Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Logul a fost facut in limp. Nu pot sa-mi dau seama cand intra in limp, e ceva random. Pur si simplu cand ma urc in masina apare mirifica intrebare: a fi sau a nu fi... e sau nu e in limp? Si ramane sa vad...

Cele doua erori in cauza:

005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation

P1592 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 5

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Pressure: 172 mbar

Pressure: -256 mbar

Bin. Bits: 00011010

Absolute Pres.: 979.2 mbar

Absolute Pres.: 1183.2 mbar

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 157102 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 19:19:35

Freeze Frame:

RPM: 1722 /min

Speed: 63.0 km/h

Temperature: 16.2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am curatat EGR-ul si turbina, cand am scos mufa de la debitmetru masina nu se mai balbaie intre 1800-2200/rot si (parca) nu se simte nici o diferenta la accelerare cu sau fara MAF. Am facut doua log-uri unul cu debitmetru si unul fara.

LOG_01_003_010_011.zip

LOG_01_003_010_012.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt Catiusca

Cred ca Ecu sesizeaza diferenta intre valorile aratate de cei 2 senzori(atmosferic si map) si atunci intra intr-un fel de autoprotectie, substituind anumite valori, care si le lua din senzori, cu valori fixe.

Se pare ca problema apare imediat cand pui contactul, incearca sa stergi eroarea si vezi daca reapare cand pui contactul, daca nu apare dute pe grupul 10 si citeste valorile la cei 2 senzori, daca sunt apropiate sau egale inseamna ca eroarea apare ocazional, cred ca trebuie o diferenta de peste 200mbari ca sa apara.

Oricum trebuie verificat/schimbat senzorul map, caci se pare ca la el e problema.

E doar parerea mea, mai asteptam si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt vidii:

Parca ebitmetrul arata cam mult, masina scate fum daca o calci cu debitmetrul pus?

E ciudat ca nu se simpte diferenta intre cele doua loguri, poate din cauza ca intrun caz arata prea mult, iar in celalalt prea putin.

Modificat de flavius 76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,ma poate ajuta si pe mine cineva cu log-urile facute la masina din semnatura ca nu inteleg nimic din valorile scrise pe acolo.masina nu mai trage bine, am fost cu ea pe la mecanici si parerile sunt impartite,unii spun ca e debitmetrul altii ca e dusa pompa tandem si nu am suficient vacum sa-mi deschida turbina la timp.

multumesc

LOG_01_003_010_011.XLS

LOG_01_011_xxx_xxx.XLS

Modificat de cristy 9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debimetrul arata bine, N75 posibil sa nu lucreze calumea, vacumul se pote masura cu un manometru de vacum, schimba furtunele de vacum si daca nu-si revine inprumuta in N75 si refa logul, verifica si actuatorul de la turbo posibil sa-ti ageti putin si geometria, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dat fiind faptul ca Passat-ul proaspat luat are un consum cam mare, iar dupa 150 km/h accelereaza relativ lent (sau cel putin asa mi se pare mie), am salvat si eu niste log-uri pe grupurile 3, 10, 11.

Log-urile sunt facute pe autostrada, in viteza a 3-a, pe modul tiptronic. Insa "destept" cum e, DSG-ul schimba singur pe la 4200 rpm la WOT chiar si in tiptronic, asa ca se va vedea din log-uri ca la un moment dat rpm-ul sare de la 4200 la 3000 (atunci a urcat in treapta superioara). Presupun ca 1500-4200 rpm e un interval suficient de larg pt. interpretarea corecta a datelor.

Acum parerile mele:

- grupul 11: turbina pare ca raspunde prompt la valoarea ceruta de ECU (e o diferenta de +100 la presiunea maxima, adica 2500 cerut si 2600 prestat, dar cred ca e in parametri);

- grupul 3: nu inteleg de ce valorile de pe cele 2 coloane "utile" sunt identice. Am masurat aiurea? La 2.0 TDI 16V tb. masurate alte grupuri, nu 3, 10, 11?

- nu inteleg de ce la WOT acceleratia este apasata 99.9%. Nu era normal sa fie 100%? Se poate ca de fapt acest 99.9% sa NU fie interpretat de ECU ca WOT? (fapt ce ar determina accelerarea putin greoaie la viteze mari)

Am mai logat si grupul 13, la relanti cu motorul cald. Am o deviere de -0.6 pe injectorul 1 si de +0.3 pe injectoarele 2 si 4. La injectorul 3 devierea e zero. Poate fi asta cauza consumului marit?

V-as fi recunoscator daca mi-ati decoda si restul detaliilor din log-uri (MAF etc).

va multumesc.

Logs_2.0_TDI_170cp.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- nu inteleg de ce la WOT acceleratia este apasata 99.9%. Nu era normal sa fie 100%?

