Jump to content

Servodirectie


golf3gti
 Share

Postare recomandată

Stie cineva codul curelei de servodirectie? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare...pusa si de altii.., dar poate mi se pare mie fara prea multe raspunsuri concrete: de ce merge greu servodirectia...???alte probleme decat cele de nivel ulei sau calitate ulei...help!!!

as putea adauga urmatoarele detalii: mi'am schimbat caseta de directie, si cea cu care am schimbat'o curgea si totusi am mers cu ea asa aprox o luna(in tot acest timp am folosit un ulei de proasta calitate zic eu, si destul de gros ca sa nu pierd atat de mult), dupa aceea mi'am pus o alta caseta care s'a dovedit a fi buna, am schimbat si uleiul, dar mi se pare ca merge destul de greu pt o servodirectie....

Ce ziceti???Poate fi "uzata" pompa servo(pompa servo a fost cumparata noua de un an)???sau as putea sa incerc sa'i schimb doar cureaua???

Help!!!

Help!!!

Modificat de sochaux_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sochaux_s eu am avut probleme cu servodirectia in sensul ca mergea greu de cand am cumparat masina prin Octombrie 2008. Acum 1-2 saptamani am mers cu alt golf identic cu al meu (tip motor, an fabricatie, etc) si mergea de 3 ori mai usor si atunci am realizat ca am ceva probleme. Pe loc intr-adevar la toate merge mai greu pentru ca este hidraulica si nu electrica dar in mers ar trebuii sa mearga relativ foarte usor. Recent am avut o problema cu intinzatorul de la alternator (accesorii, printre care si pompa servo) in sensul ca s-a rupt surubul care prindea intinzatorul de bloc iar cand am dat jos cureaua a cazut jos de tot. Dupa ce am fost intr-un service si mi-au scos bucata rupta din surub in intinzator si l-am montat la loc cu un surub nou s-a schimbat radical si sunetul care il scotea motorul din acea zona si s-a imbunatatit considerabil servodirectia. Deci cautati si pe acolo, nu neaparat sa fie rupt surubul dar daca acel intinzator are joc nu o sa mai angreneze ok toate rolele acelea si in afara de zgomot mai opune rezistenta. Trebuie sa schimb cauciucurile sa pun 4 noi de vara si sa-i fac directia si sunt sigur ca se va mai imbunatatii directia dupa aceea si o sa-i pun si un lichid bun si nou de servo si cred ca nu o sa mai am probleme ceva timp, sper :). Bafta cu problema ta, sa ne anunti si pe noi daca rezolvi in orice fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze am postat aiurea!

Modificat de sorin74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sochaux_s eu am avut probleme cu servodirectia in sensul ca mergea greu de cand am cumparat masina prin Octombrie 2008. Acum 1-2 saptamani am mers cu alt golf identic cu al meu (tip motor, an fabricatie, etc) si mergea de 3 ori mai usor si atunci am realizat ca am ceva probleme. Pe loc intr-adevar la toate merge mai greu pentru ca este hidraulica si nu electrica dar in mers ar trebuii sa mearga relativ foarte usor. Recent am avut o problema cu intinzatorul de la alternator (accesorii, printre care si pompa servo) in sensul ca s-a rupt surubul care prindea intinzatorul de bloc iar cand am dat jos cureaua a cazut jos de tot. Dupa ce am fost intr-un service si mi-au scos bucata rupta din surub in intinzator si l-am montat la loc cu un surub nou s-a schimbat radical si sunetul care il scotea motorul din acea zona si s-a imbunatatit considerabil servodirectia. Deci cautati si pe acolo, nu neaparat sa fie rupt surubul dar daca acel intinzator are joc nu o sa mai angreneze ok toate rolele acelea si in afara de zgomot mai opune rezistenta. Trebuie sa schimb cauciucurile sa pun 4 noi de vara si sa-i fac directia si sunt sigur ca se va mai imbunatatii directia dupa aceea si o sa-i pun si un lichid bun si nou de servo si cred ca nu o sa mai am probleme ceva timp, sper :coffee_lol:. Bafta cu problema ta, sa ne anunti si pe noi daca rezolvi in orice fel...

O sa vad cand am "timp" o sa merg sa vad, si apropo, ziceai de intinzatorul de la alternator, si mi'am amintit ca si la mine scartaie foarte urat si dupa cum am vazut nu e cureaua, ca e doar intinzatorul acela, oare cum sa o rezolv si pe asta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand verifica rola de pe intinzator daca se invarte ok (sa nu fie rulemntul gripat, eu am avut-o si pe asta dar l-am schimbat) si apoi schimba surubul la intinzator, mie mi s-a rupt si o parte a ramas in intinzator dar a dat mecanic-ul cu spray degripant pe el si apoi l-a lasat in lichid de frana de sambata pana luni si a iesit super usor apoi. Sa strangi f bine surubul intinzatorului (cel nou) si cam atat ai avea de facut acolo. Asta in cazul in care restul pieselor sunt intregi :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numa un pic...!!!!am citit undeva ca uleiul din rezervorul pt servo are nivel mai ridicat cand motorul e cald???? asa e?si daca da,cu cat creste??? desi e curios...astept un raspuns competent.....deci cu motorul oprit,da cald...dupa ce l-am oprit-la 10 minute de exemplu..

