Jump to content

Consum Passat B6


XREDX
 Share

Postare recomandată

A mea este manuala, insa pot spune ca variez la consum.

In oras nu merg asa ca nu ma pot pronunta.

Dau cateva exemple:

-Buftea-Olt(la tara:) ) 70 in localitati, treapta a 4-a si 120 in afara ,treapta a6-a am consum 5.7 l(pe Alexandria)

-Olt-BUftea(pe Slatina, Pitesti, etc) unde cine cunoaste traseul, stie ca e plin de curbe, pante,inclusiv autostrada si pe traseul asta imi place sa o alerg (140-160) 6.6 l am avut mereu.

Ultima data cand am mers insa, acum o luna, am scos 6.1 l, asta pentru ca am mers incet pe autostrada ( 130km pe cruise control).

Buftea-Maramues 6.2, unde am mers variat..cand mai tare, cand mai incet..

Record (Paltinis-Sibiu) 4.7 :)

Stilul meu de condus este urmatorul: Mers constant la 2000 rotatii, schimbarile de viteza facandu-se intre 2500 si 3000, dupa caz(treptele 1,2,3 schimb pe la 3000, urmatorarele 2500). Cand merg tare, schimb intre 3000 si 4000 (treptele 1,2,3,4) dupa care a 5-a intre 3000-3500, iar apoi a 6-a.

Acestea sunt consumurile afisate pe BC. Nu am calculat niciodata, asa ca nu stiu cat de reale sau false sunt.

Bafta! :icon_thumright:

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-Buftea-Olt(la tara:) ) 70 in localitati, treapta a 4-a si 120 in afara ,treapta a6-a am consum 5.7 l(pe Alexandria)

Eu Ct-Buc, 80 in localitati (limita e 70, nu va speriati) si 110 constant in afara localitatilor si apoi pe autostrada, abia am scos 6.7, cu clima pe econ si incalzirea din scaune oprita.

-Olt-BUftea(pe Slatina, Pitesti, etc) unde cine cunoaste traseul, stie ca e plin de curbe, pante,inclusiv autostrada si pe traseul asta imi place sa o alerg (140-160) 6.6 l am avut mereu.

La mine la 140 constant consuma fix 8 (la fel, cu alti consumatori opriti).

Ultima data cand am mers insa, acum o luna, am scos 6.1 l, asta pentru ca am mers incet pe autostrada ( 130km pe cruise control).

Buftea-Maramues 6.2, unde am mers variat..cand mai tare, cand mai incet..

6.1 consuma la mine daca merg constant cu 100...

Record (Paltinis-Sibiu) 4.7

Oaau, a mea consuma astfel poate cu motorul oprit...

Stilul meu de condus este urmatorul: Mers constant la 2000 rotatii, schimbarile de viteza facandu-se intre 2500 si 3000, dupa caz(treptele 1,2,3 schimb pe la 3000, urmatorarele 2500). Cand merg tare, schimb intre 3000 si 4000 (treptele 1,2,3,4) dupa care a 5-a intre 3000-3500, iar apoi a 6-a.

Stilul meu de condus este "calcare cat mai usoara a acceleratiei". Si tot am consumuri uriase...

Consumurile pe care le-am dat eu sunt cele afisate de BC, insa abaterea a destul de mica (in jur de 5%).

Mi-e din ce in ce mai limpede ca am o problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Record (Paltinis-Sibiu) 4.7 :)

Pai nu te lua dupa consumul asta pentru ca, sa zic asa, nu e valid. Paltinis cred ca e la 1400 m alt iar Sibiu e la 400 m asa ca e o diferenta de nivel de 1000 de intre Paltinis si Sibiu :). Asa pot sa scot si eu 0.9 l intre Ranca si Novaci dar consumul nu e relevant pentru ca e in frana de motor. Consumul relevant e cand punctul de plecare si destinatia sunt aproximativ la aceeasi altitudine sau difereta de nivel nu e foarte mare iar distanta dintre plecare si sosire e mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma rog...asta a fost cel mai mic care mi l-a afisat. Desigur ca masina nu consuma asa putin intr-un traseu de 100 km.

Il are in jur de 6 % .

[tlc] Eu nu am incalzire, iar clima o tin mereu pe auto (22 grade). NIci eu nu stau cu pedala la podea.

