Jump to content

Octavia II RS TFSI


B.o.g.d.a.n

Postare recomandată

Da, poti face si acolo, vezi la ei pe site. daca nu e pusa Octavia noua la ei pe site vezi la glof 6 gti ar trebui sa fie la fel.

La mtm mana de lucru este enorm de scumpa. Si nu prea ii scoti din ale lor. Vreau sa urc masina acum la 350hp si nu mai vor s-o urce decat daca ii schimba turbina (K16 si ajunge undeva pe la 385-390hp), ori eu nu vreau s-o schimb, vreau sa merg in continuare pe K04. Asa ca ma vad nevoit sa schimb softul cu revo intr-un final...

Link către comentariu

Inca nu am luat anvelope ptr fata, am tot amanat spre sfarsitul lunii, sa ma mai echilibrez cu banii nitel. Ieri ma uitam intr-o doara pe site-ul autosoft si ce vad: 20% reducere la anvelopele de iarna, asa ca am rezervat 2 buc de GY UG performance la 688 ron buc. Mare prostie am facut ca nu m-am dus sa le montez ieri, era perfecta vremea...

Aviz amatorilor!

In alta ordine de idei, pachetul cu LSD-ul si ambreiajul a plecat, mi-au spus ca l-au pus la express si ca va veni in 8 zile. Sper ca asa va fi, tampoanele alea de motor n-au ajuns nici pana acu!

Analizez acum din ce in ce mai serios achizitionarea unei pompe APR. ;)

A, si inca ceva: am dat comanda ptr un WALK Whiteline si 2 seturi de bucse Whiteline: Bush Kit

Link către comentariu

Pai si ce, o sa fie rau? :)

A, si mai am si niste gauges in plan, dar momentan comand doar suportul sa fiu sigur ca se potriveste (e chiar eftin). Ceasurile vor fi Defi, deci scumpe ca naiba...cand le voi pune nu stiu , dar sunt pe lista.

post-7362-1265489966_thumb.jpg

Modificat de qdonline
Link către comentariu

Mda, pai cam asta ar fi ideea, la Nring vreau si eu vreo 350hp pe masinutza.

Ma cam oftic totusi ptr banii dati pe softu mtm...

Link către comentariu

Pai... cand ajungem in Germania, te duci la ei si refaci softul pentru pompa.

Nu merge? :rolleyes:

Link către comentariu

NU, nu merge asa din pacate, nu vor. Mi-au dat o explicatie savanta intr-un final si un pret enorm cat sa imi taie cheful. Singurul upgrade de soft care il mai fac e doar cu K16. Sunt destul de conservatori, nu ies din ale lor.

Link către comentariu

sunt f bune ceasurile alea. din alea are si marys si se vad super bine si sunt destul de fiabile, defi...totusi :icon_thumleft:

Link către comentariu

qdoline: inca o dta ai o masina superba :icon_thumleft:, nu cred ca sunt conservatori ci mai degraba they play it safe, un lucrur destul de bun luind in vedere ca asta este your daily car.

Link către comentariu

In legatura cu pompa iti fac o sugestie, ia in calcul si oferta altor firme: Autotech, A.W.E, KMD, nu stiu daca se justifica pretul pompei APR, pana la urma toate fac acelasi lucru.

Modificat de GtSport
Link către comentariu

fac acelasi lucru..dar depinde f mult cum, pt cat timp si cat de constant.

APR e un nume in domeniu..si nu degeaba.

si autotech sunt f ok...dar asta nu inseamna ca APR nu merita banii.

Link către comentariu
Street-Bass-Zone

Salut qdonline, fromoasa alba ca zapada asta a ta s-o stapanesti sanatos si vad ca fac treaba buna piticii la modificari.

Dupa ce va fi gata o pui la treaba? Sau ai pregatit-o asa pentru poftele tale.

Felicitari masina arata super. :D

Link către comentariu

Bogdan, deci ceasurile alea sunt za shit! pe langa faptul ca, din cate am inteles de peste tot ,sunt f bune calitativ arata si extraordinar de bine si sunt foarte lizibile, un fapt extrem de important. Cum voi avea bani macar 2 tot iau. nasol e ca nu pot pune pe montantul de parbriz ca am airbag asa ca ori merg pe solutia OSIR si pun 2 jos la scrumiera ori infing 3 pe bord (dar mi-e cam mila sa gauresc bordul...).

Andi, de acord, sunt mai conservatori ptr ca sunt foarte stricti in ceea ce priveste fiabilitatea. Dar se stie clar ca turbina K04 poate duce 350cp foarte safe. Din ce am inteles eu nu ar avea soft dedicat si ar trebui sa faca special ptr mine si asta insemna multe ore pe dyno, etc si un pret cu 3 zerouri. Ce mi s-a parut oricum ciudat a fost ca atunci cand am pus IC-ul de S3 au mai facut o resoftare (din ce am inteles de obicei nu se face) si au mai scos 20cp. Si s-au oprit acolo :). In fine, asta e. Cum vreau mai mult o sa trec pe Revo si aia e.

GTSport: da stiu si de cele 3 firme, dar toate fac rebuilduri DIY ceea ce e putin cam tricky. mai analizez putin problema, dar APR desi e scump ca naiba ar fi cea mai safe.

Street-Bass: da. clar , abia astept sa mergem in aprilie la sesiunea de Nring. Ptr asta am urgentat acum toate modificarile.

Trick question: care e mai bun asta: http://www.eurojetracing.com/ProductDetail...Code=MK5OEMSTG3 sau Forge?

Eurojet-ul e si mai ieftin si putin mai mare. (aprox 150 usd ceea ce nu e de colo)

Link către comentariu
am pus IC-ul de S3 au mai facut o resoftare (din ce am inteles de obicei nu se face) si au mai scos 20cp

Cel mai probabil au mai bibilit cate ceva la boost.

Pentru twincooler mergi pe varianta testata si rastestata.

Chiar daca Eurojet e ok (nu stiu, presupun) totusi twin-ul Forge este folosit pe atatea masini si a dat super randament.

Eu unul as cere si lui Nadir / Fusco o parere.

Link către comentariu

forge sunt f buni in astea. m-am uitat atent cand l-am pus cum e lucrat. e opera in metal.

si eurojet cred ca sunt f ok, nu am vazut live unul.

APR sunt the SHIIIT in ceea ce priveste piesele pt noi. ce solutii dau, cum sunt lucrate...nu au termen de comparatie. dar de asta si pretul pe masura.

Link către comentariu

Din cate stiu eurojet nu merge montat impreuna cu S3 IC , e posibil sa ma insel dar parca asa citisem cand am cumparat Forge-ul .

Link către comentariu
..........

APR sunt the SHIIIT in ceea ce priveste piesele pt noi. .........

ce inseamna THE SHIIT? :D

Merge..Byg-ul asa are..din cate stiu :P

BYG are Twincooler

Link către comentariu

Mai sap, mai sap. Pana la el am pompa de benzina si poate axele cu came.

MaryS poti sa pui o poza cu Defi-urile? :D

Link către comentariu

Am inteles acum ca era vb de eurojet..Are un prieten de al meu suportul de la osir cel de la scrumiera cu ceasurile de care zici, se vede f bine..Doar atat am gasit prin calculator..

post-14028-1265670085_thumb.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!