Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Daca este sa raspund exact la logurile puse pot sa trantesc ce spune ross-tech si se termina discutia.

Bineinteles ca dupa ce primesti o parere trebuie sa te apuci sa vezi ce si cum se misca si mergi mai departe pana la remedirerea defectului.

Dintr-un log pot sa-mi expun o parere personala insa defectul si remedierea vor aparea exact la sfarsit daca ne mai si spun userii ce a fost.

In logul respectiv tot ce pot sa observ este N75. Vrei sa presupun ca daca am desfacut 20 de turbine si a 21-una o sa aiba aceleasi defecte?

In toate logurile unde am amintit N75 se poate vedea ca sunt valori ridicate si de acolo trag concluziile. Ce te deranjeaza?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Nu te contrazic in ce spui doar ca am vazut in cateva posturi ale tale ca spui mereu de electrovalva N75. Normal ca din log reiese electrovalva N75 nu functioneaza cum trebuie; atat timp cat geometria este blocata, actuatorul da de greu si la randul ei electrovalva. Oi fi citit si eu aiurea posturile tale.

Oricum ma retrag ca vad ca ai ceva activitate pe forum si tot nu stii sa iti pastrezi calmul. :vaidecapulmeu:

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu te contrazic si daca este sa luam o probabilitate geometria care agata este cea mai intalnita. Dintr-un log o sa vezi cu ce sa incepi si nu pot sa spun eu de aici, dintr-un log, exact ce a fost.

Daca este sa fiu exact si corect si atent o sa spun toate cauzele posibile si o sa le tot repet. Log-ul este o indicatie si nu ofera defectul pe "tava". Daca vrei sa spui ca zic mereu de N75 si ea se defecteaza mult mai rar decat o aduc eu in discutie este foarte posibil. La ultimul log as spune ca este acuatorul 60% si apoi ceva legat de N75 40%.

O sa fiu mai atent in exprimare si daca cineva raspunde inaintea mea doar o sa completez daca o sa fie nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Nu, nu de exprimat te-ai exprimat bine in posturile din urma. Am citit eu in graba. Ai dat ca prima solutie verificarea actuatorului si dupa N75 :icon_thumright: . Aici unde am intervenit eu ai dat un pic in balbaiala si nu ai mai zis nimic de actuator. Rog un moderator sa stearga posturile inutile din discutia noastra iar @ioio_viola sa urmeze sfaturile de mai sus. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la cipos azi de dimineata si am constatat ca din cauza lungului repaus in care a stat masina, aparuse rugina la vane si nu se mai miscau cum trebuie. A schimbat cavele si a curatat pe acolo si acum trage si se aude cum trebuie si mai ales nu mai intra in limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate arunca cineva o privire pe aceste log , multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede cam greu ca nu e format csv dar vad ca debitmetrul raspunde cam lent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am reusit sa aranjez in pagina , sa fie debitmetru cu pricina ? se tureaza cam greu si nu are vlaga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

850 592.9

850 754.6

850 847.7

Valorile astea imi spun mie ca debitmetrul nu se misca cum trebuie.

Celelalte log-uri trimise pe mail nu sunt bine facute.

Atasez logul sa-si dea si alti colegi cu parerea.

post-48099-0-47222100-1294658710_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile mici ale MAF-ului sunt influentate de presiunea mica din turbina. Din moment ce citeste si peste 1200 mg/str nu cred sa fie MAF-ul problema.

850 - 592.9 ==> 1958.4 - 1142.4

850 - 754.6 ==> 2080.8 - 1428

850 - 847.7 ==> 2131.8 - 1683

Mi se pare ca turbina are lag cam mare la inceput si nu mai tine presiunea cum trebuie la rpm mare (peste 3600).

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observatia este foarte interesanta asap03. De ce crezi totusi ca N75 nu este pus sa lucreze?

@negrusirosu daca ne mai poti face niste loguri si sa insisti exact pe turatiile alea unde intra turbina.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca s-ar putea ca N75 sa fie problema si de aia sa nu corecteze cum/cand trebuie.

Dar trebuie verificat intai si actuatorul sa fie bun (sa tina vacuumul si sa nu agate in cursa). N75 nu prea ai cum sa-l verifici in mod direct, doar asa, ca ramane singurul suspect :) La mine a bazait tare N75, asta a fost singurul simptom, in afara de logul prost...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc asap03 :icon_thumright:.

@negrusirosu nu ai nici o eroare stocata? Cine ne mai ajuta?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi voi incerca sa mai fac log, sa ma corecteze cineva daca nu fac bine log pe engine, 3-10-11- , pot sa spun ca am inlocuit de pe un sharan care lucreaza bine filtru de aer cu tot cu maf si nu au fost schimbari ,astept sugestii

nu sunt eruari stocate,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez logurile de la @negrusirosu.

Ai o eroare acolo desi spui ca nu sunt stocate.17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Cauta pe cineva care se ocupa de curatarea turbinei pentru ca de acolo este problema.

Ross-tech spune asta.

attachments_2011_01_10.zip

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare offtopic: intre logurile din arhiva si ultimul postat de tine e o diferenta de 110k de km?

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna observatia. Mai ales ca eroarea de pe engine a disparut. O fi de la celalalt Sharanel? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asadar ar fi doar turbina de curatat , ca si problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti agata geometria,ar trebui curatata, cum ti-au mai zis si colegii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

De pe log nu prea se vad multe. Ai incercat sa mergi cu masina cu mufa la debitmetreu scoasa? Trage mai bine?

Verifica putin pe Engine-->Canal 003 --> valoarea debitmetrului la relanti din casutele 2 si 3 si spunemi si mie valorile. Dupa verifica si traseul furtunaselor devacuum de la actuator pana la elctrovalve.

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@masinapoporului si @divinewind

mersi de sfaturi. am fost la mecanic si mi-a zis ca actuatorul e ok. parerea lui e ca agata turbina, se bloceaza geometria (parca asa a zis) si trebuie curatata. probabil am sa o curat si dupaia va zic rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!