Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

sal

imi poate spune si mie cineva daca aici buba e de la MAF sau de la EGR

multumesc anticipat

Marius

marius.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze

eu nu am office ci openoffice posibil de aia

am pus log in format JPG

post-64449-0-65111400-1291415152_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot nu vad ultimele doua coloane de la 011 ca sa vad turbina. Egr si maf mi se par ok.

Ce pb ai tu de fapt?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude zgomotos ca si cum ar trage si capota cu el odata la accelerare si e crescut consumul

maf cere 850 si el citeste 1200

aici si partea din dreapta a pozei

post-64449-0-52461500-1291416108_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad Marius nici o pb la partea asta. Poate alt coleg mai versat sa vada ceva dar eu nu vad nimic in neregula.

Spui ca nu ai nici o eroare?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu vad nici o problema.... ce cere acolo nu e maf.... e valoare maf pt egr... si valoare de 1000 la 2300mbari este perfect..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici o eroare doar un consum marit de carburant. 12 in oras 7 afara. inainte lua 5.4 afara maxim 8 in oras. parca demareaza greu de pe loc. parca ar necesita o forta mai mare la accelerare si urca relativ greu in turatii. am condus alt passat si urca in turatii de zici ca e benzinar. o sa caut sa ii fac un log in rampa poate se vede mai bine. oricum in log ecu cere 850 si maf citeste 1200

nici o eroare doar un consum marit de carburant. 12 in oras 7 afara. inainte lua 5.4 afara maxim 8 in oras. parca demareaza greu de pe loc. parca ar necesita o forta mai mare la accelerare si urca relativ greu in turatii. am condus alt passat si urca in turatii de zici ca e benzinar. o sa caut sa ii fac un log in rampa poate se vede mai bine. oricum in log ecu cere 850 si maf citeste 1200

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici o eroare doar un consum marit de carburant. 12 in oras 7 afara. inainte lua 5.4 afara maxim 8 in oras. parca demareaza greu de pe loc. parca ar necesita o forta mai mare la accelerare si urca relativ greu in turatii. am condus alt passat si urca in turatii de zici ca e benzinar. o sa caut sa ii fac un log in rampa poate se vede mai bine. oricum in log ecu cere 850 si maf citeste 1200

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Dupa cum ti-am spus (intre timp am consultat si alti specialisti) incearca sa schimbi MAF-ul.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat comanda de MAF o sa il am luni

promit ca va tin la curent sper sa va fie si voua de folos rezultatul

apropo urasc pe cei care au o problema intreaba si nu zic solutia dupa ce isi rezolva problemele

va multumesc pentru pareri

respect

Marius Nistor

PS: mai sus am facut dublu post din greseala eram pe telefon si refresh-ul ... daca il poate sterge cineva mersi anticipat

Modificat de Marius Nistor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul @fiderzen mi-a dat un log pentru ca nu a reusit sa-l puna el. A spus ca a facut si distributia si dupa asta a inceput sa mearga greu. Eu am o idee dar vreau sa mai auda el pareri.

Va multumesc.

post-48099-0-96332000-1291489425_thumb.j

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pun si eu un log daca ma puteti lamuri ce este defect turbina acuator etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci colegu`, raman dator cand ne intalnim.

Problema sta in felul urmator - Cand am dus masina la service ptr schimbul de distributie, maisna mergea perfect, tragea super, nu avea limp mode, nu scoatea fum etc.

Cand am luat masina din service am observat ca se misca ca un SDI...sau mai rau. Am verificat toate furtunasele de vacuum, sunt ok. Mufele sunt toate la locurile lor, curatate si etc.

Ori ceva s-a stricat din senin cat timp a stat masina desfacuta(cateva zile - nu avea mecanicul timp sa stea doar de ea (am schimbat si garnitura chiulasa+reconditionare la chiulasa))..ori mecanicul a schimbat o piesa ceva la masina :))...

