Jump to content

Huruie ceva cand accelerez


DanZZ
 Share

Postare recomandată

Poate sa mai fie si rulmentul intermediar de la cardan si se propaga zgomotul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • laus

    18

  • cristibt

    17

  • C o s m i n

    15

  • Vlad_passat

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai am rezolvat-o prin schimbarea rulmentului conic. Operatiunea am facut-o eu cu ceva ajutoare la dat jos si pus la loc. M-am chinuit ceva la pus la loc, am ajut noroc ca tipul unde am avut masina avea o masa hidraulica si am avut cu ce sa o pozitionez. Faza cu tinutul pe piept nici vorba, cantareste o gramada.

Rulmentul, o garnitura si capacele de plastic(unul plastic altul tabla acoperita cu cauciuc) m-au costat vreo 190 euro plus 30 euro uleiul(total 3 l valvoline 75W90) si saibe de reglaj 15 euro. Cel mai dificil e sa reglezi iarasi distanta la pinionul de atac care la mine cel putin s-a schimbat(cu aceeasi saiba avea joc mare). A fost destula munca...dar sunt multumit ca nu mai am nici un zgomot. Cine vrea mai multe detalii va pot povesti tot procesul. Am avut ca ajutor documentatia din elsa win.

La mine erau ciupite rolele de pe rulment si camasa interioara(cea mica), rulmentul a ajuns din Ungaria(cel original era din Austria).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
popescu adrian

salut

am si eu eceleasi simtome ca si voi si ma intrebam care e cea mai ieftina varianta....sa cumperi o cutie SH cu garantie sau sa desfaci cutia si sa inlocuiesti piesa stricata?

o parere, ceva!ms anticipat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul depinde de cat costa cutia si cat e reparatia. Din cate imi aduc aminte numai rulmentul a fost vreo 180 de euro plus ulei, sigurante, distantiere, silicon la vreo 250 in piese. Mie mi-a convenit pt ca am facut-o eu si nu am platit mana de lucru. Oricum, aici cel putin(Spania), imi iesea mai ieftin sa cumpar una sh decat sa o repar pe a mea in service. Una Sh era undeva la vreo 700-800 parca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popescu adrian

am inteles!dar te mai intreb ceva...poate afecta acel rulment alte piese din cutie?este posibil daca am mers asa pana zgomotul a devenit destul de deranjant sa fi stricat si altceva?:ceuameni:

si o cutie pe la noi in ziua de azi costa de la 300 la 500 de euro!si risc sa iau una lafel....la ce cinstit e romanul!am gasit un meserias bun la mine in oras care mi-a zis ca o desfacem(Cv) si inlocuim piesa defecta(respectiv rulmentul conic)dar mai intai trebuie desfacuta sa nu fie altcceva si dupa aceea sa dau comanda de piesa!!nu pot da comanda de rulment si poate nu e rulmentul! tu ce mi-ai recomanda sa fac?ms pt ajutor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa cutia si vezi apoi ce e de facut, am trecut si eu prin asta, succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a mers mult timp cu un zgomot deranjant dar nu suficient de deranjant, dupa care intr-o zi a inceput sa faca din ce i ce mai tare. Am vazut ca sezonul rece afecteaza f tare acel rulment daca e deja pe duca. Eu si cristibt am avut aceeasi problema si s-a rezolvat cu bine prin schimbarea rulmentului. Pentru cat timp...ramane de vazut. Oricum daca a inceput sa faca nasol cel mai bine e sa o desfaci si sa incerci sa o salvezi. Ceea ce se poate intampla e sa se blocheze acel rulment (in cazul in care crapa vreo rola sau se desprind bucati mai mari din camasa exterioara)si consecintele pot fi dezastruoase(iti poate rupe ax, grup etc) adica e de aruncat cutia dupa aceea. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Am si eu aceeasi problema ca si voi toti. Si cum a venit sezonul rece.... intelegeti, asa ca ma gandesc sa desfac cutia si sa vad...Se poate sa ma ajute cineva cu ceva poze cu piesele respective. Respectiv capacele, etc. Rulmentul am vazut cum arata. si daca se poate etapele care trebuie urmarite la desfacere. Sincer dupa ce am citit pe aici...nu imi vine sa mai scot masina. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

am cititi toate posturile mai de sus ref la huruitul la cutie si am constatat cu surprindere ca multi incearca "leacuri babesti" in loc sa rezolve corect problema care este 99% dintr-un rulment. Cu cat taraganati problema mai mult, cu atat probabilitatea de a defecta ceva mai mult in cutie (sincroane, pinioane, etc) creste exponential. Deci sfatul meu: daca huruie, e clar un rulment. Daca e rulment (sau orice altceva) nu stati, ca nu trece de la sine. Daca e rulment (si sanse sunt 99% ca un rulment sa fie) si asteptati pana se sparge de tot, dati de necazuri mult mai mari. Cu scuzele pentru tonul hotarat de mai sus mai adaug: mi-am permis sa spun ceea ce am spus din experienta. Am patit si eu huruiala la masina din semnatura. Am rezolvat corect prin a duce masina la un atelier cu un mare mester priceput care a gasit si fotografiat o minunatie de 2 rulmenti ce le-a sarit cementarea + o mana de span (particule metalice) pe fundul cutiei prinse de magnet.

numai bine va doresc!

