Jump to content

Octavia II RS TFSI


B.o.g.d.a.n

Postare recomandată

Felicitari pentru masina si pentru modjfjcarjle pe care le faci la ea! exact la fel m-am gandit si eu in legatura cu ambreiajul si diferentilalul, nu are rost sa umblii de 2 ori la cutie. In rest, aceeasi parere o am si eu, dupa fiecare mic upgrade masina merge mai bine si esti mai multumit de ea, in felul acesta nu te poti plictisi de ea, si tot timpul se vor gasi upgrade-uri de facut :icon_thumright: Spor la modificat!

Link către comentariu

THX!

Azi am comandat niste accesorii Momo si desi cei de la racing nick m-au asigurat ca se potrivesc fara probleme, cand am aruncat un ochi pe maneta de la frana de mana (chair uitasem cum arata :wub: )am avut o mare surpriza: e departe de ce am comandat eu. Sper macar restul sa se potriveasca, daca va fi asa. ar arata super ..

Nu mai am rabdare pana in iunie cad ma duc ptr IC.. :icon_cool:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Gata, am terminat rezervorul :) - media a iesit exact 13%. Eu zic ca e foarte bine, mai ales ca nu a am mers in cel mai super economic mod cu putinta, a vut parte si de destule "miscari bruste" ;).

In alt aordine de idei azi s-a intamplat si o mica modificare: nuca de shimbator MOMO + fustita MOMO. Din pacate eu comandasem fustita cu acelasi design al nucii (si al volanului), dar mi-a venit aia normala. N-am avut rabdare si am pus-o pe asta, da nu ma las pana nu gasesc si modelul "air". (in poza)

A fost ceva chinuiala cu montatu, dar a meritat zic eu.

post-7362-1239724016_thumb.jpg

post-7362-1239724030_thumb.jpg

post-7362-1239724038_thumb.jpg

post-7362-1239724270_thumb.jpg

post-7362-1239724276_thumb.jpg

Modificat de qdonline
Link către comentariu

Felicitari pentru masina. Imi plac mult mult franele... S-ar fi vazut frumos, macar gaurite, daca nu striate, dar important este cat de performante sunt.

Spor la treaba in continuare.

Link către comentariu

naka - vreo 400 ron ambele. Deci nuca aia e senzatie. Am pus-o cat mai jos posibil si acum e o joaca schimbarea vitezelor pt ca de regula eu merg cu mana dreapta pe cotiera si nu mai trebuie sa o ridic deloc (in oras). Si, fiind mai mica si rotunda o apuc foarte bine in mana, nu stiu imi da o senzatie mai puternica de masina sport :rolleyes:.

Hapciu franele sunt super exact asa cum sunt , momentan nu am nevoie de mai mult, poate niste placute mai dure, dar inca nu e cazul. Diferenta e mare intre astea si alea stoc. Recomand clar schimbarea celor stoc cu astea , macar pe fata.

Link către comentariu
  • 1 month later...
B.o.g.d.a.n

N-am mai scris de ceva vreme... Azi m-am vazut cu Nadir (super baiat) si am luat niste ulei Motul 5W30 ptr noul schimb care urmeaza sa-l fac. Sunt curios sa vad cum merge cu uleiul asta mult laudat.

In rest, strang cash ptr ce modificari mai sunt plan... ca mai sunt destule..

Link către comentariu

:wub: spor la modificari in continuare, sa ne tii la curent mereu

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Vesti bune, am reusit totusi sa mai fac un mic upgrade anul acesta: masina a primit un IC de S3. Am decis pana la urma sa-l instalez tot la MTM ptr ca a mai urmat si o resoftare. Masina a fost pusa pe dyno si a iesit in final cu 330HP, dar am pierdut 3NM.

Oricum sunt f multumit, am venit cu masina plina ochi din Germania si la 30 de grade afara pot spune ca trage extrem de bine, se simte clar diferenta fata de IC-ul stock.

