Jump to content

Consum Passat B6


XREDX
 Share

Postare recomandată

ma mir, ca a fost destul de liber azi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai de asta m-a surprins si pe mine. date fiind problemele de saptamana trecuta cu filtrul de motorina, am presupus ca am fantana arteziana sub capota, dar nu am gasit nici o scurgere.

nici nu a fost exagerat de frig, deci nu am gasit nici o explicatie logica pentru consumul asta, iar in weekend a mers ok, chiar fugarita bine am scos 8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, depinde de aglomeratie. Eu, in jurul orei 08 - Titan-centru - 10 km - consum 9/100km - consumatori porniti la greu. La mine, ce consuma mult, este PTC-ul....incalzirea. Diferenta de minim 0.2l la consumul la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e si la mine. Tie iti apare la scanare, ca parca la mine nu e. Poti s-o opresti fara a opri ventilatia? Vreau sa stiu daca ai incercat, ca asa si eu stiam ca se porneste in anumite conditii de selectie a temp. La mine porneste automat, chiar daca knob-ul este pe 22 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cluj-Baia Mare distanta aprox 140 de km parcursi in 90 de min. Mers extrem de ilegal pe aproape toata durata traseului, un maxim de 190 pe o linie dreapta inainte de Baia Mare, 4 persoane in masina , bagaje neglijabile consumul a fost de 6.5%. La intoarcere Baia Sprie - Cluj Napoca 170 de km parcursi in 1 ora si 45 de min cu un consum de 5.9%. Pana la Dej am venit mai incet avand un consum de 5.5%. Dej-Cluj l-am facut in regim de autostrada in 25 de minute cu o medie de 110-120 nici eu nu mai stiu. Mentionez ca masina a fost remapata la 150 de cai.

Modificat de vladutz84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da Vali, daca ii dau OFF la clima, scade imediat.

Oricum - e ca observatie doar, nu ma deranjeaza... prefer sa fie cald....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ce conditii porneste PTC-ul?

eu in ultima vreme dau temperatura pe HI (banuiesc ca aici PTC ar trebui sa fie pornit) si ventilatia pe a doua treapta, pana se incalzeste putin motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La astea mai noi porneste daca e mai frig de 4-5 grade indiferent de setarea climatronicului. Se opreste dupa ce temperatura ajunge pe la 75-80 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea e 2010, facelift - clima noua - si iti zic ca asa face la mine.... dau OFF la clima si scade consumul la relanti - o sa verific cum se comporta si cand e rece.... dar imi aduc aminte ca e similar comportamentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amândoi aveți dreptate, așa fac modele mai noi. Nu mai trebuie să crești temperatura pentru a intra PTC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata aceeasi treaba cu consumul... De la Titulescu cu Manta pana la Manta cu Ion Mihalache, consum 22l. La relanti, cu toti consumatorii porniti, 0.9l, cu toti opriti 0.7. Ieri la -10 grade, acelasi traseu, aceeasi intersectie, consum 8.5. Normal cu totul pornit imi sta la relanti la 0.6l (iarna).

Chiar daca pun diagnoza pe ea in momentul in care are pofta de mancare, tot nu stiu unde ar trebui sa ma uit. Ceva incarcare pe alternator, sa-mi dau seama ca cineva cere mai mult curent? Compensarile pe injectoare?

Consumul asta a aparut dupa revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A luat-o si la mine razna la un moment dat consumul pe BC. Imi arata instantul numai de la 15% in sus, si asta la mers constant. In acceleratie, intre 20 si 25%. Mi-a facut asa la un drum mai lung iarna trecuta. Eram in Sinaia cand a inceput brusc si m-a tinut pana am ajuns in Tg. Mures. A 2-a zi cand m-am intors, a revenit la normal. Masina consumase normal, acul de la ceasul rezervorului a scazut ca de fiecare data, doar BC-ul o luase razna. Nu am inteles de ce. A fost prima si singura data cand mi s-a intamplat.

Cat despre consum iarna asta..

Media pe ultimii 800km facuti exclusiv in Bucuresti(clima pornita mereu pe 26-HI, sunt mai friguros, am mereu suflul de aer cald spre parbriz si la picioare :) ) este de 8.7L/100km. Stil de condus echilibrat.

Dupa plimbarea de revelion, ~500km, 5 persoane, portbagajul plin si cateva bagaje si la picioare, rezervor plin la plecare - media 6.2L/100km.

Cred ca e acceptabil pentru balenuta. Mai putin de 7.5 nu pot scoate in oras orice as face. Mai ales ca nu schimb niciodata sub 3000rpm si a 4-a e doar pentru croaziera in cazul meu(pentru Bucuresti).

