Jump to content

Servodirectie


golf3gti
 Share

Postare recomandată

Cred ca depinde de calitatea curelei,dar am dat pe ea 40 ron,aici se vorbeste de 20-30 ron pretul unei curele.Dar poate este vorba de faptul ca unele motoare au 2 curele mai mici si eu am una mai mare.

Phun,vezi link-ul acesta in legatura cu pozitia cureleiMy link

Numai bine

Modificat de Alltricks
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Cojocar

Salutare.

Din nefericire am si eu probleme cu servodirectia, in sensul ca la un moment dat mi se auzea un sunet cum ai freca 2 metale fara sa le ungi mai bine spus ca un rulment spart.

La un moment dat mi s-a blocat pompa servo si motor si tot. Cureaua patineaza pe fulie cu toate ca e bine intinsa si e noua.

Eu banuesc ca e un rulment defect pentru ca in moment ce haraia nu am simitit nici o problema in moment ce viram stanga sau dreapta, iar acel harait se auzea chit ca eram pe loc chit ca eram in deplasare plus de asta la un moment dat se mai si oprea.

Ati putea sa imi dati si alte idei ce ar putea sa fie? Eu ma gandesc la rulment dar cine stie...

si daca e rulmentu, stiti cam cat costa rulmentul si manopera??

mersii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Azi am incerat sa urc o bordura destul de inalta care avea ceva noroi pe ea. Am alunecat si am cazut cu botul masinii pe ea. Ceva s-a rupt/spart, nu stiu exact si un lichid galben a inceput sa curga. Am lasat masina nemiscata si dupa 5 min in care am incercat sa vad ce anume s-a intamplat (dar n-am reusit) am porint masina sa o mut din drum. Totul mergea ok (motorul si frana), mai putin servodirectia. Adica am tras de volan rau de tot sa o pot misca.

Credeti ca e vreo conducta sparta, sau ce ar putea sa fie? Nu-mi dau seama daca e sigur sa o duc pe roti la un service sau trebuie tractata. Voi ce parere aveti?

Sper ca nu e offtopic ce am zis eu aici...

S.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fi iesit furtunu care intra in pompa de servo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau sa se fi rupt conducta. Mie mi s-a intamplat in mers sa imi iasa furtunul din conducta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Cojocar

Salutare.

La problema mea nu stie nimeni nimic... o parere ceva... eventual ceva preturi manopera piese...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

posibil sa fi iesit furtunu care intra in pompa de servo

Da, asta am patit de fapt. S-a rezolvat destul de rapid la un mecanic. Acum, cu ulei de servo nou, parca merge si mai bine! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, am si eu o intrebare legata de servodirectie. Recent am cumparat un golf 3 motor 1.4 din '95 fara servo. M-ar interesa daca se poate pune sistem servo de la motoare mai mari de 1.4 tot benzina, daca se potrivesc suportii, daca difera presiunea, daca difera rolele pe care vine cureaua de transmisie etc.

Daca s-a mai confruntat cineva cu acest lucru sau are ceva informatii ar fi binevenite.

Multumesc anticipat.

(ma intereseaza pt. ca am gasit piesele ieftine pe un golf 3 motor 1.8)

Modificat de C05M1N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, vreau si eu acelasi lucru ca si colegul e mai devreme....vreau sa-mi pun servo directie, pe un glof 3 care nu are servodirectie.... poate cineva sa-mi dea niste detalii??.. masina este golf 3 ABD 1992

Modificat de ale17x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Andrei Cojocar

Salutare,

A trebuit sa schimb rulmetul mare de la pompa si dupa ce am pus rulmetul (nou), semeringul(nou) si oringurile (noi) la loc si am presat capacul din spate am vazut ca nu se mai invartea axul. Era blocat, cu toate ca inainte de a pune capacul (cu rulmetul mic) axul se invartea usor.Axul l-am presat pe rulmetul mare pana la urmele lasate de rulmentul vechi....

Aveti idee de ce mi sa blocat.... Ati patit si voi la fel...?

Mersii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salve

Aici am gasit ceva discutii despre servodirectie, si vroiam sa sti daca e posibil sa se auda un suierat.

Am fost cu ea la un mecanic si mia zis ca de acolo se aude.

Suieratul este destul de puternic si dupa schimbarea curelei de la alternator se aude si mai mereu, inainte se mai oprea.

Masina este cea din semnatura.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut eu un suierat care se auzea mai tare cand acceleram, venea tot din zona curelei... era rulmenrul din rola intinzatoare, am schimbat rola si a disparut suieratul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu o problema cu servo, cateodata imi merge asa usor servo iar uneori zici ca nu am deloc. sa fie dusa pompa? e a 2-a deoarece prima sa blocat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o dilema cu servodirectia. Dimineata cand pornesc motorul merge perfect(invart volanul cu degetul mic pe loc) dupa ce se incalzeste sau merg un pic merge foarte greu pe loc adica nu mai am servo deloc.

