Jump to content

Servodirectie


golf3gti
 Share

Postare recomandată

La golf 3 n-ai ce tacheti sa reglezi pentru ca sunt hidraulici.

Iar legat de problema cu servodirectia, schimba cureaua de servo(10-20 lei), iar apoi daca problema nu se rezolva treci mai departe la furtune, pompa servo ,etc.

Ai schimbat vreodata cureaua de la servo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, la partea de servo nu am umblat pana acum, invat pe parcurs. Din pacate eu sunt in stagiu si nu am nici timpul nici sculele necesare. Am gasit o fereastra sa ma duc maine la service-ul respectiv sa vad ce diagnostic imi pun baietii. Am pornit-o acum 15 minute, se aude asa un huruit constant (chiar si fara sa misc volanul). Daca intorc de volan, pe langa faptul ca merge extrem de greu, huruitul respectiv se amplifica. SPER sa fie doar cureaua, voi vedea maine, nu e distanta mare intre service si locuinta mea, incet si sigur voi ajunge la ei si sper sa fie o solutie rapida si destul de ieftina. Deschizand capota, eu aud zgomotul venind TOT din partea alternatorului...am sa incarc videoclipul cu sunetul respectiv DINAINTE sa mi se intample asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e huruit, poate sa fie din pompa. Am zis de curea pentru ca este ieftina si poate scapi de problema cu costuri mici. Oricum trebuie verificat tot ce-i acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update. Nu am avut noroc, este intr-adevar pompa de servo defecta. In schimb m-a enervat la culme golaneala celor de la service..400 de lei pompa (luata de la dezmembrari de catre ei ca mai ieftina nu gasesti) si 150 de lei manopera fara ulei!!! Dar ce, s-o fi intalnit hotul cu prostul :))) Am plecat de acolo cu scartaieli. Am gasit pompa de servo ptr. 1.8 benzinar la 100 RON cu tot cu transport, manopera la un atelier 50 de lei si urmeaza sa ma duc acum sa cumpar 1L de ulei de servo (am cautat pe forum si toata lumea recomanda cel verde cu G004000, pe acela il voi lua). Cam atat momentan, va tin la curent cu evolutia reparatiei. Va multumesc inca o data pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

400 lei pompa servo pe golf 3?! La pretul ala cred ca o iei noua. Foarte bine ai facut ca ai plecat de acolo. Daca tot umbli la servo, schimba si cureaua, sa sti ca iese o treaba buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am sa fac, multumesc mult de sfaturi! :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca uleiul de servo e mai ieftin la reprezentanta decat la magazinele de piese auto (asa era acum 1 an cand am schimbat la mine - reducere pt masina mai veche de xx ani)

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu o problema cu pompa de servo la un G3 1.9 TDI cod motor 1Z si anume face un zgomot infernal cand pornesc motorul si curge lichid de servo pe langa ax.

Pe langa asta "tasneste" lichid de servo si pe o gaurica care este in capacul vasului cu lichid de servo ... 

Este doar pompa de servo bulita sau si altceva ?

Va rog putin ajutor ?   :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil ai pus prea mult lichid de servodirectie si a fortat pompa, mai scoate din el si lasa-l la semn(min-max)si daca tot curge pe la axu pompei trebuie sa te gandesti la alta pompa.

Modificat de baltaretu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"lichid servofrana ?"

 

Sunt constient ca pompa este istorie... dar nu am umblat la lichid de 3 ani. Asta ma sperie ... de ce il arunca pe acolo 

...

Modificat de vally20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce il arunca pe la ax? sau pe la capac?                                                                                                                                                           pe la ax (probabil vechimea si posibil cureaua prea stransa) iar pe la capac nu pot sa-mi dau seama                                                                                        scuze,lichid de servodirectie

Modificat de baltaretu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ax-ul are uzura/joc.

Cureaua nu este foarte stransa pentru ca am umblat de curand acolo cand am schimbat termostatul.

Pe langa ax cred ca este normal sa curca, dar prin gaura aia din capacul vasului nu. 

 

 

Nu inteleg fenomenul... sa fie o problema si la caseta de directie  ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este normal sa curga pe langa axul pompei, dar daca scoti capacu bidonasului de servo da pe afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am incercat sa desfac capacul pentru ca s-a innoptat afara.

