Jump to content

Octavia II RS TFSI


B.o.g.d.a.n

Postare recomandată

La Metrotehnica mi-au iesit exact caii declarati de fabrica, inainte de remapare. Deci nu toate sunt subiective.

Link către comentariu

Mdea inevitabil se transforma si topicul asta intr-un meci de skandenberg. Uite ce nu inteleg eu. De ce nu va prezentati voi fisele dyno inainte de polemici dastea?. Pai pe bune este cel mai sigur mod de a testa masina si tunerul, nu pe strada unde experienta poate avea un rol destul de important. Eu de ex nu stiu sa plec perfect de pe loc cu vrs-ul tfsi. Asta face tunerul meu mai putin bun? nu! Hai sa nu ne mai inchipuim cai putere si sa comparam fise dyno inainte de a " masina mea e mai tare ca masina ta". Pana una alta omul asta a aratat un dyno facut la masina lui si tot se comenteaza.

Pe bune faceti un upload la fisele voastre dyno si dicutati pe concret. Asta pentru cine are asa ceva. Cine nu... fugutza la un dyno si pana atunci fiti va rog mai rezervati. Mai logic de atat nu am putut gandi la ora asta.

Link către comentariu
Mdea inevitabil se transforma si topicul asta intr-un meci de skandenberg. Uite ce nu inteleg eu. De ce nu va prezentati voi fisele dyno inainte de polemici dastea?. Pai pe bune este cel mai sigur mod de a testa masina si tunerul, nu pe strada unde experienta poate avea un rol destul de important. Eu de ex nu stiu sa plec perfect de pe loc cu vrs-ul tfsi. Asta face tunerul meu mai putin bun? nu! Hai sa nu ne mai inchipuim cai putere si sa comparam fise dyno inainte de a " masina mea e mai tare ca masina ta". Pana una alta omul asta a aratat un dyno facut la masina lui si tot se comenteaza.

Pe bune faceti un upload la fisele voastre dyno si dicutati pe concret. Asta pentru cine are asa ceva. Cine nu... fugutza la un dyno si pana atunci fiti va rog mai rezervati. Mai logic de atat nu am putut gandi la ora asta.

pe care vrei sa-l pun?!pe cel cu 272 cp si 405 Nm, cel de 260 cp si 380 Nm sau pe cel de 250 cp si 377 Nm?! :D

alege si iti pun varianta! :)

Link către comentariu

Am rugamintea sa continuati cat vreti discutiile referitoare la modificarile masinii si fise dyno, performante etc. dar sa renuntati la "invitatiile" voalate de "iesit pe strazi". Stiti la ce ma refer si stiti si de ce va rog asta :) Acele discutii va rog sa le purtati doar pe PM.

Multumesc

Link către comentariu

pune-l pe ala in care s-a facut masuratoarea...din mers :Driver:

oricum, frumoasa masina..pana la urma asta conteaza. sa te bucuri tu de ea. fie ca ai 201, 250 sau 275 de cai. si altii sunt curiosi cati cai au, aproximand fata de tine :Driver:

Link către comentariu
Am rugamintea sa continuati cat vreti discutiile referitoare la modificarile masinii si fise dyno, performante etc. dar sa renuntati la "invitatiile" voalate de "iesit pe strazi". Stiti la ce ma refer si stiti si de ce va rog asta :wub: Acele discutii va rog sa le purtati doar pe PM.

Multumesc

Placerea e de partea mea, Rapier! Deci, dupa cum "sugereaza"... cei mari, asta este foaia mea de dyno. Altceva nu zic, nu insinuez nimic. :Driver: Restul e cancan ! :Driver:

post-7173-1206656141_thumb.jpg

Link către comentariu

Eu am pus dyno-ul ala asa ca o referinta, un pct de plecare, de impresie. Daca acolo scria 305cp si 478 nm si mie nu-mi placea cum trage si merge masina era FIX PIX! Dar este exact contrariul. Este absolut super (masinuta), si din pct meu de vedere a meritat toata investitia. Nu conduc foaia aia de hartia ci masina si in acest moment imi place la nebunie cum merge.

O sa ma duc , totusi, si la un dyno de aci asa de amoru artei si ptr ca am zis c-o s-o fac.

