Jump to content

Consum Passat B6


XREDX
 Share

Postare recomandată

Da, cu siguranta.

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma, e pacat de banii aruncati aiurea, pe carburantul irosit.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Cirnu

Florin, hai sa iti explic toata treaba ... cand am cumparat eu masina asta, avea niste simptopme ciudate rau si anume nu se tura ai mult de 3000 RPM si din cand in cand imi vibra masina foarte tare pe loc. Aveam niste valori la injectoare +/- 3 de ma miram si eu cum de mai merge. Am mers asa cu ea o perioada pana cand Al Bundy a constatat ca eu nu aveam siguranta pusa la pompa de motorina din rezervor sui eu mergeam cu ea doar cu pompa tandem. Culmea este ca inafara de simptomele e mai sus nu avea nimic altceva. Dupa ce am pus siguranta, valorile injectoarelor erau ok +/- 0,03 . Intr-o seara cand mergeam eu prin oras, s-a aprins spirala in bord si pe BC check engine sau ceva cu workshop. Am pus cablul si mi-a dat urm. eroare :

Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BMN.clb

Part No SW: 03G 906 018 EM HW: 03G 906 018 EM

Component: R4 2.0l PPD1.2 G 4369

Revision: --H42--- Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0050072

Shop #: WSC 66565 257 00032

VCID: 74EDAD7417A030E

1 Fault Found:

004707 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241)

P1263 - 006 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 32

Mileage: 150558 km

Time Indication: 0

Date: 2012.10.14

Time: 20:49:21

Freeze Frame:

RPM: 832 /min

Torque: 40.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

67.08 %

Text: 5.250 uF

Time: 0.00 ms

Text: 0.00 mJ

Am sters frumos eroarea, s-au stins si luminile din bord, masina parea ca nu mai avea nimic. peste 1 sapt in timp ce verificam avansul injectiei care era de 1,8 ( ceea ce mi se pare extrem de mare ) am zis sa mai dau un san si culmea a aparut iar eroarea de mai sus. Am fost la service sa ii fac revizia completa, printre care am schimbat si distributia ( fostul proprietar a zis ca a schimbat-o si el, dar ca sa fiu eu convins ... ). La service le-am spus sa imi verifice axele cu came si cablul de la injectoare. Cand am luat masina mi-au spus ca axele cu came sunt in regula si cablajul de asemenea. Am masurat avansul imediat cand am luat-o si am vazut ca scazuse pe la 1,08, probabil; de cand schimbasera cureaua si felul in care blocasera rotile de la axele cu came. Acum 1 sapt i-am dat jos filtrul de particule, atat fizic cat si din soft. Dupa scoaterea lui imi scotea la relanti un fum usor alb, sesizabil doar daca te uitai foarte atent, la modul la care nu era ceva observabil in trafic. Tipul la care am facut dpf off mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la o-ringurile de la vreun injector. Cum nu era asa sesizabil am ignorat. Culmea a fost ca dupa 2 zile de stat in parcare, masina mi-a pornit foarte greu. L-am telefonat pe tipul respectiv si l-am intrebat daca nu cumva scoaterea din soft a DPF are vreo legatura cu faptul ca imi porneste mie greu, el explicandu-mi ca nu are nici o legatura. Cand am pus iar interfata, iar eroarea de mai sus.

Acum sa imi spuneti voi, ce alta diagnoza sa ii mai fac pentru a descoperi de unde consumul ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand, scaneaza injectoarele, sa vedem ce valori au, cand e cald motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Cirnu

Uite :

Group 005: Start Conditions (last Engine Start)

800 /min Engine Speed (G28)

0.0 Nm Starting Torque

255.0 Start Synchronisation

81.0°C Coolant Temperature (G62)

Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)

-0.18 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1

-0.09 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2

-0.21 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3

0.49 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

Group 018: Piezo Unit Injector Status

0.0 Injector Status Cylinder 1

0.0 Injector Status Cylinder 2

0.0 Injector Status Cylinder 3

0.0 Injector Status Cylinder 4

Cantitatea injectata din grupul 1 era undeva intre 6,2 - 6,7 mg/str , dar dupa o accelerare pe loc a scazut undeva intre 4,5 - 5,2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arata foarte bine, injectoarele.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Cirnu

Asta mi se pare si mie ciudat, pentru ca inafara de eroarea aia cu implausible signal la injectorul nr 2, toate par a fi in parametrii. Dar intrebarea mea totusi ramane : De unde consumul ala foarte mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Distributia s-a facut de curind? Poate fi din avans sau o-ringuri, scapa presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat costa oringurile astea? Le-as schimba si eu sa fie schimbate... ca tot aud de ele!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Cirnu

Ma gandesc ca la o pierdere de presiune pe la o-ringuri masina s-ar manifesta si in alte moduri, de exemplu sa nu mai traga asa de tare. Masina mea trage foarte foarte bine. Si avansul am scris mai sus ca este 1,09 si cantitatea de motorina injectata 4,5-5,2 mg/str la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu am vazut valorile pentru ca nu eram in fata calculatorului, ma gindeam ca ai debitmetrul de aer stricat... Valorile sunt bune, trebuie sa-i faci totusi o verificare mai amanuntita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

~100lei daca nu ma insel...

