Jump to content

Octavia II RS TFSI


B.o.g.d.a.n

Postare recomandată

chiar ar fi interesant sa te intalnesti cu yoda pt ca el sustine ca el are 270 reali ... si a schimbat o gramada si prin motor nu doar evacuarea ! si zice ca rezultatele de la mtm sunt doar pe hartie ... acum ar fi interesant sa vedem daca sunt reali sau nu cei 260 de cai ai tai :offtopic: m as bucura sa fie :X

Link către comentariu

Mah nu stiu ce sa zic...aiai sunt bot in bot cu Audi, deci cred ca au cel mai mare avantaj in ceea ce priveste modificarile hard/soft la motor. Mai ales ca Mayer a lucrat la Audi destul timp.

Evacuarea la mine, momentan e cam fix-pix, de la evacuare voi obtine ceva cand schimb si catalizatorul.

Eventual putem face niste incercari dupa ce-mi pun la loc cauciucurile de vara. Nu prea am eu experienta la liniute, da vedem :lol:. Imi vine f greu sa cred ca rezultatele de pe dyno-ul lor nu-s reale din 2 motive: masina chiar trage si nu cred ca isi fura ei palaria singuri.

Link către comentariu

Nu mai pot sa editez, asa ca tre sa pun post nou.

Ce am uitat sa va mai zic:

- mi-au spus obligatoriu de acum, minim benzina de 98, au pus si sticker pe usita de la busonu de alimentare :(

- am vrut sa imi puna si filtru de aer sport si nu au vrut. Mi-au zis ca pt stadiul respectiv filtrul std al masinii este foarte bun si ca nu e nevoie, ca arunc cu banii. In consecinta...n-au vrut sa mi-l puna.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea. E o frumoasa.

MTM e o firma care se respecta si care este respectata in lumea tuning-ului VAG si cum a zis si qdonline nu isi fura palaria singuri.

@qdonline: Imi poti spune si mie ce au inlocuit mai exact si pretul daca se poate. Editeaza si masina din profil :icon_thumright:

Modificat de spb
Link către comentariu
chiar ar fi interesant sa te intalnesti cu yoda pt ca el sustine ca el are 270 reali ... si a schimbat o gramada si prin motor nu doar evacuarea ! si zice ca rezultatele de la mtm sunt doar pe hartie ... acum ar fi interesant sa vedem daca sunt reali sau nu cei 260 de cai ai tai :offtopic: m as bucura sa fie :X

ai fost informat gresit!NU EU AM SUSTINUT CA MASINA ARE 270 CP, CI ALTII!iar ref la rezultatele de pe hartie sau nu ...chiar si eu sunt curios...mai ales ca pe foaia lui de dyno nu inteleg ceva...si anume...curba de putere este extraordinar de frumoasa in schimb cea de cuplu este varza(dupa parerea mea)!asa ca daca domnul cu rs-ul mtm doreste sa vada cum sta langa una modificata in tara...sunt aici!si inca ceva...de unde ai auzit ca am schimbat eu o gramada prin motor, ca nu prea inteleg!

Link către comentariu

si inca ceva...la 4000 rpm isi atinge puterea?!cu turbina k03?!iar puterea sta palier pana la 6800-7000 rpm...repet cu k 03?!

chiar ar trebui sa fie bomba masina.iar daca ei au spus ca la puterea aceasta este ok cu filtrul stock...fara cuvinte...admisia este f mica, filtru de kk, unde mai pui ca este si din plastic ce se incinge ca la balamuc.iar faza cu daca schimbi eacuarea castigi 45 cp ESTE VRAJA SAU BASM DE ADORMIT COPII!treziti-va...ce e subaru?!

p.s.daca omu' nu vrea sa se dea cu mine ii recomand cu interes un dyno la mastertuner sau autotest...sa avem si o comparatie cu un dyno impartial! :offtopic:

in fine...asta e ...fiecare cu opinia lui!