Luni o sa atasez si fisa dyno.

Apropo, cand m-am intors am vazut la OMV-ul din Arad (joi seara) si Cupra lui Bebeee, dar nu stiam care e omu ca m-as fi dus sa-l salut :icon_thumright:. L-am identificat pana la urma cand s-a suit in masina dar era prea tarziu..

A, si inca o chestie: am vazut in Austria pe autostrada un RS rosu de Slovacia. Ce mi-a placut mult era ca avea facut pe capota un fel de intake ca la STi, arata foooarte cool. Nu stiu ce alte modificari mai avea (in afara de evacuarea finala - se vedea ditai teava in spate), dar se tinea bine dupa mine. L-am ajuns din urma si cand m-a vazut imediat a venit dupa mine si ne-am alergat nitel :rolleyes:. Din pacate erau multe limitari de viteza, aglomeratie si am si ajuns rpd la Viena unde ne-am despartit.

Tare sunt curios cum si-a facut treaba aia pe capota, arata super cool si mai mut ca sigur ca si ajuta la racire... Era o fanta orientata inspre inainte si am impresia ca era incadrata de alte 2 care erau orientate spre parbriz.

Link către comentariu

Hehe data viitoare cand mai mergi afara poate imi dai un PM si ne putem intalni in Arad. Sa sti ca si eu am vazut ca era cineva afara care se uita la masina dar nu m-am gandit ca erai tu :angry:

Link către comentariu

Ciudat, au disparut unele posturi.. le-a sters careva?

Bebeee, o sa incerc desi orele in care ajung eu in Arad cand plec din tara sunt destul de tarzii (gen 22,00 - ca nu reusesc sa plec niciodata mai devreme de 12-13,00 din Buc). Iar cand ma intorc..e loterie :)

Am si niste vesti nasoale: un nenorocit (nu-i doresc decat tot raul din lume, nimic mai mult) a tras o cheie pe masina de la jumatea portierei stg spate pana la stop. Ditai zgarietura adanca pana la tabla. O am de vreo 3 sapt da abia acu scriu de ea...Macar de era pe dreapta sa n-o vad tot timpu. Ca sa fie treaba treaba, sambata noapte alt nenorocit mi-a furat ornamentul de pe bara din fata, cel din drepata grilei de jos. Am acu o mare gaura acolo si inca una in buzunar; ca sa cumpar ala tre sa iau tot setul, adica inca o grila + ornamentele stg, dr. + revopsire...

Ca sa ma mai indulcesc nitel pun o poza facuta la 2500m in Austria. Drumul pana acolo e superb, asfalt perfect, lat si, cel mai important - e gol. Raliu am facut pana sus :D Merita cei 28 euro platiti ca taxa de intrare.

Maine o sa pun si noua fisa dyno (sper).

post-7362-1245876405_thumb.jpg

Link către comentariu

superba poza. iubesc AU!

cand te mai duci, vezi ca au sute de trasee bune de urcat si cauta in elvetia FURKAPASS. e unul dintre cele mai frumoase trasee montane.

legat de probleme...ce sa-ti zic..imi pare rau sa aud. asa e in romania. eu la 2 zile dupa ce am luat masina am gasit o zgarietura pe toata aripa. si acum 2 saptamani am vazut-o pe a doua. de aia nici nu ma chinui sa o vopsesc, ca stiu ca vor mai aparea, si pana nu vine una mare...o mai tin asa. sa-ti zic ca alta masina din familie am gasit-o busita toata partea dreapta in parcare? nu se mai deschidea nici usa sa ma sui la volan? NICIUN martor, nimic...ziua in amiaza mare FIX in centru orasului !! d-abia astept sa ma mut deasupra garajului !

