Jump to content

Consum Passat B6


XREDX
 Share

Postare recomandată

Salut!In primul rand vreau sa le spun moderatorilor ca nu am gasit un topic referitor la ceea ce ma intereseaza pe mine sau poate nu am fost atent,din acest motiv ii rog sa mute topicul daca o mai exista altul.In viitorul apropiat vreau sa achizitionez un Passat B6.Inca nu m-am orientat la o motorizare anume si de aceea am nevoie de sfatul vostru.In special m-ar interesa consumul.Tin sa precizez ca merg cam 70% in oras.Normal ca in prima parte m-am gandit la 2.0 140 CP deoarece in comparatie cu masa masini in opinia mea este cel mai adecvat dar nici cel de 1.9 nu m-ar deranja numai ca din ce am auzit este cam puturos.Eu am un golf 4 1.9 tdi si merg cam destul de mult si dupa cum stiti consumul nu este mare.Nu as vrea sa trec deodata de la un consum 5-6 la 10-12 daca ma intelegeti.Pentru mine consumul conteaza.In orasul meu nu este trafic ca in Bucuresti,spun asta pentru ca am observat ca zicea cineva din Buc ca ia luat si 13 la 2.0 140CP si as vrea sa imi raspunda mai mult cei care conduc intr-un trafic cat de cat uman :lol: .Momentan balanta este inclinata mai mult spre 2.0 140 CP dar daca are un consum de 12 cred ca m-as razgandi.Nu ma intereseaza cat ulei mananca ci doar motorina.Multumesc anticipat si DRIVE SAFE!!! :rolleyes:

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal :rolleyes: ... 8.2 , 8.6 ... cam asa e consumul meu ... si am cutie DSG , din cate stiu consuma cu un litru mai mult decat una manuala ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in afara am cu viteza constanta de 120km/h 4,9l/100km

In oras depinde de gradul de aglomeratie si de frigul de afara.

cand e cald si nu e aglomerat prea tare in jur de 7,2l/1000km

daca e aglomerat rau(cand spun asta inseamna ca faci 1km in 30 min) am ajuns si la 12l/100km

iarna daca nu incalesti bine motorul cand nu e aglomerat sare si pana la 10l/100km

iar daca e f aglomerat in jur de 15l/100km

Gandeste-te ca e un motor de 1.9 totusi, la care nu-i dau forja. De fugit, fuge si asta destul de bine, depinde cum apesi tu pe acceleratia aia, si in plus ii poti face un chiptuning pana la 130cp si ai acelasi consum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consuma cam mult ! a mea doar asta vara , era noua si erau 50 de Grade , atunci imi lua mult ! cel mai mult 17 litrii ... cu clima si avea 500 de km ... eu zic ca consuma mai mult 1.9 decat 2.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Producatorul spune cam asa:

