Jump to content

Probleme Intalnite La Leon 1.8 20vt4 Sport Sau Orice 1.8t


kinky
 Share

Postare recomandată

Salut,

sunt oarecum nou pe forum, il folosesc doar cand are tata probleme cu gofu sau cand mai caut diverse informatii pt masinile din VAG. Desi imi doream f tare sa imi iau un Opel Kadett 2.0 GSI de 150 cai am gasit o optiune care imi incanta sufletul la fel de mult, un Leon 1.8 20VT4 Sport cu cei 180 de caluti ai lui si tractiune integrala. Masina este din 2001, are 150.000 de km dupa cum spune proprietarul si este umblata pe drumurile din Dubai, f bune de altfel. km sunt cam discutabili pt ca aici se merge mult cu masina dar o sa vad si dupa uzura diverselor din interior.

Are mici/mari imbunatatiri ca: Cupra Body Kit, suspensie de la H&R , Turbo Timer, un filtru de admisie Carbonio si un BoV de la Forge. Dotarile de serie nu prea le stiu dar nici ca ma interseaza prea tare, e de ajuns cum arata modelul si inima lui :) NU am vazut masina inca, o sa ma intalnesc maine cu proprietaru sa o vad. Sper sa reusesc sa il conving sa mi-o tina(pt ca am inteles ca e destul de cautata iar eu nu am tot ce imi trebuie k sa o pot lua maine) pt ca tare mi=o doresc, asta dc arata si este asa cum spune propietaru "in very good condition". Cica are service history, toata intretinerea ei a fost si este platita de firma la care lucreaza proprietaru (se practica pe aici tipul Company maintain).

La prima vedere despre ce stiu referitor la masina pare f ok, dar as vrea sa intreb posesorii si nu numai dc imi pot recomanda ce verificari, la ce sa ma uit mai exact specific pt modelul acesta. Am gasit pe site sfaturi la cumpararea unei masini dar voiam niste sfaturi pt modelul asta, dc stiti bube care le are ea din fabricatie si apar mai tarziu sau altceva. Pana acum pe net nu am gasit nimic rau la adresa modelului si este mai mult decat incantator.

Sincer sunt f entuziasmat si sper sa ajunga pe mainile mele, dar totusi astept niste sfaturi de la voi pt ce verificari as putea face, asta dc sunt :)

Multumesc anticipat si sper sa ma alatur familiei VAG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare :(

vad ca nu a raspuns nimeni, nici de confirmare nici de infirmare.

Am fost ieri sa vad masina ... de cand am inceput sa ma uit pe afara mi-am dat seama ca nu este o masina ingrijita ci doar o simpla masina pt proprietar. Avea chiar mult locuri unde era zgariata, atinsa/stearsa de diverse sau vopseaua sarita, mai ales pe capota unde erau bucati destul de mari sarite care sigur nu erau de la vreo griblura, nu a fost revopsita, chiar se cunoastea ca e vopseaua originala. Pe stanga nu avea proiector, bodykitul statea destul de bine pe masina, pragu de pe stanga se misca putin zic eu (nush cat tzeapan ar trebui sa fie) iar cauciucurile erau pe terminate, deci trebuiau altele. Farurile, cel putin pe stg, mi sa parut un pic matuite.

Ne-am uitat apoi la motor ca sa terminam cu statul afara pt ca era o vreme chiar potrivnica testarii unei masini in principal dpdv zgomote pt ca batea vantu f tare cu ceva nisip. Motoru era murdar, nu am vazut ulei dar oricum nu cred ca a avut grija sa-l tina cat mai curat desi in 7 ani se mai murdareste si el, plasticu de deasupra nu era, zicea ca il are in portbagaj. Dezamagit asa am zis sa vedem si inauntru ce si cum, sa dam o tura si mai verificam dupa aia.

Inauntru dezastru ... manerele atat pe fata cat si pe spate jupuite(tipic VW), plusul de pe usi arata cam rau, si parca apasam pe el asa si nu era tare si fixat(parca ar fi fost gol in spatele lui, manerul de pe dreapta am observat ca mai intai trageai de el si dupa ce sa misca el incepea sa traga si usa dupa :D. Plusul de pe plafon era chiar murdar pt ca era un gri deschis si se vedea ...cum draq poti sa-l muradresti pe ala (poate dc il dai jos?) plasticurile alea de la stalpii centrali erau si in stg si in dreapta cracanate la propriu sus la imbinare cu plafonu, puteai sa bagi degetele pe acolo (de ce oare? poate dc dai plafonu jos si nu mai stii sa-i pui klumea la loc). Scaunul soferului prezenta o uzura destul de accentuata, covorul de la sofer era atat de tocit incat incepuse sa cedeze avand crapaturi, gaurele de se vedea prin el. Pedalierul (n-am inteles exact de la prop) dc a fost schimbat sau e acelasi avea niste tablite cu sparco deasupra, cea de pe ambreiaj mai ca statea sa cada. Volanul cred ca era original , k avea Seat pe el, insa prin unele locuri era alburiu asa si se observau clar si urme serioase de folosinta. Deasupra butoanelor de control al luminilor fusese lipita telecomanda aia cilindrica de la turbo timer, si acum zacea pe ceasuri acolo ca se dezlipise (si unde a fost lipita era o urma urata de adeziv-stiti cum ramane dupa ce se dezlipeste ceva). Iar ce m-a enervat cel mai tare a fost geamu de la bord, care acopera ceasurile ... era matuit pe margini, asta chiar m-a enervat. Parca era o masina din 1900 toamna nu doar de 7 ani. A, si inchizatoarea de la torpedou era sparta, a zis ca are alta acasa (oare?)