Mai exact, cu cat merg mai mult cu masina se duce servo incet incet; eu cred ca uleiul isi pierde din proprietati cand se incalzeste, alta explicatie nu am gasit(am ulei Feby verde).

O sa schimb lichidul cu unul OEM, cred ca el e de vina...alte idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o problema, cand virez dreapta stanga in cazul in care vreau sa parchez pierd din puterea motorului. Uleiul din recipientul de servo este transparent si nu este deloc uleios, parca e apa si un pic are un miros intepator. Ar putea fi de vina uleiul? Normal este vascos?

Normal volanul dupa efectuarea unei curbe ar trebui sa revina singur in pozitia initiala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai încredere în lichidul servo schimbă-l, nu costă o avere 1 litru, operațiunea o poți face tu. Cred ca și o verificare a geometriei s-ar impune, volanul ar trebui să revină după viraj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volanul revine dar mai greu si trebuie ajutat,am sa fac schimbul sa vad daca se simte vreo diferenta...multumesc de raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua prieteni.

Masinuta personala si-a pierdut caseta de directie, mai exact pe la capete pierde lichid iar mecanicul a zis ca trebuie schimbata. A mea e cu motor 1Z. Am o masina cumparata pentru piese cu motor 1.8 ABS. Stie cineva daca s-ar potrivi casetele? In ce zona a piesei trebuie sa caut acel cod: ZF sau TRW? Numai de acest cod depinde potrivirea?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Voi posta oricum sa va spun cum am rezolvat, pentru viitorii vizitatori cu probleme similare.

Mentionez ca in 10 minute de la postare ma apuc oricum de demontat de pe masina donatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

caseta TRW e neagra si codul ei e pus pe o placuta din tabla capsata la piston de asistenta. Codul pe ea trebuie sa fie 1H1 422 0xx USA-XTR.

caseta ZF este gri (aluminiu pasivat) si placuta cu cod este pusa pe parte opusa la registru (cod 7830955xxx sau 7830985xxx).

Se poate pune una pe alta, cu un pic de buna vointa, dar ar fi mai bine daca puneti una exact lafel cu cea ca demontati de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi. Ambele erau TRW, cu specificatiile indicate de dumneavoastra.

Mecanicul mi-a pus ulei rosu, desi i-am cerut sa puna verde: a insistat ca e ok. Probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, la Golf 3, datorit faptul ca pompa este limitata la 80 Bar, nu afecteaza asa de mult ca la Golf 4 (100bar) sau la Passat (110/130Bar). Cum am spus pe o alta parte semeringuri nu se strica atat cu ATF (rosu) cat cu G002 (verde) asa ca sa fiti limistit, rosu e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altii au patit contrariul. Adica au schimbat pompa de servo. Scrie clar pe undeva ca trebuie pus ulei mineral, de aia are si capacul verde la rezervor. Dar poate o fi bun si ala , la cate tipuri de ulei mai inventeaza astia acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sti si eu: daca fost vorba de o pompa mai stresata, ca la un Passat, ulei ATF, care are o viscozitate mai mare, nu ar fi bun deloc.

La un Golf III, care are o pompa Saginaw TC care are numai mici diferente (portafulia si flow fitting/supapa) cu cele de la FIAT (care foloseste ATF), Ford, Peugeot, Renault, Volvo, Chrisler si un mare anume de alte marci si ca, cel mai important, este o pompa Saginaw TC, adica cea mai buna pompa care se poate pune pe o masina, toata facuta din otel, nu din aluminiu ca cele ZF sau LuK (sa nu vorbim de Kayaba) riscul e chiar asa de mare.

Cu asta nu vreau sa zic ca nu ar fi mai bine daca D_ul schimba ulei ATF cu G002, intradevar carta masinei asa spune, numai ca pompa nu e afectata asa de mult ca alte modele mai noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema mai ciudata : dimineata cand pornesc motorul merge servo perfect. Dupa ce sa incalzeste motorul nu mai merge deloc, e ca si cum nu as avea servo deloc. Am schimbat lichidul am pus OEM ( G004 000) si tot la fel face. Mai nou a inceput sa se auda un zgomot(un zazait ca de rulment) cand tin volanul nemiscat. Daca il misc putin in dreapta sau in stanga nu se mai aude, daca misc mai mult, iar se aude.

Practic daca las volanul liber se aude, daca il tin cu forta putin intr-o parte nu se mai aude, dar cand ii dai drumu revine intr-o pozitie in care face galagie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati schimbat furtunul care lega pompa cu servodirectia? Mai exact: ati schimbat cu unu facut din tub pentru hidraulica industriala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!