1.9 TDI: urban - 7,2 ; extraurban - 4,7 ; mixt - 5,6

2.0 TDI: urban - 7,5 ; extraurban - 4,8 ; mixt - 5,8

Deci diferenta este mai mult decat nesemnificativa intre cele doua motorizari, singura diferenta este la ca la 2.0 TDI oricand vei avea nevoie de putere, te poti baza pe ea. Acum sa iti zic cat imi consuma mie urban. Daca traficul este lejer imi ia 7.8. Daca este mai aglomerat 8,6 - 9 , iar cand stai in coloane ca in buc uneori si 10 min nemiscat, sare si la 12. Alegerea e a ta, dar iti recomand 2.0 TDI si nu vei regreta! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG-ul nu consuma mai mult decat o manuala. Este printre putinele cutii automate care consuma mai putin decat variantele similare cu cutie manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7,8 mediu si 10-12 in oras dar o medie generala cam de 8,5 cu mers mai mult afara din oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc foarte mult de raspunsuri.Dupa cate vad nu e chiar asa de mare.Pot sa zic ca 8-9 e mai mult decat acceptabil.Cat despre cutia DSG eu am auzit ca consuma mai putin,nu cu mult.Pentru ca ea e gandeste si schimba vitezele corect,noi mai gresim cate o data cand o mai turam si automat consumul creste.Chiar este posibil ca motorul de 1.9 105CP sa consume mai mult decat 2.0 140CP?Adica inteleg ca masina are o masa mare dar totusi............Si inca ceva mi-a zis cineva ca la revizia sau ceva de genu la cutia DSG se schimba un ulei care ar costa cam 1 mil litrul si pentru toata operatiunea ar trebui cam 7-8 litri este adevarat?Si daca este adevarat cam la cati km se face aceasta revizie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la dsg e 125 ron litrul si iti trebuie 4.5 litri la schimb. mai pune si filtru care e 55 ron si ai pretul. se schimba o data la 60.000 km asa ca nu e chiar atit de mult. daca vrei cu adevarat masina ia un passat cu motor de 2 . merita toti bani. nu iti bate prea mult capul cu cit consuma fata de celelalte motoare ca nu e diferenta foarte mare la ce trafic este acum peste tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8.2 la 1200KM 80% bucuresti 20% afara.

mediu in bucuresti pe o zii, 9.5 - 10.2L - 1.9TDI 105cai

afara drum la cta inapoi 7.1% 140-160Km/h

drum bv inapoi - 6,3 - 6,8% 140Km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La DSG intr-adevar se schimba uleiul la cutie la 60.000 km, insa 7,2 l nu 4.5 la schimb. ( cam 90 lei litrul ).

Consumul urban la mine e de 8,5 - 9 l / 100 km. mers cat de cat sportiv. Daca merg mai linistit ( f. linistit ), imi ajunge cam la 7 - 7,5 l / 100 km. Toate valorile sunt pt. mers 100% urban.

Ca fapt divers, mi s-a intamplat odata sa o las pornita, pe loc, cam jumatate de ora si consumul mi-a ajuns la 26 l.

Modificat de tequilla
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA DSG consumul e foarte variabil in functie de stilul de condus. Daca conduci sportiv cu multe kick-down consumul creste puternic cutia facind niste retrogradari pe care la manuala nu prea le face nimeni. Daca nu o scoti dintr-un mers linistit, economic, nu consuma mai mult decit o manuala bine operata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pot sa iti dau parerea mea despre un passat B6 2.0 140 CP pe care il am de aproape un an. E manuala cu 6 trepte si vreau sa zic ca consumul e de 6 l in afara cu aer cu tot ce vrei si 10-12 in oras. Cand ajunge la 12 inseamna ca ii dau tare si schimb pe la 3700 si 10 cand merg normal. Problema cu consumul am avut-o si eu la inceput cand eram obsesionat sa vad cat consuma dar acuma cu ma mai uit aproape deloc. Cel mai bun sfat pe care ti l-as putea da e sa iti iei cu DSG, e singura optionala pe care o regret dar la masina pe care o voi cumpara in viitor ii voi alege DSG sigur. Si inca un lucru alege 2.0 140CP o sa iti placa super mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e ... ai dreptate ... e super DSG ... si ca , consum ... si cand vrei sa-i dai Talpa e super misto ... merita 2000 de euro ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan eu i-am facut consumul doar pe timp de toamna - iarna pentru ca acum am inceput sa merg cu masina aceasta.Consum in oras intre 8.6 si 10.1 cu apogeul in decembrie 12,1 la suta in conditii de maxima aglomeratie.In afara 130-140 6.8 - 7,5 consum afisat pe BC.Consumul in general il fac de la plin la plin.Masina are cutie manuala in 6 trepte si schimbarea de viteza se face in general la 3000 de turatii

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma uit la unii si cand vad ca spun ce consum au , chiar ma intreb daca merg prin ORAS; + ca nu poti sa spui in consnum exact depinde de felul cum mergi si aglomeratia care e pe unde mergi..