Oricum, sunt multumit de consumul masinii. In schimb compenseaza prin consumul de ulei :) (dar asta e alta treaba)

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aici ai dreptate, nu stiam altitudinea celor 2 localitati. Ce am masurat eu insa a fost pe drum drept (Ct-Buc), unde altitudinea este practic constanta (in jur de 45-50m peste nivelul marii). Am masurat cu mfd2-ul in modul Compass - macar la asta e bun si el in lipsa hartii Ro...

Eu cu golful am reusit un Predeal-Constanta cu medie 3.6...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost de curand in Ungaria . Dupa vama Bors am pus masina pe pilot automat fixat la 135 KM/h . Cu 4 persoane in masina - clima pornita , in treapta a 5-a aveam consum constant de 5.7% iar in treapta a 6-a aveam 5.9% consum, la aceasi viteza conform cu calculatorul de bord . Deci nu totdeauna un mers subturat corespunde unui consum mai mic.

Modificat de gh3pard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pentru inceput as ruga un moderator sa adauge in titlu si motorizarea 1,4 TSI.poate vor mai fi useri interesati de consumul motorului asta pe passat!!

Done.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e neaparat de la mersul subturat, ci mai degraba de la etajarea treptelor de viteza. Consumul este direct proportional cu turatia, de ex. nu ai cum sa consumi mai mult la 1900 rpm decat la 2000 rpm, in aceeasi treapta de viteza, pe drum drept. Pur si simplu pentru ca motorul face mai multe "explozii" pe unitatea de timp la o turatie mai mare. Asta se traduce: cu cat turatia e mai mica, cu atat consumi mai putin (aceeasi treapta, acelasi drum, aceeasi sarcina).

later edit: e o eroare in logica mea, am tinut cont de consumul pe unitatea de timp, insa de fapt conteaza consumul pe unitatea de distanta. Altfel spus, la 2000 rpm consumul pe km poate fi mai mic decat la 1900 rpm, pentru simplul fapt ca masina se deplaseaza mai repede la 2000 fata de 1900 rpm. Cu alte cuvinte poti sa recuperezi consumul in plus pe unitatea de timp parcurgand o distanta mai mare in aceeasi unitate de timp.

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca iti arata prostii computerul de bord. De aia are masina a 6a treapta pentru economie de carburant (printre altele). Turatie mai mica, consum mai scazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ca un consum mic se obtine la o turatie mica dar nu am inteles niciodata, de ce se vaita lumea ca au consumul mare, la o masina asa de mare precum e b6-le?

pt mine nu conteaza consumul ci ca motorul sa mearga pefect, sa nu am probleme cu el, sa fac schimburile la zi " la fiecare 7,500 km schimb filtrele " si bag numai mol evo diesel 5,3 lei / litru; nu depasesc cu placutele max 25,000 km si schimb numai la 3,000 - 4,000 turatii.

si oricum, sunt de urmatoarea idee " o masina mare are un consum pe masura, deci daca vrei un consum mic ori mergi cu ea subturata or iti iei o masina mai mica cu un motr pe masura si scade consumul chiar si la 3, max 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimeni pretentia ca un B6 sa consume 3, dar cand ai stilul de mers "la consum" si totusi consuma 13 (in loc de 9-10) cam e o problema. Eu de ex. pe spritmonitor.de sint pe locul 2 cu cel mai mare consum (9.8) in clasa Passat, 2007, 170cp si DSG, dintr-un total de 39 de masini. In afara nu am depasit 110km/h. Iar lumea pe acolo merge lejer cu 140 si peste (presupun ca majoritatea sunt nemti). Ala care e pe locul 1 cu media 10.5 are Driving style = "fast" la toate entry-urile. Marea majoritate au media de consum 7, adica cu aproape 3 litri mai putin ca in cazul meu...

Deci ce zici, sint eu tampit sau chiar consuma mult agregatul meu??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti care este consumul instantaneu?

La mine variaza intre 0.5-0.6 cu toti consumatorii opriti si cu clima oprita.

