Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

am facut un log in mers dar nu stiu sa-l interpretez, ma puteti ajuta ?

In tr4 nu am reusit sa o duc pana la 3800-4000 ture ca s-a terminat drumul.

tr_3.pdf

tr_4.pdf

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"liviuplaton" crezi ca ar trebui schimbat debitmetru ? Este o scadere de putere sau o uzura a turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi ti-a zis sa incerci cu un alt debitmetru, sa vezi daca e din cauza lui sau nu. Daca il schimbi cu unul nou, poti avea surpriza sa ai acelasi log ca si inainte (adica sa-l schimbi degeaba). Vorba englezului, better safe than sorry :)

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pasat19tdi Debitmetrul e pe duca scoate foarte putin....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am atasat si eu un log (sunt 2 loguri diferite puse in acelasi fisier). Problema e ca masina nu mai trage ca inainte (urca mai greu in turatii). Limp mode nu iau. Mai jos sunt si erorile gasite la motor.

Multumesc anticipat pentru orice recomandare/interpretare :)

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 038 906 018 S

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1621

Coding: 00002

Shop #: WSC 06335

2 Faults Found

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-00 - Open or Short to Ground

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Readiness: N/A

Salutare din nou. Am rezolvat partial problema. Vreau sa impartasesc sperand ca va ajuta pe cineva. De vina era furtunasul de vacuum (era crapat) care controleaza unghiul de deschidere al vanelor turbinei. Nu ajungea vacuum la turbina mai deloc, deci aceasta nu baga aer cu presiune cat trebuie. Am inlocuit furtunasul si acum masina merge ca inainte, poate chiar mai bine :) . Am sa inlocuiesc debitmetrul si cand o sa am posibilitatea, am sa revin cu un alt log.

Multumesc @Florin pentru pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai reusit sa rezolvi problema :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pasat19tdi Debitmetrul e pe duca scoate foarte putin....

850 ar fi valoarea normala si la mine nu urca mai mult de 705 ,la asta te referi ?

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

850 cere ECU si debitmetrul tau da undeva la 650 , daca ai posibilitatea sa inprumuti de la un amic un debitmetrul sa refaci logul sa fi sigur sa nu arunci bani in vant, bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un log in mers dar nu stiu sa-l interpretez, ma puteti ajuta ?

In tr4 nu am reusit sa o duc pana la 3800-4000 ture ca s-a terminat drumul.

Irelevant ce arata debitmetrul atata timp cat nu vedem pozitia pedalei de acc, presiunile din turbina si felul cum lucreaza valva de comanda a turbinei. deci log pe 3, 10 si 11.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut log pe toate 3 doar ca a ales un mod tare nefericit de a exporta in PDF si sunt coloanele impartite aiurea in cele 3 pagini.

Atasez un log facut pe un TDI 2.0 (140 cp) montat pe un Seat Toledo.

Prima bucata nu este facuta cu pedala la fund dar am lasat-o pt ca se vede o fluctuatie nu prea ok a lui N75 si overboost in conditiile in care pedala era la peste 90%. Eu am o terorie ca ii agata geometria dar va rog sa va dati si voi cu parerea.

Treapta_3.v2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe la 2500 se vede o overboost posibils sa-ti agate geometria, incerca sa mergi cu motorul mai turat pote isi revine, daca nu-ti intra in LIM MOD nui de speriat, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Irelevant ce arata debitmetrul atata timp cat nu vedem pozitia pedalei de acc, presiunile din turbina si felul cum lucreaza valva de comanda a turbinei. deci log pe 3, 10 si 11.

m-am chinuit vreo doua ore ...asa ca

revin cu alt format

treapta_3_a.xls

treapta_4_a.xls

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu un alt debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am facut log-oul am descoperit si urmatoerele erori

Am gasit o modalitate interesanta de verificat chestiile astea (debitmetru egr electrovalve etc )

Log_WVWZZZ3AZTE274890_237137.txt

PG_SI_0017_EN_WEB.pdf

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am scris pe topic despre probleme la motor 2,0 TDI, 136 CP din 2005. Citind postarile anterioare, la recomandarea colegilor de forum, am apelat la pronet, Mihai, care a facut o diagnoza profesionista cu adevarat, inclusiv cu deplasare. Il recomand cu placere celor interesati. Atasez in continuare parametrii inregistrati in timpul testarii in speranta ca pot fi de folos si altor forumisti, eventual opinii. Toate cele bune!

marian.xls

Modificat de Andrjei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Revin si eu cu un log nou. Am schimbat MAF, am dat jos turbina, geometria nu agata absolut de loc, totusi s-a curata si putina calamina care era pe turbina, actuatorul e bun, are vacuum destul si nu agata tija, am pus kit de reparatie pt. ca si fluiera, acum nu mai fluiera. Dar logul e absolut identic cu cel dinaintea operatiilor astea :(

Ma puteti ajuta va rog si sa-mi spuneti la ce sa ma mai uit, din ce cauza mai poate scadea puterea motorului peste 3000 rpm? Poate fi un fir iesit din MAF, sau senzorul MAP sa dea rezultate eronate?

