Jump to content

Octavia II RS TFSI


B.o.g.d.a.n

Postare recomandată

Pai la stages oscilez si eu. Am tot intrebat prin US la cei care au, si stg 3 mi-au zis ca e very streetable.

Stg 2 deja tine doar puterea care o am acum si clar o sa mai urc, one way or another, cel putin 350HP si asta inseamna ca mai urca si cuplul pe undeva in jur de 470-480nm (sper).

Tu zici stg 2, fusco 4, eu inclin spre 3..deja is ametit rau.

Oricum dupa ce motez astea iti promit ca ne vom vedea mai des :icon_thumright:.

Si sa nu uitam trackdays, clar nu mai ratez niciuna de acu incolo.

Link către comentariu

Am comandat eu South Bend Stage 3 cu tratament cryo (ce-i drept pt 1.9TDI nu pt 2.0T) si ei imi zic ca e foarte smooth.

575 Nm tine... e OK zic eu atat timp cat ramane decent de condus. :lol:

Link către comentariu

E alt model ptr tdi? Stg 3 tine 350 ft lbs ceea ce inseamna vreo 472,50 NM - e o diferenta apana la 575..

Link către comentariu

Da, la mine la TDI e clar diferenta... totusi daca la 575 ma asigura de "smooth engaging & driveability" ma gandesc ca si la tine va fi ok.

Oricum, bravo pt South Bend! O alegere "tupeista" dar buna din punctul meu de vedere! :lol:

PS: vazut masina ta asta-seara. Curata si frumoasa, dormea linistita intre zapezi. Mi-a placut cum arata!

Link către comentariu

sa speram ca smooth ala nu e doar marketing.

sa fie intr-un ceas bun !

obisnuieste-te cu muzica tare :vaidecapulmeu: si fara clima

Link către comentariu

Am tot vorbit cu ceva baieti de pe MKV forum care au SB stg 3 si mi-au zis ca e super ok. No noise si pedala este foarte OK.

Om vedea, sper sa vina cat mai repede, sa le montez pana la sf lui februarie. Pe 1 martie plec in Germania si m-as oftica rau sa plec fara ele instalate.

anx: a fost o alegere mai mult orientata spre pret, bine dupa ce am si studiat destul de mult. Pana la urma am iesit cu un pret f bun ptr tot kitu. (clutch +LSD). In pachet mai am si bolt-uri ARP si O2Q Dif Bearings ptr LSD

Asa ca idee, daca as fi luat un kit complet Sachs ma costa ~ 70% din pretul platit pe toata comanda cu shiping inclus. (SB+Quaife)

Hehe, pana acum am facut 4 locuri de parcare pe strada, in fiecare seara cand vin dau la lopata 10 min. Ar trebui sa ma plateasca astia de la primarie.

Link către comentariu

Vezi daca ai masina joasa?! :D Daca aveai un Tiguan sau A5 sau ceva de genu, o parcai unde vroiai. :)

Felicitari pentru achizitii si vreau si eu o tura. :D

Link către comentariu

Las, ca face bine la burtica :vaidecapulmeu:.

Adevaru e ca e crima sa merg cu ea acuma, cum e un bulgare de zapada mai rasarit cum atinge. Pe stradute tre sa merg cash. altfel raman cu ea suspendata. Daca iar ninge cred ca o las (desi mi-e greu) si merg cu tractorashu, are pachet drumuri grele si intra prin orice zapada :D.

Link către comentariu

La cate upgrade-uri si cate pagini are topicul, tare saract este in poze :D. Poate la urmatoarele upgrade-uri :icon_thumright: . Spor :salut:

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Pai ce poze sa pun, ca in exterior tot asa e masina cum o stiti....

Ok hai ca ii fac dupa ce o spal sper sa iasa grilele vopsite in negru mat :icon_thumright:. O sa incerc sa fac mai multe poze la montajul diferentialului.

Link către comentariu

Pai astea ... poze cu ce pui pe ea :icon_thumright: si chiar daca e neschimbata estetic, e frumoasa si nici o poza nu seamana cu alta. Cine vrea sa iti vada masina se duce la primele 3 pagini :salut:

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Pai ce poze sa pun, ca in exterior tot asa e masina cum o stiti....

Ok hai ca ii fac dupa ce o spal sper sa iasa grilele vopsite in negru mat :blink:. O sa incerc sa fac mai multe poze la montajul diferentialului.

Poze cu montarea diff-ului ar fi foarte bune cat si parerile de dupa. Bafta.

Modificat de spb
Link către comentariu

Azi am fost sa-i fac ITP-ul si am avut parte numai de vesti "bune". Prima e ca seria de sasiu e gresita la RAR si acu tre sa astept sa o schimbe cu aia buna, altfel nu pot face ITP-ul.