Link către comentariu

Sa facem cateva precizari: nu am postat aici modificarile pentru a ma lua la intrecere cu cineva, ci pur si simplu pentru a-mi prezenta masina asa cum face tot forumu. Sper ca nu s-a inteles altceva.

yoda - nick-ul meu este qdonline, nu "domnul cu rs-ul mtm" :offtopic:, imi pare bine de cunostinta. Explica-mi si mie de ce anume ti se pare tie ca, curba de cuplu este varza? Nu stiu daca e cazul sa incepem cu comparatii de genu masina modificat nu stiu unde si masina facuta in .ro, nu cred ca-si au locul. Daca vrei, ne putem intalni saptamana viitoare sa ne distram nitel, masinile fiind foarte diferite sunt curios ce iese :offtopic:

Edit: acum am vazut si postul 2, yoda..chiar nu iti inteleg inflamarea..care este problema??!

Cine si unde a zis ca daca se schimba evacuarea castigi 45cp? Eu unul nu am zis asa ceva. Interesant este ca ei mi-au spus exact contrariul in ceea ce priveste filtrul de aer.

Modificat de qdonline
Link către comentariu
Sa facem cateva precizari: nu am postat aici modificarile pentru a ma lua la intrecere cu cineva, ci pur si simplu pentru a-mi prezenta masina asa cum face tot forumu. Sper ca nu s-a inteles altceva.

yoda - nick-ul meu este qdonline, nu "domnul cu rs-ul mtm" :angry:, imi pare bine de cunostinta. Explica-mi si mie de ce anume ti se pare tie ca, curba de cuplu este varza? Nu stiu daca e cazul sa incepem cu comparatii de genu masina modificat nu stiu unde si masina facuta in .ro, nu cred ca-si au locul. Daca vrei, ne putem intalni saptamana viitoare sa ne distram nitel, masinile fiind foarte diferite sunt curios ce iese :(

Edit: acum am vazut si postul 2, yoda..chiar nu iti inteleg inflamarea..care este problema??!

Cine si unde a zis ca daca se schimba evacuarea castigi 45cp? Eu unul nu am zis asa ceva. Interesant este ca ei mi-au spus exact contrariul in ceea ce priveste filtrul de aer.

imi pare rau ca ti-am dat de inteles ca m-am inflamat!colegii de forum spuneau ..."zi mi si mie cat te a costat softu + evacuarea ... si inca ceva la ei pe site la 2.0 tfsi de pe octavia imi zice ca doar cu evacuarea schimbata ajungi pe la 245-250 de cai ohmy.gif ! poate mai poti sa ne dai ceva detalii in legatura cu softul ... aici sau pe pm ! Ms anticipat!... si ..."Ghostman, se ajunge la 245-250 cu evacuarea completa MTM, incluzand si catalizatorul + galerie de evacuare, modificare care nu este prezenta la masina in cauza.Masina arata bine si suna f rapida ! smile.gif ...."

chiar nu am nimic cu tine sau cu masina! :) era o parere personala vis-a-vis de diverse fise dyno.

iar ref la curba de cuplu.....masina are o explozie brusca iar dupa cateva sute de rpm cade brusc...nu prea e ok iar curba de putere iar e prea frumoasa ca sa fie adevarat.sa dea Bunul Dumnezeu ca masina sa fie asa ca pe foaie!daca vrei pot vb la ambele dyno mentionate de mine sa faci un test...asta daca vrei ....nu este o obligatie! ;) eu nu am vrut decat sa trag un semnal de alarma pt posesorii de masini.sunt patit, am prieteni patiti...colaborarea cu firmele de tuning cateodata este prea utopica.gandeste-te putin...cand cineva...sa zicem gigi din bucuresti se lauda ca scoate 270 cp, apoi vasilis din grecia pe stanga zice ca si el a scos 270, gabor din ungaria ...la fel ce o sa faca firmele de renume din domeniu?!trebuie sa vina pe piata cu un produs la fel de competitiv ca al celorlalti asa-zisi tuneri...si de aici poti trage singur concluzia!motorul tfsi de 200 cp stock scoate in cel mai fericit caz undeva la 255-260 cp cu mai multe modificari decat tine.turbina stock, injectoarele, pompa benzina, au o limita.daca vrei mai mult incepi sa schimbi din ele.

