Jump to content

Consum Passat B6


XREDX
 Share

Postare recomandată

Atunci ramane asa...cine nu crede este invitatul meu la o plimbare de proba duminica...

Ne vedem la Polivalenta...sper sa nu ploua...

Voi ma faceti sa cred ca masina mea e din vreun lot special !!!

Modificat de chili71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti da un clic pe icon-ul meu de consum si ai sa vezi consumul meu pe aproape 30.000 de km 90% facuti in Bucuresti si in afara ai sa vezi rareori consum sub 7% asta tinind cont ca nu abuzez de viteza si merg in limite normale adica 130-140 pe autostrada si 100-110 pe DN.Consumul mediu pe acesti km este de 8.9% . Chiar sunt curios sa fac o plimbare sa vad consumul dar oricum nu e relevant consumul pe BC in 2-3 km mai ales duminica.

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fantozzi007

chili71,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ar fi bine sa verificat si codul motorului...poate de aici vin diferentele...

Precizez inca o data...eu am cod motor BMP (cu filtru de particule)...voi ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cateva luni incoace, consum mediu mixt (60%oras -40%afara) intre 7.3% - 7.5%, facut prin metoda plin-plin, nu ce arata CB. Daca ma uit la CB, pe drumuri inafara localitatii arata mai tot timpul un consum sub 6%, si nu merg deloc mosnegeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca diferenta de 1,5-2 litri care o ai tu fata de noi vine de la filtrul de particule.Cel mai relevant ar fi un consum de la plin la plin si nu sa te iei dupa BC.Consum e 4,8-5% am scos cu un Golf 4 de 1,9TDI 101 CP in afara.Masina este si mai mica si mai usoara decat Passat-ul

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai discutat azi la intalnire pe tema consumului...am ajuns la concluzia ca oricum este relativ consumul, depinde de stilul fiecaruia de a conduce, depinde pe ce trasee mergi, depinde de ce motorina pui...

Eventual o sa revin cu un consum facut de la plin la plin, saptamana viitoare alimentez...sunt curios daca bate cu ce zice BC-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V i c t o r

Totul este relativ... :rolleyes:

La acelasi sofer, cu aceeasi masina si pe acelasi drum, pot rezulta consumuri diferite... Intervin si alte variabile - sa zicem, temperatura exterioara, viteza medie, traficul aglomerat, presiunea din pneuri, vant din fata sau din spate, incarcarea masinii, geamuri deschise sau inchise, utilizarea multor consumatori (a.c., faruri, cd etc.) ori chiar starea de spirit a conducatorului auto. Postarea unor cifre, fara a preciza toate aceste date (si nu numai) de cele mai multe ori este subiectiva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fantozzi007

Nu cred in consum de 4.8-5.0l mediu/100km la Passat 2.0 Tdi la o viteza de 110-120 km/h. Argumentele mele sunt asa cum am mai spus, greutatea de 1.5 tone, motorizarea de 1968 cm3+ 16 valve. Daca noi cu Passat-urile 2.0 TDI, din subiectivism, scoatem consumuri de 4.8-5.0l/100 km sunt curios sa stiu cam cat consuma un Golf VI 1.6 TDI sau un Polo 1.4 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform, consumul depinde de felul de a conduce, mai lejer sau mai sportiv.

La un mers lejer, la 1024 km facuti in Romania, Buc.Hunedoara si retur, pe bord a aparut 5,4 ;) cu motor de 2.0 TDi, 140 CP, manuala 6 trepte 4motion.

Masina plina cu 3 oameni si 3 jante, dar mai pun acest consum si pe seama km din bord, respectiv peste 88 500 km.

Masina in Buc. in wikend imi ia 8 % , iar in cursul saptamanii...dumnezeu cu mila, ajung si la 10-11% cand este aglomerat sau ca asta vara la un 13% de m-am speriat rau ca am zis ca sa bulit ceva de imi haleste in halul asta.

Totusi de cand am trecut de 80 000 de km la bord , a inceput sa imi consume mai putin cam cu maxim 1%, sau am inceput sa nu imi mai pese de consum dupa 4 ani de mers cu ea.

000 de km la bord , a inceput sa imi consume mai putin cam cu maxim 1%, sau am inceput sa nu imi mai pese de consum dupa 4 ani de mers cu ea.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am vazut si 17% pe bord la ore de maxima audienta, cand am facut 1 ora de la victoriei la universitate, asa ca nu mai sperie nimic. e adevarat ca am vazut si 4,5% la mers pe autostrada cu tempomat.

si zici ca dupa 80.000 km consuma cu 1% mai putin, sau imi scapa mie ceva?

Modificat de Mihai ENE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V i c t o r

Consumul instantaneu nu este relevant, este un indicator orientativ, care sa te invete cum sa mergi economic. Iti poate indica si 40... Acum cativa ani Dacia a scos din computerul de bord de la Loganuri consumul instantaneu, tocmai pentru ca romanasii se speriasera si faceau mare tapaj de acest consum... L-au eliminat si poporu' acum este multumit...

