Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

  • Administrator

Exista o eroare pe Engine - 17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation pe care am sters-o.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are chip tuning? presiunea e mult prea mare in turbina, de aceea intra il limp mode.

Poate sa fie de la>

- tubulatura turbo blocata - mai rar asa ceva.

- geometrie murdara, care se blocheaza - poti verifica si actuatorul, daca face cursa completa - in general, defectele acestuia genereaza negative deviation

- N75 bolnav

Verificati>

- tubulatura aer turbina

- cursa actuatorului.

- N75 - se pot pune pe diect furtunele, si vedeti daca mai intra in limp

....ultima, se demonteaza turbo si se inlocuieste (recomand , in locul curatieii ei) geometria.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici vorba de chip tuning

sa inteleg ca imi trebuie o lista de cumparaturi:

-turbina

-actuator

-N75

Dar ca sa le verific pe ultimele 2 nu exista nicio varianta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N75 poti verifica usor si cu un vag-com, pe grupul 011 te duci in basic settings si apesi ON. ECU va cicla comanda N75 si vezi daca presiunea in turbina creste si scade dupa cum primeste comanda. Vezi postul meu #1585. Sper sa te ajute.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiam eu ca se poate verifica ceva si cu vag-com.

Multumim pentru informatie asap03 :)

Atasez cateva loguri (toate intr-un fisier) facute la masina mea intr-un interval de cateva minute.

Sunt loguri in treapta 3, in treapta a 4-a si combinat (treapta 3 pana la 4000 RPM, schimbat a 4-a si pedala in continuare pana la 4000 RPM)

Eu am observat o usoara fluctuatie a presiunii in turbina dar ma ingrijoreaza.

Poate sa fie strict geometria care agata sau mai pot fi si alte cauze?

2010.09.28.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici vorba de chip tuning

sa inteleg ca imi trebuie o lista de cumparaturi:

-turbina

-actuator

-N75

Dar ca sa le verific pe ultimele 2 nu exista nicio varianta?

Nici vorba - trebuie sa incepi verificarile. actuator, geometrie, N75.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.Dupa alte incercari revin si eu cu un log sper ca mi-a reusit ,va rog cine ma poate ajuta cu o interpretare. Multumesc

logs_treapta_3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...ca nu e facut bine. Ai doar cateva citiri, cu pedala apasata 100%. Refa-l, cu pedala apasata 100%, dupa 2000 rpm, pana dupa 4000 rpm, si vorbim dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mentionez ca am apasat pedala la maxim pe la 1500 rpm. trebuia sa fac acest lucru dupa 2000 rpm? poate aceasta sa fie cauza erorii aparute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mentionez ca am apasat pedala la maxim pe la 1500 rpm. trebuia sa fac acest lucru dupa 2000 rpm? poate aceasta sa fie cauza erorii aparute?

Pai ataseaza logurile. Pot fi si in format CSV (comma separated values) cum le salveaza VAG-COM-ul. Faptul ca apesi la 1500 blana sau la 2000 rpm, eroarea nu ar trebui sa apara. E ceva in neregula cu turbina sau comanda ei.

Cred ca ECU nu mai reuseste sa reduca presiunea in turbina in conditii de solicitare maxima. Verifica in primul rand functionarea valvei solenoid N75, cum e sugerat si in descrierea erorii postate de tine.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hremus:

Abia peste 3000 RPM debitmetrul incepe sa fie usor sub parametri (in medie cu 8-10% sub cerinte).

Presiunea in turbina este foarte buna pana la 3000 RPM.

Mai sus de aceasta turatie e usor sub cerinte (in cifre: cu 1-3% mai mica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa spun ca am anulat EGR(membrana sparta), daca asta ajuta. Furtunul de vacum ce comanda EGR l-am blocat cu un surub M6 si destul de lung, si nu pare sa traga aer fals pe acolo. Vad ca cantitatea de aer ce trece prin debitmetru variaza in functie de presiunea de dupa turbo, ceea ce ma face sa cred ca diferenta de presiune nu este pierdere, ci mai degraba turbina nu baga cat trebuie, si cred ca e ceva in neregula pe comanda ei. Gresesc undeva ??

LE: S-a intmplat o data sau de 2 ori sa gasesc furtunul de vacum ce comanda clapeta de recirculare (cea mica de pe racitorul de gaze recirculate) sarit afara. Nu a tras nimeni de el si dupa ce l-am pus la loc nu iese deloc usor din locul lui.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce versiune de VCDS ai ca mie imi apar prea multe coloane in log?

In fine atasez ce am reusit sa inteleg din arhiva 2.

Se vede clar ca ai suprapresiune in turbina ca la balamuc.

Nu inteleg cum ar fi posibil sa fie furtunele inversate?

Barlad.xls

:)

Pe unde ai reusit sa faci in Barladul ala plin de gropi :) un log in mers ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am versiunea originala Ross Tech 10.6. logurile le-am facut pe D.E.581, in drum spre Vaslui :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat in excelul atasat de TheBoggieMan.

Se vede cum N75 incearca sa reduca presiunea in turbina de la 2289 rpm in sus, dar fara success. Sa fie din cauza ca agata geometria variabila?

Asteptam verdictul final al unui membru senior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw11wst daca te uiti in a doua poza unde ai explicatiile vei constata ca furtunele sunt legate corect. Alta e la tine problema, asa cum spune si asap03 e posibil sa agate geometria.

LE: Mai verifica si furtunasul 8 care merge la filtru de aer sa nu fie gatuit sau infundat.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez un log dupa ce am schimbat debitmetrul de aer cu unul pierburg: LOG-01-003-010-011a3.zip si alaturi de acesta, un log al unui coleg cu ALH: LOG-01-003-010-011(cristi).zip. Daca se poate uita cineva peste ele, multumiri! :icon_thumright:

LOG_01_003_010_011a3.zip

LOG_01_003_010_011_cristi_.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al tau e bun.. la cristi cred ca e actuatorul putin gripat...dar nimic grav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.Dupa alte incercari revin si eu cu un log sper ca mi-a reusit ,va rog cine ma poate ajuta cu o interpretare. Multumesc

Va rog chiar nu poate sa ma ajute si pe mine cu interpretarea acestui log. Multumesc anticipat

Salutari.Dupa alte incercari revin si eu cu un log sper ca mi-a reusit ,va rog cine ma poate ajuta cu o interpretare. Multumesc

Va rog chiar nu poate sa ma ajute si pe mine cu interpretarea acestui log. Multumesc anticipat postul #1548

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!