Jump to content

Octavia II RS TFSI


B.o.g.d.a.n

Postare recomandată

Cred voi N-ring addicted, trebuie sa va cautati echipa pt la boxe, gen schimbat roti in 3 secunde si dinastea ;). Bv, iti admir eforturile si munca cu fiecare post.

Link către comentariu

Mersi, mersi.

Sper luni sa montez si valva aia de RS4 sa fie totu OK ptr N-ring.

Singura mea "durere" este ca nu mi-au ajuns jantele Team Dynamics in timp util desi sunt comandate de peste o luna. Ah, si cum le asteptam...

Link către comentariu

Cate poze de la ultimile instalari.

Azi i-am facut o curatenie completa, inclusiv motor :Driver:.

post-7362-1272033485_thumb.jpg

post-7362-1272033492_thumb.jpg

post-7362-1272033566_thumb.jpg

post-7362-1272033574_thumb.jpg

post-7362-1272033635_thumb.jpg

post-7362-1272033641_thumb.jpg

Modificat de qdonline
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Primul contact al meu cu circuitul de la Nurburgring a fost in masina asta, a lui Bogdan. Fiind mai putin cunoscator si mirat in acelasi timp de comportamentul masinii, am inceput sa pun intrebari si oarecum sa-i distrag atentia de la condus. Aia de ce se aude asa, aia de ce face asa, la curba asta de ce nu a fugit de fund...etc??

Asa mi-am dat seama ce inseamna tuning cu adevarat si nu folii, xenoane, spoliere, scotch si nichel.

Multumesc pentru initiere si felicitari inca o data pentru masina.

Modificat de Roger
Link către comentariu
B.o.g.d.a.n

Da mersi Roger :D. Si atunci am mers destul de incet ca tot imi era nitel rau.

Si eu sunt absolut incantat de masina, acolo am avut ocazia s-o testez ca lumea si pot spune ca rezultatul mi-a depasit cu mult asteptarile. Nu-mi venea sa cred cat de bine putea sa stea in curbe, franele au fost la inaltime desi am abuzat de ele la maxim in tura 2. Posibil sa am ceva ovalizare la discuri din cauza asta, nu le-am racit corespunzator dupa ce am terminat (in loc sa ma plimb la sf turei am stat pe loc in parcare si cam iesea fum din ele :). Le fac masuratori la Gabitza si dupa aia le trimit la rectificat. Mai incolo voi lua niste discuri noi, mai racing. (gen Tarox)

Spun fara sa gresesc, un pilot experimentat ar scoate cu masina mea ceva gen aproape de 8 min. Eu am scos in tura 2 (deci a doua tura a mea pe circuit ever) 9,53 timp crometrat de Gabi imediat de la iesire pana la intrarea la standuri. Ulterior am aflat ca de fapt cronometrarea se face de la podul Bilstein pana la cel cu Audi, ori distanta in plus cronometrata de noi e destul de mare, as zice un 30-35 sec lejer.

A fost foarte haios un tip cu un Subaru STI modelul nou (cu ceva modificari pe el, cel putin evacuarea era schimbata), tip pe care l-am tinut in spate nitel (l-am lasat sa treaca la un moment dat ca ma enerva trebuia sa fiu atent mereu la ce face in spatele meu). Pe liniile drepte ii dadeam ceata, dar se apropia in curbe unde eu franam puternic ptr ca nu mai tineam minte nimic din circuit (m-am tot jucat NFS, dar cam degeaba vad) - era totusi abia tura 2... Dupa ce a iesit si el a venit sa ma intrebe ce putere are masina, modificari etc si se tot uita la ea. A mai facut o tura si iar a venit sa se mai uite la ea :).

A mai fost un moment cu un Porsche, cred ca eram chiar cu Roger in masina ....La iesirea pe linia dreapta cand se termina circuitul, in ultima curba, s-a dus pe stanga sa ma depaseasca, dar m-a prins tocmai cand eu eram in WOT :). Dupa cateva secunde s-a bagat inapoi ca nu prea avea sanse.

Link către comentariu

8:01 Nissan Skyline GT-R R33 Motoharu Kurosawa

8:02 Mercedes CLK 63 AMG - Black Series Autobild (07/2007)

8:02 Aston Martin DBS Horst von Saurma Sport Auto [40]

8:03 Aston Martin V8 Vantage (2005) Horst von Saurma Sport Auto (10/2005)

8:03 Lexus IS-F Horst von Saurma Top Gear (2/2010)[41]

8:03 Porsche 911 GT3 Horst von Saurma Sport Auto (08/1999)

cam astea sunt masinile care scot ~8min pe full lap.

Link către comentariu

Pe ala cu Porcu trebuia sa il lasi sa te depaseasca si dupa ce trecea te puneai tu pe stanga si il faceai la loc :icon_thumright:

Cum a zis si roger, asta inseamna tuning cu adevarat. Sa-ti traiasca!