De consum sa nu mai zic, 11% - 12% in afara orasului. :|

Astept o parere ceva, va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am reusit

Saturday 4 December 2010 20:53:16

03G 906 016 EH R4 2.0L EDC G000SG 7214 VCDS Version: Release 908.0

Data version: 20090830 VCDS Version: Release 908.0

Group A: '003 Group B: '010 Group C: '011 Data version: 20090830

Engine Speed Exhaust Gas Exhaust Gas Exhaust Gas Mass Air Flow Atmospheric Boost Pressure Accel. Pedal Pos. Engine Speed Boost Pressure Boost Pressure Saturday,04,December,2010,19:39:19:63170

TIME (G28) Recirculat. (spec.) Recirculat. (actual) Recirc. Duty Cycle TIME (actual) Pressure (actual) Sensor 1 (G79) TIME (G28) (specified) (actual) Saturday,04,December,2010,19:39:19:63170

Marker STAMP /min mg/str mg/str % STAMP mg/str mbar mbar % STAMP /min mbar mbar Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

0.36 819 260 265 34.7 0 265 969 969 0 0.17 819 1091.4 969 Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75 Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

0.88 819 260 265 34.7 0.53 260 969 969 0 0.69 819 1091.4 969 76 Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

1.41 1134 285 370 43 1.05 260 969 969 0 1.22 903 1203.6 969 76

1.92 945 500 430 59.4 1.58 345 969 958.8 21.6 1.75 1029 1224 969 Mileage: 247630km/153870miles

2.42 987 500 445 73.3 2.08 420 969 979.2 28.2 2.24 987 1254.6 979.2 ------------------------------------------------------------------------------- Mileage: 247630km/153870miles

2.92 987 495 440 80.9 2.58 425 969 999.6 28.6 2.74 987 1254.6 999.6 Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl -------------------------------------------------------------------------------

3.41 1134 460 415 80.9 3.08 445 969 1009.8 28.6 3.24 987 1285.2 1009.8 Part No: 038 906 012 M Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl

3.92 1407 530 460 80.9 3.57 430 969 1009.8 40 3.74 1302 1356.6 1020 Component: 1,9l R4 EDC 0200SG 2813 Part No: 038 906 012 M

4.42 1701 545 530 80.1 4.08 495 969 1040.4 45.9 4.24 1596 1479 1060.8 Coding: 00002 Component: 1,9l R4 EDC 0200SG 2813

4.89 1974 560 560 76.5 4.58 535 969 1111.8 49 4.73 1869 1560.6 1142.4 Shop #: WSC 01317 Coding: 00002

5.39 2268 595 645 68.5 5.06 585 969 1213.8 56.5 5.22 2163 1734 1254.6 Shop #: WSC 01317

5.88 2121 315 455 29.1 5.56 680 969 1377 46.3 5.72 2289 1091.4 1428 No fault code found.

6.39 1365 280 335 27.1 6.06 360 969 1326 0 6.22 1701 1091.4 1244.4 Readiness: N/A No fault code found.

6.89 1470 640 495 72.5 6.56 295 969 1132.2 41.2 6.72 1386 1397.4 1081.2 Readiness: N/A

7.39 1596 635 570 79.3 7.06 560 969 1111.8 47.5 7.22 1554 1560.6 1142.4 -------------------------------------------------------------------------------

7.89 1785 740 620 80.9 7.56 585 969 1203.6 48.6 7.72 1722 1754.4 1234.2 Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl -------------------------------------------------------------------------------

8.39 1995 740 725 77.7 8.07 650 969 1326 53.7 8.23 1932 2019.6 1377 Part No: 1J0 907 379 P Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl

8.92 2247 805 835 70.9 8.58 750 969 1509.6 53.7 8.75 2163 2111.4 1570.8 Component: ABS 20 IE CAN 0001 Part No: 1J0 907 379 P

9.44 2478 790 790 51.4 9.11 860 969 1723.8 54.1 9.28 2415 2121.6 1805.4 Coding: 03304 Component: ABS 20 IE CAN 0001

9.97 2562 340 690 43 9.63 760 969 1948.2 54.1 9.8 2646 1989 1978.8 Shop #: WSC 01317 Coding: 03304

10.5 1932 300 380 30.7 10.16 495 969 1805.4 0 10.33 2163 1091.4 1611.6 Shop #: WSC 01317

11.03 1680 635 485 62.6 10.69 360 969 1315.8 19.6 10.86 1701 1489.2 1234.2 2 Faults Found:

11.55 1764 780 665 96.4 11.22 605 969 1193.4 47.1 11.39 1722 1948.2 1244.4 00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44) 2 Faults Found:

