Jump to content

Ambreiajul


flopem
 Share

Postare recomandată

Salutare. Am dat un search pe forum, dar nu am prea gasit un raspuns la problema mea.

Am masina din descriere, ambreiaj hidraulic, pedala ushoara. Are prietena acelasi model, pedala grea la ambreiaj +niste fasaituri cand este motorul pornit si cutia de viteze pe liber. Daca apas ambreiajul, fasaitul dispare. In mers nu mi-am putut da seama daca se aude sau nu.

Pedala de ambreiaj am crezut ca se apasa greu din cauza lichidului, am crezut ca exista aer sau nu ii ajunge lichid. Buun, am facut aerisire, ajunge lichid fara probleme, pedala este in continuare grea. Aveti idee ce ar putea fi? Fasaitul s-ar putea datora si de la lipsa uleiului din cutie, urmeaza sa inlocuiesc uleiul (daca mai am ce). Va rog dati o mana de ajutor. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fasaitul este posibil sa fie si de la rulmentul de presiune, sau de la un rulment din cutie. Cand apesi pedala se reduce turatia arborilor din cutie.

Pedala "tare".Poate este pistonasul de vina. Altceva ... nu stiu in acest moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vorba de rulmentul de presiune, exista posibilitatea sa il gresezi? Stiu ca la unele masini se poate chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pedala de ambreiaj grea are ca si cauza placa de presiune in cele mai multe cazuri (desi mai pot fi si altele). Aceasta isi pierde proprietatile elastice dupa un anumit timp si trebuie schimbata odata cu discul de ambreiaj si rulmentul de presiune, adica tot kitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa simteam si eu pedala de ambreiaj mai tare. Am schimbat kit-ul de ambreiaj si acum apasarea pedalei este foarte usoara. Pretul kit-ului este aproximativ 500 lei cu TVA, iar manopera 320 lei cu TVA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am o problema cu ambreajul. prinde cam sus si este moale. poate sa-mi spuna cineva de ce se intampla asta?

se poate regla cumva sa prinda mai jos? :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei, cu cat este discul de ambreiaj mai uzat (se subtiaza), cu atat prinde mai sus. La masinile astea nu prea se deregleaza ambreiajul ca sa ai ce regla inapoi. :soothe[1]: Dar cine stie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

@tama ai avut dreptate cu ambreiajul.

Masina a avut parte de o operatie completa cutie+ambreiaj.

Pe langa faptul ca au disparut fasaiturile, au fost cei 2 rulmenti de pe axurile cutiei, a capata si un kit complet de ambreiaj. Asadar pedala este foarte usoara, si masina silentioasa.

Pret kit ambreiaj LUK 600 RON (placa presiune+rulment presiune+disc ambreiaj), manopera+ piese cutie 1150 RON.

Modificat de bogdy84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie de-o vreme daca las ambreiajul prea incet (cam cum fac femeile) si accelerez schiauna un pic. Am cca 80kkm. Vrea sa-mi spuna ca i se apropie sfirsitul sau pot sa-l ignor? Nu pare sa patineze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
radudorurus

salut.

cer parerea celor care au mai avut probleme cu discul de ambreiaj.

acum o saptamana am fost la munte.

la intoarcere, era o mica portiune de drum mai dificil de trecut din cauza inclinatiei si a bolovanilor de pe-acolo (~2m). astfel ca mi-a luat cam 20-30 minute sa trec de obstacol.

binenteles ca ambreiajul a avut de suferit. s-a incins si a inceput sa miroase.

de atunci, de fiecare data cand opresc masina (mai ales dupa ce am circulat in oras), miroase a ferodou ars insa nu am observat vreo schimbare in felul cum lucreaza ambreiajul. adica pedala prinde in aceeasi pozitie si cuplajul este ferm fara sa se balbaie sau sa patineze.

ce parere aveti si ce recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca miroase in continuare a ferodou incins este cam dubios; si chiar daca ai parcurs o bucata de drum cu tr.1 sa zicem, tot n-ar justifica mirosul (evident in conditiile in care nu l-ai patinat sa-l omori). Parerea mea: mai lasa-l o perioada si daca continua sa miroasa si/sau da semne de oboseala schimba-l. Costa undeva la 150RON (cu piesa veche la schimb) un disc de ambreiaj la reprezentanta (Sachs), poate gasesti pret bun si pe la firme aftermarket dar acolo iti recomand sa te duci cu discul vechi in mana ca sa nu trebuiasca sa faci nenumarate drumuri din cauza nepotrivirii.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radudorurus

Multzam de raspuns BLiTZ.