Link către comentariu

cate ture ai dat ? un coleg forumist cu golf 1,4 tfsi am vazut ca a dat vreo 14. si intr-o poza de a lui se vedea si masina ta :huh: . 14 ture de Nring inseamna ceva solicitare pentru orice masina de serie.

probabil ca un PILOT ar scoate undeva la 9 minute cu masina ta , caci la 8 minute mie mi se pare ca sunt cam puternice masinile, iar porsche gt3 e direct de competitie .

un filmuletz ceva din interior :Driver: ?

Modificat de mihai20
Link către comentariu
B.o.g.d.a.n
Publicat (modificat)

Un tip din UK cu un GTI cu modificari aprox la fel cu ale mele a scos: "This video shows an 8min 18sec bridge to gantry section" , deci exact ce am spus eu, aprox 8 min. (nu 8 si nici sub 8 - my bad, trebuia sa zic 8 si ceva ca sa nu las loc de interpretari care vad ca au aparut instant). Dar omu stie meserie.

Rex cu masina sub 200cp a scos 9,26 sau ceva de genu si are ceva gen 20 de ture la activ. (putin adica, cred ca poate sa mai stoarca niste secunde)

Asa ca 8 si nitelush "is doable". (de cineva cu experienta). Fusco scotea si el sub 9 min lejer la un tur daca nu se oprea din cauza unui martor aparut aiurea pe bord. Si la fel el are doar cateva ture la activ.

Paul am incercat sa fac asta, dar omu cunostea bine circuitul si nu am vrut sa ma risc mai ales ca mai era trafic si ptr mine era abia a2a tura.

Oricum am invatat f multe in aceasta excursie iar pentru la anul tinta mea e un timp sub 9 min, ceea ce sunt ferm convins ca e perfect realizabil. (mai ales ca pana atunci vor mai fi cateva mici modificari pe ici-colo: )

Modificat de qdonline
Link către comentariu

Urmaresc proiectul de cand ai facut primele posturi cu masina abia achizitionata, felicitari(!), a iesit fantastic din ce spui.

Go for big turbo ! :cool:

Link către comentariu
Un tip din UK cu un GTI cu modificari aprox la fel cu ale mele a scos: "This video shows an 8min 18sec bridge to gantry section" , deci exact ce am spus eu, aprox 8 min. (nu 8 si nici sub 8 - my bad, trebuia sa zic 8 si ceva ca sa nu las loc de interpretari care vad ca au aparut instant). Dar omu stie meserie.

Rex cu masina sub 200cp a scos 9,26 sau ceva de genu si are ceva gen 20 de ture la activ. (putin adica, cred ca poate sa mai stoarca niste secunde)

Asa ca 8 si nitelush "is doable". (de cineva cu experienta). Fusco scotea si el sub 9 min lejer la un tur daca nu se oprea din cauza unui martor aparut aiurea pe bord. Si la fel el are doar cateva ture la activ.

Paul am incercat sa fac asta, dar omu cunostea bine circuitul si nu am vrut sa ma risc mai ales ca mai era trafic si ptr mine era abia a2a tura.

Oricum am invatat f multe in aceasta excursie iar pentru la anul tinta mea e un timp sub 9 min, ceea ce sunt ferm convins ca e perfect realizabil. (mai ales ca pana atunci vor mai fi cateva mici modificari pe ici-colo: )

Perfect de acord cu Bogdan. Dar, "Rex cu masina MULT sub 200cp :))", pentru ca am doar 160.

As mai aduce o completare. Timpii buni vor veni cu timpul. Cu timpul invatam traseul din ce in ce mai bine si astfel putem sa ne asteptam si la timpi buni. Ideea e sa nu ne grabim sa scoatem timpi buni pentru ca ne punem in pericol sanatate. Sunt convins, 100% ca Bogdan scoate sub 9 min. Oricum, daca nu la anul, celalalt an ca doar nu e nici o graba :cool:.

Link către comentariu

nu am zis cu rautate chestia cu 8 minute, zau, sa nu ma intelegi gresit, ca n-am nimic cu tine, nu sunt invidios, nu sunt fan nfs, si nu am dat nici o tura vreodata, nu am cursuri de pilotaj....din lista aceea pusa de bogdan, porschele mi-a sarit n ochi ca o masina construita cam special pentru asemenea iesiri pe circuite, are si tractiune spate si de aceea timpul scos mi se pare foarte greu de atins de o masina care la baza e o berlina maricica cu tractiune fata.