In spiritul unei discutii constructive astept in continuare de la voi pareri si mai ales opinii ptr dezvoltarea proiectului. Deja ma gandesc din ce in ce mai serios la schimbatul franelor ptr ca mi se par cam moi si nu cred ca fac fata daca mai incep sa umblu la motor. Ceva idei aici? Ma gandesc eu sa le fac tot la mtm, dar nu cred ca se va intampla din cauza pretului, cel putin pe site-ul lor sunt o carca de bani.

Macar daca nu pun niste discuri mai mari, sa fie unele gaurite....

Modificat de qdonline
Link către comentariu

de mentionat ca la zyx dyno-ul fara soft (cum scrie ORIGINAL) de 143,9cp (din 150cp de fabrica) este cu tot cu evacuare milltek full (care din pct meu de vedere ar da cam 10cp+ la ce catalizator are)

@gdonline : sunt convins ca orice soft puneai masinii, tot iti placea la nebunie cum merge ;) :icon_thumleft:

Link către comentariu
Am rugamintea sa continuati cat vreti discutiile referitoare la modificarile masinii si fise dyno, performante etc. dar sa renuntati la "invitatiile" voalate de "iesit pe strazi". Stiti la ce ma refer si stiti si de ce va rog asta ;) Acele discutii va rog sa le purtati doar pe PM.Multumesc
ok mare sef, mare ! :icon_thumright:
Eu am pus dyno-ul ala asa ca o referinta, un pct de plecare, de impresie. Daca acolo scria 305cp si 478 nm si mie nu-mi placea cum trage si merge masina era FIX PIX! Dar este exact contrariul. Este absolut super (masinuta), si din pct meu de vedere a meritat toata investitia. Nu conduc foaia aia de hartia ci masina si in acest moment imi place la nebunie cum merge.O sa ma duc , totusi, si la un dyno de aci asa de amoru artei si ptr ca am zis c-o s-o fac.In spiritul unei discutii constructive astept in continuare de la voi pareri si mai ales opinii ptr dezvoltarea proiectului. Deja ma gandesc din ce in ce mai serios la schimbatul franelor ptr ca mi se par cam moi si nu cred ca fac fata daca mai incep sa umblu la motor. Ceva idei aici? Ma gandesc eu sa le fac tot la mtm, dar nu cred ca se va intampla din cauza pretului, cel putin pe site-ul lor sunt o carca de bani.Macar daca nu pun niste discuri mai mari, sa fie unele gaurite....
zhimmermann sau cum pisici se scrie...este o firma pe blv .timisoara dupa plaza treci de intersectie, treci de montari alarme, o vulcanizare si langa ea este magazinul lipi sau asa ceva.sunt discuri sport perforate la 340 lei bucata iar placute ferodo la 220 lei setul pt fata.bafta! :)
Link către comentariu

felicitari qdonline pentru masina, ai ceva curaj sa iei culoare alba in tara.

Griul din jur de la primele poze imi aduce aminte neplacut de gri-ul uniform de pe masina dupa 2 zile de condus prin tara.

Sincer bucura-te de masina, nu te lasa angrenat in prostia si infantilitatea "am curba mai mare", "n-ai esapamentul suficient de mare ca sa te dai cu mine" etc.

Tuningul cred ca este o optiune personala si trebuie sa-ti placa tie in primul rand. Daca stai sa pierzi timpul pe dyno-uri si sa alergi dupa cai verzi pe pereti + orgolii o sa pierzi toata bucuria masinii si o sa ajungi o alta specie de sofer, dominat de orgoliu.

E pacat ca multi nu se bucura de masina si nu o apreciaza asa cum ar trebui apreciata o masina, condusa nu comparata.

Sa te bucuri de ea si poate ne vedem daca ajungi mai incolo de Germania prin concedii.

Link către comentariu
Sincer bucura-te de masina, nu te lasa angrenat in prostia si infantilitatea "am curba mai mare", "n-ai esapamentul suficient de mare ca sa te dai cu mine" etc.

