Jump to content

Ambreiajul


flopem
 Share

Postare recomandată

57 minutes ago, LightMan said:

Mentionez ca fara sa imi dau seama, am bagat in a 1 a si am plecat de pe loc cu frana de mana trasa si mototul nu s-a oprit.

Cuvantul cheie este "am plecat". Pai daca ai plecat, ce mai vrei? Ce stii tu, ca se testeaza ambreiajul incercand sa pleci cu frana de mana trasa si trebuie sa se opreasca motorul, NU se aplica in cazul tau particular. La aia cu ambreiajul care patineaza, nu se opreste motorul, dar masina STA pe loc. Tu daca ai plecat cu frana trasa, arata doar ca nu-ti prinde bine frana de mana sau nu ai tras-o destul, sau ai tarait rotile.

Caraitul pe care-l auzi cand bagi marsarier, poate fi din cauza ca nu apesi pana la fund ambreiajul (posibil covorase) sau pur si simplu din cauza ca la marsarier nu exista sincroane in cutie, asa este fabricata ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.05.2016 at 6:53 PM, Ebi said:

Cuvantul cheie este "am plecat". Pai daca ai plecat, ce mai vrei? Ce stii tu, ca se testeaza ambreiajul incercand sa pleci cu frana de mana trasa si trebuie sa se opreasca motorul, NU se aplica in cazul tau particular. La aia cu ambreiajul care patineaza, nu se opreste motorul, dar masina STA pe loc. Tu daca ai plecat cu frana trasa, arata doar ca nu-ti prinde bine frana de mana sau nu ai tras-o destul, sau ai tarait rotile.

Caraitul pe care-l auzi cand bagi marsarier, poate fi din cauza ca nu apesi pana la fund ambreiajul (posibil covorase) sau pur si simplu din cauza ca la marsarier nu exista sincroane in cutie, asa este fabricata ea. 

Acest carait nu se aude doar cand bag in marsarier, apare dupa ce merg cu masina o perioda si se aude oricand apas abreajul(cand schimb in 1, 2,3 etc), cam de la jumatea cursei in colo. Nu cred ca are cum sa fie de la covoroase pentru ca daca o las fara sa merg cu era si apoi o pornesc nu se aude nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este interzis sa dai quote la postul precedent. Doar raspunzi si gata, fara citat.

Tu ai zis ca se aude baraiala sau bataie care nu stiu ce poate fi. Daca este doar carait dupa ce mergi cu masina, poate este din cauza uleiului din cutia de viteze. Se subtiaza sau este prea putin. Cutia este lubrifiata pe viata, dar la 200.000 Km poate nu strica sa iei cu 200 lei 2L de ulei original de la reprezentanta si sa-l schimbi. Caraiala se aude cand bagi in viteze, sau se aude cand doar calci ambreiajul cu motorul cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi din ce an este masina si citi km are? Da kit-ul de ambreiaj este pe duca.Verificat si nivelul uleiului in cutie si daca nu are se completeaza cu ce iti recomanda producatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e din 2003, imi arata in bord 140000 de km (care cel mai probabil nu sunt reali) si a fost adusa din Germania. Cum pot verifica nivelul de ulei din cutia de viteze ? Si cum il pot verifica ?

Scuze daca par idioate intrebarile de mai sus , insa sunt icepator in ale masinii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificare nivel ulei cutie-

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mutumesc ryan!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu niste detalii, am fost acum la un prieten care are masina de mai multi ani, asa ca al mi-a zis ca sunetul scos e defapt un sunet mecanic care cel mai probabil se aude de la cablul de abreaj(se aude ca un arc tras pe metal).

A testat cutia, a zis ca timoneria e ok sincroanele sunt ok, la fel si cutia nescotand nici un sunet si vitezele se schimba bine.

Acum va intreb, cum naiba vad/ajung la cablul de abreaj, ne-am uitat amandoi si nu vad nimic sa se miste cand actionez ambreajul, aveti o schema ceva?

Si daca ar fi sa schimb cablul de ambreiaj imi puteti spune un pret aproximativ si eventual sa imi recomandati un servie auto ok in Bucuresti?

Modificat de LightMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai degraba frana de mana are o problema :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Man - vezi ca ai ambreiaj hidraulic nu pe cablu, sunetul ar trebui sa provina de la placa de presiune, ele fac galagie la batranete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc SergiuD, eu din cate stiam cele pe benzina sunt pe cablu si cele pe motorina sunt hidraulice.

