Jump to content

Octavia II RS TFSI


B.o.g.d.a.n

Postare recomandată

da man. Foarte frumos. Acu loveste-ne si cu pretul pls. ;)

Am inteles ca acum vrei sa o lasi mai jos ... da jantele? nu crezi ca trebuie schimate cu unele mai buzate?? eventual mai late, si parca si mai negre-gri-gun metal ceva :lol:

Bafta maine la avia. Si mie mi se decojeste un bandou. A inceput usor usor si o fac pe garantie, ghici unde. sper ca de data asta spre binele tau si al meu pe viitor sa fi iesit bine de la vopsit.

Acumaa POZEEE :icon_cool:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Gata, am facut si niste poze. Eu zic ca ar trebui s-o cobor, va arata mult mai bine. 20 mm, nu mai mult..stau totusi in Romania :)

Sper saptamana viitoare sa mai pun poze cu ceva schimbari exterioare :wub:.

post-7362-1215296733_thumb.jpg

post-7362-1215296740_thumb.jpg

post-7362-1215296746_thumb.jpg

post-7362-1215296952_thumb.jpg

post-7362-1215296957_thumb.jpg

Modificat de qdonline
Link către comentariu

daca urmaresti "look" sport, dap, trebuie sa o cobori. de preferat cu o suspensie pe masura :zzzzz:

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

GATA, e stabilit, pe 18 sunt la mtm ptr upgrade-ul de 310HP :vaidecapulmeu:, abia astept.

Ma gandesc f serios si la astea: http://www.bilstein.de/cms_website/english...ms_produkt_id=1 - daca or mai ramane bani si-mi dau astia un pret bun poate le pun. Ce parere aveti de ele?

Mai ramane sa schimb franele si sa pun un intercooler Forge. Ma gandesc serios acum si la un diferential, dar nu stiu ce sa pun si unde (la noi). Mtm-ul m-a linistit pe moment cu pretu' - 3k...

O fi nevoie sa schimb si ambreiajul?

Eventual daca mai are cineva vreo sugestie, este binevenita.

Cat despre accesoriile Milotec..le-am luat de la Avia dupa ce le-au facut de vreo 2-3 ori (la fel de prost) si le-am dat la alt atelier. Sa vedem ce-o iesi...deja m-a luat capu. Le am din decembrie si nici pana azi nu le-am pus pe masina. Decat sa faci ceva in Romania mai bine iti bagi un bat in cur..:blink:

Link către comentariu

Daca faci up-grade la MTM lasa intercooler-ul in pace.

Cred ca baietii de la MTM ar fi facut ceva daca era cazul.

Link către comentariu

Pai iti dai seama ca am vorbit si cu ei despre asta. Oricum asta e ptr la anu (ar fi cam ultima chestie care as face- o la masina); dar mi-au zis ca e oki daca e foarte cald afara si cum vara la noi in Buc sunt 35+ mi-au zis ca ar merita sa-l schimb.

PS: astept pareri despre kitul acela de suspensie, mai ales daca il are cineva..mersi.

Modificat de qdonline
Link către comentariu

Vorbeste cu fuscobal. El are ceva asemanator dupa cum bine cred ca stii. La cum se contorsioneaza masina la gropi eu ma gandesc la o solutie adaptiva pentru suspensii. Iar despre diferential ... quaife din cate am inteles sunt cei mai jmecheri. Vinde un coleg forumist asa ceva nou pentru cutie de gti la vreo 800 - 900 de euro parca. Sper sa nu ma insel.

Link către comentariu

si eu te sfatuiesc sa pui un diferential. cred ca se potriveste cel de GTI..desi nu sunt 100% sigur.

ce contine kitul ala pentru 310 cai?

o suspensie e chiar necesara zic eu la puterea asta. la frane te-ai gandit?

asteptam sa vedem masina live....

Link către comentariu

La 310HP se schimba turbina si alte chestii mai mici.

la diferential ma gandesc ff serios, dar tre sa vad pretul, mtm-ul la o prima strigare mi-a zis 3k...

Da, am si spus mai sus, ca dupa suspensie urmataorele la rand sunt franele. Inca nu stiu sigur ce sa pun, asa ca orice sugestie e binevenita.

V-as arata cu placere masina, dar nu stiu cand/unde...

Link către comentariu

apreciez proiectul tau de tuning care este extrem de ambitios si necesita resurse financiare importante

dar cred ca la un pret injurul sumei de 45.000 puteai achizitiona un RS4 de 420 cp second hand si singura vizita la MTM ar fi fost pentru a scoate limitatorul de viteza .

si totusi , curiozitatea mea nu ma lasa si trebuie sa intreb la ce iti foloseste in romania o octavia 2 dusa la 300 cp .?

si eu conduc o masina de 300 cp si nu ma pot bucura de potentialul ei mai deloc

pe drumurile din romania

daca " te dai " chiar ar as vrea sa te vad in actiune la o legala

vreu sa consideri postul meu o simpla remarca si insist asupra faptului ca nu am o atitudine ofensiva

si eu ma gandesc sa shimb diferentialul - unul de la Quife este in jur de 1200 eur fara montaj si cauciucurile mi se par importatante pt. fw . voi trece pe michelin PS2

succes in continuare si poate ne vom intalni vreoadata

Link către comentariu

roret, tu presupun ca ai cupra?

dupa cum vad, gdonline nu merge doar prin RO, si poate acei cai sunt utili in afara. plus ca si in RO poti folosi surplusu de cai pt depasiri si alte momente. in afara de curse legale. (unde RS de 300 de cai poate lua bataia de la un 4x4 de 250 de cai sa zicem) de ce de fapt a vrut 200 de cai de la inceput? de ce 300? de ce nu 400? sunt intrebari....cu raspunsuri grele pentru multi.