uita-te pe net la atpturbo, evoms, forge, apr, vf, etc...peste tot vei vedea ca toti schimba uppipeul,admisia, incinta de MAF, filtrul.cele de fabrica sunt de kk.

iti repet, o sa ne cunoastem, si o sa intelegi ca nu am absolut nimic cu tine sau cu masinuta ta.felicitari pt achizitie si pentru modificari.nu vreau sa te deprim dar inainte sa crezi ceva verifica macar din 2 surse:alt dyno sau pe strada cu alta masina.daca vrei sa ne intalnim imi dai mesaj pe privat.

cu stima si din nou imi cer scuze daca am fost prea acid!

bafta.

Link către comentariu

Mane stai linistit ca nu m-am suparat, doar sa nu ne ambalam, atat :icon_thumright:.

Ideea e urmatoarea: oamenii aia dau jos calculatorul masinii si fac programarea manual, daca pot spune asa, nu prin mufa EBD sau cum i-o spune. Imi inchipui ca sunt alte softuri care le au la dispozitie si alta este experienta lor avand in vedere relatia lor cu Audi...Dupa cum am mai spus sunt bot in bot cu fabrica si asta spune tot. Asta fac toata ziua, se joaca cu motoare Ausi/VW si crede-ma ca stiu (ei, nu eu) tot ce se intampla in fabrica aia. Nu stiu cati tuneri din lume au acest avantaj...

Ai inteles gresit ce scrie pe site-ul lor. La stage 2 - 250cp se ajunge prin: soft la 245 + evacuarea finala. De fapt evacuarea nu aduce cai in plus, mai este umblat nitel la soft ca sa mai urce putin. Abia la stage 3 cand se schimba catalizatorul putem spune ca se mai castiga ceva din evacuare. Si la acest nivel se umbla iar in soft si se mai scot si de acolo niste cai.

Cat despre modificarile despre care ziceai tu, gandeste-te ca stage-ul 4 - 310cp - este obtinut la ei prin stage 3 + turbina noua, atat! (adica soft, evacuare si turbina). altceva ei NU schimba si totusi ajung la 310cp! Ah, am uitat sa precizez ca mi-au spus ca filtrul se va schimba cand se face stage 3 (270+), atunci ar fi nevoie de el.

Asta a fost de fapt si motivul ptr care am ales mtm, fac extrem de putine schimbari la motor si totusi scot performante foarte bune. Mai exista totusi posibilitatea (destul de mica zic eu) ca sa fie si alte schimbari care ei le fac si pur si simplu nu vor sa le spuna...

Iti spun clar, masina este absolut total schimbata fata de cum era inainte. Este violenta chiar, in momentul in care ii dau talpa tre sa fiu atent pt ca incepe sa devina putin incontrolabila si chiar simti cum te infinge in scaun.

In ceea ce priveste fisa dyno, da pot sa zic ca ai dreptate cu explozia brusca, ptr ca...o simt. Nu pot sa zic ca se simte neaparat momentul cand scade, dar o sa mai studiez. Ptr stage-ul 3 mi-au spus ca acea cadere nu mai este deloc brusca - curba este mult mai larga daca pot sa zic asa, dar nici foarte mult nu nu mai creste cuplul. Oricum strang cash ptr stage 3 ca vreau sa-l fac cat mai repede posibil. Despre putere ce sa zic...in Germania daca nu ma uitam la vitezometru nu prea imi dadeam seama ca depasesc 200 (masina extrem de incarcata), adica ce vreau sa spun e ca nu se simtea deloc in pedala ca masina nu accelereaza, ci din contra.