12.08 1869 785 740 96.4 11.74 685 969 1377 49.4 11.91 1827 2060.4 1428 35-00 - - 00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44)

12.61 1974 790 850 96.4 12.27 780 969 1540.2 56.9 12.44 1932 2244 1611.6 00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44) 35-00 - -

13.14 2100 810 915 96.4 12.8 880 969 1754.4 55.7 12.97 2079 2264.4 1815.6 16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent 00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44)

13.64 2226 830 970 44.2 13.31 935 969 1917.6 53.7 13.47 2184 2244 1968.6 16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

14.14 2289 625 545 43.4 13.82 930 969 2050.2 47.1 13.98 2268 1897.2 2080.8 -------------------------------------------------------------------------------

14.67 2310 405 535 35.5 14.33 525 969 1856.4 40.8 14.5 2310 1581 1734 Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl -------------------------------------------------------------------------------

15.19 2331 295 335 25.1 14.85 425 969 1591.2 29 15.02 2331 1326 1499.4 Part No: 6Q0 909 605 A Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

15.72 2310 295 290 25.1 15.38 315 969 1336.2 26.3 15.55 2331 1285.2 1285.2 Component: 02 AIRBAG VW5 0003 Part No: 6Q0 909 605 A

16.25 2310 295 265 28.3 15.91 280 969 1193.4 25.9 16.08 2310 1295.4 1173 Coding: 12338 Component: 02 AIRBAG VW5 0003

16.78 2289 295 265 32.3 16.44 265 969 1132.2 25.9 16.61 2310 1285.2 1122 Shop #: WSC 01317 Coding: 12338

17.3 2289 360 255 45 16.97 260 969 1101.6 26.3 17.14 2268 1326 1091.4 Shop #: WSC 01317

17.83 2289 445 470 47.4 17.49 355 969 1071 31.4 17.66 2289 1468.8 1081.2 9 Faults Found:

18.33 2289 470 480 48.2 18 465 969 1183.2 32.9 18.16 2289 1499.4 1213.8 00595 - Crash Data Stored 9 Faults Found:

18.83 2310 460 470 46.6 18.5 470 969 1264.8 32.9 18.66 2310 1499.4 1275 35-00 - - 00595 - Crash Data Stored

19.36 2331 460 460 46.2 19.02 465 969 1305.6 32.9 19.19 2310 1489.2 1305.6 01214 - Crash Data for Belt Tensioner Stored 35-00 - -

19.89 2331 455 450 46.2 19.55 455 969 1315.8 32.9 19.72 2331 1489.2 1315.8 35-00 - - 01214 - Crash Data for Belt Tensioner Stored

20.39 2331 455 445 46.2 20.07 460 969 1315.8 32.9 20.23 2331 1489.2 1315.8 00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95) 35-00 - -

20.92 2331 455 455 45.8 20.58 450 969 1315.8 32.9 20.75 2352 1489.2 1315.8 32-10 - Resistance too High - Intermittent 00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

21.44 2373 660 655 51.8 21.1 445 969 1315.8 35.3 21.27 2373 1672.8 1315.8 00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131) 32-10 - Resistance too High - Intermittent

21.97 2499 850 945 96.4 21.63 650 969 1438.2 50.2 21.8 2457 2305.2 1530 32-00 - Resistance too High 00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131)

22.5 2646 850 1215 96.4 22.16 1070 969 1938 69.4 22.33 2604 2478.6 2131.8 00655 - Seat Belt Tensioner Igniter; Passenger Side (N154) 32-00 - Resistance too High

23.03 2793 850 1250 96.4 22.69 1235 969 2499 67.5 22.86 2751 2427.6 2590.8 29-00 - Short to Ground 00655 - Seat Belt Tensioner Igniter; Passenger Side (N154)

23.55 2940 850 1270 96.4 23.21 1265 969 2601 65.9 23.38 2877 2437.8 2601 00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153) 29-00 - Short to Ground

24.08 3066 850 1255 96.4 23.74 1270 969 2601 71.4 23.91 3024 2427.6 2601 29-10 - Short to Ground - Intermittent 00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153)

24.61 3213 850 1215 96.4 24.27 1240 969 2601 70.6 24.44 3150 2417.4 2601 00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95) 29-10 - Short to Ground - Intermittent