succes :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in manual scrie ca trebuie masurat nivelul cu motorul pornit. Eu m-am uitat in diferite cazuri: motor rece/cald, pornit/oprit, dar nu am vazut diferente mari (nu prea am vazut diferente de fapt)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti!Am si eu o intrebare: este normal sa se invarta volanul(stanga,dreapta) usor cand mergi pe un drum cu denivelari mari?!Daca nu este normal unde este problema?!Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai probabil fiindca sunt denivelari mari cel putin una din roti mai pierde aderenta (nu mai sta cu toata greutatea masinii pe asfalt) si atunci da este normal sa se invarta mai usor. Asa am patit eu cand aveam masina pe cric la un mecanic, m-a pus sa pornesc motorul si pana sa dau cheie avand mana pe volan am tras de el in stanga si s-a miscat usor de parca aveam servodirectie de G6 :P), dupa ce am pornit si motorul nu mai spun ca suflam pe volan si se invartea, dar m-a linistit mecanicul si mi-a zis ca din cauza rotii suspendate. Posibil sa fie asta cauza, nu sunt sigur e doar o parere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,m-am linistit.Pana sa reglez directia nu se comporta pe drum cu denivelari in sensul sa se invarta volanul singur in toate directile!

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Paul.Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin74...asa sa am patit si eu :offtopic:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...am si eu o intrebare...cand virez se aude un zgomot ciudat...scartait de cauciuc... :o

exista vreo bucsa cardanica intre caseta de directie si volan...?

scz daca am fost offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un cuplaj cardanic, normal, dar fara bucse din cauciuc. Este un cauciuc pe suportul de la volan, un fel de semering, imediat dupa cuplajul cardanic, in interiorul masinii. Sa nu frece de mansonul de cauciuc care protejeaza cuplajul. Pentru asta trebuie sa dai jos capacul acela din plastic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult paul :icon_thumright:

se schimba usor...?sau trebuie sa dau jos mai toate alea pe acolo?

Modificat de Amedeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E usor, te ajuta pozele. Amitalnit o problema asemanatoare la un Logan si acolo era din capetele de bara.

post-6155-1238440743_thumb.jpg

post-6155-1238440757_thumb.jpg

post-6155-1238440766_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine am sa desfac capacul...si am sa schimb aia...am sa revin cu detali :icon_thumright:

inca odata multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo nu prea ai ce schimba, urmareste sa nu frece de cauciucul acela

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema multumesc mult Paul....

am procedat in felul urmator...am desfacut capacul de sub volan...si am miscat putin de cauciucul din jurul tijei...a fost mai simplu decat m-am asteptat mai mult mi-a luat pana am desfacut acel capac :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul mi-a umblat la cureaua de la servo si de atunci imi merge volanul mai greu .care sa fie cauza?sa fie prea intinsa cureaua?cum imi dau seama cat de tare trebuie sa fie intinsa cureaua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se verifica daca cureaua este bine intinsa?mie dupa ce mecanicul mi-a intinso volanul merge mult mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Am unit topicurile ce tratau aceeasi problema: servodirectia. Tot ce e legat de servodirectie se va discuta aici. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti. Vin si eu cu o problema legata de servodirectie. Vad ca majoritatea va plangeti ca va merge greu volanul. Eu vin si ma plang ca imi merge prea usor. :) Am masina din semnatura, am mai avut un vento dar mai nou de prin '96. La cel anterior din 96 mergea mult mai greu decat la asta din 93. E adus din germania si am pe el roti pe 215/40/16. Ma asteptam sa imi rupa mainile rotile astea dar pur si simplu cand m-am urcat prima oara la volan am crezut ca ceva este rupt, pe cuv meu, merge mult prea usor. Prietena mea are un Fiat Stilo din 2003 si cu functia City pornita merge mai greu decat la Vento meu. Nu m-ar deranja chestia asta prin oras, e chiar frumoasa senzatia, dar la viteza e destul de aiurea. Tin volanul cu 2 degete si nu am deloc siguranta pe el.(nu radeti dar asa este :P )....si nu am mentionat ca am volan sport Momo destul de micut. Se poate sa fii modoficat ceva proprietarul anterior din Germania ceva pe la servo? As vrea sa mearga un pic mai greu.

post-16740-1238800873_thumb.jpg

Modificat de vento-fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu servo uneori indiferent ca este cu motorul pornit sau oprit cand incep sa virez se aude un zgomot cidat si nu stiu de unde se aude. parca in masina se aude mai tare si nu stiu de la ce poate fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Descrie putin acel zgomot cum suna?? Cu motorul pornit directia trebuie sa fie usor de manevrat pt ca functioneaza servo ,pe cind fara motorul pornit ai directie mecanica si merge foarte greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!