Jump to content

Octavia II RS TFSI


B.o.g.d.a.n

Postare recomandată

O sa configurez sistemul audio cu un tip meserias, deci in functie de ce mai adaugam..vedem ce se intampla. Oricum sub-ul acela il am in masina veche si pot sa spun ca nu mi-a decimat bateria (acolo nici nu am condensator)

Trapa este normala (electrica). Pana acum nu am deschis-o ca a fost mai tot timpul tavanul murdar. Dar oricum e misto ca o tin cu aparataoarea de soare trasa si se vede frumos prin tava :D

DVD-ul costa vreo 1400 si ceva cu sistemul de 8 boxe si, mai nou acum, 1650 cu soundsystem si DVD cu E de est....

Daca maine nu ma inteleg cu astia de la DXX care vad ca sunt cam nesimiti - astept o proforma de 3 zile deja...o sa incerc sa ma duc la Code Alarm..Faza misto e ca scriu la superskoda.com si aia ma trimit la DXX, iar DXX ma paseaza din stanga in dreapta.

Cam cati km sa aibe motorul pana pot sa umbla la soft?

Link către comentariu

pai las-o si tu 6-7000 sa se rodeze, schimba-i uleiul si fa miscarea dupa aia :D

Succes

Modificat de dan i
Link către comentariu

Inca o data mersi.

Intrebare: stie cineva un vopsitor foarte bun la care sa-mi vopsesc accesoriile de tuning extern (pleoape, masca, eleron, etc)? M-as fi dus la Avia, dar deja sunt aglomerati si nu mai fac treaba buna, rasolesc la maxim! Au luat si astia sindromul romanesc: pe masura ce cresc, in loc sa-si imbunatateasca serviciile si calitatea, ei le scad dramatic.. :ceuameni:

Link către comentariu

foarte frumoasa masina. geniala mai bine spus :ceuameni:

ti-am vazut-o saptamana trecuta in parcare. am dat de vreo 5 ori inainte si inapoi pe langa ea sa-i vad dotarile si daca e benzina sau diesel sa calculez cam la cat te-a dus(daca m-ai vazut cumva pe geam sa nu te sperii ca nu i-am pus gand rau :) ).

si eu am vrut sa mi-o iau alba dar am zis ca se murdareste prea repede (asta inainte sa-mi dau seama ca si albastrul meu e gri la o zi dupa spalare).

sa o stapanesti sanatos cat mai multi km.

Modificat de sorin_balan
Link către comentariu

Eram si eu in masina? Ca nu te-am vazut :icon_thumright:. Pe alb parca nu se vede asa de tare praful, cel putin asta e impresia mea.

Nu poate sa-mi recomande nimeni un atelier specializat unde sa montez accesoriile exterioare??

Link către comentariu

du-te la code alarm in spate la cora pe dudesti - pantelimon la antilopa acolo sau cum ii zice. Ei monteaza tot pe skoda, ca doar aduc piese de tuning.

Eu la ei am comandat piesele (grile, pleoape,eleron,ornamente evacuare) si tot ei mi le-au si montat.

Iti pot da si un telefon:

Vali : 0788.417.053

http://www.car-tuning.ro/store/index.php

Modificat de godoroja
Link către comentariu

da, mi le-au si vopsit, totul s-a facut pe baza de comanda prin telefon, le-am dat codul de culoare, am dat 100 ron avans ( prin cineva) din vreo 1500 cat au fost toate + 1 mil vopsitul parca si m-am dus direct la montaj si am achitat tot. Baietii sunt chiar ok. parerea mea. Am beneficiat si de 15% discount pt ca sunt membtru vwforum. Nu stiu daca mai e promotia in vigoare.

Sau du elementele la vopsit la Lasting Service. Acolo am mai vopsit ceva - insa nu monta nimic de tuning la ei, la mine a iesit urat un eleron ca nu era prins bine pe laterale.

Modificat de godoroja
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Cateva noutati: doar ce m-am intors dintr-un tur de vreo 7k km prin Europa si, normal, in drum m-am oprit si la MTM :icon_thumright: .

Aveti atasat rezultatul de pe dyno-ul lor. (nu va uitati la vit maxima ptr ca e data in treapta a5a).

Aprox 260CP si 400NM.

Modificari: evacuare MTM (doar jumatate momentan, pana la catalizator) + soft.

Baietii au terminat relativ repede, cam in 3 ore; rezultatul este extrem de OK, acceleratia este aproape fulminanta si modificarea cea mai importanta e ca masina raspunde aproape instant apasarii pedalei de accelaratie. Inainte avea un mic lag pana incepea sa traga, acum este practic instant.

Dupa cum se vede pe diagrama harta este una reusita, iar ce e pe hartie se intampla si in realitate. Sunt foarte multumit si deja am inceput sa strang bani ptr stage 3, evacuare completa si inca un soft mic. O sa urmeze si un upgrade la frane, normal.

Pret: au fost super OK si am primit un pret extrem de avantajos, destul de mult (in jos) fata de cat e la ei in site.

La sfarsit ne-au facut si un tur complet al atelierului. Ce am vazut pe acolo:

- un R8 nou nout jumate desfacut, lucrau la el intens sa-i monteze un turbocharger

- un TT cu care vroiau sa ajunga la 400km/h, momentan reusisera "doar" 393km/h, spun ei din cauza cauciucurilor. Masina era "dotata" cu 2 motoare, unu in fata unu in spate.