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update pe acelasi traseu, adica Bucuresti Sinaia, facut ieri si azi ( tur si retur). La dus am mers cu detectorul, 20-40kmh peste limita legala, si pe A3 ( buc - plo ) , la intoarcere pe DN 1 , mers 100% legal. 2 + 1 persoane + portbagaj ticsit. Pe ambele trasee farurile evident aprinse, scaunele incalzite, muzica f incet :)

La dus = 7,3 % ( pe A3 150kmh, in rest 120-130 afrara, in localitati 80-90 mai putin in dreptul camerelor, dupa Comarnic evident am lasat-o moale ca bebe dormea :) )

La intors.. 4,4 % ! Din pacate, stilul asta de mers "la pas" probabil a fost criminal pt injectoare si turbina ( in mod constant am mers pe cruise @ 1600-1700 rpm). DE la Otopeni incoace i-am dat cateva reprize pe toata plaja de rpms sa se dezmeticeasca :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu iti inchipui ca strici injectoarele si turbina daca mergi legal? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, daca mergi subturat le cam nenorocesti. Legal poti merge si intr-o treapta inferioara, dar mai turat. Consumul ala iti dai seama ca l-a obtinut mergand subturat, avand in vedere motorul lui.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea e 2010, facelift - clima noua - si iti zic ca asa face la mine.... dau OFF la clima si scade consumul la relanti - o sa verific cum se comporta si cand e rece.... dar imi aduc aminte ca e similar comportamentul.

La a mea, fabricatie 10.2008 MY 2008 in ce conditii porneste PTC-ul? Multumesc.

KeGPR, daca la 80-90km/h mergeai in treapta 6, era normal sa ai 1600rpm. Eu la 80km/h pe DN1 merg in treapta 4, mai rar in treapta 5. E adevarat ca am consum mai maricel, dar prefer asa decat sa am batai de cap cu turbina mai tarziu. Sau injectoarele cum zice Valentin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi cum o simti - ori la ON/OFF - ori cand ai temperatura pe HI. Posibil sa fie mearga la tine, cand ai temperatura pe HI.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic.........sa nu mor prost ( cu toate ca asa se va intampla )..........ce este CGP ? .....dar PTC ? ....ce fac si cum functioneaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu iti inchipui ca strici injectoarele si turbina daca mergi legal? :blink:

Nu e vb de legal, cum bine sublinia un coleg, ci de mersul subturat. A fost o incercare, nu imi place oricum sa merg asa "lesinat" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersul subturat are legatura directa cu sarcina. Poti sa mergi la vale in viteza a 5-a si cu 40km/h si sa nu mergi subturat, sau in a 4-a la deal, cu masina plina ochi si sa mergi cu 80 km/h si atunci posibil sa mergi subturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi cum o simti - ori la ON/OFF - ori cand ai temperatura pe HI. Posibil sa fie mearga la tine, cand ai temperatura pe HI.

Ideea e ca eu merg mereu pe AUTO si AC la 22grade. Dimineata dupa 5 minute baga aer cald pe gurile de ventilatie. Stiu ca am PTC din verificarea de pe seria de sasiu la dotari, dar nu stiam cum se manifesta. Daca baga cald dupa 5 minute inseamna ca se activeaza automata?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic.........sa nu mor prost ( cu toate ca asa se va intampla )..........ce este CGP ? .....dar PTC ? ....ce fac si cum functioneaza ?

aici gasesti raspunsurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT......avem asa ceva pe b6 ? cum ar trebui sa fie "marcate" in lista cu dotari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, daca mergi subturat le cam nenorocesti. Legal poti merge si intr-o treapta inferioara, dar mai turat. Consumul ala iti dai seama ca l-a obtinut mergand subturat, avand in vedere motorul lui.

1600-1700 rpm la mers constant, pe drum drept, chiar in vale, ti se pare subturat la un motor cu 350 Nm? ce intelegi tu prin subturat? De ce (cum?) se strica injectoarele si turbina?

KeGPR, daca la 80-90km/h mergeai in treapta 6, era normal sa ai 1600rpm. Eu la 80km/h pe DN1 merg in treapta 4, mai rar in treapta 5. E adevarat ca am consum mai maricel, dar prefer asa decat sa am batai de cap cu turbina mai tarziu. Sau injectoarele cum zice Valentin.

M-ai inteles gresit. Eu nu cred ca se strica injectoarele si turbina de la mers cu 1600 rpm. De fapt, fara sa intentionez sa jignesc pe cineva, povestile astea de groaza cu subturarea imi par precum cele cu Baubau din copilarie.

Mersul subturat are legatura directa cu sarcina. Poti sa mergi la vale in viteza a 5-a si cu 40km/h si sa nu mergi subturat, sau in a 4-a la deal, cu masina plina ochi si sa mergi cu 80 km/h si atunci posibil sa mergi subturat.

Ai perfecta dreptate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am un passat 1,6 2010 si schimb vitezele la 2500 cand e motorul rece si la 3000 cat ajunge acu la 90C si am un consum de 3,5 in afara si 6-7 in oras , e bine asa cum fac ? E prima data cand am TDI si vw passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!