25.14 3360 850 1185 96.4 24.8 1205 969 2601 80.8 24.97 3318 2397 2601 33-10 - Resistance too Low - Intermittent 00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

25.66 3507 850 1160 96.4 25.32 1180 969 2601 99.6 25.49 3444 2366.4 2601 00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153) 33-10 - Resistance too Low - Intermittent

26.19 3171 470 1150 96.4 25.85 1145 969 2601 88.2 26.02 3360 1101.6 2601 32-00 - Resistance too High 00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153)

26.72 2667 835 1165 96.4 26.38 955 969 2356.2 23.1 26.55 2898 2172.6 2172.6 01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 32-00 - Resistance too High

27.25 2730 825 1275 96.4 26.91 1255 969 2417.4 94.5 27.08 2709 2468.4 2601 32-10 - Resistance too High - Intermittent 01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)

27.75 2814 825 1275 96.4 27.43 1275 969 2601 97.6 27.59 2793 2458.2 2601 32-10 - Resistance too High - Intermittent

28.27 2898 830 1275 96.4 27.93 1275 969 2601 96.9 28.1 2856 2448 2601 -------------------------------------------------------------------------------

28.8 2961 835 1275 96.4 28.46 1275 969 2601 95.3 28.63 2940 2437.8 2601 Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx0-17.lbl -------------------------------------------------------------------------------

29.33 3045 840 1275 96.4 28.99 1275 969 2601 94.5 29.16 3024 2427.6 2601 Part No: 1J0 920 802 E Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx0-17.lbl

29.83 3108 845 1265 96.4 29.5 1275 969 2601 94.1 29.66 3087 2427.6 2601 Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V23 Part No: 1J0 920 802 E

30.35 3192 850 1250 96.4 30.02 1255 969 2601 94.1 30.18 3171 2417.4 2601 Coding: 01142 Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V23

30.86 3255 850 1220 96.4 30.54 1240 969 2601 94.1 30.7 3234 2407.2 2601 Shop #: WSC 00000 Coding: 01142

31.36 3339 850 1205 96.4 31.04 1205 969 2601 94.1 31.2 3297 2397 2601 Shop #: WSC 00000

31.85 3402 850 1175 96.4 31.53 1200 969 2601 93.7 31.69 3381 2376.6 2601 Part No: Ident

32.35 3465 850 1155 96.4 32.02 1165 969 2601 93.7 32.19 3465 2366.4 2601 Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1264847 Part No: Ident

32.86 3549 850 1140 96.4 32.54 1145 969 2601 93.3 32.7 3528 2346 2601 Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1264847 Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1264847

33.36 3612 850 1115 96.4 33.03 1120 969 2601 91.8 33.19 3591 2335.8 2601 Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1264847

33.86 3591 830 1070 96.4 33.52 1120 969 2601 90.2 33.69 3612 1540.2 2601 1 Fault Found:

34.36 3591 810 970 96.4 34.03 1025 969 2458.2 90.2 34.2 3612 1499.4 2356.2 01176 - Key 1 Fault Found:

34.85 3507 740 785 96.4 34.53 920 969 2213.4 0 34.69 3570 1111.8 2070.6 07-10 - Signal too Low - Intermittent 01176 - Key

35.35 3360 600 715 96.4 35.04 760 969 1815.6 0 35.19 3402 1101.6 1734 07-10 - Signal too Low - Intermittent

35.84 3171 450 670 96.4 35.52 705 969 1621.8 0 35.68 3255 1101.6 1581 -------------------------------------------------------------------------------

36.34 3024 385 625 96.4 36.02 650 969 1499.4 0 36.18 3066 1101.6 1468.8 Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl -------------------------------------------------------------------------------

36.84 2898 380 600 96.4 36.52 620 969 1407.6 0 36.68 2919 1091.4 1387.2 Part No: 6N0 909 901 Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

37.35 2730 370 585 96.4 37.03 595 969 1346.4 0 37.18 2814 1091.4 1336.2 Component: Gateway K<->CAN 0001 Part No: 6N0 909 901

37.84 2709 360 570 96.4 37.52 575 969 1305.6 0 37.68 2730 1091.4 1285.2 Coding: 00006 Component: Gateway K<->CAN 0001

38.37 2625 350 560 96.4 38.04 565 969 1275 0 38.2 2667 1091.4 1264.8 Shop #: WSC 01317 Coding: 00006

38.87 1974 305 570 96.4 38.54 590 969 1254.6 0 38.7 2205 1091.4 1254.6 Shop #: WSC 01317

39.38 1386 295 505 96.4 39.04 545 969 1234.2 0 39.21 1596 1081.2 1213.8 No fault code found.