LOG_05_09_2010_004.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau ma mai gandesc ca turbina mea GT1646V pur si simplu nu poate 2,24 bari cat ii cere cipul, desi tunerul m-a asigurat ca cipul nu afecteaza turbina.

Asa sa fie? Imi trebuie o turbina ce poate mai mult ca sa-mi iasa si mie logul si sa simt ca masina merge ca dupa re-mapare?

Multumesc anticipat pt. pareri.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca mai trebuie lungita tija de la actuator...sau poate are actuatorul cursa limitata de la rugina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi un fir iesit din MAF,.. ?

Daca aveai probleme cu fire intrerupte sau contacte imperfecte la mufa MAF, ECU genera automat valoarea de 500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand tin sa va multumesc pt. ajutor.

As vrea insa sa va mai intreb ceva, ca sa inteleg ce se petrece.

Cu VCDS in grupul 11, basic settings am ciclat comanda actuatorului avand si un manometru de vacuum montat inaintea actuatorului. Cam asta a fost rezultatul:

[/td] Status Duty Cycle

1407 rpm ON 1142,4 mbar 90,3%

OFF 948,6 mbar 9,9%

vacuum ON -0,65 mbar

OFF 0 mbar

Acuma stiu ca la capsula EGR am -0,8 mbar pt. ca nu de mult a trebuit sa-l schimb, avea eroarea aia cu emissions workshop.

Atata vacuum are si la actuator cand e nou?

Deci mi-a slabit membrana la actuator si de aia trebuie sa compensez asta prin lungirea tijei? Nu stiu cat vacuum tine un actuator nou ca n-am masurat acum 4 ani, cand masina era noua.

Sa pun si niste vaselina pe tija? Rugina nu am vazut pe ea.

P.S. scuze pt. spatiul mare dinaintea tabelului, dar asa arata cand folosesc tabel ...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand reglez tija actuatorului, pe la ce valoare trebuie sa ajung cu N75 Duty Cycle la 4000 rpm, motor BXE cipuit la 130CP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema intalnita de colegul Asap03 ma adresez cunoscatorilor de pe forum...

Am o nelamurire... ultimul camp din grupul 11 este comanda pentru N75 (factorul de umplere al semnalului de comanda) si este proportional cu deplasarea tijei, nu? Acum, daca logica mea e corecta, in log vad ca odata cu cresterea in ture scad toate (si valoarea masurata de MAF, si presiunea in turbina, si comanda N75) Asta mie imi pare mai degraba o problema de soft...

Daca ar fi fost o pierdere de vacuum atunci valoarea MAF ar fi scazut odata cu scaderea presiunii in turbina, dar valoarea comenzii electrovalvei N75 ar trebui sa creasca, incercand sa compenseze scaderea de presiune din turbinea, corect?

Aceeasi situatie si in cazul in care cursa tijei ar fi limitata de rugina sau pur si simplu tija ar fi fost prea scurta... eu zic ca N75 Duty Cycle nu ar fi trebuit sa scada (asa cum se vede in log) ci din contra sa creasca incercand sa compenseze diferenta dintre presiunea prescrisa si cea actuala.

Pierderi de presiune datorate unui furtun spart cred ca sar din start din discutie...

Sper ca nu am spus prostii, dar daca da, atunci va rog sa ma corectati

Numai bine si sper sa reusesti sa dai de capat problemei!

Modificat de nt01mus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce a postat Swat_Cat sa lungesc tija actuatorului si am citit articolul asta http://uk-mkivs.net/forums/t/353504.aspx uitandu-ma iar la valorile N75 Duty Cycle, eu deduc ca ECU se chinuie in draci sa tina turbina sub control.

Cred ca valoarea 90.3% cand se cere WOT la turatie mica e prea mare si 35.1% la 4000 rpm e mica, dar numai intuiesc, de aia intrebam cat ar fi normale valorile astea.

In articol se spune ca pt. modelele mai vechi N75 Duty Cycle trebuie sa fie intre 70% si 80%, mai bine daca e mai mult spre 80%, dar la mine se citeste invers.

Sper sa pot testa sambata, as fi foarte fericit sa ma pot bucura din nou de ea. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

isi poate da cineva priceput cu parerea despre logurile astea? este vorba de un audi a6, 2.5 tdi 150hp

logul este facut in viteza a treia de la 2000rpm la 4000rpm

va multumesc.

audivit31___Copy.csv.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e singurul format al fisierului realizat in urma logului? daca da, nu se intelege nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!