Jump to content

Servodirectie


golf3gti
 Share

Postare recomandată

incep cu propozitia "imi vine sa plang de draci"

ehh.. ce mi se intampla

pornesc masina merg merg, cand trag de volan maxim nu se aude nika, dupa ce se incinge motorul caand trag de volan maxim (adika iau o curba incet) se aude un zgomot ciudat pe roatacu un vibrato. un mecanic mi-a zis ca rasufla supapele cand tragi de volan la maxim .

eu la masina am schimbat pompa de servo (noua) cat si lichid. dupa ce le-am schimbat, noi fiind si curatate, cand trageai de volan la maxim se auzea ca un siuit scurt, de genul fluierat scurt... un zgomot OK sa zicem. dar acum a inceput sa faca urazel.

am verificat si uleiul de la servo si e la mijloc intre minim si maxim, concluzia e ca pierde...acum 6 luni era pe linia de maxim.

intrebare

exista garnituri ceva p`acolo? ce trebuie schimbate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu intinderea la curea cum stai....poate s-a mai slabit sau sa nu fie prea tensionata..daca stie cineva la ce valoare trebuie montata ar fi ok sa spuna oricum nu e indicat sa brachezi la maxim si sa o tii asa ...la logan daca brachezi maxim si o tii asa mai mult de 1 min si mai si turezi motorul garantat o sa ai nevoie de o pompa noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petre_mk3..

chiar asa-s de proaste loganurile??? nu pot sa cred :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa se auda un bazait cand virezi, mai ales daca o faci pe loc. Nu se recomanda sa virezi maxim si sa tii volanul bracat.

Poata aparea in schimb un fluierat (suierat). Provine dintr-o aliniere defectuoasa a curelei de la pompa de servo(sau pozitionarea pompei), in car cureaua atinge fulia pompei de apa. Acest lucru a fost observat personal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

am si yo o problema.cand pleg de pe loc ,cand virez mi se aude un scartiit iar volanul se misca foarte greu si imi tremura .mentionez ca se mai aude scartiitul si la viraj maxim in momentul cand parchez.in mers normal nu mi se aude nimic(nici in curbe).oare ce o fi?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu "suieratul" asta.. insa a disparut dupa un timp. Am citit pe net ca mai intra noroi (sau alte chestii) pe nu stiu unde..si atinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa mai zic

faza este ca am condus 1 zi intreaga fara probleme.dimineata cand sa plec abia trageam de volan si imi scartiea rau de tot.tind insa sa cred ca nu-i kiar de la noroi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai destul ulei in cutie? undeva am citi ca servodirectia are ceva supape, poate sa fie infundate alea, dar nu sunt sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ce cutie sa am destul ulei???nu ma pricep deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai servodirectie ai un rezervor unde trebuie completat cu ulei pentru servo.Se afla in partea dreapta langa bateri, desfaci capacu si te uiti unde este uleiul si daca mai trebuie sa completezi.Daca ai destul ulei problema este din alta parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ulei acolo dar nu pot spune daca trebuie sau nu completat.de unde stiu cat mai trebuie sau daca mai trebuie?este vreun semn ca la uleiul motorului??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este un semn pe acea tija de plastic, trebuie sa te uiti cu atentie, este doar pe o parte si scrie, min si maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi a facut niste zgomote ciudate cand intoarceam volanul la maxim sa parchez sau sa intru in curte, am dat cu un pic de ulei pe curea si a disparut zgomotul complet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cat timp se skimba uleiul la servo,sau se poate completa???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate completa, dar nu stiu cu ce tip, poate stiu colegii de pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine unu.. cand virez la maxim bazaie mai rau decat motorul ( acesta fiind diesel ) =)) si mai e o chestie ... cand nu pornesc masina o zi.. si o pornesc ,dupa aceea deabea iau stanga de volan ( dupa putin timp isi revine ) insa dreapta nu are nimic.. sa fie oare neaerisita servodirectia?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Ieri cand m-am intors de la servici ,pe drum am observat ca volanul se invartea mai greu!M-am uitat daca uleiul servo este ok si este pe maxim!Nu-mi dau seama cauza?!Cand termin cu una dau de alta! De vreo cateva zile dimineata cand pornesc masina ,martorul ulei clipeste cand pornesc motorul,se opreste iar la a doua cheie e ok si martorul pt ulei nu mai clipeste .O avea legatura cu prima problema?!Pompa servo nu face zgomote ciudate!Noapte frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept pareri!Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal...probleme cu servo directia...:icon_thumright:( merge greu volanu si scoate zgomote ciudate cand invart de el. cureaua e intinasa , lichid am , dar e dinala rosu, care am inteles ca n-ar fi recomandat pt vw. o fi dusa pompa servo? ce imi recomandati ? sa schimb lighidu de servo cu d-ala verde? mi-e k il schimb degeaba k daca e dusa pompa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa facea si la mine.Cand m-am intors de la servici am observat ca volanul se invartea mai greu!Aveam ulei suficient dar erea negru.Am schimbat uleiul servo(operatiune servis 15min) si acum e ok.Intra aproape 1l si este de culoare rosie(25ron bidonul).M-am contrazis cu cei de la servis ca trebuie sa fie verde dar am facut ca ei!Actualmente e ok si sper sa ramana asa!

Modificat de sorin74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si eu la uleiul de servo si e cam negru... nici nu-mi dau seama daca e verde sau rosu. Mi-am luat febi 06161 si il schimb. Stie cineva procedura de schimbare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se slabeste colirul de pe furtunul care vine la pompa servo(furtunul pleaca de la rezervorul servo),se lasa sa se scurga!Dupa ce s a scurs pui furtunul la loc si pui ulei in rezervotul servo.Pornesti motorul iei viraj maxim stanga-dreapa(de mai multe ori)daca scade nivelul la ulei completezi.La mine(la motorul meu ABF)a intrat aproape un litru.Aceasta operatiune am facut-o la servis!Nu este mare inginerie!Daca uleiul are o culoare neagra trebuie schimbat!Succes!

Modificat de sorin74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!