In general un motor nou "se asaza" dupa 8-9.000 km, cand va avea un consum mai mic decat cel anterior. Nicidecum 80.000km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe parcursul unei saptamani in care cel mai des drum facut era Brasov - Bucuresti (fie de pe DN1, fie pe DN1a), consumu' meu mediu sa invarte intre 5.9 si 6.3

Iar cel instantaneu intre 4.9 si 5.7 :)

Oare sa ma plang ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza atasata este 100% reala.

acest consum a fost obtinut in urmatoarele conditii:

v=90 km/h=ct (pe tempomat), treapta a V-a adica in jur de 1900 rpm, A2, dupa circa 100 km, clima ON, cd ON, faza scurta ON.

am facut un exercitiu de vointa sa vad cat de mult poate scadea consumul.

post-47329-1274806973_thumb.jpg

Modificat de Mihai ENE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V i c t o r

Se poate si mai putin de 4,5 daca opreai cd-ul si climatronicul... Dar cine poate sa mearga doar cu 90 km/h pe autostrada?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am refacut si eu niste teste pe autostrada...am mers cate 25 km cu viteza constanta (tempomat) si am resetat consumul mediu 1 de fiecare data...

Asadar, cu bagaje si 4 persoane, am avut asa (cu vit. a 6 a) :

- la 100 km/h - 4,8 l

- la 120 km/h - 5,5 l

- la 130 km/h - 5,8 l

Dar, asa cum s-a tot spus, cred ca stilul este totul...mergi mai linistit, consumul o super OK...mergi mai suparat (demaraj ca la nebuni si accelerat cand vezi ca o rosu la semafor), atunci te cam rupe...

Modificat de chili71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate si mai putin de 4,5 daca opreai cd-ul si climatronicul... Dar cine poate sa mearga doar cu 90 km/h pe autostrada?

asa este, d-aia am zis ca am facut un exercitiu de vointa.

la 140 km/h in trepata a VI-a, consumul ajungla la 6,8%, in aceleasi conditii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Brasov - Oituz - Bacau - Iasi:

- consumul instant: 5.2-5.5

- consumul mediu: 5.7

- viteza medie de deplasare: 57km/h

- 2 persoane, semi-full la capitolul bagaje :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reclama insistenta din ultima vreme cu omuletul de cauciuc michelin m-a facut curios sa aflu ce poate sa le debiteze departamentul de marketing. Astfel, cica daca folosesti anvelope Michelin Energy saver (pe care le-a montat VW AG-ul), pe toata durata lor de exploatare (estimata de ei la 45k) economisesti in medie pana la 80 l carburant - hai sa zicem un plin de rezervor, adica +/- banii pe care ii dai pe o anvelopa noua. Merita? Conteaza la calcularea consumului un +/- 1.5% eficienta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V i c t o r

Cred ca este doar o reclama... Ca sa ai consum mic trebuie sa ai frecare mica, adica aderenta redusa... Fabrici o anvelopa din cauciuc mai tare, castigi la economia de combustibil, dar cand ai nevoie sa franezi de urgenta ce faci?

Reclama este sufletul comertului. Dai mai multi bani pe aceste anvelope si ai promisiunea (ipotetica) de economie la carburant... Cum poti dovedi ca lucrurile nu sunt asa cum sustin ei? Vor da vina pe stilul de condus, pe starea tehnica a masinii, pe drumuri, pe incarcarea masinii, pe calitatea combustibililor etc. etc. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e destul de greu sa dea la marele fix o cifra economia pe fiecare individ, mai ales ca depinde si de masina pe care se monteaza etc... dar ei zic ca in medie, indiferent de masina si stilul de condus, doar din reteta cauciucului lor minune rezulta in final aceasta economie de carburant fata de cazul in care ai folosi orice alt cauciuc. Deci e o comparatie intre marca lor si "the rest"... zic ei acolo pe site si ceva denumiri de silicati de $#W$^&%$ pe care i-au introdus in anvelope si aia asigura economie si nu are contraindicatii la franare, ca sa zic asa... plus ca cica maresc viata anvelopei, dar aici e topic de consumuri si m-am rezumat la consum.

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este doar o reclama si atat.

aderenta inseamna frecare, frecarea inseamna consum.

nu poti face o anvelopa care are si aderenta si economiseste si combustibil. poate numai in cine stie ce conditii de laborator, desi chiar si asa ma indoiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constanta-Cernavoda si retur 6.4 si 87km/h media pe BC. A fost un mic "campionat" de depasit tiruri. 2 persoane in masina, fara bagaje sau altceva. A fost...bine! :vaidecapulmeu:

Era 3 dimineata.

Modificat de obsess3d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 PAX, Bucuresti - Stefan Cel Mare (OT) dus intors (2 x 200km) - consum mediu 6,2%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fantozzi007
Asadar, cu bagaje si 4 persoane, am avut asa (cu vit. a 6 a) :

- la 100 km/h - 4,8 l

- la 120 km/h - 5,5 l

- la 130 km/h - 5,8 l

Sigur ai motorul de 2.0 si 140 CP ? Sigur este Passat B6 ? Sigur te-ai uitat la consumul mediu si nu la cel instantaneu? Daca la 100km/h ai consum mediu de 4,8/100km inseamna ca ai autonomie de mers cca 1250 km cu un plin, iar la viteza de 130 km/h ai autonomie de mers de peste 1000 km cu un plin... cu bagaje si 4 persoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!