Jump to content

Octavia II RS TFSI


B.o.g.d.a.n

Postare recomandată

Nu inteleg setul de pedale. Pedalele sunt un model, footrest-ul este altul?

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Pai footrest-ul este aftermarket nu este original, din cauza aste e putin altfel. Mai exista un model putin mai apropiat de original....

Link către comentariu

Da, footrestu' e Milotec, asta am gasit, asta am pus..

daca gasesc ceva care sa fie la fel cu pedalele il schimb instant.

Link către comentariu

Foarte frumos, insa poate ar trebui sa faci ceva si cu comenzile climatronicului, arata mai bine cele de pe VW.

Link către comentariu

Superba masina :)

Legat de footrest oare nu se potriveste cel de Cupra? Ar trebuie sa te interesezi, noi la Cupra avem footrest stock si e exact ca pedalele :biggrin: :biggrin: nu stiu de ce nu are footrest, nici S3'ul nu il are cel metalic :blah_::P

Link către comentariu

O sa ma interesez.

Intre timp au venit goodies-urile. Si-a facut aparitia si un strut bar Wiechers...si nu stiu ce sa fac sa-l tin , merita? Unii spun ca da, altii ca nu prea face nimic, chiar nu stiu ce sa fac. Sunt nehotarat si ptr ca trebuie sa decupez putin din tabla ca sa-l montez (ceva bordura unde se face prinderea).

post-7362-1255704726_thumb.jpg

Link către comentariu

Felicitari pentru masinuta, munca, efortul si pasiunea depusa :( am citit toate cele 14 pagini, ca si in cazul lui Calin, se vede ca va iubiti masinile.

Cat te-a costat husa pentru schimbator?

Modificat de azreil24
Link către comentariu

fusco l-a montat si a fost multumtit, din cate stiu. eu am din fabrica, ma gandesc ca nu or fi pus ei daca nu era necesar :icon_thumright:

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

azreil, mersi. Husa a fost vreo 45 euro. scumpa, dar mi-am facut o dambla.

Bogdane , l-am sunat pe fusco si a zis ca l-a dat jos :rolleyes:. Chiar degeaba nu cred ca e, dar ma enervez ca tre decupat acolo si am asa o mare banuiala ca Avia n-o sa faca asta (luni ma duc la revizie) si daca tre sa stau sa alerg dupa un service unde s-o montez e naspa deja ca-s la limita cu timpu.

Si daca n-o pun s-o am la Hungaroring deja ma enervez...

Modificat de qdonline
Link către comentariu

Eu unde eram cand s-a facut topicul asta pe forum?

Desigur, intrebare retorica, dar e bine ca l-am descoperit si acum....decat nicioadata :D, vorba aia :lol:

@qdonline meserie ce ai facut pana acum. Sa te bucuri sanatos de toate si de care or mai veni. Vad ca iar vrei sa multiplici caii :)

bafta si spor la project

Modificat de Slick
Link către comentariu

hmm...da..uitasem ca l-a dat jos...dar parca din alte motive, nu pt ca nu ar fi fost multumit. nu stiu cum e la octavia II RS , dar pe la Cupra 1 multi isi monteaza chiar si cel stock de S3.

Link către comentariu

Mda am montat kitul Eibach si bieletele BSH. Si sunt plin de spume ca meseriasii de la Avia mi-au busit bieletele. In graba, ieri dimineata, am uitatt sa iau cu mine instructiunile de montaj, mi-am adus aminte pe drum , dar m-am dus linistit mai ales ca vorbisem cu aia de la Eibach ptr manual in engleza (nu au, apropo) si mi-au zis ca se instaleaza fix ca cele stoc (procedura). Si mi-am zis, ei e ok atunci stiu aia ce sa faca...Da de unde!!!

