Jump to content

Octavia II RS TFSI


B.o.g.d.a.n

Postare recomandată

Azi am facut un drum dus-intors pana la Braila -410km de la Mol pana la Mol (benzinariile din capu' autostrazii).

Mers 150km/h pe A2 si cu max 130 pe DN, cu o portiune de 20 km facuta varza unde am mers ceva gen 40-70. DN-ul a fost destul de liber, iar depasirile le-am facut decent.

Consum 7,8%. Excelent zic eu :scratch:.

Link către comentariu
In alta ordine de idei azi am iesit la niste teste pe autobahn si am cam dat acu de la vitezometru peste cap :D...si mai era loc. Masina este extrem de stabila, dar un paradox, am o vibratie care vine de undeva de dedesubt si se transmite destul de puternic in caroserie, o simt mai ales cand pun cotul pe cotiera.. Sa fie oare de la bucsele din poliuretan? Ciudat este ca masina chiar e f stabila, pana acum nu prea am avut avut curaj sa ma duc asa sus ca o simteam nitel nesigura. Sa fie de la cauciucurile de iarna?

da, eu cred ca de la bucse sunt. parca tu ai dogbone, nu?

Link către comentariu

qdonline: ai avut tupeu sa mergi cu masina de la Slobozia la Iazu? :Driver: Eu merg doar cu Fabia pe drumul ala, nu am curaj sa bag CC-ul. Nu ai facur vraiste rotile?

PS: consumul e fabulos. Mie pe drumul ala imi ia Fabia de 1.2 http 7.5% :D

Modificat de Valix
Link către comentariu

Da si mie mi s-a parut super consumul. Dar recunosc nu m-am dat la ea, am mers decent. Dar nici incet, am facut 2h dus si 2h intors.

Bogdan, da, am acel "dogbone" (la noi nu prea ii mai zice asa ca nu mai seamana a os :) ) - adica asta: http://www.bshspeedshop.com/store/product....=503&page=1

Valix n-am stiut cum e drumul, m-am trezit cu gropile in fata, noroc ca nu erau adanci. Asta e, am mers incet si am facut slalom.

Link către comentariu

Ei, daca tot au mai sosit unele, altele pe la forumisti sa zic ce a sosit si la mine saptamana asta :):

- bujii NGK Iridium IX BKR7

- noul diverter valve

- cam follower

- Forge side sfhit

- Autotech internals

post-7362-1269617274_thumb.jpg

Modificat de qdonline
Link către comentariu

Bafta cu montatul, sa-mi dai si mie detalii cu montatul internelor pompei. Unde le pui?

Modificat de GtSport
Link către comentariu

La exelixis. Sa speram ca va fi ok.

MI s-au lungit urechile asteptand bucsele alea, sunt legat de ele si cu tampoanele de motor si cu side shiftul.... :ceuameni:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

prostiile alea de bucse inca n-au venit, deja ma enervez :).

Astazi s-au montat internele AUTOTECH + camfollower nou. Totul a decurs OK si se simte clar o diferenta in bine.

S-au mai pus bujiile NGK Iridium si am inlocuit diverter valve-ul stock model vechi tot cu unul stock , dar ultima varianta, mult mai fiabila.

Dupa o intarziere de 2h si-a facut aparitia si nea Nadir cu al sau netbook si softul Revo. :rolleyes: Dupa testarile de rigoare s-au trimis datele in UK si dupa vreo ora si ceva era instalat noul soft.

Momentan masina are 369CP si 470NM (la motor).

O sa revin cu dyno-uri mai incolo.

Link către comentariu

Ohooo, incepe se adune asfaltul cu 470 de Nm, dar ai ambreiaj. :icon_bounce:

Super, s-o :icon_cheesygrin: cu placere!

PS: Vad ca ai updatat semnatura. :icon_cheesygrin:

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Mersi.

Trebuie neaparat sa pun si un Forge twintercooler. Fata de februarie cand am facut ultimul dyno am pierdut exact 12 CP pe o diferenta de vreo 12 grade pe admisie. Si afara se incalzeste...