A doua: vedeti pozele..scuze de calitate sunt facute cu telefonul. De nervi am si uitat ca aveam ap foto cu mine...

Concluzia: NEVER EVER sa faceti altceva la Avia decat operatiuni standard. Am convingerea 99% ca ruperea bileletei se datoreaza montajului gresit. In fine, o sa vorbesc la BSH, poate ii conving sa-mi trimita un set pe garantie.

Si asa am elucidat misterul, cum de nu mai aveam cloncanit pe spate...

post-7362-1265019067_thumb.jpg

post-7362-1265019072_thumb.jpg

post-7362-1265019078_thumb.jpg

post-7362-1265019083_thumb.jpg

Link către comentariu

Inca nu-s complet lamurit daca endlinku ala s-a busit din cauza de montaj sau a avut el ceva. Sa-l fi strans prea tare ala? Stiti ca prima instalare nu s-a facut cu cheia dinamometrica, a cam stans ala la greu, tin minte ca i-am si zis stai bre nu mai stange asa ca nebunu.

Trebuia pus invers ca nu-mi dau seama (inversate capetele, fata e bine pusa, trebuie sa fie cu scrisul spre interior)

M-am lamurit si eu cu reprezentantele, mai trec pe acolo doar ptr schimbu de ulei ( ca sa fie trecut in cartea de service, e mai bine asa) si sa le vad fetele cand incep sa se uite la masina. Frumos e ca nu-si dau seama din prima de modificari si pe masura ce mai fac una alta li se aprinde cate un beculet :). Oricum, dezamagire totala.....

anorganix, sper s-o rezolv repede, baiatu de la ITP mi-a zis ca a vorbit cu aia la telefon si ca ar face modificarea in cursul zilei...om vedea.

Momentan o las pe dreapta ca tot ninge si o iau pe Octi 1, noroc ca am cu ce merge.

Link către comentariu

E greu sa gresesti montajul la ala...poti doar sa-lpui invers ! Consulta cu desenul de la BSH !

Link către comentariu

Am pus inapoi endlink-urile stock, nu e niciun cloncanit. Deci nu era nicio problema cu bara Eibach, ori a fost montajul de vina, ori endlinkurile BSH aveau o probelma. Eu inclin sa cred prima varianta.

Sper s-o rezolv si sa mi le schimbe aia..

Azi a venit pcv fix-ul de la Eurojet. Si tot astept mount-urile alea de mi s-a acrit...

post-7362-1265130273_thumb.jpg

Link către comentariu

Este cunoscut faptul ca endlinkurile BSH cloncane, au fost mai multe cazuri raportate pe forumurile de-afara.

Mai bine ramai la astea stock!

Nu am fost eu atent, sau nu ai specificat cat a fost PCV fix-ul? E interesant de stiut un pret. :D

Link către comentariu

La unii se aud la altii nu. E un tip pe GOLFMKV forum cu exact acelasi setup ca mine, bare Eibach si bsh links si nu are nicio problema...

PCV fix-ul a fost 70 sau 80 usd (nu mai stiu exact) cu tot cu shipping. A venit intr-un plic cu bule.

Link către comentariu

Am facut azi si ITP-ul, totul a decurs OK. Am intrebat de nivelul noxelor si am ramas nitel mirat cand mi-au zis ca e foarte bun, ma asteptam sa fie undeva la limita, sau chiar putin peste.

Edit: intr-o mica sedinta, azi la office, cu unul din baietii mei de la tehnic am elucidat si problema endlink-urilor BSH. AU FOST MONTATE GRESIT, capul de jos de la bara trebuia sa fie sus si invers. De aceea a si iesit boltul cu bila cu tot din locasul lui. Din cate ne-am uitat ar trebui sa se puna la loc fara probleme , nu e nimic rupt. Daca va uitati in poza, B-ul trebuia sa fie jos si H-ul sus.

Foarte posibil ca din aceasta cauza sa fi facut si zgomot.

post-7362-1265195825_thumb.jpg

Modificat de qdonline
Link către comentariu

frumoasa masina , sa o stapanesti sanatos ....

am cateva intrebari pentru tine ... cati km ai acuma cu ea , un pret cat tea ajuns upgrade la motor , frane , suspensie , evacuare , upgradeul facut de tine merge la motor si pe octavia 3 2.0 TFSI ? tot 200cp stock

Link către comentariu

n-am mai putut sa editez ...

daca poti spune tip detailat

evacuare - pret

chip - pret

frane - pret ... ms

Modificat de SERBANNN
Link către comentariu

este greu sa fac un calcul acum ptr ca am facut toate astea in timp. Oricum...multi bani.

Ptr RS-ul nou vorbeste cu Nadir, este un alt motor si unele chestii sunt diferite. El iti poate spune de soft Revo si tot ce ai enumerat tu acolo.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!