Incerc sa-l frec cat mai putin (plecarea de pe loc -ambreierea- sa dureze cat mai putin si la turatii mai mici) dar cand ajung acasa unde este aglomerat, trebuie facute manevre (parcare laterala, intoarcere...) si cred ca atunci se incinge.

voi fi atent si o sa intreb la Intercar (Sibiu) cat costa un disc si manopera cu toate ca nu m-as duce la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie de-o vreme daca las ambreiajul prea incet (cam cum fac femeile) si accelerez schiauna un pic. Am cca 80kkm. Vrea sa-mi spuna ca i se apropie sfirsitul sau pot sa-l ignor? Nu pare sa patineze.

Pai tu nu crezi ca-i ajunge 80 de mii ?

E cazul sa-l schimbi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radudorurus

Am primit raspuns de la Intercar Sibiu

Disc ambreiaj: 210.80 ;

Placa presiune : 182.15 ;

Rulm pres : 212.81

Manopera : 450 ron ;

din ce mi s-a spus, am inteles ca la piese sunt preturi reduse (piesa veche la schimb)

Sunt surprins de preturi tinand cont ca am dat telefoane pe la alte magazine si la disc (sachs-luk) mi-au dat preturi intre 300-420 lei.

Ma asteptam ca reprezentanta sa practice preturi mari.

Modificat de radudorurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D eu ti-am zis sa-ntrebi! ... ca nu te doare gura :) . Da, preturile sunt pentru piese cu regim de piesa veche la schimb, probabil se adauga si oferta de 20% discount la piese pentru auto din segmentul 2 (> 4 ani; fabia 1 face parte din acest segment chiar daca e mai tanara de 4 ani).

Ti-am trimis un PM!

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut ! Sunt nou pe forum si detin o SKODA fabia kombi 1.9 sdi 64 140kkm vreau sa stiu si eu dacaam distributia pe lant si daca motorul are volant dubla (ceea ce nu cred) vreau sa schim ambreiajul ptr ca patineaza uneori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da nu tre sa iti schimbi si volant,distributia e pe curea,iei numa disc placa si rulment

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu Aline, nici TDi-ul nu are. Am fost si eu lafel de surprins cum o sa fii si tu dar ATD-ul NU are nici el DMF. Singuul motor care are este ASZ/BLF care au echipat Fabia RS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da nu tre sa iti schimbi si volant,distributia e pe curea,iei numa disc placa si rulment

Merci mult !

Intr-adevar, SDi-ul NU are volant bimasic.

Merci mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

E stantat codul producatorului pe toate piesele. De obicei cel original e Sachs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Andutzu1979 (Andrei)

Eu am 205.000 km si inca nu am schimbat ambreiajul. Si merge destul de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna dimineata si la multi ani Andreilor pentru maine .

Am si eu aparent o problema cu ambreiajul de o saptamana . Intra in viteze , totul normal , nu miroase de nici un fel nu se aude nimic , doar ca masina nu mai trage ca inainte .

In special treptele inferioare nu au putere ...ajunge motorul la 3000 si tot nu se infinge cum facea acum 2 saptamani .. Cum ajung in a 4 a deja totul revine la normal .

Am fost in service saptamana trecuta pentru alta problema si intrebandu-i pe baieti dupa ce s-au plimbat si ei putin mi-au spus ca trebuie schimbat kitul de ambreiaj .

Am inteles ca la ei manopera este 400 iar kitul l-am gasit undeva pe net intre 450 si 560 de la luk .

Intrebari:

Trebuie schimbat tot kitul ?

Este diferenta mare intre marca luk si sachs ?

Ma mai tine oare ambreajul meu vreo 2 3 luni ,daca nu o fortez mult ?

Este adevarat ca Seatul are model similar la motor, ambreiaj samd .. cu Fabia ? Am vazut azi in targ un Seat Ibiza si sub capota arata identic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!