39.9 861 260 420 96.4 39.57 465 969 1152.6 0 39.73 1008 1060.8 1132.2 No fault code found.

40.42 819 280 400 96.4 40.09 410 969 1071 0 40.26 798 1122 1060.8 -------------------------------------------------------------------------------

40.91 840 265 420 96.4 40.59 400 969 1030.2 0 40.76 861 1091.4 1020 Address 56: Radio Labels: 1J0-035-15x-56.lbl -------------------------------------------------------------------------------

41.44 840 265 405 96.4 41.09 415 969 1009.8 0 41.27 819 1101.6 1009.8 Part No: 1J0 035 152 E Address 56: Radio Labels: 1J0-035-15x-56.lbl

41.96 840 265 415 96.4 41.62 415 969 999.6 0 41.79 840 1101.6 999.6 Component: Radio BNO 0005 Part No: 1J0 035 152 E

42.46 819 270 425 96.4 42.15 420 969 999.6 0 42.3 819 1101.6 989.4 Coding: 00001 Component: Radio BNO 0005

42.96 819 265 405 96.4 42.64 420 969 989.4 0 42.8 819 1101.6 989.4 Shop #: WSC 00020 Coding: 00001

43.49 819 270 415 96.4 43.13 410 969 989.4 0 43.32 819 1101.6 989.4 Shop #: WSC 00020

44.01 819 265 415 96.4 43.66 415 969 989.4 0 43.85 840 1101.6 989.4 No fault code found.

44.51 819 270 420 96.4 44.18 415 969 989.4 0 44.36 819 1101.6 989.4 No fault code found.

44.99 840 265 415 96.4 44.66 415 969 989.4 0 44.82 840 1101.6 989.4 End ---------------------------------------------------------------------

45.49 819 265 415 96.4 45.15 425 969 989.4 0 45.32 819 1101.6 989.4 76.1 End ---------------------------------------------------------------------