- un RS4 dus la 530CP, masina lor de circuit si de incercari. Inca nu erau multumiti de rezultat si se mai lucra la ea.

- un S3 "just for fun" dus la 385 CP, nou - avea 2000km - din pacate am uitat sa-i inteb cat vroiau pe el

- un S5 dus in 500CP, cereau pe el cam 50k, mi s-a parut un pret OK ptr cum arata masina (jante 21 mtm, etc si 20k km).

Sper sa-mi fi venit si restul de accesorii ca sa pot sa le vopsesc odata si sa le montez.

post-7362-1205842138_thumb.jpg

Link către comentariu

Sa speram ca voi reusi s-o fac si mai rea :lol:

Cateva poze.

post-7362-1205929459_thumb.jpg

post-7362-1205929468_thumb.jpg

post-7362-1205929475_thumb.jpg

Link către comentariu

Gdoline, in ce oras ai facut modificarile, m-ar interesa si pe mine o crestere a puterii motorului. Intr-adevar rezultatele la tine sunt exceptionale,regret ca nu am optat pentru Tfsi.In "periplul" tau prin Europa ce consum mediu ai avut? Eu in iarna am scos un consum mediu de 7,7 % pe o ruta Austria-Romania dus intors(in jur de 3500km). :icon_thumright:

Link către comentariu

Belea masina mai ales pe alb.Sa o stapanesti sanatos si fara incidente si poate ne mai vedem la un bf2 :icon_thumright:

Link către comentariu

;)

Stai sa-mi refac pc-ul, momentan astept niste componente de WC.

Boggy, nick-ul e qdonine, nu gdonline :lol:.

Modificarile au fost facute in Germania la firma MTM.

Consum...greu de zis ptr ca este influentat foarte mult de stiul de mers. Asa in mare:

- Germania: cam 10-10,5 - dar talpa la greu

- Elvetia/Olanda: cam 8 (max 130 acolo)

Dupa modificari mi-a mai scazut consumul, acuma c-o fi de la chip sau ca s-a mai rodat motoru nu stiu (are 9300 acu). Sin- oras deja cobor lejer sub 14 pe ceva aglomeratie si mers mixt (talpa/cuminte).

Link către comentariu

qdonine,imi cer mii de scuze, ca te-am rebotezat trebuie sa-ti dau un miel... :( Unde are sediul Mtm in Germania, am inteles ca are reprezentanta si in Romania.Intr-adevar rs dieselul consuma mai putin, ia cam 7% la un mers de 130-140 km/h, iar in oras ia maxim 11, aici se cam simte diferenta.Oricum,cu pretul actual al motorinei,nu prea mai merita diesel mai ales la un model sport. As vrea sa fac un chiptuning insa l-as face la o firma consacrata, mi-e teama sa nu am probleme du filtrul dpf. :P

Link către comentariu

qdonine exceptionala masina. arata f bine pe alb. felicitari si la mai multe si mai bune modificari :Driver:

off topic:booggy72 consumul tau e cam mare in afara localitatii (7% la un mers de 130-140 km/h). la mine conumul instant la 150-160 se situeaza intre 5 si 6 l/100. la o plimbare pe autostrada de 70 km plecat cu motorul rece am avut consum 9% la o viteza medie pe BC de 148 km/h cu multe franari si accelerari bruste.

Link către comentariu

marfa masinuta dar am mai zis ,vreau si eu un pret pt presurile acelea super de la mtm

Link către comentariu

Sorine, se pare ca am un consum cam maricel, totusi cred ca masina nu are nimic defect. Mi se pare incredibil de mic consumul tau, eu nu am reusit sa cobor sub 5,8% si asta la un mers "mosnegesc" pana la viteza de 100 km/h.Apropos cat ulei ti-a consumat?

Link către comentariu

zi mi si mie cat te a costat softu + evacuarea ... si inca ceva la ei pe site la 2.0 tfsi de pe octavia imi zice ca doar cu evacuarea schimbata ajungi pe la 245-250 de cai :) ! poate mai poti sa ne dai ceva detalii in legatura cu softul ... aici sau pe pm ! Ms anticipat!

Link către comentariu

Ghostman, se ajunge la 245-250 cu evacuarea completa MTM, incluzand si catalizatorul + galerie de evacuare, modificare care nu este prezenta la masina in cauza.

Masina arata bine si suna f rapida ! :icon_thumright:

Modificat de mOFO
Link către comentariu

Presurile sunt aproape 100, dar le-am zambit frumos si mi le-au dat la 70 euro. Mai am ceva accesorii mtm primite, dar alea voi decide ce si unde pun dupa ce ma apuc de exterior.

Evacuarea COMPLETA este la stage 3, ce am eu este stage 2. Cu stage 3 si evacuare FULL se ajunge la peste 270HP ( pe langa catalizator mai este si o mica modificare soft).

Si eu sunt putin mirat cum de au reusit sa-mi scoata harta aia, dar aia e:) cuplul ala e acolo, ptr ca o simt cum trage ca nebuna.

Deja strang bani ptr stage-ul 3, vreau neaparat evacuare full si asta cat mai repede.

Nu pot sa spun exact pretul, dar cu schimbul de ulei si dyno am iesit semnificativ mai jos decat e pretul din site.

Link către comentariu

sunt tare curios cum stai si daca stai langa yoda. Pana acum rs-ul lui este cel mai agresiv. Si soava, sa nu-l uitam..

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!