Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

@adriansnow - nu stiu cum e actuatorul la turbinele cu wastegate, dar pot sa-ti spun ca la cel cu vacuum la mine am lungit tija cu o jumatate de filet si mi-a crescut presiunea de la 2430 mbar (care deja era prea mare) la 2580 mbar si a trebuit s-o aduc inapoi la lungimea initiala...

@nutzuXXL - se vede ca agata rau; eu cred ca e tot geometria variabila (poate fi si actuatorul); s-a facut si planeitatea vanelor la curatare? ia legatura cu userul cipos pt. o curatare profi, poate e nevoie si de inlocuire geometrie variabila

@bog2010 - la turbina are o portiune intre 2800 si 3200 rpm unde nu tine presiunea cum ar trebui, poate agata un pic geometria dar inca nu necesita interventie, all in all e ok turbina; injectoarele is super; la egr nu e concludent, in log supapa e inchisa, dar egr are un ciclu inchis/deschis la relantiu, tu probabil ai prins doar cu supapa inchisa

- ca sa verifici ca supapa egr se deschide, la relatiu da un impuls la pedala sa urce turatia pana pe la 3000 rpm, apoi lasa-l la relantiu; atunci valorile actual ar trebui sa le urmareasca pe cele specified (aprox. 240 mg/str)

nu stiu cum conduci tu, dar din cand in cand e bine sa faci reprize cu pedala la fund de la 2000 rpm (nu sub) la 4000 rpm ca sa nu se agraveze depunerile pe geometrie

@fff - logul l-ai facut de la 1800 rpm, turbina raspunde destul de bine, peste 3000 rpm scade putin sub ce ar trebui, dar e destul de bun logul la modul general

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pt raspuns . am facut si planeitatea dar am luat foarte putin din vane . cred ca trebuia sa mai insist la planeitate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Va rog sa ma lamuriti de ce iau limp mode in treapa a 4-a pe la 3500 rpm. In treapta a 3-a nu iau deloc chiar daca apas pana la 5000 rpm. Am facut un log in treapta 3, si doua in treapta 4(amandoua limp),iar cand m-am intors spre casa i-am dat iar in a 4-a pana la 5000 si nu mi-a mai dat limp (vag-ul era scos deja).Specific ca furtunule de vacuum sunt noi toate. Starea n75 nu o stiu,si nici daca turbina agata. Va multumesc

LOG-01-003-010-011Treapta a 3-a.CSV.txt

LOG-01-003-010-011Treapta a 4-a primul log.CSV.txt

LOG-01-003-010-011Treapta a 4-a al doilea log.CSV.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti agata geometria variabila, de la 2500rpm presiune specificta e foarte mare, trebuie curatata turbosuflanta,bafta.

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

M-am dus iar sa vad daca mai iau limp si culmea nu am luat. I-am dat pana si putin peste 5000 rpm in a 4-a si a 3-a.O lasam sa scada la 2500 apoi iar kick down pana la 4500-5000 rpm. Nu stiu ce sa zic....poate ma lamureste cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am mai facut azi un log.

Saptanana viitoare am vb cu cineva sa demonteze turbo si sa-l curete.

vis a vis de presiunea turbo cat ar trebui sa fie maxim?

LOG-01-003-010-011 09032011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Chiar nu stie nimeni ce s-a intamplat in logurile postate de mine mai sus? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca stiam te ajutam cu mare placere dar sunt nou si in forum si cu vag-ul si mai am se invatat pe mine m-ai ajutat tu cum sa fac un log si "asap03" lea citit si a spus cum stau lucrurile pe la motor. si va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea o intrebare... La turbinele cu wastegate in caz ca nu sunt reglate corespunzator din actuator, pot aparea depuneri pe wastegate si cand e inchis sa nu mai culce cum trebuie si sa scape putin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intelege nimic. 4 august si 25 mai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragosR logul se face cu pedala la maxim apasata pe plaja de turatie 1800-4000

Tu ai si portiuni cu pedala la maxim dar destul de scurte

Din logul tau eu zic ca din ce se poate vedea e ca presiunea in turbina ar fi mai maricica decat ar trebui si ar putea sa se execute o curatire, dar asta zic eu, las alti colegi mai buni sa iti prezica altceva dc nu e bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa il refac miine poate va fi acel drum mai liber...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva?

ce probleme as putea avea?ma refer la consum,log-ul pt presiunea din turbo cred ca nu e concludent pt ca e facut pe loc,neaccelerat. avf 130hp

Address 01: Engine (038 906 019 DS)