Maine o sa tai cureaua de la servo pentru ca nu pot sa ma bag sub masina sa desfac intinzatorul pana ajung la un canal sa dau pompa jos si sa o schimb. 

Dupa asta o sa vad cum se comporta.

Si o sa revin cu feedback.

 

Multumesc pentru suport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic:  mai vorbim pe PM

Modificat de baltaretu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UPDATE la mine. As mai avea 2 probleme, daca imi poate raspunde cineva:

1. Am observat ca nu mai am ulei de servo aproape deloc. Daca merg asa cu ea pana la atelierul respectiv (~ 2-3km distanta) se mai poate strica altceva?Si asa pompa e dusa dar intreb ca nu cumva sa se mai strice si  altceva :icon_confused:

2. Am fost sa cumpar curea de accesorii insa mi-a zis ca sunt vreo 3 modele si mi-a cerut masuratorile/codul curelei. Stie cineva ce curea imi trebuie pentru motor 1.8 benzina (75 CP) ? Cam atat, maine imi schimba baietul pompa :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Decat sa fortezi motorul ca nu mai ai ulei in pompa, scoate cureaua sau completeaza cu ulei.

2. Posibil sa fie mai multe modele insa ar trebui sa-i arate in program ce si de care trebuie. Eu cand am fost la magazin le-am zis doar anul, capacitatea cilindrica, puterea si daca are sau nu AC( de asta nu-s sigur) si mi-a dat cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si asa, cu tot cu serie sasiu, an fabricatie, motor, putere, specificat ca nu are aer conditionat tot exista 2 modele, o curea mai scurta si una mai lunga. Am sa vad cand imi monteaza baiatul pompa si-mi da jos cureaua si am sa fug cu ea pana la depozit.. am incercat sa vad un cod dar la cat de roasa e nu se mai poate descifra nimic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti spun ca mie asa mi-a dat cureaua, dupa indiciile specificate mai sus. Posibil sa existe mai multe tipuri, asta nu stiu. Oricum cel mai bine e cum ai zis, mergi cu ea si sa-ti dea de care ai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu ultimul update. Problema s-a rezolvat, pompa de servodirectie merge brici, nu se mai aude niciun sunet, am schimbat si cureaua de servo. It's all good in the hood. Multumesc tuturor pentru sfaturi. O seara faina! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut! are cineva idee ce caseta de directie este pe golf 3 1.9TDI 66KW fab.12.1996, cod motor AHU sau care sunt diferentele intre caseta TRW si ZF? Ma lasa caseta si vreau sa iau din dezmembrari si am inteles ca ar fi 2 modele de casete si nu prea am posibilitatea sa vad ce am pe masina exact. Masina o folosesc zilnic, deci nu pot desface inainte pentru a vedea. sau poate in functie de seria de caroserie? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Caseta ta e TRW. Diferente sunt, cred, numai la aspect. ZF are niste "striatii", iar Trw are suprafata neteda. Am aceeasi masina si am achimbat caseta acum 1 an - cost 150 ron sh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutari. am si eu o intrebare cam off topic. dar caseta mea de directie dupa ce iam reparat pompa a inceput sa curga prin dreapta. destul de m ult curge. am un g3 din 95 1.6 ABU vreau sa stiu daca se potriveste caseta de directie de pe un golf 3 diesel. 1.9  nu stiu exact cod motor. dar am o caseta moca daca se potriveste. :d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii; aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning;
- se lasa spatiu dupa si nu înaintea semnelor de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa. Aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ma poate ajuta cineva cu un raspuns ?  Vreau sa cumpar o caseta directie. Pe masina am modelul cu suprafata neteda TRW si am gasit una care are foarte bine doar ca e model cu striatii ZF. nu am cum sa dau caseta jos sa ma duc cu ea sa vad daca sunt la fel. vreau un raspuns de la cineva care stie daca sunt la fel sau nu. Dimensiuni prinderi Etc. Se potriveste sau nu ? Multumesc Astept un raspuns cat mai urgent. ( Curge intro noapte tot lichidul din vas. de vreo 2 luni in lipsa de bani bag ulei de motor. si mam saturat sa las pete de ulei peste tot. In cazul in care nu aveti bani sa schimbati caseta Merge cu ulei de motor folosit( filtrat bineinteles) Fara absolut nici cea mai mica problema, Si nici nu ataca semeringul de la pompa ) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!