Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Ok, mersi. O sa refac testul miine si postez din nou logo-ul. N-am apasat pedala pana la 100% ca imi iau zborul iar drumurile acuma sunt destul de "inadecvate" pentru asa ceva. Dar o sa scot peste 4000 ture in treapta a 3-a, sper sa fie relevant.. Ca idee, faptul ca, conduc 95% prin oras si nu o forjez, in sensul ca schimb pe la max 2700 ture, am impresia ca si asta afecteaza,pentru ca am observat ca la drumuri lungi unde ma duc mai turat (mai des peste 3000 ture) nu face sau nu face atat de des Limp. Oricum mersul des sub turatii de 3000 e moarte curata pentru turbo. La acelasi stil de condus prin oras un amic a schimbat de 2 ori turbo la un Golf5 cu 138000km la bord. Condus 98% oras si cu turatii mici, sub 2700 chiar si la demaraje.

Ok, revin miine cu logo-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu pot sa-ti recomand sa faci log-ul pe vremea asta dar eu nu pot sa-mi dau seama din pedala apasata altfel decat 100%. Ai rabdare pana se mai usuca pe jos si fa logul in conditii adecvate.

Treba cu turbina, trebuie sa respecti niste reguli in condus iar in oras este adevarat ca nu poti face asta la modul ideal.La turbina dizel nu cred ca e nevoie mai mult de 2200 de ture dar nici asta nu este usor de respectat in oras. Mai e nevoie sa mergi din cand in cand la drum lung si sa o cureti in "stilul italian" adica sa o turezi mai mult.

Inca odata nu te grabi cu logurile astea pe vreme cu gheata si zapada ca sa nu dai in alte belele.

Logurile se fac asa.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miine seara, dupa ora 23, este un bulevard mai la periferie si necirculat la ora respectiva...drum drept 1,2- 1,5km si daca nu mai ninge o sa fie si curat. Imi duc si copilot sa lanseze scanarea, asa ca sper sa fie totul ok.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca la motorul tau ai MAP sau MAF. Daca te referi la MAP, cel plin de ulei, curata-l si vezi apoi ce se intampla. Ca e debitmetru sau senzor de presiune este cam acelasi lucru.

Am si MAF si MAP (care era plin de ulei). Nu aveam cu ce sa curat MAP-ul si nici nu am gasit sa cumpar in seara asta alcool tehnic. Urmeaza sa dau jos intercoolerul si tot traseul sa le spal.

Cu ocazia asta, avand in vedere ca MAF-ul e pe duca, o sa incerc sa-l curat ca oricum nu am nimic de pierdut.

De fapt a fost o incurcatura. Senzorul plin de ulei este cel de temperatura admisie, MAP-ul fiind pozitionat in cutia ECU-ului.

Asadar, cum mi-a spus Cipos, caruia tin sa-i multumesc pe cale publica, de vina pentru intreruperi (variatiile de presiune in turbo) este N75 pe care o sa-l inlocuiesc, urmand sa rezolv si problema cu debitmetrul.

Modificat de cozmino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danke.

Unde găsesc și eu niște explicații despre cum se interpretează un log?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@divinewind

Am reusit sa fac scanarea pe engine (03,10 si 11) in treapta 3 maxim pedala acceleratie. Atasez fisierul care contine 3 variante log.

Logul 2 mi se pare cel mai relevant. De fiecare data, undeva pe la 3750-3900 ture (adica max. pedala) mi se "taia macaroana" si intra in Limp. Am mai observat la unul din teste mici smucituri undeva intre 3200 si 3800 ture daca bine am retinut. Probabil ca si Powerboxul influenta asta ori...

Sper ca logo-urile sa fie suficient de bune pt. interpretat.

(P.S.) N-am reusit sa fac testul si in treapta a 4-a ca era prea mare viteza si in a 3-a pentru o strada relativ circulata si partial acoperita de zapada, dar sper sa fie cel atasat suficient)

Astept pareri.

Multumesc,

Loguri.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa logurile si apasa aceleratia la fund de la 1500 RPM bafta, oricum se vede o presiune prea mare scoasa de turbo, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RO-VW deci in afara de 4 linii din ultimul log restul sunt inutile. Astea 4 linii indica niste pb la N75 sau actuator sau geometrie variabila. N75 munceste prea mult ca sa ofere ce cere ecu.

Te poti apuca sa verifici de la actuator, sa nu se miste greu, apoi N75 apoi geometria variabila. Ai clar p pb pe partea asta. Presiunea mare este probabil de la powerbox si ai putea sa scoti powerbox-ul sa faci fara el niste loguri dar oricum e o pb acolo si trebuie rezolvata. Spun eu ca e suficient ceea ce ai postat si trebuie sa te apuci de desfacut, curatat, inlocuit.

@gHapciu ai chiar pe acest topic o groaza de loguri cu interpretarile de la colegi si cu cateva reparatii la cateva masini o sa se clarifice ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@divinewindsa inteleg ca logourile trimise de mine nu sunt suficient de "consistente" ca sa poti sa-ti faci o parere si sa dai un diagnostic mai precis.

La unul din logouri (pe care-l reatasez singur) turatia (in treapta 3) pleaca de la 1500 (1575 ture mai precis) la maxim pedala ajunge la 3927 ture dupa care reduc acceleratia. Mi-a scapat ceva la testul asta? Ma gandesc acum ca imediat dupa 1500 ture si start log trebuie apasata brusc acceleratia pana in blana.... sau asa cum am facut eu, mai treptat, in decurs de citeva secunde? Sau nu are importanta asta?

Oricum dupa sarbatori o sa verific actuatorul si N75. Pentru N75 exista vreo metoda de verificare sau doar prin substituire cu alta?