Cand pornesc clima, sare pe la 0.9-1.1

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tlc: lasa ca si eu sunt printre primii cu 8.7% (maximul fiind 8.79) insa nu am prea multe entry-uri si in plus de asta nu am prea vazut autostrada in timpul asta. Acum e iarna, temperaturi mai mici, roti cu diametru mai mic, mers mai mult prin oras, etc. Eu deocamdata nu-mi fac probleme. Cu un benzinar de putere apropiata niciodata nu am scos consum mai mic de 12% pe timp de iarna in conditii asemanatoare, deci cu Passat-ul ma declar multumit de consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

repet " eu, in oras nu scad sub 8 - 8,5 uneori max 9/100km

dar eu asa schimb

treapta 1 - usor peste 1,200 si apoi turez pana la 3,000 - 4,000

treapta 2 - turat pana la 3,000 - 4,000 si mers in oras in treapta 2 - 2,5000 - 3,000

treapta 3 - o las mai moale, ca nu mai am unde sa ma duc cu ea prin oras

daca nu ma credeti, atunci, cand aveti drum prin valcea, imi spuneti si va arat " nu am afirmat ca sa ma laud, cum ar interpreta unele persoane "

de aceea am si consumul mare; de altfel se spune ca " daca bagi si motorina buna, este posibil sa iti scada si consumul! "; la mine, s-a distrus mit-ul consum mic" desi alimentez numai cu EVO Diesel MOL

daca merg cu motorul subturat si anume pana in max. 2,5000 max. 20 km si cand sunt oprit la un semafor la culoarea rosie, asteptand verde si plec de pe loc si o duc pana la 3,000 imi scoate fum; daca merg cu masina sub 2,5000 mi se pare ca nu trage deloc, desi Zvacul si Bagatul in Scaun nu lipsec de la ea

am procedat la schimbatul vitezelor pana in max. 2,5000 si am obtinut, intadevar un consum mic, dar nu imi placea cum mergea masina, deoarece dupa o anumita perioada de timp, cand ma bagam in depasire, parca eram cu Dacia.

in acest fel, am ajuns la concluzia ca " masina merge si dupa cum o inveti "

de latfel, schimbarea filtrului de motorina la la jumatatea intervalului de 15,000 si anume la 7,5000 va poate ajuta cu un consum mic celor care sunt " doritori, amatori de asa ceva " dar si Schimbarea Filtrului de Aer, de care depinde si Consumul de Carburant si eventual Bagarea unu Aditiv de Curatire a Injectoarelor de EX. MEtabond, va ajuta sa scoateti un consum mai mic

imi cer scuze daca am fost pe undeva off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai ce sa faci te apuci si schimbi filtrele la 7500 km sperand la un consum mai mic ... Dar nici vorba de asa ceva eu le schimb din 30 000 km in 30 000 (aer + motorina) si consumul e acelasi indiferent ca am 100 de km de cand am schimbat filtrele sau mai am 100 de km pana schimb filtrele. Apropo VW parca recomanda (in manualul de service) schimbul filtrului de aer la 60 000 km si de motorina tot 60 000 sau parca 90 000 km, dar cum o sa sariti toti acum ca, conditiile din Romanaia nu permit asta e bine sa le schimbi mai devreme si VW recomanda in Romania sa le schimbi din 30 000 km in 30 000 km, dar sa le schimbi la 7500 km deja e exagerat, bine ca nu le schimbi din 1000 in 1000 de km ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti care este consumul instantaneu?

La mine variaza intre 0.5-0.6 cu toti consumatorii opriti si cu clima oprita.

Cand pornesc clima, sare pe la 0.9-1.1

eu am cel mai putin 0.6, niciodata n-am avut 0.5 (evident cu toate rahaturile oprite in afara de motor, si cu motorul cald).

cu clima, scaunele, parbrizul, luneta ajung si 1.2.

@tlc: lasa ca si eu sunt printre primii cu 8.7% (maximul fiind 8.79) insa nu am prea multe entry-uri si in plus de asta nu am prea vazut autostrada in timpul asta. Acum e iarna, temperaturi mai mici, roti cu diametru mai mic, mers mai mult prin oras, etc. Eu deocamdata nu-mi fac probleme. Cu un benzinar de putere apropiata niciodata nu am scos consum mai mic de 12% pe timp de iarna in conditii asemanatoare, deci cu Passat-ul ma declar multumit de consum.

e un consum de invidiat 8.7, in conditiile astea...

