Jump to content

Probleme Pornire La Rece


shakeru06
 Share

Postare recomandată

Adica la drum lung nu folosesti treapta 1 si marsarier ? Nu inteleg ce vrei sa spui. Poate faptul ca in celelalte trepte nu face.

Daca-i asa, si eu tot din zona transmisiei zic ca e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la treapta 1 se simpte pt ca e turatia mica si cuplu aplicat volantei este mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles...poti sa ma ajuti cu un pret la un kit de ambreiaj si volant??? sa stiu cam la cat ma duce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cu ce te poate ajuta ceea ce voi posta eu,dar poate sa fie si unul din suporti rupt sau slabit.La mine s-a intamplat in timp ce am redus viteza pt. a lua o curba la stanga si am schimbat viteza pt. a face frana de motor si trosc gen esapament lasat pe strada...ce o fi? i-am dat tarcoale de am ametit si totul parea in regula,cand debreiam se auzea ca un huruit plus ca vibra destul de puternic.Fuga la mecanic crezand ca ar fi ambreiajul,dar spre norocul meu am avut suruburile de la suportul motorului din dreapta distruse (unul lipsa celelalt deja indoit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat azi supotul ala de la cutie...si tot asa face... a venit un mecanic azi si mi'a zis ca trebuie sa schimb kitu de ambreiaj...urmeaza sa il schimb....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut, am intampinat aceasta problema, de nepornire a motorului la rece, doar azi, cand au fost -20 grade, ieri in schimb la -18, a pornit din prima, dar greoi. Azi in schimb dupa 5 incercari, nu a mai vrut sa porneasca nici cum. Precizez ca bateria e destul de nou, respectiv din iulie 2011, filtrele le-am schimbat pe toate in octombrie 2011, impreuna cu distributia. Precizez si faptul ca sunt un incepator in ale mecanicii, fiind prima mea masina, pe care o detin din ianuarie 2010. As mai dori sa fac o precizare, nu desi nu ar fi pentru acest topic, dar poate are legatura cu faptul ca nu a pornit azi dimineata, si anume de cateva zile, sunt momente cand mi se aprinde becul rosu de ulei si-mi apare scris la bord "STOP ENGINE - OIL PRESSURE", dar dispare dupa ce opresc motorul si porensc iarasi. Precizez ca presiunea a fost masurata, si mecanicul mi-a zis ca este ok. Daca ma puteti ajuta si indruma in rezolvarea acestor probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea care iti apare cu motorul pornit - schimba senzorul de presiune a uleiului sau verifica-i cablajul, conexiunile.

Legat de pornire - problema poate sa fie de la carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, in primul rand pentru sfaturile primite, dar o sa mai fac niste precizari, pentru a primi din parte cunoscatorilor, niste sfaturi si mai utile, asadar:

- senzorul de presiune l-am schimbat deja, dar nu am precizat si becul rosu de ulei si STOP ENGINE OIL PRESSURE, mi se aprinde in continuare, precizez, ca mi se aprinde doar daca motorul este turat fie la drum intins cand merg cu 140 - 150 si are intre 4000 - 4500 RPM, sau si prin oras, spre exemplu acum cu frigul acesta, probabil ca nu-i place frigul, deci si cand acul de la apa este la 90 grade si cand inca nu urca pana la 90. Precizez ca nivelul uleiului era intre minim si jumate, motiv pentru care am completat, acum fiind la nivel maxim, de la completare inca nu mi s-a mai aprins. Legat de viscozitate, precizez ca am ulei ARAL 5w40, pe care l-am schimbat anul trecut in octombrie, inainte am avut Mobil One si parca nu a facut atatea probleme.

- acum ma ingrijoreaza si faptul ca nu porneste dimineata, cum am zis azi la -20 grade, se chinuia sa invarta, dar nimic dupa a 5 - a incercare, asa ca am renuntat, sa nu fortez ceva. Sa fie descarcata bateria, dar e cumparata de anul trecut din iulie - august, nu mai retin. Sa fie motivul, faptul ca plec cu ea dimineata la servici si vin inapoi de la servici, deci cam 4 km dus intors, sa fie din cauza ca nu reuseste sa se incarce in timp asa scurt, si sa se fii descarcat si asta, desi e destul de noua.

