-s mare specialist..

In alta ordine de idei: aproape am finalizat, in sfarsit, vopsirea accesoriilor Milotec. La recomandarea lui Alex de la zztuning le-am dus la un atelier din Pantelimon care aproape ca le-a facut perfect; fiind totusi romani cateva piese le-au zgariat dupa vopsire si au ramas la ei sa le repare sau revopseasca. In rest sunt facute chiar OK. Am un mic dubiu in ceea ce priveste nuanta vopselei, dar deja nu mai am pretentii. Sunt multumit ca-s vopsite OK, fara gunoiae in vopsea, nici nu se compara cu ce a facut Avia si au cerut si un pret decent. Da m-au tinut si ei vreo luna si ceva. Asta e...Abia astept sa le iau si pe alea ramase la retusat si sa le montez. Pleoapele + grila sunt senzatie :).

Link către comentariu
  • 1 month later...

Dupa o lunga absenta revin cu ceva noutati. Am pus kitul ptr masca si pleoapele. :icon_thumright: Arata putin altfel acum.

Mai am de montat si body kitul , dar mi-e putin teama sa-l pun acu ca e prea frig afara.

Sambata i-am facut si un "tratament" cu polish pt ca nu mai suportam petele de asfalt de ea, era plina pe aripi si spate (am nimerit asta vara pe bucata Deva- arad cand o asfaltau...). Am facut operatiunea la un amic care se ocupa cu asa ceva, are scule si pricepere. Am folosit un polish f fin, dar efectul este spectaculos, arata mai bine decat atunci cand era noua.

La partea tehnica nu i-am mai facut nimic ptr moment, posibil in ianuarie sa-i schimb franele...

Se simte nevoia unui diferential din ce in ce mai tare, dar ptr asta mai tre sa astept nitel..

post-7362-1226916442_thumb.jpg

post-7362-1226916448_thumb.jpg

post-7362-1226916454_thumb.jpg

post-7362-1226916463_thumb.jpg

Link către comentariu

Superba atat estetic cat si performante.... si cum intotdeauna este loc de mai bine iti urez mult succes la modificarile ulterioare ! :angry:

..Sunt curios la ce varinata de frane - te opresti (asta sa ne jucam un pic cu, cuvintele.... :D

Link către comentariu

mai dragutza... a iesit vreo diferenta de culoare intre vopseaua originala si ce ai vopsit la grile?... ma ameninta aia de la skodatuning.ro ca nu o sa iasa aceeasi culoare oricat as incerca... ma gandesc ca ori nu sunt capabili ori chiar asa este...

Un raspuns cat mai rapid ma poate ajuta sa iau o decizie

Apropo :() arata intr-un mare fel masina... jante usoare si diferential mai tre si gata te dai cu evo :icon_thumright:

Modificat de herea_costin
Link către comentariu

sal'tare: in primul rand mersi ptr aprecieri si mie imi place cum a iesit, arata mult mai rea asa + ca ma enerva sigla aia de skoda mare in fata. :(

- 91WRC: cred ca voi pune un kit de R32 fata/spate - e cel mai bun ca pret si consumabilele vor fi si ele mai ieftine...astia de la mtm mi-au spus ca placutele (OEM de R32) vor tine mult mai mult timp decat brembo si inclin sa-i cred, astea care le am acum au 24k de km si cred ca abia jumate sunt tocite

- Bebee prin Arad trec doar prin tranzit :frigbaitata: , de obicei sambata sau duminica seara (cand ies din tara), dar o sa-ti dau un semnal, poate ne vdm la OMV ;)

- costin: in primu rand NU lua de la skodatuning.ro, sunt mari tepari: ff scumpi, dureaza f mult timp pana aduc ceva si in general incearca sa te orienteze spre autostyl , marca pe care au ei exclusivitate. Iti recomand Code Alarm - au preturi mai bune, ai reducere daca esti membru aici sau pe 4tuning si au si un stoc bun de produse Milotec.

In ceea ce priveste nuanta...totul depinde de vopsitor:

- alea facute la Avia, desi erau pline de prostii nu-ti dadeai seama efectiv ca-s vopsite separat de masina

- refacute la un alt atelier au iesit de 3x mai bine, dar daca te uiti ff atent e o mica diferenta de nuanta... asta e, mai curand prefer asa decat o masca plina de zgaibe. Acum dupa polish parca nu se mai vede nicio diferenta, dar nu am stat sa ma uit cu lupa.

Ma oftic rau acum ca nu pot pune si bodykitu ala ... o sa ii intreb pe astia de la Code Alarm daca mazga pe care o au ei tine sa montam si la temperaturi joase, ca pe aia cu care au venit elementele scrie de la 15 grade in sus parca...

PS: acum vad ca skodatuning.ro nici NU mai este dealer Milotec, au preluat marca exclusiv cei de la Code Alarm.

Modificat de qdonline
Link către comentariu

Subscriu la NU LUATI DE LA SKODATUNING.RO.

Mi-am luat tzeapa recent cu toate ca stiam exact ce se va intampla... dar sunt un consumist impulsiv si a trebuit sa actionez pe baza impulsului de moment.

Asa este code alarm este importator Milotec si are preturile corecte, pe cand dxx blue line (skodatuning.ro), este o firma cu caracter oportunist care a semnat un agreement cu cei de la superskoda.com, care mai nou nu onoreaza comenzi in romania pentru ca au un "distribuitor" aici. Prin urmare am platit de 2 ori pretul grilelor de bara RS adica 6 miloane in loc de 3 si ceva si 7 milioane in loc de 5 pentru grila capota etc. In plus pentru ca sunt unici distribuitori autostyl ( din cate stiu eu) incearca sa orienteze clientela catre aceste produse mult inferioare din punct de vedere calitativ celor Milotec.

Tzeapa mea... nu va doresc.

Link către comentariu

bai nene dar ce investitii ai facut, masina zici ca e bestia alba, arata fascinant, super frumoasa. bravo domnule

Link către comentariu

Din tutorialul lui Fusco de care spui tu, reiese ca Audi S3, Golf V R32, Audi TT 3.2l si Cupra 1P au acelasi tip de frina. DAr eu ma indoiesc ca R32 si Cupra au acelelasi discuri pe fata cel putin, tinind cont de faptul ca pe R32 intra jante de 16'', iar pe Cupra nici macar de 17'' nu intra.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!