Voua cat va arata BC consumul instant la 140 km/h (pe tempomat, desi corespunde exact cu acul vitezometrului analogic), cu consumatori opriti si pe drum drept (eventual A1/A2)? Eu am 8.0...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt adrian001 cine se respecta si respecat si masina " isi permite acest lucru " cine nu se respecta = nu isi respecta si masina si o vede ca pe un bun care sa il foloseasca si s ail tina pana da sub ea " inseamna ca e o saracie ". eu unul imi permit sa schimb toate aceste lucruri deoarece chiar tin la masina, chiar imi pasa de ea, deoarece ea este cea care ma duce acolo " unde vreau, cand vreau, cu cine vreau ", ea este cea care ma face sa ma simt confortabil, ea este cea care ma ajuta atunci cand am nevoie si tot asa.

asta nu tine de ce zice " producatorul " si toate aceste scuze, nu sunt inventate decat de noi romanii, carcotasii, care vrem o masina, de ar fi posibil " sa nu se schimbe nimic la ea si nici combustibil sa nu bagam ".

dar, te intreb acum " tu cand te duci sa cumperi o masina Second - ca bani de una noua nu ai - si il intrebi pe proprietar la cat schimba filtrele si iti spune la 30,000 sau cand isi aducea aminte si la un altul care iti spune ca la fiecare revizie schimba tot si iti dovedeste acest lucru, TU PE CINE AI ALEGE SI CE MASINA AI ALEGE? "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Pe cel care a condus mai bine masina si nu i-a dat forja la fiecare plecare de la semanfor la 4000 rpm ... Imi primul rand nu stiu daca domeniu in care lucrezi tu are legatura cu ingineria dar crede-ma ca te imbeti cu apa rece. Nu faci nici un bine motorului ca scimbi filtrele la 7500 km, desigur nu faci nici rau doar arunci banii degeaba, un fel de efect palcebo. Pe ce studii te bazei tu cand spui ca daca schimbi filtrele la 7500 km masina va tine mai mult sau va merge mai bine, esti strict subiectiv. Eu ti-am dat argumente reale (nu teorie) masina trage (consuma) la fel si inainte cu 100 de km de reveizie si dupa 100 de km dupa ce am schimbat filtrele si in plus chiar producatorul (care apropo este neamt nu roman) recomanda respectivele intervale de service. Si crede-ma ca nu sunt genul care se zgarceste la revizii, toate reviziile de cand a fost masina noua au fost facute la reprezentata (la care s-a schimbat totul in conformitate cu palnul service) iar schimbul dsitributie a fost facut tot la reprezentata la care am schimbat tot ce se putea schimba (cure distribuitie + curea acesorii + cele 2 role + pompa de apa + intainzator curea accesorii + fulie alternator). Masina are putin peste 130 000 km si merge la fel de bine ca si cand era noua fara sa schimb absout nimic la ea, in afara de consumabile si baterie acum un an, cand o sa se strice ceva o sa te anunt pentru ca nu o voi vinde, va ramane in familie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt adrian001 cine se respecta si respecat si masina " isi permite acest lucru " cine nu se respecta = nu isi respecta si masina si o vede ca pe un bun care sa il foloseasca si s ail tina pana da sub ea " inseamna ca e o saracie ". eu unul imi permit sa schimb toate aceste lucruri deoarece chiar tin la masina, chiar imi pasa de ea, deoarece ea este cea care ma duce acolo " unde vreau, cand vreau, cu cine vreau ", ea este cea care ma face sa ma simt confortabil, ea este cea care ma ajuta atunci cand am nevoie si tot asa.

asta nu tine de ce zice " producatorul " si toate aceste scuze, nu sunt inventate decat de noi romanii, carcotasii, care vrem o masina, de ar fi posibil " sa nu se schimbe nimic la ea si nici combustibil sa nu bagam ".

Daca s-ar legaliza casatoriile intre oameni si autoturisme, presupun ca ai lua de nevasta Passat-ul si i-ai pune si verigheta...

Scuza-ma "antonio", dar spui numai prostii.

