Jump to content

Ambreiajul


flopem
 Share

Postare recomandată

Da mam lamurit intre timp, si la tdi e doar pe 2 motoare cica asz si inca unu..

Legat de problema ta de mai sus nu cumva rulmentul de presiune a capitulat? eu pe ala il suspectez. Totusi te sfatuiesc sa ceri si parerea altui mecanic.

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai dreptate. Oricum testul de acasa a ambreiajului imi intareset convingerea. Cu frana de mana trasa in treapta a treia sau a doua motorul continua sa functioneze asa ca s-ar putea sa nu fie numai rulmentul. Incep cautarile pentru un kit mai avantajos. Cine a mai schimbat recent poate sa ma ajute cu un pret marca etc. Multumesc anticipat celor care se ostenesc sa citeasca si sa scrie un rand doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ssnyper, sfatul meu este sa cauti pe net nr. Tel Materom Mures, ei sunt distribuitori si vanzatori de piese noi si sh. Pe multe piese noi am vazut etichete Materom si cred ca au peturi mai bune. Un senzor Map ptr Fabia mea pe Hella costa la ei 150 lei iar in Iasi 220. Au transport gratuit in marile orase unde au depozite mai mici si livreasa a doa zi, eu zic sa incerci.

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ssnyper oare nu te grabesti cu schimbarea ambreiajului? Atata timp cand discu` prinde si inca merge masina poate ar fi bine sa il folosesti pana se duce si discu ala. Bine oricum nu va mai tine mult discu daca zici ca prinde deja sus si mai e si rulmentul.

Daca mergi cu o masina(indiferent de marca si motorizare) cu ambreiajul pana nu mai misti masina din loc exista riscu sa afectezi volantul sau altceva pe acolo?..poate cei mai experimentati in ale mecanicii ne pot lumina. :icon_idea:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea totusi sa il achizitionez cat nu sunt presat de timp si nevoie, pentru ca trebuie sa mai iau in calcul si pretul manoperei care din cate am intrebat e undeva in jur de 60 % din pretul ambreiajului. In alta ordine de iedei sincer m-am saturat sa merg cu pedala la fund in viteza a 5-a si sa ajung doar pe la 120 cand e cald si toate sunt incinse, plus consumul care creste din cauza faptului ca motorul se tureaza mai mult pentru a produce putere mai mica daca intelegi ce vreau sa spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam ai dreptate, decat sa fortezi masina aiurea mai bine il schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

am un zornait la plecarea de pe loc in viraj stanga sau dreapta.Este ca un bacanit pe o foaie de tabla.Am mai auzit la cineva care avea duse capetele de planetara doar ca la mine este o faza incipienta cred.Cum pot sa imi dau seama daca chiar capetele de planetara sunt defecte si care din ele este defect (cel din stg , dr sau cele dinspre cutie) ?

Modificat de alin15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin dupa inca o vizita la un alt service. Verdict : " Daca tace cand calci ambreiajul e clar cutia sau un rulment". Singurul mai plauzibil a fost un nene inginer de meserie (nu e neaparat relevant nici fap[tul ca e la un service la o alta marca) care a spus ca sunetul i se pare a fi de placa de presiune care vibreaza pe disc nicidecum de rulment care joaca. Inca o chestie observata la rece ... pedala de ambreiaj scartie simptom pe care eu il pun ca argument pro la placa de presiune a carei structura lamelara sau jocul pe care la prins determina scartaitul. La cald nu se mai aude scartaind.

In alta ordine de idei pedala nu mai e la acelasi nivel cu cea de frana fapt care indica un ambreiaj uzat nu o cutie defecta. Din cate am citit la ambreajul actionat hidraulic discul este un pic tensionat fata de normal fapt care determina pozitia pedalei si pe masura ce se uzeaza discul pedala se ridica. Parca nu as desface fara sa fiu sigur ca e ceva anume dar ... inevitabil... tot la "operatie" va ajunge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am desfacut ambreiajul la ghici in ideia ca daca e totul ok il pun la loc, cu ocazia asta l-am schimbat si acum functioneaza perfect. Deci, un ambreiaj uzat nu este numai atunci cand patineaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

75000 de km. De mentionat faptul ca masina nu a fost de noua la mine ci a fost cadoul unei domnite care isi luase permisu si dupa ce a invatat ce si cum a zis ca e puturoasa si a vandut-o. Km sunt reali pentru ca am primit cartea service si dupa vizita la dealer cu istoricul din calculator macar km au fost reali. Spun macar pentru ca vizita la dealer a mai scos la lumina niste ... chestii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina ta are ambreiaj hidraulic, caz in care cilindrul receptor (sau pompa) pot fi de vina. Poti incerca in primul rand o aerisire cum se spunea si mai sus, iar daca dupa operatiunea asta face la fel, verifici pompa de ambreiaj si cilindrul receptor. Nu sunt piese prea costisitoare in caz de necesitate de schimbare. Verifica si nivelul lichidului de frana..

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul este actionat hidraulic intradevar dar cilindul receptor sau pompa nu prezinta scurgeri si nici un al simptom care sa indice o defectiune la pompa. Nu am vazut prea bine cilindrul secundar cel din capatul furcii care actioneaza rulmentul de presiune, dar din ce am vazut nu avea scurgeri.

Zgomotul, pedala ridicata fata de cea de frana, momentul de cuplare foarte sus ma face sa cred cum am mai spus ca e o defectiune in ansamblul: rulment, placa presiune, disc de ambreiaj mai mult placa de presiune sau disc, vreun resort de pe disc desprins/rupt sau placa de presiune detensionata din cauza uzurii discului sau vreun bolt de pe placa sarit care ar explica toate simptomele..

