Jump to content

Huruit in timpul rularii


hook
 Share

Postare recomandată

Acelasi uruit amplificat al rotii stanga fata la viteze incepand cu 40, 50 km/h numai cand virez stanga . Chiar si la o miscare usoara a volanului.

Sa fie de la rulmenti sau caseta de directie ? Mi-e frica sa n-am vreo surpriza cu caseta de directie. :)(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jahman

    7

  • bogd

    6

  • marius1982.11

    6

  • asorin86

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut

ar putea fi planetara, capul de planetara, rulmentii sau casera de directie

oricum ar fi bine sa o duci la un service pentru ca nu e bine sa te joci cu directia, e periculos!

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Oricum am de gand sa o duc sambata sau sapt. viitoare. Vroiam sa ma pregatesc un pic sufleteste. Am inteles ca e cam scumputa caseta de directie. :(

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply. Citeste te rog Regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu tdi: sigur in spatele torpedoului este?? ca sa nu fac si alte boacane...nu prea am desfacut eu la masina mare lucru, dar cred ca ma pot descurca dc e doar de desfacut torpedou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Oricum am de gand sa o duc sambata sau sapt. viitoare. Vroiam sa ma pregatesc un pic sufleteste. Am inteles ca e cam scumputa caseta de directie. :mellow:

Rulmentii sunt problema daca se aude zgomotul dupa o anumita turatie .

Nu este caseta stai linistit!

Oricum vezi ce zic si cei de la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu un huruit in mers, tot timpul, se aude ca si cum s-ar fi dus placutele de frana si sunt fier pe fier, dar placutele au 10 mii.

Pe langa huruitul asta am trepidatii in schimbator, volan, planseul pedalier. In ultimul timp nu prea imi place cum intra in a 2-a. Poate fi in contextul asta, huruitul din cutie? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveam rulmentul stanga fata... l-am schimbat: avea o huruiala groaznica de o trimitea in toata masina, am uns apoi nuca schimbatorului si acum nu mai vibreaza masina si nici schimbatorul. Acum ar mai fi niste probleme in ce priveste bucsele. Am schimbat bucsele inferioare brate fata si de la bara stabilizatoate dar parca nu e de ajuns... mai bate ceva pe la gropi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici Golf IV, nici Bora, dar nu cred ca are importanta acest aspect. La mine se aude un huruit care creste in intensitate proportional cu viteza de deplasare.

Huruitul nu este continuu ci hur hur hur hur. Am mers cu viteza in jur de 80 km/h si am luat curbe si la stanga si la dreapta. In ambele cazuri am avut senzatia ca s-a accentuat in timpul virarii.

Aveti idee de la ce ar putea fi ? Am crezut ca este de la rulmenti, dar nefiind un huruit continuu nu stiu daca e corecta presupunerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine , din ce povestesti pare a fi planetara - ( parerea mea )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toata planetara, doar capul planetarei. Sa nu cumpere omul toata planetara.

Modificat de danutu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am alt fel de huruit ,nu tine de virat roti .Este de la motor :

-din treapta a 3 - 4 - 5 la 2600 rpm se aude un huruit cam pana pe la 3000 dupa care dispare sau nu se mai aude din cauza turatiei ridicate a motorului .Ar sti cineva care este problema.

Sper sa nu fi facut vrun post gresit.

Este primul post

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se verifica planetara sau capul planetarei ?

Din ce cauza se strica astea ? Masina are doar 35 000 km. Chiar asa fragile sunt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o verifici pe viraj accelerand ,,, in orice treapta de viteza ea ,daca este "dusa" se aude /

sau

poti demonta fuzeta sau sa suspenzi masina si sa invarti de roata ....

dar trebuie sa ai simtul mecanicii ca sa simti la mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se comporta in felul urmator:

- la mers in linie dreapta creste proportional cu viteza pana la 80 la ora apoi nu prea se mai aude.

- IN curbe la stanga scade in intensitate, la dreapta creste.

- in frana de motor parca ar fi mai accentuat huruitul

- cand brachez la maxim sa intorc sau sa iau o curba in loc se aude, la capat de cursa fiind cel mai accentuat.

- daca in deplasare scot din viteza huruitul nu este influentat, deci nu e de la motor sau nu are nici o legatura cu turatia motorului.

Este planetara, capul planetarei, rulmentul, servodirectia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul, cand greutatea se lasa pe el huruitul se aude mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca ceva, in mers am deschis geamul si nu pare sa se auda ceva de la roti, insa in masina acopera motorul care e diesel si destul de zgomotos.