Poti oricand s-o vezi, nu e niciun secret. Eventual putem merge si la un alt dyno, no problem. Dar repet din nou, imi vine absolut extrem de greu sa cred ca rezultatele de pe dyno-ul lor nu sunt corecte. Nu dupa ce am vazut acolo. Nu faci masini care ajung la 400km/h si dupa aia te apuci de falsificat dyno-uri...

Ne putem intalni oricand si putem discuta orice aici, nu am secrete.

@spb - cred ca am explicat destul de clar mai sus modificarile. :)

Link către comentariu

eu zic sa stai linistit. Chiar nu conteaza daca ai 270 sau 250 cai, important este sa fi tu multumit de masina si de cum trage. Ai facut o alegere excelenta cu MTM, chiar daca sa zicem poate vei pierde la o eventuala linie cu o masina ca a ta modificata local. Conteaza mult mai mult ``garantia`` unui nume ca MTM in spatele performantelor obtinute. Iar din punct de vedere al filtrului de aer, eu unul nu l-as schimba cu unul sport pt drumurile in Romania niciodata, chit ca pierd 5-10 cai. Cei la care mi-am facut modificarea in Germania, mi-au spus ca filtrul stoc este mai putin permisiv decat unul sport, dar asta doar primii 2-3000km. Dupa care , pe masura ce se murdareste, filtrul sport devine mult mai restrictiv decat cel stoc. Asa ca, mai bine il tii pe cel stoc (mai ales la praful de la noi) si il schimbi des. Sunt convins ca cine te face cu filtrul stoc te va face si daca iti pui filtru sport sau admisie directa.

Oricum, nu abandona MTM-ul pt eventualele viitoare modoficari pe care le vei face.

Link către comentariu

Salut qdonline. Nu mai are sens sa-ti spun ca-mi place f mult masina ta pentru ca proiectul meu este pe acolo. In schimb imi place calmul tau si felul in care pui problema. Nu vreau sa intru in polemici cu domnul YODA pentru ca din multe posturi ale dansului am vazut ca are tendinta de a se opari. Tare sper sa putem comunica lejer ca niste prieteni la bere nu vecini dupa gard. Daca impartasim experiente hai sa o facem intr-un mod relaxat (utopic ha?).

Bun si acu povestea mea. Luni 24 martie ma duc sa-mi dau comanda de masina. Va fi un vRS alb benzina - dotari full mai putin senzori parcare si telefon. Trapa este obligatorie.

Nu vroiam sa postez acum planurile mele pentru masina dar m-ai intaratat :offtopic:

asa ca uite

Vine vara - ma insor (7 iunie) - luna de miere europa - deviez un pic pe la MTM - vin in romania - termin exteriorul - si apoi ce zici de o bere :offtopic:

Hai sa auzim numa de bine ...

post-13627-1206226784_thumb.jpg

Modificat de herea_costin
Link către comentariu
Salut qdonline. Nu mai are sens sa-ti spun ca-mi place f mult masina ta pentru ca proiectul meu este pe acolo. In schimb imi place calmul tau si felul in care pui problema. Nu vreau sa intru in polemici cu domnul YODA pentru ca din multe posturi ale dansului am vazut ca are tendinta de a se opari. Tare sper sa putem comunica lejer ca niste prieteni la bere nu vecini dupa gard. Daca impartasim experiente hai sa o facem intr-un mod relaxat (utopic ha?).

Bun si acu povestea mea. Luni 24 martie ma duc sa-mi dau comanda de masina. Va fi un vRS alb benzina - dotari full mai putin senzori parcare si telefon. Trapa este obligatorie.