Imi cer scuze de offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt tlc

eu nu inteleg, de ce va suparati cand cineva se respecta, cand cineva respecta ceva si cineva care se descurca. nu e vorba de casatorie aici, ci ma gandesc ca acea masina face parte din viata mea si atata timp cat eu ma respect, de ce sa nu respect si acest lucru!

da, imi respect mai mult familia " copilul si nevasta " dar sunt atent si la masina;

pt adrian001

in privinta plecarii de pe loc " daca ai fi citit mai bine, am spus ca " uneori " cand plec de la semafor, ma duc cu ea pana in 4,000 ca sa se mai cureste atat turbina cat si admisia de la mtorina nearsa.

oricum, de aceea apar probleme la masini, ca urmati safturile producatorului si pt tine domnu iti dau un EXEMPLU CONCRET si te rog, sa te interesezi " dute la o reprezentanta VW sau AUDI din RO si intreaba, ce spune Producatorul in Privinta Verificarii Ulei-ului si apoi, Gandeste-te de 10 ori inainte sa mai afirmi 1 lucru "

eu nu vorbesc din auzite, din vorbite, din citite ci din propria mea experienta. eu asa am procedat, procedez si o sa procedez, deaorece da roade si orice sfat e bine venit bun sau rau care e el; de fapt, daca stau sa ma gandesc mai bine, cred ca multi ar fi cei care si-ar dori sa aibe grija mare de masina, dar nu isi permit.

in fine, sa revenim la tema subiectului " pana la urma, fiecare isi face consumul, indiferent de stilul de conducere, de cc, de combustibil, de greutatea masini, etc .

eu sunt multumit de consum, tiand cont de faptul ca am avut si Phanton si imi lua in oras, la Relatii 15% dar era Tanc, nu Basculanta ca B6 pe care sotia si l-a achizitionat :))

oricum, eu ma simt mai bine in ML 320 si nu as renunta la Mercedes pt nimic in lume

sper sa nu o luati in nume de rau si imi cer scuze daca uneori, am fost OFF TOPIC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in fine, sa revenim la tema subiectului " pana la urma, fiecare isi face consumul, indiferent de stilul de conducere, de cc, de combustibil, de greutatea masini, etc .

eu sunt multumit de consum, tiand cont de faptul ca am avut si Phanton si imi lua in oras, la Relatii 15% dar era Tanc, nu Basculanta ca B6 pe care sotia si l-a achizitionat :))

oricum, eu ma simt mai bine in ML 320 si nu as renunta la Mercedes pt nimic in lume

sper sa nu o luati in nume de rau si imi cer scuze daca uneori, am fost OFF TOPIC

Colegu' sa stii ca nu ti-o ia nimeni in nume de rau, dar cred ca esti putin pe langa cu multe chestii si dupa ce ti se raspunde cu argumente si ti se cer argumente tu continui sa vii cu fantasme. Cred ca ar fi bine sa te gandesti putin mai mult inainte de a te apuca sa scrii si daca nu ai ceva bun si argumentat de spus sa te abtii. Asa nu se va supara nimeni pe nimeni. Cum adica "fiecare isi face consumul, indiferent de stilul de conducere..." ar trebui pus un "sobriety filter" inainte de a se permite postarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consum pe 3250 km facuti 50% in oras si 50% in exterior-7,7/100km.

eu sunt foarte multumit.masina se misca foarte bine si in depasiri face fata cu brio.o sa incerc sa fac consumul doar in oras pe 100 de km cu metoda plin-plin.

update soon!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off... unii probabil nu stiu sa mearga cu masina daca nu cred ca masina asta consuma putin.. Sa va spun cum am facut... mai aveam f putina motorina in rezervor si ma duceam sa alimentez.. mai aveam cam 1 km pana la pompa si mi s a aprins becul de la motorina(please refuel). am bagat 20 L fix, tocmai , ca sa vad cat merg cu 20 l , apoi reset trip.

in fiecare zi am mers ~50km . dupa 296 km , s a aprins iar becul de la motorina. Am mers DOAR in oras (nu Bucuresti) . inca ceva.. folositi mai mult frana de motor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai esti bun, daca ai scos consum mai mic decat cei de la VW care au dat consumul...

Eu acum am 9.6 consum pe 180 km din care 150 in oras efectuati cu distante scurte de 2,3 km.

Modificat de danmatyas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!