As dori niste sfaturi, indrumari, ce sa fac in ambele probleme, sa merg la reprezentanta Wolksvagen in Oradea si sa-mi faca o diagnoza, pentru identificare exacta a problemelor sau sa merg la un service bun, care pot si ei sa-mi identifice problemele cu exactitate, pentru ca nu vreau sa bag bani pe rand si sa nu depisteze problema de la inceput.

Mersi, astept un sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai lovit masina pe la baia de ulei? sau ai dat in ceva gheata? te intreb pt ca am avut si eu problema cu aprinsul becului de ulei si era de la o lovitura in baie fapt pt care distanta intre fundul baii si sorbul de la pompa era de 2 mm.la turatii mari,nu mai putea sa traga ulei cum trebuie,

cat priveste bateria:nu e in garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema in proportie de 90% e de la senzorul de pe volant. Asa am patit si eu, si tot iarna mi-a crapat. Numai ca la mine clipocea ala de la ulei pe rosu si nu-mi mai mergea nici turometrul. In legatura cu pornirea, da-i cateva chei una dupa alta foarte scurte, si cand te hotarasti las-o mai mult si o sa-ti porneasca.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor! Mersi din nou pentru sfaturi si tin sa va anunt ca problema cu pornirea de dimineata s-a remediat, intru-cat au scazut temperaturile. De sambata incoace a pornit la prima cheie, dar totusi o ia putin mai greu. In ceea ce priveste becul rosu de ulei si mesajul STOP ENGINE OIL PRESSURE, pot sa spun ca s-a rezolvat si aceasta, partial, intru-cat am completat cu ulei, nivelul acestuia fiind aproape de minim ultima data cand l-am verificat, respectiv acum o saptamina cand am facut si aceste postari. Spun partial, pentru ca totusi odata cu venirea timpului mai bun, vreau sa merg cu ea la reprezentanta volkswagen din oradea, sa-mi identifice exact problema pe tester. Probabil ca este ceva infundat, respectiv sorbul de ulei si ar trebui curatat, iar la partea de pornire dimineata, intru-cat bateria cum am mai zis este destul de noua, poate sunt probleme cu bujiile sau altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, am un Seat Leon, 1.9 TDI, 2004. Are distributie schimbata,bujii noi, filtre schimbate, insa intmpina problemela pornire, mai ales la temperaturi scazute. Are 130.000 km, testele pe pc nu indica nicio defectiune, insa ea porneste foarte greu, dar dupa ce porneste nu mai sunt probleme,merge perfect. Aveti idee din ce cauza? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e de la baterie.Problm apar mai ales atunci cand temp.sunt  scazute,daca masina e pornita rar,drumuri scurte etc.Poate necesita o incarcare pe redresor(bateria),o completare cu apa distilata,mai ales daca bateria e cam veche(sau proasta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
pisaru flavian

Salut, am o problema si eu la pornire, zilele trecuta ~-15 grade nu a vrut sa porneasca deloc, electromotor nu invartea, i-am dat curent nimica, azi -2 grade a pornit fara problema. Acum o luna a mai facut asa intr-o dimineata geroasa si am dat electromotorul jos, i-am schimbat periile, erau mai deloc si bucsa aia care face urat la pornire, am crezut ca sa rezolvat problema dar se pare ca nu. Astept vreo sugestie, multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, sunt multe de verificat.... imposibil de diagnosticat pe forum. 

 

verifica senzor temepratura G62 in primul rand, dupa care mai vb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pisaru flavian

Dar electromotorul nu invarte, ca si cum nu ar avea curent, ce treaba ar avea senzorul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
On 2/9/2008 at 3:03 AM, Killing Spree said:

trepideaza cumva ca si cand ar vrea sa moara? ti s'a aprins cumva becul galben de eroare motor vreodata (cel galben ultimul din randul doi de becuri)?

Salut!!

Detin un Seat Leon 2.0 TDI 16 V, 103 KW.Am vazut ca descrii exact ce problema am eu.La pornire, porneste ft urat parca ar fi infundata.Am becul aprins cel galben ( eroare motor).Am dus-o la mecanic a umblat la injectoare, dar problema inca exista.Mi-a zis ca s-ar putea sa fie senzorul de temperatura, dar a pus tester-ul si nu apare.La bujii a zis ca nu s-a uitat.Stii te rog sa imi zici cauza si care e solutia??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca incerci sa faci referire la un post de acum 10 ani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!