gdonline..inainte de suspensie as alege frane. daca la MTM sunt scumpe, poti gasi fie de S3/Cupra/.:R32. sunt mai mari, si cele de cupra chiar sunt OK dpdv al pretului. ;) etrieri stock si discuri dure, placute DS2500, furtune metalice, lichid bun si ai alta masina pe franare.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

roret, am si o pasarica, vreau numai masina noua. Si ma limitez si eu la ce pot si cum pot si, pe masura timpului, o upgradez. In felu asta o fac unica :icon_cool:. Prin ro ai unde sa te dai, puterea mare te ajuta la depasiri, iar pe soselel noastre aglomerate este exact ce-ti trebuie. Viteze gen 200+ nu bag decat in Germania.

de "dat" nu prea ma dau ca e cam ilegal, dar as veni la o "legala" just4fun. Masina o upgradez ptr placerea mea, ptr placerea de a o conduce nu sa ma dau mare la curse.

in acest moment masina e la mtm ptr operatie:

- 310 cp

- kit KW V1 complet.

vineri e gata :coolpics:.

O sa urmeze la anu: diferential si frane noi (daca nu pun ceva mtm by brembo o sa pun unele de S3/TTS - depinde de bani). Am zis sa termin intai motorul sa stiu o chestie si apoi merg pe restul. Oricum cu masina voi alerga klumea dupa ce va fi pus diferentialul si atunci voi avea nevoie de frane mai smechere.

Link către comentariu

salut,

de unde ai luat spacerele si cam cat au costat ?:vaidecapulmeu:

bafta in continuare cu proiectul

Link către comentariu

sunt curios cum trage masina dupa operatia asta, ca si suspensia ajuta sa puna puterea pe soseau. eu as vrea sa o vad din mers fata de un GTI dopat bine sau un S3 cu soft...

Link către comentariu

Pm me daca vrei o solutie de tuning light : filtru de aer BMC CDA sau in combinatie cu chip tuning etc.

Link către comentariu

Gata, am luat-o: 317HP & 427NM - rupeeee :D. M-am dat foarte putin cu ea, ce pot spune e ca accelereaza fantastic de la 180km/h in sus si ca la demaraj te infige bine in scaun.

Poze si scan dupa dyno cand ajung in tara.

Ich bin uber happy!

Link către comentariu

Am facut ieri cam 759km pana la Amsterdam. Masina e senzationala, combinatia de upgrade motor + Suspensii schimbate a nascut practic o noua masina.

A, si fapt extrem de imbucurator consumul a SCAZUT masiv. Adica pe distanta aia unde a vazut forja maxima (250km/h unde sa putut si mers numa de la 4000 rpm in sus) - vreo 500 si ceva de km Germania, si mers cuminte restu in Olanda mi e mi-a scos cosum mediu 9,8%!!! Cred c-o fi de la injectoarele mai mare care lucreaza la presiune mai mare imi inchpui, oricum este belea! O sa vad in continuare ce si cum.

Link către comentariu

exista posibilitatea ca din cauza injectoarelor & a altor modificari hardware, BCul sa fie pacalit?

oricum, sunt curios sa o vad live

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

daca are injectoare mai mari, computerul de bord o sa-i arate mai putin decat consumul real, undeva pana la 2-3 l /100 mai putin.

Link către comentariu

am vazut azi masina, daca nu ma insel in OMV Arad. Frumoasa foc cu suspensie si spacere.

Link către comentariu
daca are injectoare mai mari, computerul de bord o sa-i arate mai putin decat consumul real, undeva pana la 2-3 l /100 mai putin.

Initial am crezut si eu asa...da nu e asta motivu. Arata consum mai putin ptr ca ... e consum mai putin. Am masurat "the old way" cat am pus in rezervor si km parcursi. Da sub 10% orice i-as fi facut din Amsterdam pana aci. Nu mai zic ca am facut Arad - Bucuresti cu un plin ceea ce nu s-a intamplat niciodata.

O sa-i intreb si pe astia de la mtm sa-mi confirme ca nu am eu vedenii.

Bebee, da, nu te inseli am fost acolo si am mancat. :icon_cool:

Se cunoaste clar ca am schimbat suspensia, tinuta de drum este cu totul alta. Nici nu mai simti ca mergi cu 250km/h, iar in curbe se comporta muult mai bine. Problema e ca am lasat-o nitel prea mult cred si daca am bagaje spatele e ultra jos (cum a fost acum, de ex) si-mi atinge cauciucul de interiorul aripii la o denivelare mai mare sau daca ii dau talpa. Iar spatele e cu 1cm mai sus ca fata..

A, si s-a mai schimbat si sound-ul un pic, e putin mai rea acum.

La anu mai urmeaza:

- diferential

- frane

- intercooler mai mare

- jante

Link către comentariu

SE poate sa fie cum spui tu, dar eu raman la ideea mea ca, datorita injectoarelor mai mari, BC -ul nu mai este exact si cred ca arata mai putin. Se poate sa consumi si mai putin in realitate, dar nu in mers foarte sportiv, ci mai "domol"

Link către comentariu

BGDR32, maine vorbesc si cu mtm. Sportiv zici, pai 250km/h pe autostrada si schimbat pe la 6000rpm eu zic ca e destul de sportiv, nu? Si am mentionat ca masina era full incarcata, da? :) 2 gigei de 105 kg + portbagaj plin si bancheta din spate.

Aseara am facut plinu sa vad cat ma tine in oras.

Victor, mersi :D sper s-o termin la anu asa cum vreau eu.

Si cum arata pe hartie acuma:

post-7362-1219849649_thumb.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!