Nu vroiam sa postez acum planurile mele pentru masina dar m-ai intaratat :salut:

asa ca uite

Vine vara - ma insor (7 iunie) - luna de miere europa - deviez un pic pe la MTM - vin in romania - termin exteriorul - si apoi ce zici de o bere :)

Hai sa auzim numa de bine ...

cand vei testa mai toti tunerii din romania si nu numai, si vei vedea ca toti promit sute de cai doar dintr-un soft iar realitatea va fi departe de promisiuni sa vedem cat de oparit te vei simti dumneata!in toate posturile mele nu incerc decat sa trag un semnal de alarma vis-a-vis de promisiuni si realitate...doar atat!incearca, testeaza , da bani si dupa aceea trage tu o concluzie...fie ea si oparita!

bafta cu masina si modificarile dorite...chiar vei avea nevoie!

Link către comentariu

cel putin mie nu miau fost promisi sute de cai ci la intrebarea mea "cam cati cai imi da?" , raspunsul a fost cva de genul,mai p scurt, "asta vezi pe dyno, va fi facuta in parametri normali, sa nu se strice nimic si sa fuga" :lol: ah, si "tuneru;" meu e partener MTM , iar cu aceasta ocazie , il invit pe domnul qdonline sa vedem ce e mai tare... RO sau DE :) daca vrea, desigur :vaidecapulmeu: si ontopic... felicitari pt RS..cea mai tare alegere este albul iar planurile de viitor suna bine!

yoda..poate nu oi avea eu modificari sau cai putere cati ai tu, dar hai sa incercam pe cel mai obiectiv dyno,asfaltul..ok? :vaidecapulmeu:

Modificat de SpeedeR
Link către comentariu

Ce zici de un diferential? atata putere pe fata mi se pare mult prea mult. In test drive masina am rupt aiurea cauciucurile in vit 1 si 2 in conditii de aderenta proaste ce e drept da oricum cred ca LSD este bine venit. Am cautat in disperare pe forum pe cineva sa comenteze despre cum se descurca masina cu asa ceva da nimik, pro contra ceva tot nimik.

Intrebare asadar ce stiti de LSD cu Automatic Torque Biasing (ATB) pus pe skoda octavia 2 vrs? uite si un link http://www.quaife.co.uk/NEW-LAUNCH-OF-MK5-...Ti-DIFFERENTIAL

Modificat de herea_costin
Link către comentariu

Sorry ptr reply-ul intarziat, nu mi-a mers forumul cateva zile.

Costin, ne putem vedea oricand :). Daca vrei sa treci pe la mtm sa-mi zici sa-ti pun o vorba buna. Misto RS-ul din poza aia, cam asa va arata si a mea (sper) mai putin stalpul din fata - nu va fi vopsit negru. In plus va fi montat si kitul Milotec de exterior. Apropo, de unde se pot lua angel eyes ptr masina asta?

Din pacate nu am avut timp sa ma mai ocup deloc de masina, :(, dar in cateva zile sper sa pot incepe proiectul de exterior.

Diferentialul ala suna bine, o sa ma interesez mai mult de el. De rupt aderenta o rupe lejer, nu tre sa ma chinui deloc.

Inca mai ezit nitel in a monta diferential sau nu. Dupa ce fac stage-ul 3 vad ce se mai intampla.

Speeder & Yoda, nu stiu de unde ati ramas voi cu impresia ca mie mi s-ar fi promis ceva. S-a lucrat la masina si aia a iesit.

Speeder ce ar trebui sa inteleg din invitatia ta? Mersi ptr ea, dar lamureste-ma :).

Din pacate ma vad nevoit sa aman nitel planurile din cauza timpului extrem de ocupat. Colac peste pupaza am reusit performanta sa-mi zgarii spoilerul spate undeva jos de tot stanga (destul de adanc si pe o lungime de vreo 10-15 cm :( ). Nu stiu cum, unde si cand, se pare ca m-am bazat prea mult pe senzori si astia nu au simtit nimic atat de jos. Acum trebuie sa repar prostia aia si nu stiu unde sa ma duc s-o faca repede si FOARTE bine. Ceva sugestii pls?

Normal, zgarietura e pozitionata in asa fel incat nici bodykitul de la Milotec nu o acopera, mascheaza doar o parte din ea.