E o problema care trebuie rezolvata ASAP sau mai pot circula asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o verifici pe viraj accelerand ,,, in orice treapta de viteza ea ,daca este "dusa" se aude /

sau

poti demonta fuzeta sau sa suspenzi masina si sa invarti de roata ....

dar trebuie sa ai simtul mecanicii ca sa simti la mana.

Am incercat sa verific, numai ca la mine pana in 80-90 km/h nu se aude nimic. Iar prin oras nu prea am unde sa merg cu viteza asta. Singurul loc unde pot verifica este pe petricani inainte de portiunea dreapta de la mobexpert (doar ca n-am avut cum sa merg mai repede de 60 azi)

Daca o ridic pe un elevator si "rulez" cu peste 80 km/h se poate auzi zgomotul respectiv ?

In cazul in care trebuie schimbate capetele de planetara, pot fi puse unele de Octavia RS 170 cai TDI ? Ma gandesc ca ar trebui sa fie mai rezistente, fiind puterea si cuplul mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog din toata inima mea ajutatima si pe mine

am un vw bora 1.6 16v,din 2002 motor AZD,am o problema la rulare,am o bataie,de fapt mai multe la rulare in curba,pe drum drept,pe liber si cu masina in viteza,adica indiferent cum as merge am batai,bataia se aude undeva zic eu ca la aman2 rotile,am fost la un service bunicel,si am schimbat bara stabilizatoare,bucsele bara stabilizatoare,flanse,si mi-a mai schimbat parca niste bucse sau tampoane ceva tot pe la bara stabilizatoare dar nu mai imi aduc aminte ce,absolut nici o schimbare,am iesit cu ea din service am crezut ca inebunesc,am bagat 270 ron in piese si 320 in manopera,am fost azi la alt service a ridicat-o sus si s-au uitat la ea si au zis ca nu are nimic joc acolo,sa ma duc la un service care are test de amortizoare,dar eu unu nu cred ca sunt alea,si plus nu vreau sa dau 120 ron sa-mi faca test de amortizoare,daca nu sunt alea ce fac,dau banii degeaba?

va rog spunetiva parerea,aa apopo face si pe ploaie si pe frig si pe cald,ziceti-mi si mie ce o avea ca sunt disperat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca deschizi geamul nu se aude, cu un motor mai putin galagios s-ar auzi mai tare, iar cu fiecare zi care trece se va auzi mai tare. Bogd, intr-o parcare m-ai mare i-a viraje stranse cu viteza a-2-a, si spre stanga si spre dreapta. Daca bate planetara sigur o s-o auzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!am si eu o problema de genul asta se aude cam la 50km/h si cand virez stanga nu se mai aude,dar cand virez dreapta se aude imi poate zice cineva ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am descoperit care e problema la masinuta mea.

Am ridicat-o pe cric (intai stanga), am bagat I-a si m-am uitat la roata. Cauciucul este deformat. In loc sa fie perfect rotund se vede cum urca/coboara. Se aude si un zgomot de frecare usoara dar banuiesc ca asta e normal avand in vedere ca placutele de frana ating discul.

Apoi am ridicat-o si pe dreapta si aceeasi poveste, cauciucul este ovalizat. In schimb parca pe roata asta placutele de frana apasa mai tare pt ca se opreste mult mai repede cand e scoasa din viteza.

Banuiala mea este ca din cauza cauciucurilor deformate intra ceva in rezonanta. Din pacate nu am resursele necesare ca sa le schimb :)

Probabil voi face miscarea asta anul viitor dupa ce termin de achitat leasingul.

Am aberat cumva cu banuiala mea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este deformat pe creasta inseamna ca s-a rupt armatura in el si este indicat sa nu le m-ai folosesti pt ca riscul de explozie este foarte mare, plus ca directia are de suferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am uitat perpendicular pe roata, cu ochii la nivelul cauciucului. Asa am observat miscarea sus/jos. Pe langa asta se simtea o vibratie si in masina, ca si cum ar fi roata dezechilibrata (nu ca n-ar fi fost din cauza cauciucului).

Cauciucul nu parea sa aiba alte deformari sau nu am observat eu. Am sa refac "testul" asta si cu roata data jos sa vad daca mai e vibratia aceea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Daca platesti leasing, banuiesc ca ai in garantie inca masina, nu le poti arata cauciucurile, sa ti le schimbe in garantie, ca la urma urmei e defect de fabricatie.Sau poate pe casco :rolleyes: ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!