Nu e nici o problema, asa apare la masinile mai noi.

Am mai logat si grupul 13, la relanti cu motorul cald. Am o deviere de .... Poate fi asta cauza consumului marit?

Nici vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutati-ma si pe mine cu interpretarea unui log.

Modificat de pete_r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, am si eu ceva de interpretat:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am revenit si eu cu 2 noi loguri...

Ideea e in felul urmator: am scos masina la teste pentru a o prinde in limp. VCDS-ul a stat mereu pornit, drept urmare la un moment dat, in mers, am constatat ca imi daduse o eroare la MAF:

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 158268 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 22:02:19

Freeze Frame:

RPM: 1722 /min

Speed: 62.0 km/h

Temperature: 5.4

1.csv.txt

2.csv.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat presiunile pe grupul 10? Verifica cu motorul oprit, apoi cu motorul la relanti si vezi ce diferente apar.

Eroarea de la MAF poate sa fie tot din cauza senzorului Map care nu citeste bine presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe wiki-ul de la Ross-Tech zice sa verifici si punctele de masa sa nu fie corodate.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18000/P1592/005522

Uite si niste poze sa vezi cam cu ce se manaca astea :)

http://www.wak-tt.com/mods/eearthing/engineearthing.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o pierdere de putere de la 2700 rpm , verifica furtunele de vacum, n75, actuatorul turbosuflantei, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am facut si eu un set de loguri. totusi nu tin minte exact, e posibil ca macar la primul log sa fi avut masina plina (4 persoane), in caz ca afecteaza in vreun fel...

ca si erori, am urmatoarea problema care apare random atunci cand pun contactul (nu in mers)

18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation

P1592 - 000 - -

Freeze Frame:

atunci cand apare eroarea asta la pusul contactului, masina nu mai trage. dar daca sunt conectat cu vag comul, si o sterg, masina merge perfect (in fine,nu stiu daca perfect, dar cum merge de obicei) si asta fara sa iau contactul si sa-l pun din nou. acum ca am si finala scoala, se aude dupa sunetul de la relanti daca masina va trage sau nu (e mai gros sunetul atunci cand e in "limp mode"). cand sterg eroarea cu motorul pornit isi schimba imediat sunetul, si masina merge cum ar trebui...

in mers, atunci cand merg cu ea in "limp mode", mai apar urmatoarele erori :

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1932 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 96.0 km/h

Temperature: 3.6

loguri.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un an de zile (de loguri, sfaturi, pareri) am fost la reprezentanta si masina a fost reparata in 30 min. prin rescrierea (gratuit, este dat de fabrica) unei harti din softul masinii. Dar si aici este o problema, daca egr-ul este obosit crapa pe loc. Eu am scapat :cheers:

Modificat de VIDII
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fi fost ceva probleme la harta de injectie, la presiune parea ok harta.

Gamer, vezi si raspunsurile de mai sus la o problema asaemanatoare la alta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am si eu o rugaminte daca ma poate ajuta cineva. Este vorba de un motor 1,9TDI,PD,tip motor ATD pe o skoda fabia.Nu pot sa mentin turatia la 3000 cand masina sta pe loc si in mers in a 2 sau a 3 daca tin turatia constanta peste 2000 de ture trepideaza masina si oscileaza turatia. Si parca nici motorul nu mai trage cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare sa vezi ce erori sunt, e destul de greu sa dai cu presupusul, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flavius 76, in legatura cu erorile, ai dreptate. si am facut deja chestia asta, analizez si problema colegului de forum.

dar ma interesau si pareri legate de loguri, daca pare ceva in neregula cu MAF, turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.Am facut o scanare cu vagul dar nu imi da nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flavius 76, in legatura cu erorile, ai dreptate. si am facut deja chestia asta, analizez si problema colegului de forum.

dar ma interesau si pareri legate de loguri, daca pare ceva in neregula cu MAF, turbina...

In astfel de cazuri cand sunt probleme la senzorul Map, logul cu pedala apasata 100% nu e relevant, deorece la tine presiunea e mare pe admisie, dar nu stii daca e data de turbina sau Map arata aiurea acea valoare. Se mai vede pe log ca maf arata mai putin, relativ la presiunea aratata de map(am vazut varfuri de 2600mbar, dar maf nu sare de 1000), asta ar putea insemna maf obosit sau Map care arata mai mult decat trebuie, sau trage aer necontorizat pe undeva.

Incearca sa faci un log cu motorul la relanti, de asemenea varifica pe grupul 10 cu motorul oprit(contact pus) presiunile pe cei doi senzori de presiune: Map si Atmosferic, ar trebui sa fie egale, aproximativ 1000mbar, deoarece turbina nu se invarte. Cand pui contactul ecu vede diferenta intre cei 2 senzori(daca exista) si raporteaza eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!