Ok, tot am incercat sa-mi inabush dorinta sa-l chinui pe ala cu intrebari despre toate astea desi pt toate astea desi tot imi zicea ca pt nu prea multi bani mi le fac aia de la seat ca noi etc (vrajeli). Asa, am zis sa pun cheia in contact, macar sa ma bucur de ce nu se vede.

Zis si facut . Bagat cheia pus contactu se aprind becurile in bord stau ceva aprinse se sting, Dar nu toate :D :D Ramane aprins ESP si cu cel de airbag. Explicatii superficiale si mincinoase : pt airbag ca e de la scaunul soferului, ca nush ce nu face contact acolosi si de aia ca e defect de fabricatie ca a vazut la mai multe (asta dupa ce l-am intrebat de 3-4 ori de acccident si sarit airbaguri)... la volan chiar nu am stiut cum sa ma uit sa vad dc este airbagul acolo in schimb in dreapta capacul ala de la airbag se misca usurel si am tras eu un pic de el dar nu l-am descfacut desi cred ca se poate si apoi sa poti sa-l pui si la loc (nu?); iar cel de la ESP m-a terminat de tot - ca a schimbat cipul de ESP ca al vechi s-a stricat(cum draq nu stiu, k nu am mai auzit) si ca el merge dar tot de la niste fire care nu sunt legate nu pot sa-l pornesc de la buton, desi el este functionabil , din nou replica "ti-l rezolva baietii de la seat". Testat geamuri, oglinzi, clima, casetofon cu cd changer -ok.

Of of of ... ma uit mai bine pe bord, vad 153 de mii si ceva, zic bun. Carte service ai? Da zice el si scoate o punga cu multe chestii in ea. scoate de acolo cartea de service, imi arata numele lui pe carte, si da paginile acolopana ajunge la ultima. K sa vezi, surpriza!!!, ultimul service trecut era cel de 110 mii , si toate celelalte erau din 10 in 10 mii. Ii zic ca nu stie unde sunt restu, ca imi arata facturile ca dc vreau putem sa ne uitam pe calculator la aia ca e trecut acolo si ca o sa s duca sa le zica alora sa ii treaca toate reviziile in carte (de parca mai conteaza ca le scrie cineva acolo dc nu au fost - aici chiar se fac reviziile asa cum trebuie, stiu de la toyota si bmw) si tot imi zicea ca tre sa faca revizie acum la 155 de mii de km desi ele se faceau din 10 in 10 si nu era norma sa faca la 155.

Una peste alta am zis macar sa vad cum merge masina. Am pornit usurel asa , nu se auzea nici un zgomot dar eram si in plin vand. Am ocolit reprezentanta usurel asa si am schimbat cateva trepte sa ma obisnuiesc cu ambreiaju si dupa ce am iesit in linie dreapta i-am dat gaz incepand cu a doua si schimbat repede de tot cat m-am priceput. Ce sa zic,nush dc am schimbat eu la 5500 dar oricum peste 5000 si intr-adevar masina tragea bine de tot. treptele precise am apucat sa bag doar a 4-a. si apoi nush ce viteza aveam, am pus frana sa vad cum face. S-a oprit frumos fara trepidatii sau alte chestii. Am continuat usurel si fiind dupa cladiri nu mai batea vantu asa tare si puteai sa auzi si motoru si fsss-urile de la admisie si bov f bine si alte zgomote. SI a fost un zgomot, greu de definit(un fel de frecat huruit trepidat ceva care nu e prins bine), dar care eu nu cred ca trebuia sa fie acolo desi prop zicea ca nu aude nimic ca e zgomotu motorului normal, dar aparea cand acceleram un pic si apoi o lasam fara acceleratie si parca descrestea pe masura ce scadea viteza , probabil vreun rulment pe fata? .

