Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Am facut si eu un log saptamana asta dupa curatarea turbinei si schimbarea actuatorului la radu si iulian (din iasi). Primul log e bullshit, al doilea e in treapta 3 si al treilea in treapta 4. Valorile la turbina presuspun ca sunt ok acum, ... sau nu? Si debitmetrul de aer mi se pare usor obosit, am vazut pe aici ca la cei ce le-au schimbat recent le masoara peste 1000, mie imi da maxim 700 si ceva. Exista vreo problema daca mai merg cu el in starea asta? Afecteaza vreo componenta sau e doar faptul ca nu dispun de toata puterea motorului?

LOG_01_003_010_011.zip

Modificat de Danku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul nu e in mintile lui. In primul rand, afecteaza performanta motorului si consumul. Turbina baga, dar nu imi place oscilatia presiunii pe care o baga. Zici ca acutatorul a fost schimbat, nu? Oricum, schimba debitmetru si fa alt log. Dupa aia, vedem ce cifre ies, pana atunci situatia e ambigua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrele ce masoara peste 1000 mg/str nu-s la motoarele de minim 130 CP?

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul a fost schimbat, intr-adevar, cu unul nou de la cipos. Masina consuma foarte putin zic eu (4.3 drum lung si 6 in oras) dar intr-adevar, se simte ca parca nu trage de 110 cai, ci cam de 90 asa. Voi incerca cu alt debitmetru sa vad cum se comporta, s-ar potrivi de la alte variante ale motorizarii de 1.9? Btw, nu dadusem importanta la faptul ca oscileaza presiunea, ce naiba ar putea fi?

Modificat de Danku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura directa. Eu am 115 cp, debitmetru Pierburg - si da si peste 1000. Al lui Danku, abia trece de 850, la cele mai multe citiri, e sub 850, desi pedala e apasata 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Got it F_l_o_r_i_n. Al meu citeste maxim 1024 mg/str, dar am cip, de aia am intrebat daca la Danku ar trebui sa ajunga pana la 1000 mg/str (daca totul ar fi in regula).

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru raspuns...ii ajunge dupa 175000 km :D O sa il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

precizez ca uneori am lipsa de putere asociata de un zgomot ciudat a motorului. se intampla pana in 2200-2300 ture,dupa trage bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul arata bine, debitmetrul arat un pic mai putin decat trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de schimbat debitmetru?? lipsa aia de putere asociata cu un zgomot ciudat poate fi de la el?? precizez ca daca opresc si repornesc nu mai am lipsa aia de putere si zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai facut logul ai avut pierdere de putere, din ce descri tu acolo iti intra in LIMP MOD, ai deseori pierderile de putere ?

Debitmetrul merge inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact in ziua cand am facut log'ul a mers bine masina . la prima pornire din zi am acele pierderi de putere asociate cu un zgomot ciudat al motorului. faza e ca daca opresc si repornesc ,merge bine. sunt zile cand merge bine altele cand nu merge ( asta numai la prima pornire). inainte facea mai rar ,dar de la un timp aproape in fiecare zi la prima pornire . mai mentionez ca si cand o turez in gol se aude un zgomot ciudat (parca ar fi un diesel vechi ). alte erori nu imi da deloc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am de unde sa imi dau seama din ce zona vine zgomotul . tot ce pot sa zic e ca in acel moment cand am lipsa de putere si motorul se aude ff urat.in schimb in ture mari trage bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...am facut si eu doua log-uri la masina.Vreau sa va spun ca este prima data cand fac asta si nu stiu daca sunt bine facute.Totusi as dori sa stiu si eu daca reiese ceva din ele(legat de turbo si debimetru)Multumesc.

LOG_01_001_004_008.xls

LOG_01_003_010_011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul la turbo arata bine dar cand o sa mai faci altul incerca sa apesi pedala la fund pe la 1500 RPM, al tau incepe pe la 2100, bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul la turbo arata bine dar cand o sa mai faci altul incerca sa apesi pedala la fund pe la 1500 RPM, al tau incepe pe la 2100, bafta

Mersi frumos de raspuns.....insa as dori sa stiu si despre debimetru...chiar nu stie nimeni sa interpreteze aceste log-uri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ti-am zic ca logul e OK ineamna ca si debitmetrul e OK, bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o problema cu D.V.-ul

"1 Fault Found:

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 35-00"

Ce pot sa fac? furtunasele sunt ok. De unde si ce sa cumpar? ..ca sa-l schimb

Cheers,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog ajutatima si pe mine cu interpretarea acestui log. Am mai postat unul in postul #1563 ,iar acum la recomandare am facut altul cu un debitmetru nou.Nu imi dau seama ce se intampla cu presiune este foarte variata.

am uitat sa pun attach

Book2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul nu-i facut bine. Ai apasat pedala la fund la 2900 rpm. Refa logul in treapta 3 pe un drum drept unde nu te incurca circulatia. Apesi pedala la fund la 1600 rpm si o tii asa pana la 4000 rpm. Bafta.

@batr ai gresit topicul

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Engine nu apare nici o eroare? Un "positive deviation" ceva?

Mi se pare de speriat ce suprapresiune e in turbina inca de la 2000 RPM.

Cel mai probabil, de vina este geometria sau eventual actuatorul dar las expertii sa dea un verdict mai clar.

Modificat de TheBoogieMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!