Multumesc,

Log.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci oricum e facut logul nu pot sa spun exact care din elemente este defect. Trebuie dupa log sa vezi tot ce concura la rezultatele vazute in log. Logul e doar o directie de cercetat.

Nu mai face alt log decat ca sa faci unul corect. Probllemele se vad clar si sunt cele mai evidente la N75. De ce el lucreaza la limita asta vei afla dupa ce desfaci si inlocuiesti. Nu prea ai ce repara la N75 decat doar daca sunt furtune sparte.

De la 1500 de ture pedala se pune la podea BRUSC si ramane acolo pana la 4000 de ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vrut sa fac azi un log si m-am trezit cu un limp mode ceea ce nu am mai avut de vreo 3 luni de cand am schimbat furtunele de vacum

poate arunca cineva o privire sa vada dc am facut bine log-ul, dupa oricat i-am dat in gura nu a mai luat nici un limp mode , pana mai pe seara cand a mai muscat unu

multumesc

LOG-01-003-010-011.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scanat un passat din 1997 110 CP si 167.000 km pt ca acesta intra in limp mode

am scanat masina si am facut un log in mers pe canalele 3,10,11 si mi-a iesit ce se vede...

Ma poate ajuta careva pt interpretare?

La scanare a aparut 3 erori:

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77

Mileage: 176130km/109442miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 028 906 021 GL

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1446

Coding: 00002

Shop #: WSC 05319

3 Faults Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 - Faulty - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

Readiness: N/A

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Dupa ce am sters erorile, a aparut doar prima eroare,dar masina tot intra in limp mode

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 - Faulty - Intermittent

Va multumesc !

LOG-01-003-010-011.csv.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pop cristian este prea scurt logul. Faci si in viteza a 3-a si in viteza a -4-a de preferat. Dupa un anumit moment lucreaza greu N75 si eu banuiesc ca acolo este pb.

Erori banuiesc ca nu ai ptr ca daca aveai le postai?

@DMW eroarea este explicata aici. Ai presiunea mare pe turbina dar poate ai un tuning de care nu ai amintit? Daca nu ai un asemenea tuning incepe sa verifici cu senzorul de presiune si tubulatura. Apoi verifici si N75 care poate sa comande actuatorul aiurea.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@divinewind

Ms pt raspuns....din cate am vb cu prietenul meu ,doar ce si-a cumparat masina...i-a adus-o cineva deafara...nu stim daca are tuning la motor facut sau nu....oricum ms de raspuns

Modificat de DMV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DMW mai vezi erorile alea 2 care s-au sters daca nu mai apar pentru ca este de asteptat sa apara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac cum ai sugerat, multumesc mult si o sa revin cu rezultatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un audi a4 din 2003, motor awx, care intra in limp mode. In urma scanarii, am vazut ca e din cauza unei erori de overboost (positive deviation) asa ca am facut niste log-uri pe care nu am reusit sa le interpretez (io). Asa ca va cer ajutorul, pentru cele de mai jos, ca sa stiu de unde sa incep. Thx!

log_awx_3_4_3.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vorba de eroarea asta o iei de la ce e mai usor la ce este mai complicat. Rezolva eroarea si apoi vezi daca mai este necesar sa mai faci loguri. In loguri ai presiune mare pe turbina si o functionare anormala la N75 care poate sa indice sau ca e defecta sau ca actuatorul nu se misca cum trebuie si N75 tot incearca sa compenseze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceau,

am si eu o problema. vineri dupa ce i-am dat o talpa peste 3500 nu a mai vrut sa traga, pur si simplu era moarta. azi am facut un lod si un scan.

scan:

AG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 4B - Audi A6 C5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 GF

Component: 1,9l R4 EDC 0200SG 1434

Coding: 00002

Shop #: WSC 02325

WAUZZZ4B62N072546 AUZ7Z0A1974887

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

In primul fisier: dupa test-ul in tr3 a murit. in tr4 nu a mai vrut sa traga.

In al doilea: dupa ce am oprit si repornit motorul si-a revenit. din pacate nu am reusit sa fac log-ul decat in tr3, dar de data asta nu a mai murit...

orice sfat e binevenit.

mersi

LOG-0901.xls

LOG-0901 2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

@divinewind vad ca tu ai ce ai cu electrovalva N75 cam in toate posturile spui de ea. Eu am curatat pana acum peste 20 de turbine care isi luau limp-mode si la nici una nu a fost vorba de electrovalva N75. Cele mai intalnite probleme erau din cauza blocarii geometriei, rezultand si blocarea actuatorului din cauza mersului subturat sau viceversa (actuator blocat din cauza murdariei si locului cum este pozitionat/a actuator/turbina la motoarele transversale ducand la blocarea geoemtrieie). Mie greu sa cred ca daca ar fi valva N75 dusa(daca e dusa clar geometria este blocata), prin inlocuirea ei geometria se va debloca.

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad N75 suprasolicitat si de acolo trebuie sa incepi sa cauti problemele. Nu poti sa tragi o concluzie dintr-un log cam ce piesa este exact. Poti vedea daca sunt pb la turbina sau daca nu sunt. La ultimul log problemele sunt prea brutale ca sa cred ca este doar turbina murdara sau blocata ci trebuie sa fie altceva.

Ai alta parere?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Concluzia o poti trage foarte usor prin verificare cursei actuatorului la pornire. Fiind vorba de audi motorul este longitudinal si actuatorul este in partea de sus. Se porneste motorul, se scoate furtunasul ce intra in actuator dupa care se observa buna functionare a actuatorului prin punerea/scoaterea furtunasului din actuator. Se poate observa si daca N75 face vacuum tot prin acel furtunas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!