Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Buna seara

Se poate uita cineva peste logul acesta, va rog?

Multumesc anticipat.

Nu ma poate ajuta nimeni? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori e actuatorul spart sau un furtun de vacum spart.... sau actuatorul gripat. ori n75 obosit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-mi sta relantiul fix, oscileaza intre 890-860rpm, masina trepideaza cam rau...porneste greu uneori cand e rece...tot la rece balabie motorul pana trece de 70-80 de grade timp in care masina se zguduie zdravan ... isi revine cateodata, dar foarte rar, si asta doar cateva secunde timp in care nu mai vibreaza, nu mai balbaie si trage mai bine...dar repet, dureaza cateva secunde, maxim un minut dupa care revine la starea de....tractor...

Modificat de allexutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul arat bine, ce probleme ai ??

Eu sau colegul allexutzu? :D

Am pus si eu un log mai sus de el si sa nu se creeze confuzii:D

La mine mai intra in limp mode din cand in cand.....la drum lung,doar cand se incalzeste motorul mai tare.

Modificat de andrey_moa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_moa nu e nici o confuzie, logul tau nu arata bine de loc, turbina da prea putina presiune, dar ai primit raspuns unde sa cauti problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns.

Nu am vazut postul lui Swat Cat si de asta am intrebat

Imi cer scuze :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primu lucuru e sa pui testerul sa vezi compensarile la injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt ok... 0,2 -0,4 ....cand balbaie sunt mai mari gen 1-1,5 dar cand nu mai balbaie scad la normal...in rest toate bune si frumoase...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Postez si eu un log al unui coleg cu passat 1.9tdi-pd 105cai si diagnoza aferenta. Masina merge bine la vale :) va puteti da seama si din log cum trage. Intrebarea e, cu ce sa inceapa? Si la ce sa se astepte sa mai faca/schimbe?

New_Text_Document.txt

LOG_01_003_010_011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,ma ajuta si pe mine cineva ?Imi iau limp intr-o veselie mai putin in logul asta ,dar am fost pe aproape.Banuiesc ca am probleme cu actuatorul fiindca aunci cand pun si iau contactul se aude cum scartaie ,eroarea:

1 Fault Found:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

LOG_01_003_010_011fff.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Danku Eu as incepe sa verific daca am vacuum in sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am bagat mana la actuator si am simtit pe tija de comanda cum se plimba o piulita foarte usor,cred ca e dereglata si de aceea intra in limp si am overboost.Maine ma duc la un service sa vad si revin cu informatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema si era de la actuator dar nu de la contrapiulita ci pur si simplu ramanea tija blocata pe deschis, era ceva rugina in actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VIN SI EU CU O PROBLEMA:

Dupa ce se incalzeste motorul imi face socuri scurte,ma pune in bot, (ca si cum ar sari un dinte de la distributie) DAR numai in turatie mica (din cate am observat eu) pana in 3000rpm. Aste dupa ce am schimbat distributia la un mecanic...

Am schimbat si EGR, am curatat si turbo SI am facut si ceva LOG-URI...

Ma poate ajuta cineva cu un sfat...

3 , 8 , 10 : http://www.fileshare.ro/11523866749.5

13, 18 , 20 : http://www.fileshare.ro/11523897112.5

11, 13, 15 : http://www.fileshare.ro/11523927475.5

Multumesc anticipat.

Daca este cineva binevoitor sa imi deac sfaturi : astefanoaie_claudiu@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca se poate face LOG pe pompa de CARBURANT???

vreau sa stiu daca baga motorina cum trebuie?

Daca da, pe ce NR trebuie sa intru? sau un link. Tutorial?

Modificat de az198zc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizavi de log-uri:

- incearca pentru inceput sa faci log pe grupurile: 3, 10, 11.

- pedala de acceleratie trebuie lipita de podea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Dupa lupte seculare, am reusit sa uploadez si eu 2 loguri facute azi. Nu stiu sigur daca sunt facute tocmai bine, am incercat sa calc aceleratia la podea, dar la aglomeratia din Bucuresti... nu sunt sigura ca mi-a reusit tocmai bine.

Ma poate ajuta cineva cu o parere? Va puteti da seama de ceva din loguri de ce problema am?

Ideea e ca masina imi intra in limp mode, am schimbat pana acum debitmetrul de aer, EGR-ul si turbina, si degeaba!

Multumesc anticipat!

Log_Catiuska1.csv.txt

Log_Catiuska2.csv.txt

Modificat de Catiusca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi logul nu e facut bine de loc, se vede clar ca electrovalva N75 care ar trebui sa comande turbina, nu lucreaza de loc. E decedata. Nu da comanda turbinei sa faca presiune. Imi pare rau ca ai avut atata ghinion cu masina asta...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GATA ! am facut si alte log-uri...

ma poate ajuta cineva?

Eu suspectez pompa de motorina... DE CE? raspuns: face numai dupa ce se incalzeste BINE motorul, face numai in turatie mica - peste 3000rpm NU FACE si in cazul in care motorul este CALD (90grade) DAR daca o las 5 - 10 min OPRITA - NU MAI FACE decat peste 5-7 min de mers.

LOGURI:

1. http://www.fileshare.ro/11575708952.4 --------- 0.8.15

2. http://www.fileshare.ro/11575739383.6 --------- 3.10.11

3. http://www.fileshare.ro/11575724168 -------- 3.10.11 partea 2

cam acestea sunt. Astept pareri. MULTUMESC ANTICIPAT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema: nu este facut corect log-ul.

Citeste aici pentru a te lamuri cum trebuie facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Catiusca:

Ambele loguri par facute in limp mode, de asta arata ciudat valorile, trebuie sa surprinzi in log momentul pana sa intre in limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul Flavius are dreptate, nu m-am gandit la aspectul asta.

Pentru ca sa fii sigura ca nu mai postezi un log in limp, ar trebui sa te duci pe un drum drept laturalnic, iesi de pe carosabil si opresti motorul. Dupa aia pornesti usor cu 1'a, a 2'a, iar cand esti intra-a treia, pe la 1600, 1700 rpm apesi pedala de podea si o tii asa pana la 4000 rpm sau pana intra in limp (daca intra).

De asemenea posteaza si eroarea gasita in modulul engine, sa vedem daca e positive deviation sau negative deviation.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!