Link către comentariu

extraordinar peisajul... pe unde erai in austria? abia astept sa mai ies la un drum din asta...

referitor la zgarietura, este complet, dar complet scheisse sa ti se intample ceva de genu asta.. stiu eu cum m am enervat cand mi-a luat cineva cu tocu o bucata de vopsea de 1-2 mm de la pragul din dreapta.. dar lasa-l in pace nu-i ura tot raul, tu sa fii sanatos si o sa le rezolvi.. astea sunt probleme mici ale vietii..

felicitari pentru masina si succes pe viitor cu noile planuri!

Modificat de adinho
Link către comentariu

Locul se numea Fuscher Torl (cu umlaut pe o). Mai sus de nu stiu ce super cascada, cea mai mare din Europa, ceva de genu.

Acum mi-a mai trecut nitel, dar vad zgarietura in fiecare zi si tot ma apuca toate alea.

Azi am luat un kit nou ptr a inlocui ornamentul furat. Sper sa-l vopsesc saptamana viitoare.

Am scanat si ultima fisa dyno, o atasez.

post-7362-1246029381_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Un mic update: am reusit sa inlocuiesc ornamentul furat. Pana la urma l-am vopsit la firma la mine cu spray-ul (un coleg l-a vopsit de fapt) si a iesit super.

Cand am luat spray-ul mi-am facut si un creion corector si am reusit sa repar cu el toate ciupiturile de pe botul masinii si capota. Si aveam destule. Practic nu se mai vede nimic trebuie sa te uiti mega-atent in soare ca sa vezi un punct mic. Asa am reusit sa salvez capota de la o revopsire sigura, revopsire care nu stiu cum ar fi iesit. Operatiunea exacta a fost asta: punct de vopsea aplicat de 2 ori, lasat putin in relief. Un polisat extrem de fin si ce a mai ramas extra s-a sters f usor cu alcool izopropilic.

Ramane acum sa mai repar si zgarietura aia de pe aripa spate, dar inca nu stiu unde s-o duc...

Inca ceva, m-am hotarat, o sa comand un filtru EVOMS :).

Link către comentariu

Ciudat, au disparut unele posturi.. le-a sters careva?

LOL . mie mi-a disparut tot topicul din aria masina mea :biggrin: nu mai zic nimic ... probabil ca am deranjat sponsorii ;))

Link către comentariu

Bogdan, scrie in semnatura un filtru sport de cutie ITG.

Alex, asta e chiar nasol, un topic intreg disparut? Vorbeste cu adminii!

Link către comentariu

Gata am dat comanda la Nadir, platit tot...acu astept sa vina :).

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Locul se numea Fuscher Torl (cu umlaut pe o). Mai sus de nu stiu ce super cascada, cea mai mare din Europa, ceva de genu.

Acum mi-a mai trecut nitel, dar vad zgarietura in fiecare zi si tot ma apuca toate alea.

Azi am luat un kit nou ptr a inlocui ornamentul furat. Sper sa-l vopsesc saptamana viitoare.

Am scanat si ultima fisa dyno, o atasez.

hmm mie mi se pare ca curba da de cuplu e mult mai scazuta ca a mea.si scade mult mai tare.este asa sau ma insel?asta referitor la afirmatia ta ca ar fi ceva probleme cu curba mea de cuplu.succes cu masina in continuare si modificarile mtm

Link către comentariu

mai baga si tu niste poze cu ea... din lateral, din interior, din spate etc. ^_^. un filmulet in mers. ms anticipat.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

mi-am pierdut agenda telefonica

dar te anunt aici ca de 2 zile am un mare colet pt tine

asa ca, cand ai timp suna-ma sa ne vedem sa il montam pe masina

Link către comentariu

Clar, dupa ce instalam vor urma poze:).

ghostman sunt eja poze cu interior si exterior puse, daor tre sa te uiti putin mai in spate in topic. Cu filmuletul mai greu, dar o sa incerc.

Link către comentariu

Mda, deci am o bafta...a venit CAI-ul fara filtru, tre sa astept acu sa le besteleasca Nadir pe verzele alea si sa trimita si filtrul...Inc-o saptamana de asteptare :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!