Am iesit cu ea aseara in teste si m-am intors plin de spume,, am un cloncanit puterrnic pe spate (BSH-urile). M-am pus pe citit si am aflatt cu stupoare ca absolut TOATE piesele se strang cu cheia dinamometrica ... al naibii sa fie ala de la Avia daca a folosit-o (am stat laanga el). Ba chiar la bielete m-am si luat de el ca strangea ca nemancatu. Nu mai spun ca ar fi trebuit sa stranga spatele cu masina pe podea nu cu ea ridicata asa cum a facut el. M-am intors azi si l-am pus sa desfaca tot si sa le strangea cu cheia asa cum scrie,, de altfel, la manualul de service Skoda.

Insa BSH-urile sunt busite au capatat dej un joc in partea de sus unde se prinde bieleta de masina si de acolo zgomotul. Bag mana in foc ca asta e din cauza ca s-a strans prea tare. BSH-ul a raspuns imediat aseara si au zis: I would first recommend checking to see if all the bolts are still tight. If they are still tight then I would recommend pulling the links off the car and shaking them. If they rattle then they are most likely the culprit. They may have been over tightened or installed backwards

Link către comentariu

Stai frate ca mai e mult pana departe....m-a enervat faza asta cu bieletele de mor...cloncane ca naiba. Acu sa vad ce oi face cu aia din US, da parca vad ca va trebui sa comand altele...

Link către comentariu

Man, intotdeauna sway-bar-urile si bieletele se monteaza la "ride height", adica nu cu rotile suspendate. De asemenea orice mecanic ar trebui sa stie ca alea se strang cu cheie dinamometrica si nu cat poate de tare. Din pacate, daca eu m-as fi lasat numai in grija mecanicilor la cate am facut pe la masina mea, nu cred ca ajun geam departe. Exista literatura suficienta pe net. Citeste tot despre un produs inainte sa-l pui pe masina si stai pe langa ei sa-i indrumi ca sa n-o mai dea in bara !

Link către comentariu

oho...din astea cu montat aftermarket la mecanicii de la dealer suntem multi patiti...

bine ca nu au inceput optimist "fugi domle ca nu se potriveste asta" sau "cum domle sa mearga turbina de S3 pe GTI..termina cu prostiile"

Link către comentariu

Imi pare rau sa aud cat de imbecili pot fi uneori mecanicii. Cheia dinamometrica este prezenta peste tot in manualele de service dar nu este folosita mai nicaieri. Si mai e o problema cheia dinamometrica trebuie recalibrata periodic deci degeaba o folosesc daca ea nu a mai fost dusa la metrologie de ani de zile.

@Bogdan_wrc: Eu mor si de aia "dar ce iti trebuie domne turbina de S3 pe GTI... ce asa nu iti place cum merge"

Link către comentariu

Asta e , sa-mi fie invatatura de minte. Eram obisnuit cu mtm-ul unde lasam masina si luam masina :frigbaitata:. Aici am zis ca daca stau langa ei ... stiu ei ce fac.

Link către comentariu

vezi ca adresa la MTM contine ceva la final..care nu include litere R si O.... :cheers:

Link către comentariu

Silviu, mersi ptr link-ul acela.

Nu sunt convins ca ar fi bara Eibach totusi. Daca misti puternic de ea chiar acolo unde e prinsa de bieleta e un joc in nuca din partea de sus a bieletei si cam de acolo vine zgomotul..Altfel nu prea are de unde.

ali ne vedem in campionat , a inceput deja..

Modificat de qdonline
Link către comentariu

Daca citesti mai departe pe acel thread o sa vezi ca mai e cineva care a avut probleme tot cu eibach.. Si chiar si de pe Seat forum, majoritatea s-au plans de aceeasi problema...

Acuma eu tind sa cred ca e o problema comuna "eibach"

Link către comentariu

Am vb cu Nadir acum, sper sa ma duc cu el la un mecanic de raliu saptamana viitoare. Desi eu tot la bielete cred ca e problema...dar om vedea.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!