Revin - Yoda cand vrei tu ne putem intalni sa vezi masina, sa-ti dai cu parerea pe viu. ;).

Link către comentariu
Sorry ptr reply-ul intarziat, nu mi-a mers forumul cateva zile.

Costin, ne putem vedea oricand ^_^. Daca vrei sa treci pe la mtm sa-mi zici sa-ti pun o vorba buna. Misto RS-ul din poza aia, cam asa va arata si a mea (sper) mai putin stalpul din fata - nu va fi vopsit negru. In plus va fi montat si kitul Milotec de exterior. Apropo, de unde se pot lua angel eyes ptr masina asta?

Din pacate nu am avut timp sa ma mai ocup deloc de masina, :(, dar in cateva zile sper sa pot incepe proiectul de exterior.

Diferentialul ala suna bine, o sa ma interesez mai mult de el. De rupt aderenta o rupe lejer, nu tre sa ma chinui deloc.

Inca mai ezit nitel in a monta diferential sau nu. Dupa ce fac stage-ul 3 vad ce se mai intampla.

Speeder & Yoda, nu stiu de unde ati ramas voi cu impresia ca mie mi s-ar fi promis ceva. S-a lucrat la masina si aia a iesit.

Speeder ce ar trebui sa inteleg din invitatia ta? Mersi ptr ea, dar lamureste-ma :D.

Din pacate ma vad nevoit sa aman nitel planurile din cauza timpului extrem de ocupat. Colac peste pupaza am reusit performanta sa-mi zgarii spoilerul spate undeva jos de tot stanga (destul de adanc si pe o lungime de vreo 10-15 cm :( ). Nu stiu cum, unde si cand, se pare ca m-am bazat prea mult pe senzori si astia nu au simtit nimic atat de jos. Acum trebuie sa repar prostia aia si nu stiu unde sa ma duc s-o faca repede si FOARTE bine. Ceva sugestii pls?

Normal, zgarietura e pozitionata in asa fel incat nici bodykitul de la Milotec nu o acopera, mascheaza doar o parte din ea.

Revin - Yoda cand vrei tu ne putem intalni sa vezi masina, sa-ti dai cu parerea pe viu. ;).

Sa o iau de la coada. NU AM GASIT NICI UN SERVICE PENTRU CARE SA BAG MANA IN FOC. Deci ma abtin nu recomand (nu te stresa masina se mai agatza si ea - io cred ca ii da personalitate o cicatrice mica)

Diferentialul m-am mai interesat toata ziua astazi si am gasit multe topic-uri de afara despre ele. Cica e cea mai mare inventie de la hartia igienica incoace. "Colegul" BBM cu cupra aia modificata are pe masina si confirma ca e misto de tot. Citez "up date: am montat LSD de la quaife, masina este chiar senzatie, a disparut "scirtiitul" de roti in gol pe treptele 1 si 2 iar virajele....nu am cuvinte" http://vwforum.ro/index.php?showto...0ATB&st=180 de la postul 194 in colo.

Angels nu poti sa iei de nicaieri. Pur si simplu se fac. Cunosc un individ cam neserios el asa dar poate sa faca angels pentru octavie custom. Adika cat de mari le vrei ce culoare etc. Eu optez pentru semicirculare, cate unu pe fiecare far de culoare alb usor galbuie. Exista si o parte nasoala. Se demonteaza farul. Adika se scoate geamul si se monteaza inelul in interior. Eu o sa-mi pun pe octavia mea saptamana asta si iti spun daca merita. Am sa fiu cobai ca sa zic asa pentru ca geamul farului e lipit cu silicon si din cate am inteles de la omu asta de desface destul de greu.... asa ca no comment pana nu vad ce iese... te tin la curent.

Buuun si acum cel mai important MTM. M-am interesat cat am putut si nu prea am gasit mare lucru. La ei pe site, au un stage 2 destul de scump ( 4mii si ceva de euroi). Spune-mi te rog daca despre asta este vorba in cazul tau, si DA, cred ca voi avea nevoie de o "pila" :P .