Oricum , am atasat un filmulet , asa se aude cand apas pedala fiind pe loc, neumbland la schimbator.

video-1464816382.mp4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pocnetele sunt de la manipularea camerei video?

Daca te referi la acel marait si eu aveam ceva asemanator inainte de schimbarea kitului ambreiaj. Placa de presiune are un sistem de parghii care e gresat de nou, cand se uzeaza si corodeaza face cam asa ca la tine.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fine, paraitul e de la placa, cu timpul va scoate un scartait strident la cald, eu vara am patit asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

asa am avut si eu, scartaia cand apasai ambreiajul, era mai tare la apasare si tinea foarte sus.

La 193 000 km( dupa ce am mers vreo 30 000 asa cu el) am reusit sa il schimb. Cumparat kit ambreiak LUK( 330 lei) si schimbat (350 lei manopera).

Acum este foarte usor la apasare, nu mai patineaza, tine jos, alta viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17.06.2016 at 8:10 PM, sory4u2003 said:

asa am avut si eu, scartaia cand apasai ambreiajul, era mai tare la apasare si tinea foarte sus.

La 193 000 km( dupa ce am mers vreo 30 000 asa cu el) am reusit sa il schimb. Cumparat kit ambreiak LUK( 330 lei) si schimbat (350 lei manopera).

Acum este foarte usor la apasare, nu mai patineaza, tine jos, alta viata.

Atasez poze cu kitul de ambreiaj vechi schimbat. Placa si ambreiajul erau Luk si rulmentul Sachs. Este posibil sa vina asa din fabrica sau poate au fost schimbate intre timp?(eu am masina de la 92000km)

IMG_20160618_141223_resize.jpg

IMG_20160618_141238_resize.jpg

IMG_20160618_141348_resize.jpg

IMG_20160618_141428_resize.jpg

IMG_20160618_141517_resize.jpg

IMG_20160618_141524_resize.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La masina din semnatura daca  apas pedala n podea in treapta 1 sau treapta 2 de pe la 2000rpm se apar niste vibratii+un sunet(nu stiu cum sa l descriu).Vibratiile se simt in volan dar si in caroserie.

Cineva mi a spus ca e de la arcurile de la discul de ambreiaj,pentru ca s a slabit carcasa de metal in care stau.Ce i drept inainte cu aprox 70k km am schimbat ambreiajul pt. ca se auzea un clantzanit cand mergeam cu treapta 1 sau 2 la relantiv(se aude si acum).Si atunci jucau arcurile in abreiajul vechi.Dupa ce am schimbat kitul a fost liniste vre o 50.000km dupa care iarasi a aparut sunetul acela iar dupa  inca 20.000 simptomul descris in prima parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cat mai vrei sa te tina ambreiajul? poate a sosit timpul sa-l schimbi din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai totusi un ambreiaj nu incepe sa si dea duhul dupa 50.000km...pe masina anterioara tot 1.9 tdi+ciptuning am schimbat ambreiajul,am facut vre o 150k km si inca a fost in regula,fara sunete suspecte sau alte minuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarat ce spui dar nici nu mai poti reclama o montare gresita a ambreiajului,nu? si daca dai cutia jos,ce faci,nu-l schimbi?

inca ceva ce eu nu stiu: are volant cu masa dubla?

Modificat de MRP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cu pedala apasata discul este liber, deci nu de la el apar vibratiile. Cu pedala apasata sint in sarcina rulmentul si placa de presiune pe care apasa , aici la contactul dintre ele este sursa vibratiilor, sint convins ca nu e vorba de disc sau volant. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant e cu masa simpla,tocmai din aceasta cauza mi a spus cineva ca se slabeste carcasa ce tine arcurile la ambreiaj,in prima faza apare clantzanitul arcurilor dupa care vibratiile in treptele 1-2 pt. ca acolo se transmite cuplul maxim...daca tot voi desface m am gandit sa mi fac un ambreiaj la comanda.

Cu masina nu fac liniute,nu trag trailer sau remorca.

Daca aveti alte pareri sunt binevenite. 

Modificat de Akos09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L as schimba cu unul facut la comanda,unul normal tine iarasi 2 ani....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu mergi cu masina,poate sa tina si 10 ani...conteaza nr de km si unde-i faci:oras sau afara din oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!