Toate patru?! La banii astia merita schimbate ca sa stau linistit.

Si eu am consumul un pic marit... dar numai la viteze mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe Bosch... cele OEM sunt 100 setul... dar nu au legatura cu consumul.

Diagnoza - singura cale sa gasesti problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte variante nu exista, reglaj injectoare, ce mai poate fi? Poate are pierderi de motorina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta e destul de mare.

Daca injectoarele au compensatii bune, reglajul e ok.

altfel - trebuie vazut avansul axei cu came, cantitatea de motorina injectata, debitmetrul, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distanta - 198 km, viteza medie - 79 km/h, consum 5,2 l/100km. Incarcarea masinii - 2 persoane si 2 geamantane usoare. Conditii meteo - ploaie. Fara AC.

La dus, in conditii de soare si vreme frumoasa, la o viteza medie de 77 km/h am avut un consum de 5,5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ma juta si pe mine careva. Am un Passat Variant 2.0 140 cp, fabricatie 2009 Germania. Consumul mediul de pe CB cum este calculat... de la ultime resetare... de la ultima pornire a motorului... sau cum...?

Daca stie cineva unde pot gasi niste manuale (mapa de bord si RNS510) in ro sau engleze complete si scanate OK....mi-ar fi de ajutor...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai BC1 - care e un fel de trip - se reseteaza dupa o oprire mai lunga - cateva ore.

si BC2 - care e pe termen lung.

se schimba din apasarea scurta a butonului reset sau ok - daca ai comenzi pe volan.

o sa vezi pe afisaj, la consumul mediu sau viteza, etc - un 1 sau 2 scris in colt. Acolo identifici pe ce BC esti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o intrebare pentru cei care au motorul de 170 CP PD ( nu common rail, ca asta consuma mai putin in bucuresti by default din ce am observat ) si merg destul de mult prin Bucuresti, sa imi spuna si mie cat le consuma masina ( ce valori la arata pe BC la mediu si ce consum masurat la pompa ) , deoarece mie nu imi scade consumul in bucucresti pe BC sub 14,6% daca merg cu ea cat de cat normal si nu imi scade sub 16% daca accelerez mai in forta. Cutia de viteze este manuala in 6 trepte, roti 235/45/R17. Nu stiu daca aceste consum pe care il am este unul normal, sau ar trebui sa caut alte probleme pe la masina.

Am eu asa ceva (2.0 TDI 170 CP BMR, cutie DSG6) si consuma 12-15 in oras (Buc), stil de mers ECONOMIC (turata la max. 2200 rpm si plecari line de la semafor), si respectiv 7.5 in afara (pe un parcurs Buc-Viena-Buc fara a depasi 140 km/h):

- fara erori la diagnoza

- consumatori opriti 90% din drum

Consumul masurat la pompa se suprapune EXACT cu cel real (sa zicem 0.1-0,2 litri/100km in plus la BC fata de consumul Real -> nesemnificativ).

Cauciucuri 235/40 R18 pe timp de vara si 205/55 R16 iarna.

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jantele mari, cutia DSG... si aglomeratia din Bucuresti - cresc semnificativ consumul.

ALtfel, destul de mare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am masina din semnatura de 2 saptamani, in Bucuresti trafic ca de sfarsit de an imi ia ~10-11 %, afara (un drum Sinaia si inapoi 2+1 pers si portbagaj full, mers cuminte) am scos in 5.7%

cauciucuri de iarna 215/55 R16, cutie manuala 6 trepte, carburant... amestec de MOL cu OMV :)

Nu va difera consumul in functie de statia unde alimentati? Si de calitatea motorinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba difera f mult. eu vara trecuta am ramas surprins ca am scos la un trip de aproape 1500 km de romania de la o retea de benzinarii un consum cu aproape 2% in plus fata de ce folosesc regulat/zilnic.

iarna asta am testat si motorina din austria/germania/belgia. cea mai buna e germania, apoi belgia si abia apoi austria care e si cea mai scumpa dar nu are importanta.

cand zic buna ma refer la faptul ca aceeasi masina (a mea), cu motorina ce numesc eu buna, gen germania, fuge masina mai bine, mai usor, adica creste mai usor in turatie (comparand cu aceeasi incarcatura in masina), motorul e mai putin zgomotos (se stie ca 1.9 e tractor), si consumul e mai mic.

asta numesc eu motorina buna. toate astea adunate. ceea ce doar in germania am vazut ca se specifica pe pompa ca motorina contine 8% biodiesel. initial m-am panicat ca la motor pd e interzis biodieselul (asta scrie pe capacul rezervorului meu), dar neavand de unde sa aleg alt sortiment de motorina "m-am riscat" si nu regret. pare cea mai buna.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista motorina in Europa fara biodiesel, iar pe capacul rezervorului scrie sa nu pui exclusiv biodiesel, nu ca n-ai voie deloc cu biodiesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!