IN fine, am intors si i-am zis omului ca ma mai gandesc si o sa-l mai sun dupa ca ma mai uit.

PRetul masini este de 4700 de euro, cam mare pt pretul pietei de aici (mic pt cel din tzara, chiar si germania) , in vreme una fara 4X4 si mai putini km era cu vreo7-8 sute euro mai putin.

Din cate stiti accesoriile de interior sunt scumpe?adica dc m-as gandi totusi sa o iau (putin probabil, asta dc o lasa la sau sub 4000 desi a zis ca e pret fix) credeti ca m-ar costa mai mult 2000 de euro sa inlocuiesc tapiteria si sa repar senzorii aia.

O parere? voi ce ziceti, merita totusi sa o iau desi are atatea chestii neplacute sau sa mai astept alta(sigur o sa mai apara)?

Mersi , o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4700E ?!?!

Din pretul asta inteleg ca masina e cam "praf" iar proprietarul stie asta. Nu inteleg ce vrei sa spui cu pretul cam mare ...

Din moment ce la interior spui ca masina este un dezastru pe roti, insemna ca proprietarul nu a avut deloc grija de ea, iar cum din cartea service lipsesc multe revizii nu ma astept sa fi menajat nici partea mecanica. Daca suspensia o faci la un pret cat de cat acceptabil, la motor/transmisie e cam scump. Cat despre umblat km facuti pe drumurile din Dubai cu filtru sport, ai mare grija, ei au deserturi pe acolo :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai cauta si alta masina. Daca are multe zgarieturi, julituri, tapiterie neingrijita,erori la motor, risti sa-ti cumperi...bineinteles"probleme"! Si cred ca e mai mare deranjul sa stai ca cumperi , ba un plastic d-ala, ba nu stiu ce senzor, ba un maner de nu stiu unde sau vreun cablu...etc, iar la final cand crezi ca ai terminat si ai facut-o sa arate ca o masina, tragi linie si aduni, o sa vezi ca te-a dus cu peste 3000 E, daca nu mai mult.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

mersi pentru raspunsuri, acum am vazut si topicul despre Leon 1.8T si dupa cum am vazut toti posesorii sunt mai mult decat multumiti.

Pt Toni : In legatura cu pretul, ceea ce am vrut sa spun era faptul ca fata de pretul pietei de Dubai, pretul pe care il pusese omu pe masina erau ceva mai mai mare, mai ales si pt ce oferea el. Tocmai asta m-a facut si pe mine sa cred inainte sa vad masina, ca trebuie sa fie o masina klumea si ingrijita pt ca avea si un pret mai mare fata de ce am mai vazut eu in trecut pt 1.8T. .... poti sa-mi zici cam ce efecte are avea nisipul pt o admisie sport, adica ar putea sa ajunga praf in motor sau ceva de genu pt ca filtrul permite mai mult volum de aer sau ce ai vrut sa spui? e bine de stiu pt viitor

Roger, intr-adevar nu cred ca m-as fi bucurat de ea asa tare stiind cum este si ca sunt destul de multe in neregula ... poate dc as fi fost si eu ca proprietaru sa o tin doar asa sa ma sui in ea si sa merg cu ea pe strada ar fi mers ... dar prefer sa imi iau una de care sa ma bucur si sa ma simt bine in ea de cate ori merg cu ea sau vorbesc despre ea si sa nu ma gandesc ca are nush ce si cate probleme :Driver:

O sa mai verific piata si o sa vad ce mai apare.

Seara buna, bye

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrele sport sunt destul de controversate. Parerea mea este ca pentru a trece o cantitate de aer mai mare prin el trebuie sa scada din filtrare, astfel in motor ajungand mai multa mizerie. In zonele cu mult praf (nisip), producatorii de filtre OE (atentie, adica cele normale din carton) recomanda folosirea unei pasle (care poate fi comandata separat) deasupra filtrului pentru a obtine o si mai buna filtrare, in detrimentul cantitatii de aer admis.

Poate ma insel asupra atmosferei din Dubai, dar totusi daca au deserturi trebuie sa fie si nisip in aer :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai avem aici pe forum pe Conchita care a venit cu ibiza din Kuwait pana in Romania: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=6364&hl=

Tin minte ca a venit cu furtuni de nisip :) si se pusesera multe pariuri daca ajunge sau nu in romania. Iar cand a dus masina in service la metrotehinca si au spalat-o acolo ... s-a facut totul portocaliu de la nisip. Pe la intalniri tot ea imi povestea: "daca era furtuna de nisip nu prea mai porneau masinile pe acolo, ibiza a pornit la cheie tot timpul" :D La motor 1,4 tiptronic nu se facuse nici o modificare era standard peste tot cum venise din fabrica. Masina a cumparat-o de noua de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!