post-13662-0-52483400-1292243158_thumb.j

post-13662-0-52483400-1292243158_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
popescu adrian

in sfarsit am desfacut si eu cutia,asta era rulmentul conic....cimentarea de pe bile era cam distrus ,nu asa de mult ca a lui wolfu,dar se cunoaste degradat...(app, n-am gasit pic de span pe magnet)cost rulment original porsche 900lei :frigbaitata: +manopera 400lei=1300lei!inca astept piesa dureaza o saptamana sa vina!asta e bine ca am gasit problema ,abia astept sa ma urc in ea cu placere, ca inainte devenise un stres! :Driver:

Modificat de popescu adrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor! Asa cum descriu in titlu, huruitul (persista inca de la achizitionarea masinii, in 2005) apare doar la accelerare si in oricare treapta de viteza. Pare a veni din compartimentul motor, de undeva...Accelerata (in mers sau pe loc) dar necuplata in viteza, huruitul nu apare...In frana de motor de asemenea nu apare. Ce sa fie?

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema cu huruitul la cutie (mai exact la nuca in interior se auzeau ca niste pinioane grrhrrr ceva de genu)

si toate de cand am schimbat timoneria anul trecut (am schimbato in urma la un accident minor cu un gard de beton:))) )

si tocmai azi 02.06.2011 am depistat si rezolvat problema dc huruia de spuneai ca-i sarit ceva si tot asa cum spune pe forum

cand apasam ambreiajul nimic nu se mai auzea...

Problema era pozitia manetei de viteze nu era centrata 'perfect' pe mijloc daca ma intelegeti,inainte era mai spre treptele 1 - 3

acum cand am centrato exact a disparut k prin minune haraitul :D !

-poate va ajuta daca ati schimbat vreodata timoneria si dupa a inceput

zgomotul acesta stresant!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut . de vreo 2 zile se aude un rontait cind accelerez motorul pe loc astazi am fost la mec. a desfacut egr ul la curatat apoi si galeria am pus testerul pe masina si nu am gasit nici o defectiune dupa ce ma montat tot nu se mai auzea dupa vreo 40 km. de mers iar a aparut zgomotul acom citeva zile am completat uleiul cu atl tip decit ce aveam sa fie aceasta cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
cristianbranescu

Salutare, ce cod are acel rulment conic? Aceeasi problema am si eu cu huruitul in cutie la un passat 2004 AVF.

Ms.

Modificat de cristianbranescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Passat 1.9TDI  2001

sal all, puteti sa-mi dati si mie o schema a cutiei de viteza in 6 viteze? vw passat 1.9tdi, 85kw/115cp,din  29.30.1999 si ce ulei sa bag in cutie (care este recomandat de producator?) si cati litri?  am si eu o huruiala la masina ce se aude deja de la viteza 3.a in sus si la frana de motor se aude pana la prima viteza, si la accelerare, in mersul constant nu se mai aude.  ce poate sa aiba? daca scot din viteza in timpul mersului la viteza mare atuncea nu se mai aude, asa ca ma gandesc ca la partea de planetara nu se aude, si nici volant nu bate la relantii, pot sa fie oare doar placa de ambreiaj? sau kit-ul de ambreiaj(adica ceva din kit, rulmentul de presiune, etc)?   de exemplu cand am urcat pe un deal in marsarier 5 oameni in masina, o iesit fum de la ambreiaj, si mentionez ca pedala de ambreiaj am eliberat nu am tinut jumatate sau putin impinsa, si am observat ca  prinde destul de sus, este normal? si de exemplu cand am cumparat in viteza a 4a  cand am accelerat mai brusc parca scapa din viteza adica intre 2000 si 2500de ture s-a turat ca si cum n-ar fi fost in viteza, da asta a disparut nu mai face asa, doar la inceput, pe astazi a ramas doar huruiala, cu toate ca si ulei in cutie am, a fost verificata, pana la dopul de umplere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Problema ta e in cutie. Probabil ceva rulment e pe duca. Daca se ajunge la cimentarea de pe pinioane, mai bine iei alta cutie.

Ambreiajul sus, e alta problema. iti trebuie cel putin kit de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Passat 1.9TDI  2001

e tare complicata desfacerea cutie? am nevoie de ceva scule speciale? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand sa mergi la un mecanic/service care stie ce face. Altfel mai faci o cutie cu piesele ramase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, am un passat 1.9 avf 131 cp cu cod cutie ELN, problema este ca huruie la cald in toate treptele, nu am gasit pe nimeni sa o repare la un cost decent, toti cereau peste 2000 lei. Asa ca am optat pt o cutie de la dezmembrari, insa nu stiu ce cod are cutia si daca se potriveste pe masina. Cutia este de audi a6 c5 2.5 tdi cu 6 rapoarte. Cutia are codul: 01E3012110 Stie cineva ce cod are si daca cumva este cod FRK compatibil cu 1.9 avf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Cutia de 2.5 are alte rapoarte.

Cauta o cutie exact pentru motorul tau, nu te complica. Si-asa e plin de Passaturi in dezmembrari, nu e o masina rara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat cutia cu cea de audi a6 2.5 tdi dar chestia este ca nu intra in marsarier, intra in treptele de mers inainte dar in marsarier nu,  deci nu se potriveste. Am cumparat alta cutie de pe un 1.9 avf , cutia este la fel, acum sa vad daca huruie si asta. Din ce am inteles de la mai multi asta e boala cutiei la 1.9 avf in 6 rapoarte huruit in mers la accelerare si deaccelerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!