46 840 265 410 96.4 45.65 415 969 989.4 0 45.82 819 1101.6 989.4 76.1

46.51 819 265 410 96.4 46.15 415 969 989.4 0 46.33 840 1101.6 989.4 76.1

46.98 840 265 415 96.4 46.66 420 969 989.4 0 46.82 819 1101.6 989.4 76.1

47.48 819 265 420 96.4 47.15 410 969 989.4 0 47.31 840 1091.4 989.4 76.1

48.01 819 265 420 96.4 47.68 410 969 989.4 0 47.85 819 1101.6 989.4 76.1

48.54 819 270 410 96.4 48.2 410 969 989.4 0 48.37 819 1101.6 989.4 76.1

49.02 1134 420 375 96.4 48.71 415 969 989.4 0 48.87 882 1081.2 989.4 76.1

49.51 1386 485 470 96.4 49.18 370 969 969 23.5 49.35 1470 1162.8 969 69.3

49.99 1491 590 540 96.4 49.66 500 969 1020 40 49.82 1470 1417.8 1050.6 76.1

50.49 1596 595 550 96.4 50.15 545 969 1111.8 51.8 50.31 1554 1479 1142.4 76.1

51 1722 600 580 96.4 50.65 555 969 1193.4 59.6 50.82 1659 1540.2 1224 76.1

51.5 1848 585 620 96.4 51.15 590 969 1275 59.2 51.32 1785 1611.6 1295.4 75.7

52.03 1974 570 655 96.4 51.67 640 969 1356.6 59.2 51.84 1911 1652.4 1387.2 71.7

52.56 2079 580 700 96.4 52.2 675 969 1438.2 67.8 52.37 2037 1662.6 1458.6 6.8

53.09 2163 595 660 96.4 52.74 685 969 1489.2 49 52.91 2121 1530 1489.2 6.8

53.61 2268 610 690 96.4 53.26 675 969 1468.8 52.5 53.43 2226 1662.6 1479 6.8

54.11 2310 615 705 96.4 53.77 710 969 1499.4 54.9 53.93 2289 1662.6 1499.4 6.8

54.59 2352 615 695 96.4 54.27 695 969 1509.6 56.9 54.43 2331 1642.2 1519.8 6.8

55.12 2373 620 715 96.4 54.78 705 969 1519.8 72.5 54.95 2373 1632 1530 6.8

55.62 2415 620 725 96.4 55.29 710 969 1540.2 92.9 55.45 2394 1632 1540.2 6.8

56.14 2415 625 730 96.4 55.81 730 969 1550.4 93.7 55.98 2415 1621.8 1550.4 6.8

56.63 2142 355 605 96.4 56.32 730 969 1560.6 62.7 56.48 2289 1091.4 1560.6 69.3

57.12 1491 340 520 96.4 56.79 570 969 1397.4 0 56.96 1680 1081.2 1326 70.9

57.66 903 295 430 96.4 57.29 505 969 1224 0 57.49 1071 1071 1173 72.9

58.18 651 850 85 96.4 57.83 400 969 1101.6 0 58.01 798 1060.8 1071 76.1

58.34 110 969 1040.4 0 58.53 399 1050.6 1030.2 76.1

61.3 777 1101.6 979.2 76.1

61.49 777 1111.8 979.2 76.1

61.66 798 1224 979.2 81.3

61.83 1092 1203.6 979.2 78.1

62.02 1323 1173 969 71.7

62.19 1806 1377 969 75.7

62.36 1995 1438.2 979.2 74.9

62.53 1953 1448.4 1050.6 74.5

62.69 1827 1468.8 1101.6 75.3

62.86 1848 1683 1162.8 76.1

63.03 2037 1897.2 1203.6 74.9

63.19 2058 1897.2 1275 73.3

63.36 2226 1938 1356.6 74.1

63.55 2373 2162.4 1448.4 70.5

63.72 2520 2121.6 1550.4 61

63.89 2688 1581 1683 4.8

64.05 2646 1091.4 1785 58.2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze sau suprapus doua log unu peste celalalt

Rog moderatori sa stearge postul meu de mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun ce vad eu din logul precedent :

la 3000 rpm ar trebui ca turbo sa aibe intre 2100-2600 si el are 1600-1900 deci undeva pierde presiune

cu sigurantza una bukata mekanik a facut o gluma proasta si a deranjat un furtun la schimbarea distributiei

verifica te rog furtunele ce duc la intercoller

chiar si la intrarea in intercooler verifica te rog intrarea si iesirea sper sa reusesti

limp mode am avut si eu asa am rezolvat

apoi verifica pe engine grup 004 campul 4 sync angle vezi ca trebuie sa fie intre -3 si +3 zi te rog ce valoare ai

pe grop 001 campul 2 ai cantitatea injectata zi-ne si de aia te rog

apropo maf vad ca merge fantastik (unul din ala vreau si eu) sau :

sunt 2 variante ori merge maf bine si nu trage turbina calumea din cauza limp mode

ori nu citeste maf calumea si din cauza asta nu trage turbina? (e doar o teorie)

specific ca nu sunt mecanik dar imi dau toata silinta sa imi explic ce se intampla acolo

Modificat de Marius Nistor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ti-ai dat seama valoarea maf-ului depinde de presine.... si in functie de cata presiune bagi valoare limita a mafului creste sau scade.....

deci la tine am vazut ca presiunea scade sub specificat... deci nu ai cum sa stabilesti ca maf-ul ca este prost daca presiunea nu este corecta.

Ce raspuns mai bun poate fi decat acela al unor rezultate pe aceeasi masina, dar pe care s-a inlocuit MAF-ul si atat, deocamdata ? :)

Eu zic ca este mai mult decat clar...acum avem de-a face doar cu 2 spike-uri la pres. turbo, fata de anomalia cu MAF-ul ei original...

LOG-MAF NOU.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DORU te rog sa ne pui si noua loguri cu 003,010 si 011 ca sa vedem toate datele. Daca se poate si in a 3-a si in a 4-a.

Nu vad n75 ce face iar daca este ce spui tu, adica maf , eu nu vad diferente intre logurile vechi si astea noi.