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

Da masina a fost testat azi dupa ce i s-a montat pompa de benzina si in aceleasi conditii a fost testata cand inca mai avea soft MTM cat si dupa REVO

va atasez fisele dyno :)

enjoy

la revo i-am facut trei setari diferite care toate au dat mult peste MTM :P

pe strada a raman cu setarea a 2a 969 asta pana isi monteaza twintercoolerul

post-2937-1270682776_thumb.jpg

post-2937-1270682790_thumb.jpg

post-2937-1270682811_thumb.jpg

post-2937-1270682843_thumb.jpg

post-2937-1270682986_thumb.jpg

post-2937-1270682776_thumb.jpg

post-2937-1270682790_thumb.jpg

post-2937-1270682811_thumb.jpg

post-2937-1270682843_thumb.jpg

post-2937-1270682986_thumb.jpg

Modificat de nadir@superchips
Link către comentariu

De asemenea Revo Stage 3 stie sa ruleze fara catalizator (nu se vor aprinde beculete in bord), asadar poti renunta la el fara probleme si mai vor veni ceva Bhp si de aici :icon_thumright:

Link către comentariu

Super tare, pacat ca pentru genul asta de masina nu exista ceva frumos si in exterior, nu prea ai ce pune la exterior sa fie diferita, in afara de milotec ... nimica

Bfata in continuare!

Link către comentariu

Sincer ptr exterior eu sunt mai mult decat multumit de cum arata. Nu as fi pus ceva mai extrem de atat. Si asa mai am de la Miotec kitu de se pune sub bare si in fata rotii din spate + eleronul care se lipeste pe luneta si nu sunt decis daca se le pun sau nu.

Vad ca a pus Nadir graficele, mersi.

Intre timp au mai sosit niste goodies:

post-7362-1270721972_thumb.jpg

post-7362-1270721972_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

OK, azi s-au instalat (tot la exelixis):

- USP fluidampr

- USP Stainless steel clutch line

- 42DD si Verdict shifter bushes

- pus inapoi tampoanele BSH

Cateva pareri: fluidampr-ul nu prea reduce chatterul, dar in schimb chiar mentine putin mai mult turatia motorului. Am facut un test cu Fusco de la 3000 la 2500 rpm. Eu 5,45 sec el 4,74 sec. E o diferenta zic eu. De asemenea, in mers, daca iau piciorul de pe acceleratie motorul mai "sta acolo" in turatia respectiva pret de inca 1 secunda sau ceva de genul asta. O sa mai fac o comparatie cu Fusco. Este foarte handy la mersul in oras. Daca mai face si ce mai zic astia de la USP atunci e chiar OK. tare sunt curios daca a mai dat si 3-4 hp in plus :). O sa fac ceva dyno-uri miercuri.

USP Motorsports Stainless steel clutch line - a facut pedala putin mai ferma, imi place

Bucsele sunt un must dupa parerea mea, schimba total modul cum se schimba vitezele. mai precis, mai "crisp", mai direct. Super mod la super bani

Per total e o imbunatatire semnificativa la schimbatul vitezelor si lui Fusco i-a placut. Ma declar multumit de investitie.

Miercuri urmeaza:

- twintercoolerul Forge :lol: :cool:

- USP Motorsports stainless steel brake lines

- placutele de frana HAWK HPplus

Sunt extrem de ofticat ptr ca jantele TeamDynamics nu imi ajung in timp ptr Ring. Le-am comandat acum 1 luna si nici pana azi nu sunt produse, nu stiu ce sa mai zic sau cred. Cert e ca sunt foarte dezamagit din cauza asta. daca nu-mi pleacea asa mult anulam comanda..in fine.

Modificat de qdonline
Link către comentariu

DA :lol:. Cat se poate si cat ma tine buzunaru. Mai sunt destule de facut :cool:.

Link către comentariu
Bucsele sunt un must dupa parerea mea, schimba total modul cum se schimba vitezele. mai precis, mai "crisp", mai direct. Super mod la super bani

Total de acord cu tine!

Diferenta s-a simtit si la mine - masina veche, dar la voi... cred ca e nebunie. :icon_cheesygrin:

Spor in continuare!

Link către comentariu

Ieri s-au instalat:

- Forge Twintercooler - finally

- furtunase de frana metalice USP fata/spate

- placute de fraa racing HAWK HP plus - deci daca le pisti musti din volan (am martori :) ) , dar scartaie ca un porc batut cu paru. Sa vedem cum vor tine pe circuit.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!