Nu sunt deacord cu "zi-mi macar pe PM" pentru ca mi se pare egoism aiurea. Dar daca din "n" motive nu vrei sa postezi public ... astept un PM cu cat a costat MTM-ul.

Ciao si sa auzim numa de bine.

AAA PS. Am vazut ca vrei sa-ti pui kitu exterior milo. Mah ce sa zic, am vazut pus pe mai multe masini si sincer sa fiu conteaza mult culoarea. Pe negru si culori inchise da bine dar pe alb arata ca dracu. Ii rupe linia si arata un pic aiurea, da nah acu tine de gusturi. Eu am un astfel de kit pentru octavia mea de acum dar e inca sigilat in cutie de 2 ani. Cand il cumparasem nu avea nimeni si cand am vazut cum arata m-am cam razgantit si nu l-am mai montat :).

Modificat de herea_costin
Link către comentariu
Speeder & Yoda, nu stiu de unde ati ramas voi cu impresia ca mie mi s-ar fi promis ceva. S-a lucrat la masina si aia a iesit.

Nu vreau sa par carcotas...dar ai masurat masina pe dyno inainte si dupa soft sa vezi daca chiar ai castigat 60cp precum crezi?

Link către comentariu
yoda..poate nu oi avea eu modificari sau cai putere cati ai tu, dar hai sa incercam pe cel mai obiectiv dyno,asfaltul..ok? :lol:

vezi ca momentan eu alerg dupa tine!te-am invitat de vreo 3 ori pana acum(CU MARTORI!)...ce vrei sa fac sa scriu la ziar?!

iar ref la modificari ..tu ai una f importanta sa zicem...si e formata din 3 litere L S D :) iar restul sunt asemanatoare ! :)

asa ca in continuare iti repet...cand vrei tu...de pe loc si /sau din mers indiferent de rezultat.

p.s. o masina(Audi TT- tfsi 200 cp) facuta de firma la care ai tu softul (apropo pe siteul MTM NU figureaza la parteneri) a scos pe dyno la MT 220 cp cu un soft "puternic".omul nu a fost multumit s-a intors la firma iar dupa lungi incercari (la un moment dat nu a mai pornit deloc masina) s-au "stors" vreo 225 cp pe dyno.sa zicem...chiar nu esti curios de un dyno la masina ta indiferent de rezultatul de pe strada?!

Link către comentariu

de unde pana unde am eu LSD ? cine a mai zis asta?! :( sa recapitulam...soft,evacuare, admisie... cam astea ar fi la mine... nici makar ambreiaj nu am :P

oricum,sper sa iti fie gura aurita si sa am Lsd pana la sfarsitul verii,dar asta depinde de mai multi factori..in fine, te sun mai p seara,poate ne vedem la un suc sa vorbim live,ok?

dyno fac pana d 1 mai ca nu degeaba am castigat la petrecerea 2 ani Anonymous un dyno la MT :D iar in vara, fac unul la mt si unul dupa, dar in afara tarii...sa vedem care e mai obiectiv ;)

qdonline... ziceam ca poate ne intalnim sa vedem cum merge un Tfsi facut in Germania fata de tot un Tfsi facut in Ro ,daca te tenteaza :P

Modificat de SpeedeR
Link către comentariu

zGb -uf, nu sunt eu mare specialist in tunat masini (recunosc, n-am de ce sa ma ascund - eu "tunez" calculatoare :offtopic: ), da nici fraier nu sunt. Las la o parte faptul ca masina a fost facuta de una dintre cele mai tari firme de tuning ptr Audi (nu spun eu asta m-am luat si eu dupa altii si dupa ce am vazut acolo la ei, live) si ca ce spui tu este egal cu un non sens, eu vorbesc din ce SIMT eu cum se comporta masina. Am mai zis de nu stiu cate ori este ABSOLUT total schimbata!! De la felul cum raspunde la acceleratii (instant, inainte avea un mic lag cand era stoc) pana la cum trage efectiv.

