Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

btr cand esti in editor, apesi butonul Click To Attach Files de jos de sub eticheta Attachments, apoi ti se deschide o fereastra de unde selectezi fisierul dorit (poate fi in format CSV sau XLS) si dupa ce apare ca fisierul a fost uploadat (imediat sub Attachments) nu uita sa apesi butonul Add to Post din dreapta, altfel nu iti apare in post. Hai ca nu-i asa greu.

P.S. te rog citeste inainte sa postezi aici cum se face logul in mers, sa fii sigur ca n-o sa-l pui de trei ori inainte sa se poata citi ceva din el

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut asap03 asa am facut cum ai zis tu dar fisieru nu mi la pus in post .am schimbat ceva la setari profil .sper sa il ia acuma. mersi

Modificat de btr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul lui btr.

Nu m-a lasat nici pe mine sa uploadez fisierul cu formatul csv. Deci stergeti extensia .txt si lasati doar .csv dupa ce salvati local fisierul.

Va rog sa va dati cu parerea.

LOG-01-003-010-011.csv.txt

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bun logul si e cam greu sa ne dam cu parerea.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun,

am promis ca revin cu rezolvarea

dupa cum ati vazut arata maf 1150 am zis ca e maf am cumparat maf nou deoarece necesita o apasarea a pedalei de accelerare in plus pentru demaraj

log in mers cu maf nou aceasi problema

ma duc la munca 90 la ora 1800 rotatii deodata un sunet ca si cum s-ar gripa motorul si se aprinde becul de la ueli

ma de unde draq sa fie borduri pe autobanda care e ca in palma??

ma gandeam ca am spart baia cica stai ma omole ca de e baia se aprinde becul rosu nu verde si tot asa

pierd putere VAJAIE masina la 2 mii rotatii ma ce draq e un furtun spart

nici un furtun spart ... cica hai sa verific si axul de la turbina daca tot am dat furtunele la inspectie cand colo surpriza axul sus joj joaca 1mm inainte inapoi pana sau mai bine de 5mm

gata turbina noua

turbina noua a costat 700 euro la reprezentanta Garett ca la vw era 820 euro fara TVA

montata masina e ca noua. Apesi pedala un pic mai mult rupi scaunul consumul extraurban de la 7 a scazut la 5.5

cam costisitoare varianta aceasta cu turbina dar credeti-ma e cea mai buna

respect si sper ca toti cei care au avut probleme si le-au rezolvat sa posteze si rezolvarea

Marius Nistor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,pun un log daca ma puteti ajuta ,turbina[geonetria] a fost curatata merge usor,acuatoru nu ramane blocat

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de btr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bine facut logul, refa logul si apasa pedala la fund de la 1500 RPM

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut liviuplaton

as vrea sa apas de la 1500pedala dar pe vremea asta risc sa ies in decor.

am pus log ca poate sar putea intelege ceva.

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Masina respectiva: un audi A4 din 2005-2006 cu motor BLB de 140 CP isi i-a limp-mode. Si i se pare proprietarului ca nu prea trage cum trebuie. Curatarea turbinei va rezolva problema sau e de vina si debitmetrul ?

3145jd3.jpg

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In rest nici o eroare? Eu nu m-as uita la debitmetru pe care il consider ok. Presiunea pe turbina un pic cam mare.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Dar debitmetrul nu cred ca ar provoca limpo-mode-ul. Cum se trece de 3300 de ture masina se "punde in bot".

P.S: Eroarea pe care o da:

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2856 /min

Torque: 172.0 Nm

Speed: 116.0 km/h

Load: 44.7 %

Voltage: 13.98 V

Bin. Bits: 00101000

Absolute Pres.: 1846.2 mbar

Absolute Pres.: 2590.8 mbar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta . Nu as insista pe N75 dar pe tubulatura, scapari, curatat/verificat/ senzor presiune etc. Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar debitmetrul nu cred ca ar provoca limpo-mode-ul. Cum se trece de 3300 de ture masina se "punde in bot".

P.S: Eroarea pe care o da:

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2856 /min

Torque: 172.0 Nm

Speed: 116.0 km/h

Load: 44.7 %

Voltage: 13.98 V

Bin. Bits: 00101000

Absolute Pres.: 1846.2 mbar

Absolute Pres.: 2590.8 mbar

am avut aceeaşi eroare de două ori şi s-a "remediat de la sine" după un drum de aproximativ 800km cu pedala spre 100% :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal imi poate spune cineva ce inseamna eroarea asta.....?????

Friday, 17 December 2010, 18:03:40

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 036 906 014 AB

Component and/or Version: MARELLI 4AV 2445

Software Coding: 00000

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

26-10 -- Output Open - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e vb de o benzina... care are clapeta pe cablu... si un motoras care ridica clapeta pt relanti... motorasul e ars sau firele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Postez si eu un log in speranta ca voi il descifrati mai bine.

Problema: Mashina + Chiptuning (undeva pe la 160CP) trage greu pana in 2500 ture. Inainte era mult mai sprintena . Din ce vad si eu in log soft-ul cere o presiune mai mare doar ca turbina nu o scoate, presiunea ceruta de soft fiind facuta de turbina undeva la 2562 rpm. Este normal sa fie asa sau voi vedeti altceva in neregula ? Multumesc anticipat

tr 3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este normal, turbina are lag foarte, foarte mare. Verifica in primul rand vacuumul la actuator. Posibil sa fie de vina si N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu doar ca are lag ci nici macar in final nu trece cu mult de ce se cere si ramane cu presiune mica. daca agata doar trebuia sa sara mult si sa revina cu greu in jos. Sunt cam scurte logurile dar nu e ceva la geometrie ci asa cum ai spus e legat de presiune. Poate pierde undeva. Daca ai o eroare sa o postezi ca e important.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut . Nu am nici o eroare. Cum fac verificarea vacumului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sun manometre speciale cu care se pote masura vacumul, daca ai pierderi de vacum masina nu trage, pedala de la frana se intareste, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in concluzie nu pot verifica singur nimic nu ? trebuie sa ma duc in service ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu este nimic vizibi, tubulatura sparta, ulei pierdut atunci trebuie sa cauti turbina sau N75 sau senzor de presiune. Este ceruta presiune si nu este obtinuta.

Nu ma pricep la chiptuning si modul in care este facut pe masina ta dar este posibil sa fie si din soft. Mergi intai la cei ce au facut chiptuningul.

Atata timp cat exista niste interventii in calculator la care nu am acces nu pot sa fiu sigur de nimic.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cat timp ai cipul? Dupa ce ai facut cipul, ai apasat pedala la podea sub 2000 rpm de multe ori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimul chip il am de aproximativ 2 luni la fel si turbina care este una de 131 cp (VNT17) . La inceput mergea mai bine accelera de undeva din 1900-2000 rpm. Oare se mai poate rezolva din reglajul turbinei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!