Jump to content

Octavia II RS TFSI


B.o.g.d.a.n

Postare recomandată

Am citit tot topicul si am ramas uimit de ce ai facut: atat de nivelul la care ai ajuns cu masina, cat si de ambitia de a face asta (tinand cont si de costurile aferente acestor modificari).

Nu pot sa spun decat ca cei de la PROTV: Jos palaria!!

Ai o masina superba (pe care mi-o doresc si eu din tot sufletul) iar modificarile facute au fost parca pe sufletul meu: cat mai aproae de stock la aspect+performante de invidiat.

Ce sa iti zic decat sa o tii tot asa si de acum...

Topicul tau e acum la mine in Favorite :)

Link către comentariu

Da, mersi mult de aprecieri. Am investit mult in ea si inca mai am...

momentan masina e in service la auto1one sa-mi revopseasca aripa spate si portiera (zgarietura de cheie de asta vara), refac din nou bandourile ca s-a exfoliat rasoleala facuta de avia anul trecut (cand le-au refacut pe garantie) si cred ca voi monta si restul de accesorii care le am de la Milotec.

Dupa aia urmeaza stresarea lui Nadir la maxim sa mergem la atelierul lui Andronic sa vedem ce naiba e cu bieletele alea BSH si bara Eibach. :D

Intre timp lucrez la o noua lista de cumparaturi si deja mi-e frica sa ma uit la total...Sper pana la Nring sa instalez cat mai multe.

Link către comentariu

QD, felicitari! Noroc ca ai cu ce sa-ti sustii pasiunea. Superba masina! (de fapt, RS :icon_thumright: )

Link către comentariu

A, scuze de post dublu, n-am mai reusit sa-l editez pe cel anterior.

Numai LSD-ul, daca nu cumva e calculat si sa-ti reduca pierderile din transmisie, nu-ti aduce nici un plus de putere. Chestia cu patinarea in treptele inferioare poate fi reglata din cauciucuri: mai late si cu aderenta mai buna. Avantajele nete ale LSD-ului le vezi pe drum virajat, altfel poti aborda curbele. Uite aici un exemplu de Peugeot cu tractiune fata si LSD de la judetenele din Timisoara:

. Rareori foloseste frana de mana la intoarcerile 360, pur si simplu se accelereaza si masina se aseaza pe traseu, cu un comportament predictibil.

Numai bine!

Link către comentariu

Nu pun LSD-ul ptr plus de putere ci ptr a ma ajuta sa pun mai multa putere pe asfalt + exact ce ai mai zis si tu.

Ma gandesc si la cauciucuri de vara putin mai late, sa vad cat imi permit jantele..

Link către comentariu

Ai trecut cumva azi pe langa Metro Ploiesti,pe centura?Daca da,masina arata mult mai bine in realitate :icon_cool:

Link către comentariu

Nu, nu eram eu. Masina mea e inca in service.

Am decis pana la urma sa-i montez si restul de accesorii Milotec, eleronul de luneta si kitul de praguri si bare. Sa speram ca le-au montat corect cei de la auto1one.

Maine/poimaine ar trebui sa iau masina.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am luat masina, finally.

Din pacate nu au montat niciun accesoriu ptr ca le-a fost frica, nu cad perfect si trebuiau putin ajustate...si n-au vrut sa se bage. In fine. macar vopsitul a iesit f bine.

Am revopsit si grilele din fata, acum sunt negru mat.

Urmeaza sa ma duc de urgenta la un atelier sa rezolv problema cu zgomotul din spate.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

ARC POWER BRACE Type-1 Golf5/Golf6/Jetta/Golf Variant/Skoda/Scirocco (un produs bine facut,nu necesita modificari) :icon_thumright:

post-10837-1263062122_thumb.jpg

post-10837-1263062270_thumb.jpg

Modificat de zenoracing
Link către comentariu

New goodies, just ordered:

- http://www.bshspeedshop.com/store/product....=503&page=1

- http://www.bshspeedshop.com/store/product....=503&page=1

- http://www.eurojetracing.com/ProductDetail...ductCode=MK5PCV

Azi tocmai ce mi-am dat seama de limitarile ambreiajului stoc (mi-a patinat intr-un mare fel, restu va dati voi seama) asa ca trebuie cumva sa urgentez achizitionarea unui Sachs si a unui LSD. Este absolut imperativ.

Link către comentariu

Booon, pana ajung componentele de mai sus mai am timp sa ma gandesc ce kit de ambreiaj voi lua, saptamana viitoare vreau sa dau comanda de:

- Quaife LSD

- SouthBend clutch kit (include volant singlemass) stg 3 (cel putin la stg 3 ma gandesc acum sa raman): http://www.dxdracingclutches.com/info.html . Momentan asta mi se pare cea mai buna optiune. Ii mai bag si un cryogenic treatment ptr siguranta :lol:.

Tot acum vreau sa mai iau (sa le montez impreuna cu BSH engine mounts):

- whiteline anti lift kit

- powerflex bushes cat ma tine buzunaru, cel putin alea de fata ca sa fie schimbate impreuna cu whitelinerile

In functie da finante as vrea sa iau prin februarie si un APR HPFP, ar fi prea cool!

Wish me luck :blah_:

Link către comentariu

f buna alegere!

mi-a placut cum arata masina ! dar astept sa o vad si in actiune.

Link către comentariu

Mersi....daca nu te grabeai ti-o dadeam la o tura.

Cand mai treci prin Buc da-mi un tzar si rezolvam :).

Hmm si daca nu ma inteleg cu mtm-ul sa mai ridice nitel softul (sunt extrem de conservatori) cred ca trec pe revo.

Link către comentariu

thx!

asta si incerc sa fac :).

Abia astept sa-mi ajunga engine mounts-urile is tare curios cum va fi cu ele.

Si in alt aordine de idei, sambata am busit un cauciuc de iarna, am dat in niste gropi pe splai langa service-ul mercedes si mi-a facut o galma de toata frumusetea. exact de asta nu aveam nevoie acu...(is fucking up all my budget)

va trebui sa iau 2 cauciucuri noi , nu cred ca e chiar ok sa merg cu un nou si 3 cu 15-20k la bord..

Modificat de qdonline
Link către comentariu

Azi i-am facut ceva detailing, am bagat ceara pe exterior s-o protejeze bine impotriva prostiilor care le arunca astia pe jos acuma iarna, si un tratament la piele la interior. Arata giugiuc :blah_:.

Astept mount-urile BSH sper sa vina odata....abia astept sa le montez.

M-am hotarat, sapt viit dau comanda: QUAIFE LSD + KIT AMBREIAJ SOUTHBEND (inca oscilez stg3 sau 4).

Modificat de qdonline
Link către comentariu

Spor la treaba :vaidecapulmeu: Si eu sunt curios de kitul de la Southbend si am aceiasi nelamurire ca tine.. Stg3 sau 4 :)

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

sfatul meu sa nu iei ambreiaj mai dur de stage 2 mai ales pentru ce faci tu cu masina!

deja la stage 3 o sa incepi sa injuri prin trafic iar la stage 4 pot aparea si mici socuri in transmisie

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!