21:23:32 Group 015: Fuel Consumption

840 /min Engine speed rpm

10.4 mg/str Inj Qty (actual)

1.20 l/h Fuel Consumption

0.0 mg/str Inj Qty requested (accelerator)

Address 01: Engine (038 906 019 DS)

21:22:50 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)

840 /min Engine speed 2850-3150

1101.6 mbar Spec. intake press. 2200-2400

1006.2 Actual intake press. 2100-2600

19.9 % D.cycle MAP 35-80%

21:23:12 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control

-0.61 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H

-0.33 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H

0.21 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H

0.73 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H

Address 01: Engine (038 906 019 DS)

21:24:02 Group 020

840 /min RPM

66.0 Nm Torque

70.0 mg/str Inj. Quantity

0.0 mg/str Inj. Quantity

Address 01: Engine (038 906 019 DS)

21:20:15 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)

819 /min Engine speed 790-870

320.0 mg/str MAF (specified) 230-310

494.9 mg/str MAF (actual) 210-350

4.8 % EGR duty cycle 40-75%

Address 01: Engine (038 906 019 DS)

21:20:56 Group 001: Injected quantity

840 /min Engine speed 790-870

10.2 mg/str Injected quantity 3.0-9.0

6.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am refacut logurile:

Logs.zip

intr-a 4a spre 4000 imi taie gazul cu eroarea postata pe topicul dedicat (17965)

acum ce sa zic... o fi ce o fi sau e coincidenta cu faptul ca saptamina trecuta am dat cu jetul de apa pe la motor???

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DragosR - e simpla coincidenta; verifica actuatorul si geometria variabila; cel mai probabil trebuie curatata turbina (cu refacerea planeitatii vanelor)

@adi_bm - la batranica e bine; la tinerica turbina are un inceput de agatare pe la 2700 rpm; da-i din cand in cand niste reprize viguroase cu talpa de la 2000 rpm in sus sa se mai curete (la viteza mare se curata cel mai bine pt. ca gazele au temperatura mai mare);

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu motorul pornit am scos furtunasul de la N75 ce vine la actuator si tija lucreaza; deci e musai o curatare...

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fii sigur ca nu dai jos turbina degeaba, da jos actuatorul de pe turbina si misca cu mana geometria usor (prin levierul mic pe care sta agatata tija), pe toata cursa ei, inainte-inapoi. Asa o sa-ti dai seama daca vanele sau inelul ce le misca agata, trebuie sa se miste foarte usor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la km care ii are, n-as da-o jos chiar degeaba ... :D

dar o sa fac intii ce e mai usor, dupa cum zici :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.Am o curiozitate care ma 'apasa'.. Motorul pornit la relanti , accelerez la maxim si turatia ajunge greu pe la 4000..! La altii av vazut ca se tureaza instantaneu ( ex: passat 1.9 tdi- opel astra-benzinar.. ).E normal asa ? Multumesc si numai bine..!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata! Nu erau bine puse furtunele la valva N75.

Multumiri pt ajutor tuturor. Atasez o schema, poate o vrea cineva vreodata...

post-88058-0-83740400-1302769224_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva?

ce probleme as putea avea?ma refer la consum,log-ul pt presiunea din turbo cred ca nu e concludent pt ca e facut pe loc,neaccelerat. avf 130hp

Address 01: Engine (038 906 019 DS)

21:23:32 Group 015: Fuel Consumption

840 /min Engine speed rpm

10.4 mg/str Inj Qty (actual)

1.20 l/h Fuel Consumption

0.0 mg/str Inj Qty requested (accelerator)

Address 01: Engine (038 906 019 DS)

21:22:50 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)

840 /min Engine speed 2850-3150

1101.6 mbar Spec. intake press. 2200-2400

1006.2 Actual intake press. 2100-2600

19.9 % D.cycle MAP 35-80%

21:23:12 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control

-0.61 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H

-0.33 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H

0.21 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H

0.73 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H

Address 01: Engine (038 906 019 DS)

21:24:02 Group 020

840 /min RPM

66.0 Nm Torque

70.0 mg/str Inj. Quantity

0.0 mg/str Inj. Quantity

Address 01: Engine (038 906 019 DS)

21:20:15 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)

819 /min Engine speed 790-870

320.0 mg/str MAF (specified) 230-310

494.9 mg/str MAF (actual) 210-350

4.8 % EGR duty cycle 40-75%

Address 01: Engine (038 906 019 DS)

21:20:56 Group 001: Injected quantity

840 /min Engine speed 790-870

10.2 mg/str Injected quantity 3.0-9.0

6.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Sebytza2000
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!