Multumesc

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DORU, lasand la o parte faptul ca fara grupul 011 logul postat este irelevant (apropo, este un topic sticky care te invata cum sa faci un log in mers), tu nu vezi ca primele trei valori actuale ale MAF din log sunt peste 1200 mg/str, iar a patra este peste 1000 mg/str si chiar a cincea e mare, asta in conditiile in care valoarea ceruta este de 850 mg/str in zona 2100 - 3500 rpm? Asta stia sa faca si MAF vechi, adica sa citeasca mult peste valoarea specificata.

Celelalte valori care zici tu ca-s bune sunt toate de la 3000 rpm in sus (Ai schimbat viteza pe la 4000 si logul se relua de la 3000). In conditii diferite primesti valori diferite. De aia e important sa faci logul cum se spune in document, altfel e pierdere de timp si pt. tine si pt. noi.

Acuma sincer, nu prea iti inteleg atitudinea. Ajutorul cerut l-ai primit deja. Tu poti sa tii cont de sfaturi sau nu si sa schimbi ce vrei. Dar cu logul asta nu ne-ai convins ca MAF a fost problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DORU te rog sa ne pui si noua loguri cu 003,010 si 011 ca sa vedem toate datele. Daca se poate si in a 3-a si in a 4-a.

Nu vad n75 ce face iar daca este ce spui tu, adica maf , eu nu vad diferente intre logurile vechi si astea noi.

Multumesc

Fisierul .xls atasat are masuratori pe tr III, IV (cel anterior si a V-a). Se vede la grupul 011.

Sunt diferente clare urmareste numa valorile din ultima casuta din grupul 000 si vei vedea clar comportamentul MAF-ului vechi si al celui nou. Tot prin comparatie se observa si Duty Cycle fata de valorile obtinute cu MAF vechi/nou.

Nu am atasat toate testele facute, ci cele e care le-am considerat concise si relevante. Multumesc si eu.

DORU, lasand la o parte faptul ca fara grupul 011 logul postat este irelevant [...]

Acuma sincer, nu prea iti inteleg atitudinea. Ajutorul cerut l-ai primit deja. Tu poti sa tii cont de sfaturi sau nu si sa schimbi ce vrei. Dar cu logul asta nu ne-ai convins ca MAF a fost problema.

Am multumit pt ajutor dinainte sa-l fi primit, reciteste primul meu mesaj te rog.

In fisierul de mai sus sunt datele pe care le soliciti, pt mine este insa clar (ca si pt proprietar) ca MAF_ul original avea comportament perfid si cu cel nou imbunatatirea este evidenta: in loc de pres f mare in turbo pe un interval f mare, doar 2 spike-uri :) in plus, si felul in care trage masina este mai aproape de adevar, iar consumul s-a diminuat o idee.

Acum este clar ca va trebui verificat mai intai actuatorul, posibil sa fie usor gripat. Tubulatura de dupa MAF este incredibil de curata, ca la benzinara mea arata :)

LOG-MAF NOU & TURBO_3rd 4th.xls

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal fac reparatiile cele mai ieftine catre cele mai scumpe si am recomandat initial sa vezi de ce e n75 atat de solicitat. In continuare valorile mi se par mari. Debitmetrul are si el o viata de functionare, merge la inceput mai bine iar apoi se acopera cu depuneri si deci devine mai putin eficient. Consider ca exista niste blocaje la geometrie sau la componente care contribuie la reglajele si eficienta turbinei.

Inbunatatirea cu noul debitmetru, la compararea logurilor, este evidenta si nu neg asta. In final daca o sa cureti tot ce tine de geometrie si daca nu sunt scapari pe tubulatura sa faci si testul cu maf-ul vechi, daca il mai ai la dispozitie, sa ne mai pui un log.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta problema nu a fost eliminata complet. Cele 2 spike-uri nu au ce cauta acolo clar...

Reconditionarea turbosuflantei o va decide proprietarul si o va face la cineva specializat in asta...i-am semnalat ca actuatorul si geometria trebuie verificate, in aceasta ordine.

Eu mai cred ca si magnet-ventilul poate avea o vina aici (intre vacuum si turbo)...chiar inainte de celelalte...

MAF-ul vechi nu l-a aruncat, daca voi mai avea masina la teste pe viitor, voi reveni cu log-uri noi.

Iti multumesc pt recomandari !

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca acum am reusit sa pun log dacanu scuze ma las pagubas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!