Tuningul cred ca este o optiune personala si trebuie sa-ti placa tie in primul rand. Daca stai sa pierzi timpul pe dyno-uri si sa alergi dupa cai verzi pe pereti + orgolii o sa pierzi toata bucuria masinii si o sa ajungi o alta specie de sofer, dominat de orgoliu.

infantilitate si prostie?!esti total deplasat!am facut niste remarci vis-a-vis de o curba de cuplu.cu ceva cunostiinte de bun simt din fizica vei intelege, poate, ca este ceva in neregula acolo!nimeni nu a folosit formula spusa de tine, citez,"am curba mai mare".tot mai des vad masini facute de firme dedicate unei marci care dau chix.la ei pe dyno au niste valori super iar cand verifica si in alta parte se cam ingrozesc de ce teapa si-au luat!iar in momentul cand incepi sa bagi BANI si TIMP si PASIUNE in TUNING poti pierde putin timp si la un dyno sa vezi ce rezultat ai.este de bun simt.oriunde in lume masinile dupa ce sunt modificate sunt testate atat pe dyno cat si pe strada.sunt masini care ies bine pe dyno dar pe strada sunt varza ..evident exista si reciproca!

tu, probabil , faci parte din categoria ignorantilor, asa o de numesc eu, adica cei care merg sa-si faca softul, li se modifica masina si la sfarsit li se spune ai 258 cp sau 348 te costa 1000 euro...fi multumit!trage masina bine?!normal intre o masina stock si una cu soft este diferenta de la cer la pamant...iar tu ca OM exact cum spunea si prietenul ZGB nu ai cum sa simti cei 20-50-38 sau 44 cp in plus pe care i-ai primit...ASA CA NU MAI FA PE LUPUL MORALIST SI LASA-NE IN PROSTIA SI INFANTILITATEA NOASTRA...MACAR NOI AVEM REZULTATE, NU DOAR O FOAIE SAU VREO SENZATIE!

Link către comentariu

nu stimate coleg forumist, eu fac parte din categoria celor plictisiti de frustrati care scriu cu caps si cu istericale atunci cand n-au altceva de facut decat sa o tina pe a lor.

Uite, sunt un ignorant, nu imi voi remapa vreodata motorul, nu ii voi pune vreo turbina, nu ma voi lua la intrecere nici macar cu un motor diesel de tractor iar daca ma voi lua il voi lasa sa se duca fumegand. Nu ma intereseaza curbele de cuplu stock, nestock, dyno, cp, etc.

E ok asa? :lol:

Link către comentariu

Haideti...lasati cearta si mai bine discutati despre masini (in speta de RS-ul lui gdonline pentru ca despre aceasta masina este topicul, nu?). E adevarat ca Yoda ti-a raspuns si a scris cu caps, dar a fost o reactie la fraza ta cu "prostia si infantilitatea"...nu se vorbeste asa daca nu ai intentia sa declansezi o cearta. Nu are rost sa despicam firul in patru acum si sa incepem sa aratam cu degetul "da el a inceput...etc". Nu mai suntem copii ce naiba. Si chiar discutiile sunt intersante si nu vreau sa ma apuc eu sau un coleg moderator sa incepem cu sanctiuni pentru ca discutia se transforma intr-o cearta

Multumesc de intelegere si PEACE :lol: :)

Link către comentariu
Haideti...lasati cearta si mai bine discutati despre masini (in speta de RS-ul lui gdonline pentru ca despre aceasta masina este topicul, nu?). E adevarat ca Yoda ti-a raspuns si a scris cu caps, dar a fost o reactie la fraza ta cu "prostia si infantilitatea"...nu se vorbeste asa daca nu ai intentia sa declansezi o cearta. Nu are rost sa despicam firul in patru acum si sa incepem sa aratam cu degetul "da el a inceput...etc". Nu mai suntem copii ce naiba. Si chiar discutiile sunt intersante si nu vreau sa ma apuc eu sau un coleg moderator sa incepem cu sanctiuni pentru ca discutia se transforma intr-o cearta

Multumesc de intelegere si PEACE :lol: :)

DIN RESPECT PENTRU TINE..CA TE CUNOSC SI TE CONSIDER PRIETEN MA OPRESC AICI!

fara istericale sau frustrari din lipsa de preocupare...cum zicea domnul cu tractorul....da'....oare in franta se face agricultura cu TT-ul?!oauuuuu!trebuie sa strang bani sa merg si eu pe-acolo!!!!!!tare nene...nu gluma!bafta!