- in oras am un consum intre 9 - 12

- afara chiar nu pot sa spun...daca vrei sa mergi cu 80 in a5-a consuma 4

- afara un consum sa zic pana in 8.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mii de mltumiri pentru cei care au raspuns pana acum.Am observat ca TheOne06 a zis ca schimbul se face undeva la 3000 rpm.Nu este cam mult?Eu cel putin la masina pe care o am schimb viteza cam pe la 2000-2300 rpm si chiar si atunci o aud ca geme, de parca as tura-o tare.

Mii de mltumiri pentru cei care au raspuns pana acum.Am observat ca TheOne06 a zis ca schimbul se face undeva la 3000 rpm.Nu este cam mult?Eu cel putin la masina pe care o am schimb viteza cam pe la 2000-2300 rpm si chiar si atunci o aud ca geme, de parca as tura-o tare. M-am convins cu Dsg-ul,este un "must".E bine ca schimbul acela de ulei nu se face la un interval mic de timp.Cam asta era marea problema la Dsg, nu stiam la cat se face si la cati litri intra si la ce pret are uleiul,daca era sa se faca undeva la 30000 mergeam pe vorba ca "Nu ma dau banii afara din casa" :Driver:
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheOne06 a zis ca schimbul se face undeva la 3000 rpm.Nu este cam mult?Eu cel putin la masina pe care o am schimb viteza cam pe la 2000-2300 rpm

Nu e corect sa ai o turatie fixa de schimbare a vitezei. Depinde foarte mult de ce vrei sa faci in momentul respectiv. De ex DSG schimba intre 2000 si 4500 in functie de cum apesi pedala de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e corect sa ai o turatie fixa de schimbare a vitezei. Depinde foarte mult de ce vrei sa faci in momentul respectiv. De ex DSG schimba intre 2000 si 4500 in functie de cum apesi pedala de acceleratie.

Pai nu prea am inteles ce ai vreut sa spui.Nu inteleg ce leagatura are turatia fixa si cum adica ce vrei sa faci in momentul respectiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu am fost destul de clar. Ati zis ca schimbati la 2000-2300 . Eu am vrut sa atrag atentia ca gama de schimbare poate fi intre 2000 si 4500 in functie de necesarul de putere pe care il vrei in momentul respectiv. Nu trebuie sa absolutizam ca la diesel trebuie schimbat la 2000 sau 3000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa da normal,depinde ce vrei in acel moment.Nu intelesesem ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ca sa zic eu asa, cand ma enervez putin si incep sa schim pe la 4000 rot/min e cea mai mare placere cum suna motorul. Am cutie manuala asa ca nu iti fa probleme 3000 nu e mult, ba chiar in anumite momente e necesar. Daca vrei sa schimbi la 2000 - 2300 nu e nici o problema, doar ca vei avea un sprint de "invidiat". Schimba cum iti place tie ca nu exista legi pe tema asta, doar in formula 1 schimbi pe rosu. :lol: :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

XREDX eu asa schimb in general mai putin pe aglomeratie maxima si in general e bine mai sus de 2000 ca sa-ti intra si turbina s-o mai folosesti si pe ea sa nu ai probleme dupa aceea.La fosta masina un B5,5 schimbam si la 4000-4200 de rotatii si nu a avut nici cea mai mica problema dar nu era un general.Generalul la mine inseamna intre 2500-3200 de ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sigur ca atunci cand vreau sprint o turez mai tare,dar la mine in oras dupa zapada au aparut imense gropi ca ciupercile dupa ploaie si de regula eu conduc mai linistit.Incep sa cred ca nu prea avem unde sa mergem in Romania cu masinile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nu stiu cum spun unii aici ca passatul lor consuma 7 sau 7,5 - 8% in oras ,ca eu am un passat 2.0 TDI si nu a scazut niciodata sub 10 si asta daca merg normal

daca ma dau putin mai mult la ea imi consuma cam 13%

uitandu-ma peste acest topic am inceput sa-mi pun unele intrebari ,poate are ceva masina mea si consuma mai mult

daca stie cineva vreo cauza ca ar putea sa-mi ridice consumul atat de mult poate ma ajuta si pe mine cu o sugestie ceva sa mai reduc si eu din el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!