Chiar nu inteleg inversunarea asta, daca ziceam ca am facut masina la un SRL din colt de strada, am dat 500 euro si uite ce supermasina mi-au facut astia in 10 minute de butonat la ea intelegeam sa fie ceva (mai mult :offtopic: ) scepticism..

Speeder, ne putem intalni, cum sa nu. Momentan ma chinui de o sapt sa trec pe cauciucurile de vara si nu reusesc din cauza programului tampit, dupa ce le schimb -> anytime (vezi mai jos). Masina ta arata super cool si chiar vreau s-o vad si eu :lol:.

Cand am decis sa fac masina am avut de ales intre mtm si oettinger, pana la urma m-am dus la mtm pt ca am vazut la un client de-al meu un Audi A4 modificat de aia la 313cp si omu era ultra multumit de cum mergea masina.

Oricum ca idee, si oettinger ofera aproximativ aceleasi performante ca mtm in conditiile in care modificarile sunt cam aceleasi (adica fara umblat masiv la motor).

Costin, din cate am inteles eu diferentialul este absolut bestial atata vreme cat e uscat pe jos. La asfalt ud apar problemele. D'aia inca mai stau si analizez.

Ce ai vazut la mtm stage 2 e de fapt stage-ul 3. 1 e soft, 2 e juma de evacuare + inca un miic soft (ce am eu) si 3-ul e cel pe la aprox 280cp - ala scumpu; stage 4 e si mai scump. Pentru stage 3 strang eu bani acu, oricum la mine diferenta nu va fi atat de mare ptr ca o sa-mi faca upgrade la ce am acum.

Kitul extern Milotec il am deja, trebuie doar vopsit si montat. Inainte de a-l lua l-am pus pe masina asa sa vad "cum da" si mi s-a parut chiar OK. Este destul de discret de aceea l-am si luat.

Yoda & speeder - poate ne vedem toti 3 saptamana viitoare, impuscam mai multi iepuroi deodata ;).

Link către comentariu

qdonline modificari o sa faci si la suspensii , frane , ambreiaj etc... sau doar vrei sa scoti tot ce se poate din motor ?

Modificat de Howhigh
Link către comentariu

la frane sigur o sa umblu, iar la suspensii inca analizez.

Link către comentariu

boss fara suparare un om nu poate simti 53,16cp sau 107,39cp sau 15cp....tu ca om simti ca trage clar mai bine si normal ca trage clar mai bine, dar eu sunt un om rezonabil si realist si in viata mea n-o sa cred ca un tfsi de 200cp va castiga 60cp dintr-o simpla remapare! (la tehnologia si mecanica prezenta in zilele noastre) intamplator mai stiu si eu una alta :)

Link către comentariu

Mai eu nu am spus ca simt exact 60cp in plus :angry:, iti dai seama ca e imposibil. Am precizat ca este o schimbare mare fata de ce era inainte, dyno-ul este cel care a spus ce si cum.

O sa ma duc si la un dyno aici ca sa termin cu polemica asta, ca deja am obosit. Daca si aici iese la fel sunt curios ce o sa mai ziceti. Uite altii care scot tot 250cp numai din soft: http://www.oettinger.de/navi_e.php?motor_id=1067 . Retine ca si la mtm pe site scrie tot 250cp, dar mie mi-au iesit pe dyno nitel mai multi (257).

Modificat de qdonline
Link către comentariu

Din cate am vazut eu prin Romania ,dynourile sunt subiective...mai ales cand ele sunt legate de o firma ce face si softuri :D

Lsd este super si pe ud sau de ce nu,polei,gheata... Lsd, pe scurt , inseamna tractiune imbunatatita pe toate suprafetele de rulare si este o investitie buna, mai ales pentru tractiune fata..daca poti si vrei, cumpara!

in fine, cand ai timp, da un pm si stabilim unde ne intalnim ;)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!