Link către comentariu

Se pare ca nu vrei sa te abtii, desi ai spus ca te opresti. Aici nu e 4tuning, daca ai nevoie de un loc unde sa-ti versi frustrarile te rog sa mergi acolo.

Link către comentariu

Baieti, va rog frumos sa nu-mi poluati topicu. Nu trebuie sa devenim agresivi doar ptr ca altcineva are o alta parere, THX!

Oricum voi modifica masina in continuare la mtm la urmatorul stage imediat cum strang banii. Va fi o noua foiae de dyno, si o noua discutie :)).

O sa ma duc si aici la dyno, asa cum am promis.

Si o mica modificare (nu prea sunt clare pozele, dar se intelege):

post-7362-1206961459_thumb.jpg

post-7362-1206961466_thumb.jpg

post-7362-1206961472_thumb.jpg

Link către comentariu
Se pare ca nu vrei sa te abtii, desi ai spus ca te opresti. Aici nu e 4tuning, daca ai nevoie de un loc unde sa-ti versi frustrarile te rog sa mergi acolo.

consideri parerea mea o frustrare?!pur si simplu am avut o opinie vis-a-vis de foaia de dyno...si atat!!!

daca ai ceva de spus ref la tfsiuri spune...daca nu..TACI!faci offtopic pe aici !

Link către comentariu

yoda, pentru ca ai fost avertizat si de mine si de rapier, de mine chiar de 2 ori, ai 60% warning si 11 zile de suspendare.

Link către comentariu

Hai ca s-a lasat cu bataie :RO flag:

Ce mai faci qdonline? ceva bodykit? grile? nimik nimik?

Masina mea este comandata acum o astept. Mai spune-mi si mie pls ce consum inregistrezi. Am cautat peste tot forumul si consumurile pentru motorul asta sunt cam greu de gasit. A scazut cu ceva consumul dupa chip sau din contra?

Link către comentariu

Mane nu am mai avut timp de nimic! :rolleyes: Stau cu body kitu, grilele si alte chestii si ma uit la ele... Nu stiu cand le montez, da ma oftic la maxim.

Consum: variaza extrem de mult fata de conditiile de trafic si de cum merg cu masina. Daca sunt cuminte scade sub 13, pe la 12 - 11,5. Daca ma dau sare la 16-17 sau mai mult, depinde catt si cumm ii dau. Azi pe aglomeratia aiai infernala de la Baba Novac pana la McDonalds LLucretiu Patrascanu si inapoi a papat 20+ auc ac-ul mergand.

Sa vad acum cat scot cu un plin si-ti zic,

Link către comentariu

Le ai deja vopsite? Daca nu zi-mi si mie unde le duci ca vreau si eu sa-mi montez kitul care zace prin balcon si niste pleoape pentru ca pe cele vechi mi le-au furat romanii. Iar pentru rs sunt chiar curios cum arata alb cu body kit. Ma gandesc ca daca le iau pe rand am sa ma trezesc cu mai multe nuante de alb pe masina :Driver:

Consumul de 11, 12, ,13 merge dar 20 :lol: cred ca ma bag la metrou:P Apropo ma mut din buc si sper sa nu mai vad traficul asta de mizerie decat la televizor.

Modificat de herea_costin
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am bagat masina in service sa-mi repar o zgarietura urata pe bara spate (care nu putea fi acoperita de kitul Milotec decat partial :) ) si sa-mi revopseasca bandoul de pe usa mea, bandou de pe care s- scorojit vopseaua (!!!) pe muchia de sus chiar unde e lipit de usa.

Am primit si toate accesoriile de tuning exterior si le-am dat si pe alea la vopsit cu aceasta ocazie.

Deci dupa pasti le voi monta :(. Am tot: kitul exterior Milotec, grilele fata, eleronul de luneta, "carbonu" ptr oglinzi si usi si liftomatul ptr capota. O sa mai urmeze si un set de jante noi, dar intai mai fac o vizita la mtm ptr urmatorul upgrade (priun iunie sper).

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!