Oricum voi desface cat de curand si atunci voi vedea exact despre ce este vorba. Am convenit cu un mecanic sa desfacem sa vedem daca e ambreiajul de vina sau cutia de viteze si in functie de ce e defect schimb kitul de ambreiaj sau montez totul la loc si incep sa caut cutie.

Ma gandeam ca poate cineva s-a mai confruntat cu o problema similara cu zgomotul de tabla desprinsa sau ca ar fi o problema comuna.

A ... de unde am primit si diagnosticul de cutie de viteze defecta sau rulment tren fix defect s-au bazat doar pe faptul ca nu se mai aude zgomotul la apasarea pedalei de ambreiaj in rest nici un alt simptom nu indica o cutie care functioneaza defectuos de genul zgomot in anumite viteze, la rulaj, sau la schimbat, sau sa agate sa intre mai greu in vreo viteza.

Cand am spus ca la momentul apasarii pedalei tot sistemul de cuplare a este in presiune ceea ce ar elimina orice vibratie in tot sistemul de ambreiaj au ras de mine spunand ca "V-a innebunit pe toti internetul".

Nu sunt adeptul ideii "Mi-o fac singur ca e cel mai bine" pentru ca de aia exista doctori, ingineri, profesori, judecatori .etc. dar chestia asta cu neprofesionalismul si starea de agasare crescuta la orice vorba si idee exprimata de catre umilul client imi face sila.

Scuze pentru postul imens dar promit ca voi veni si cu rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Zilele astea m-am lovit de alta treaba.

Am gasit ceva intinat pe pres, sub pedale. Pe pipaite am dedus ca pedala de ambreiaj e umeda si mergand pe fir am ajuns sa vad o picatura pe cilindrul din imagine. Am sters bine si cam la 2 zile am verificat si am mai gasit o picatura. Pe pres nu mai era nimic intinat.

Kitul de ambreiaj l-am schimbat acum 5 luni cu altul pe original. Sa fie poate vinovat lichidul de frana care nu a fost DOT4 ci DOT5.1 de la Motul (din ce am cautat eu e mai bun ca DOT4 si totusi compatibil si cu aceleasi specificatii).

Ce e de facut? k

post-17144-0-35792700-1353868195_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The best way ist fix is a new....asta ar fi sugestia, dar pana nu demontezi sa vezi cum stau lucrurile....ma gandesc ca trebuie sa fie ceva oring-uri in interior...

Ca idee:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste in timp daca incepe sa pice mai mult pe covor trebuie sa schimbi pompa ca este dusa garnitura.Este posibil ca de la lichidul nou sa-si fi dat drumul garnitura.Stii cum este cu lichidul cand se schimba,cam cum sunt cu unele uleiuri cand pui alta marca, mai supureaza pe la garnituri cu toate ca au aceleasi specificatii,dar de la aditivi este ceva care nu convine.Daca gasesti Kit de reparatie se pot schimba.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functional nu am sesizat nici o ciudatenie. Poate se va linisti si asta, desi nu cred. Lichid-ul de frana nu pare sa se fi imputinat.

Daca merg asa ce are? Consecinte sau daune colaterale...ce se poate intampla?

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ramai fara lichid in vas nu este problema poti sa mergi destul,dar sa nu se accentueze pierderea si sa gasesti intr-o dimineata tot lichidul pe pres.ca atunci trebuie schimbata pompa.Verifici din cand in cand nivelul.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut am un prieten care are o skoda fabie de 1,4 benzina si pierde lichid de frina,a completat cu vreo 150g si deja e sub minim lichidul in vas ...cam in 7 zile a pierdut 150 g de la ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnituri pistonase etrier, aerisitoare, conducte fisurate, garnituri pompa frana, ....poate sa curga pe la pedala ambreiaj (vezi filmarea de mai sus)....etc. sunt multe de verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mâine am o programare la service pentru schimbat ambreiajul. Am găsit un kit (disc, placă, rulment) fabricaţie Cehia, marca Starline, la preţul de 350 ron (un prieten la un magazin de piese auto). A folosit cineva sau ştiţi ceva (de bine sau mai puţin bine) despre marca asta?      

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt fabricatie Cehia. Sunt ambalate Cehia.

cele mai ieftine piese. ce pretentii poti avea la calitate?

am intalnit placute de frana Starline care s-au lipit de disc si s-au rupt cand masina a pornit din loc dupa 2 saptamani de stationare. nu stiu daca e normal...

Rulment Starline care dupa 5000 km avea deja zgomot. 

 

Si e cam mare pretul la 350 lei (daca e vorba de kit-ul  S SL 3DS0051).

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Eu am schimbat kitul de ambreiaj adica rulment-placa-disc Valeo 650Ron (1,4 16V 100cp) 110000Km

Modificat de mykytot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Am o Skoda Fabia Combi din 2003 si am observat ceva mai ciudat.

Dupa ce merg cu ea, cand bag in marsarier si apoi chiar si in viteza 1 , cand apas ambreajul se aude un "barait/o bataie". Aceasta "bataie/baraiala" se aude dupa ce folosesc un pic masina, daca o las parcata si apoi plec cu ea nu se aude , dar dupa ce mai merg cu ea incepe sa se auda.

Oare e pe duca ambreajul ? 

Mentionez ca fara sa imi dau seama, am bagat in a 1 a si am plecat de pe loc cu frana de mana trasa si mototul nu s-a oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu iti atinga esapamentul pe undeva sa intre in rezonanta, pe linga mansonul elastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!