1 minut e clar ca poti sa scazi din timp la anul, cand se mai acumuleaza ture.....in primul rand din experienta , mai putin din modificari . daca cu 160 de cai rex a scos 9.26 adica mai bine decat tine, e clar ca nu masina la ajutata, ci cunoasterea circuitului mult mai bine. 19 ture fata de 2 inseamna foarte mult pe un circuit banuiesc

si normal ca si la el a fost trafic, si nu intotdeauna a putut aborda virajele chiar cum a vrut, deci si el are sanse sa coboare sub 9 minute cu putin noroc.

e bine ca masina s-a comportat bine, si esti multumit de experienta, si nu ai avut nici o problema tehnica.

astept cu real interes niste poze cu masina in actiune, daca filme nu sunt.

ca sa nu ai impresia ca am fost rautacios, declar sus si tare ca e octavia cea mai frumoasa de pe forum :icon_confused:

Link către comentariu

Atentie, stiu ca pare putin de la 9:40 la 9:00, dar secundele nu se inghit asa usor de la 9:30 in jos. Fiecare secunda e un castig. Daca la anul reusesti 10 secunde mai putin decat anul precedent e foarte bine. Iar in timp in momentul in care te apropi de maximum pe care il vei scoate, sa fii fericit daca mai castigi o secunda.

Link către comentariu
B.o.g.d.a.n
Publicat (modificat)

Eu n-am zis nimanui ca a fost rautacios :icon_thumright:. Hai s-o lasam cu cea mai de pe forum, ca-s o gramada de super masini aici...

Ce am spus este ca sunt sigur ca masina poate scoate un 8 si ceva condusa de cineva de meserie. Dovada este acel GTI condus de Hurdy care a scos 8,18, masina similara cu a mea. Chiar el mi-a zis ca Octavia ar trebui sa fie nitel mai stabila in viraje fata de un GTI ca e sedan. Condusa de el sunt sigur ca ar scoate cel putin acelasi timp.

Dupa socoteala mea timpul cel mai bun scos de mine ar trebui sa fie similar cu cel al lui Rex (scazand secundele cronometrate aiurea). Sunt convins ca el a mers mult mai bine ca mine, cu trase ideale, etc, eu am avut norocul de masina si am recuperat ce am pierdut din mersul aiurea (trase imperfecte, franat cand nu era cazul, etc), prin franari la limita si acceleratii mult mai puternice decat alea lui (am cam 200cp peste ce are el acum). Din pacate vineri mi s-a facut foarte rau (cred ca emotii, adrenalina + ceva mancare dubioasa) si am stat numa in pat, iar sambata nu am reusit decat 2 ture mai calme, una cu Roger si una nu mai stiu cu cine.

Duminica am mai facut 2 pe ploaie cu Ierdna, dar na, era ploaie si portbagajul era full de bagaje, discuri de frana, etc. Dar interesant a fost ca am facut 2 ture consecutive si diferenta intre ele a fost mai mare de un minut in conditiile in care am pastrat acelasi ritm (tot ploua). Doar ca incepusem sa mai cunosc nitel si mai era si Ierdna care mai stia unele curbe, asa ca impreuna am facut cu 1 min mai putin :).

Ca fapt divers duminica (pe ploaie): in tura 2 l-am lasat pe un Clio RS sa ma depaseasca ca sa-l gasesc 4km mai incolo busit in parapet, cred ca s-a invartit cumva ca era pe dreapta cu botu spre noi. Tot in tura 2 m-a depasit, la inceput, un GTI in mare tromba si s-a dus ca vantu. L-am ajuns exact la ultima curba :).

Ovidiu asta e clar. Eu sunt convins ca in tura aia a fost dumb luck (am si prins trafic putin, a fost nitel pe langa ala cu STI si cam atat) si cum am zis am abuzat de frane la maxim.

M-am uitat acum pe video-ul lui Hurdy intre Audi si Bilstein in blana totala si viteza maxima face fix 27 sec, deci eu zic ca daca scad 30 sec din cat a cronometrat Gabi este OK (am plecat totusi de pe loc si cand am am ajuns aproape de iesire franat cu prudenta cu vreo 150m inainte)

Modificat de qdonline
Link către comentariu

Pune-le pe masina sa vedem cum arata :( sau mai bine zis 'cum dau'

Modificat de ierdnA
Link către comentariu
B.o.g.d.a.n

Pai sunt teaser mai, nici nu mi-au venit inca....maine trebuie sa vina.

Link către comentariu

frumos teaser :(

imi place, sa le stapanesti/folosesti sanatos

Link către comentariu

Eh, daca umbli cu de astea atunci vorbim dupa maine incolo :(

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

sa le porti sanatos si sa te bucuri de ele :D

dar eu tot pe OZ as fi mers ;)

Link către comentariu
B.o.g.d.a.n

Mersi, mersi ;).

Nadir, OZ-urile au fost prima mea alegere, dar pretul este prohibitiv, cel putin ptr mine. TD-urile sunt exact ce trebuie, arata fff bine, sunt made in UK si foarte usoare (9kg) si foarte bune la bani.

Au sosit. Le-am spalat, ceruit - acum sunt gata de instalare.

post-7362-1273844966_thumb.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!